Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Lietuvos įvaizdis užsienyje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Apie tą klipą pasisakė dabartinis Vilniaus meras ir buvęs meras.
    Labai retas atvejis, bet buvusio mero nuomonė labiau įtikino

    ELTA / LRT.lt 2024.04.05
    Benkunskas palankiai vertina naują Vilniaus reklamą: turime rinktis drąsias priemones
    Vilniaus meras Valdas Benkunskas palankiai vertina dvejopas reakcijas sukėlusią „GoVilnius“ reklaminę miesto kampaniją. (...)
    „Kaip nedidelį žinomumą turizmo rinkoje turintis miestas turime rinktis dėmesį atkreipiančias, drąsias rinkodaros priemones – tam, kad efektyviai toliau griautume apie mus sklandančius stereotipus“, – teigiama Eltai perduotame V. Benkunsko komentare.
    Pasak mero, vidutiniškai šios reklamos žiūrovai pamato apie 80 proc. klipo. Todėl akivaizdu, pažymi V. Benkunskas, kad auditorija pamato ne tik ironija perpildytą pirmąją, bet ir antrąją klipo dalį.V. Benkunskas taip pat pažymi, kad per pirmąją parą kampanija sulaukė pozityvių publikacijų Vokietijos, Šveicarijos, Jungtinės Karalystės, Airijos, Australijos, Latvijos žiniasklaidoje.

    Buvęs Vilniaus miesto meras Remigijus Šimašius neigiamai vertina naująją „GoVilnius“ pristatytą reklaminę sostinės kampaniją.
    „Vilnius geresnis ne tik už tipo ironiškąją pirmąją jos dalį, bet ir už nuobodžiąją antrąją dalį“, – asmeninėje „Facebook“ paskyroje penktadienį paskelbė politikas.- „Nei pirma dalis yra Vilnius – jis
    niekad toks nebuvo, ir net tokio įvaizdžio neturi. Nei antra dalis yra Vilnius – Vilnius realybėje įdomus, spalvingas ir gyvybingas. Žinau, kad žmonės stengėsi, bet šį kartą, manau, nepavyko“

    https://www.lrt.lt/naujienos/lietuvo...sias-priemones

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Verslo žiniose pasisakė 7 PiaR sektoriaus atstovai (neskaitant neįvardintų pašnekovų). Nebuvo nė vieno palankaus atsiliepimo; nebent kai kurie bandė išspausti empatijos likučius ir suprasti, ką čia norėta pasakyti.
    Jų pasisakymų paantraštės:
    - Raiša komunikacija
    - Apdovanojimams, ne turizmui skatinti
    - Skausminga vilniečiams
    - Pasenusios klišės
    - Ne čia ieškome problemos

    VZ.LT 2024.04.05
    Šokiruojanti Vilniaus reklama: pasenusios klišės piktina lietuvius
    Vilniaus verslo plėtros ir turizmo agentūra „Go Vilnius“ pristatė naują rinkodaros kampaniją „Expectations vs Reality“ (liet. lūkesčiai vs. realybė), su kuria tikisi didinti miesto žinomumą tikslinėse turizmo rinkose – Jungtinėje Karalystėje ir Vokietijoje. Pasirodęs klipas sulaukė didžiulės vietinių kritikos socialiniuose tinkluose ir raginimų jo neberodyti.
    Papildyta skyreliu „Go Vilnius“ turi savo argumentus

    „Tai nėra stereotipų, mitų pamynimas. Reklamoje matome vaizdus, kurie net ir Vilniaus gyventojams atrodo stipriai „perlenkti“, „sutirštinti“. Taip žadame dar kažką privilioti į Vilnių? Prastas juodas humoras, kuris jaunesniems nei 40 m. net nebus suprantamas. Labiau atbaidyti nuo atvykimo į Lietuvą turbūt galima uždarius Vilniaus oro uostą. Gal čia infiltruotų kremliaus agentų darbas, siekiančių atbaidyti bet ką nuo apsilankymo Vilniuje.
    Tai akivaizdus kenkimas šaliai. Tai – ne stereotipų paminimas, o noras išjuokti Lietuvą“, – baisisi su užsienio turistais dirbantis šio sektoriaus atstovas. (...)

    https://www.vz.lt/rinkodara/2024/04/...tina-lietuvius
    Iš 26 komentarų - 24 neigiami ir tik 2 kaip ir teigiami
    https://www.vz.lt/rinkodara/2024/04/...plate=comments

    Nereikia stebėtis, kodėl "Go Vilnius" vadovė sėdėjo Lietuvos TV studijoje suakmenėjusiu veidu.
    Paskutinis taisė Romas; 2024.04.05, 17:09. Priežastis: Citavimas

    Komentuoti:


  • RokasLT
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    Visos tos frustacijos kilo dėl to, kad tai, kas rodoma pirmojoje klipo dalyje pas mus yra iš tikrųjų, tai realybės dalis. Išstumtoji į pasamonę mūsų gyvenimo pusė, kurios mes nenorime matyti. Isivaizduokime, kad pirmoje dalyje būtų Antarktida, pingvinai, o po to - ne, Vilnius ne toks! Ar kas būtų labai piktinesis? Va todėl nereikėjo, nereikėjo tų fantomų traukti iš šešėlio, jie per daug skaudūs, nes jie mūsų archetipo dalis.
    Tai to yra ir Anglijoje, ir Švedijoje, bet ne ištisuose miestuose, šalyje, o atskiruose miestų dalyse arba provincijoje kaip tai yra ir Lietuvoje.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    Visos tos frustacijos kilo dėl to, kad tai, kas rodoma pirmojoje klipo dalyje pas mus yra iš tikrųjų, tai realybės dalis. Išstumtoji į pasamonę mūsų gyvenimo pusė, kurios mes nenorime matyti. Isivaizduokime, kad pirmoje dalyje būtų Antarktida, pingvinai, o po to - ne, Vilnius ne toks! Ar kas būtų labai piktinesis? Va todėl nereikėjo, nereikėjo tų fantomų traukti iš šešėlio, jie per daug skaudūs, nes jie mūsų archetipo dalis.
    Labiau gaila, kad atsakingi asmenys išvertę akis aiškina, kad viskas čia gerai. Akis bado nesupratimas kaip veikia modernus marketingas. Ir dar tokie durniai apmokami mūsų visų pinigais.

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Visos tos frustacijos kilo dėl to, kad tai, kas rodoma pirmojoje klipo dalyje pas mus yra iš tikrųjų, tai realybės dalis. Išstumtoji į pasamonę mūsų gyvenimo pusė, kurios mes nenorime matyti. Isivaizduokime, kad pirmoje dalyje būtų Antarktida, pingvinai, o po to - ne, Vilnius ne toks! Ar kas būtų labai piktinesis? Va todėl nereikėjo, nereikėjo tų fantomų traukti iš šešėlio, jie per daug skaudūs, nes jie mūsų archetipo dalis.

    Komentuoti:


  • RokasLT
    replied
    Tuo tarpu užsieniečiai sako kad Baltijos šalys nuvertintos. Per šią prizmę galima žaisti, pajuokaujant apie savo dydį, klimatą... Bet ne per stereotipus, kad mes atsilikusių girtuoklių tauta buvome, o dabar blaivūs su dviračiais galime važinėti po miestą, nes jau turime dviračių takus.
    Vienas iš daugelio pvz., kuris dabar pasirodė mano rekomendacijose:

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Netyčia pamačiau tą laidą per pietus be garso - "Go Vilnius" vadovė buvo kažkokia išėjusi iš veido kai ją kalbino TV laidos vedėja.
    Paskui pažiūrėjau laidą su garsu. Visiškai neįtikino "instrumentalistinės" pasakos apie tyrimus ir "žinomumo didinimą" - tai visiškai prasilenkė su suakmenėjusiu Go Vilnius vadovės veidu.
    Jei siekiama pasiekti Gazos žinomumą, tai einama labai teisinga linkme

    Go Vilnius Dovilė Aleksandravičienė:
    "Mes siekėme padidinti Vilniaus žinomumą. (....)
    To klipo vaizdas - atkreipti dėmesį šokiruojant, o paskui bus nukreipiama į puslapį, kur Vilnius bus pristatomas iš geros pusės.
    Mokamoje reklamoje bus tik 30-60 minučių ir bus kitos proporcijos
    Paleidę klipą jau turime 30.000 įsitraukimų - 90% sureagavo teigiamai (???) ir tik 400 (~10%) sureagavo neigiamai (???)"

    LRT Laba diena, Lietuva 2024.04.05
    Diskusijas sukėlusi reklaminė kampanija


    Balsavimas dieninėje laidoje: 413 / 864

    https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/2000334019

    15min.lt 2024.04.05
    Naujai Vilniaus reklamai kritika nesiliauja
    Prodiuseris Laurynas Šeškus šią Vilniaus reklamą pavadino kenkėjiška visai investicijų ir partnerysčių ieškančiai Lietuvos industrijai. (...)
    Suprantu, kad tie kas daug daro, dažnai padaro ir klaidų. Bet dabar labai prašau sustabdyti naujos reklamos sklaidą.
    Manau, kad tai kenkėjiška visai inovatyviai investicijų ir partnerysčių ieškančiai Lietuvos industrijai. Dar blogiau, šiandieninėje situacijoje tai labai pavojinga, kad mes vėl būsim kvestionuojami ar esam neginčijama Europos siena ar kažkoks rytų paribys. Europoje jau užaugusi nauja karta, kuri neturi šių stereotipų ir mus mato visai kitaip, karta kuriai net Borato šlovingos šalies bajeriai jau yra sena praeitis. Dabar ne 2000-ieji, o 2024-ieji! (...)
    Aš pats per artimiausia dienas turėsiu daug darbinių tarptautinių susitikimų ir būčiau panikoj, jeigu žinočiau, kad tie žmonės spėjo šią reklamą išvysti. Sakysit, kad bijau ironijos? Nebijau, tik žinau, kad auditorija, kurį žiūrės šitą klipą greitai pamirš žinutę, o vizualai ir įspūdis jiems liks labai ilgam, tik, deja, pirmos klipo dalies.
    Sakot, kad kitaip būsim nuobodūs? Manau, kad geriau jau būt nuobodžiais europiečiais nei linksmais ir ironiškais pasaulio pakraščio gyventojais, kurie finale niekam nerūpi. Mes neprašyti traukiam savo kompleksus ir nepilnavertiškumo jausmą. (...)

    https://www.15min.lt/zmones/naujiena...a-1050-2219808
    Paskutinis taisė Romas; 2024.04.05, 17:09.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Dundorfas Rodyti pranešimą
    Aš tai manau, kad gerai, sunku šiais laikais pritraukti dėmesį, reikia kažkokios intrigos, ažiotažo, ty tau rodys eiline reklamą kur nors metro ar aeruoste apie maldyvus kokie nuostabus paplūdimiai ar ten Prahos ar Varšuvos senamiestį ar kokį Octoberfestą, nereaguosi, netgi atfiltruos smegenys kaip "triukšmą" pasamoningai, o vat čia kabliukas, "kodėl tokį šūdą rodo?", visokie senoliai pasakos "va matiai kai ten pas juos", jiems galės prieštarauti, "o žiūrėjai iki galo" ir tt. Ty padaryk standartinę, be "kajeno pipirų" reklamą, tai tiesiog nukeliaus į "spam direktoriją" pasąmoningai. Iinformacinio triukšmo laikais reikia išisiskirti. Popsovas tu niekam neįdomus, nes visi tokie patys popsovi ir jau matyti.
    Intriga ir ažiotažas galėtų būti kokios 5 sekundės ir tada pereinama prie gerosios dalies. Dabar arklio dalis net nematys gerosios dalies.

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Parašė Dundorfas Rodyti pranešimą
    Aš tai manau, kad gerai, sunku šiais laikais pritraukti dėmesį, reikia kažkokios intrigos, ažiotažo, ty tau rodys eiline reklamą kur nors metro ar aeruoste apie maldyvus kokie nuostabus paplūdimiai ar ten Prahos ar Varšuvos senamiestį ar kokį Octoberfestą, nereaguosi, netgi atfiltruos smegenys kaip "triukšmą" pasamoningai, o vat čia kabliukas, "kodėl tokį šūdą rodo?", visokie senoliai pasakos "va matiai kai ten pas juos", jiems galės prieštarauti, "o žiūrėjai iki galo" ir tt. Ty padaryk standartinę, be "kajeno pipirų" reklamą, tai tiesiog nukeliaus į "spam direktoriją" pasąmoningai. Iinformacinio triukšmo laikais reikia išisiskirti. Popsovas tu niekam neįdomus, nes visi tokie patys popsovi ir jau matyti.
    Jo, bet atrodo vienintelis budas buti nestandartiniu - prisiminti rytu Europos stereotipus. Atsibodo.

    Komentuoti:


  • Dundorfas
    replied
    Aš tai manau, kad gerai, sunku šiais laikais pritraukti dėmesį, reikia kažkokios intrigos, ažiotažo, ty tau rodys eiline reklamą kur nors metro ar aeruoste apie maldyvus kokie nuostabus paplūdimiai ar ten Prahos ar Varšuvos senamiestį ar kokį Octoberfestą, nereaguosi, netgi atfiltruos smegenys kaip "triukšmą" pasamoningai, o vat čia kabliukas, "kodėl tokį šūdą rodo?", visokie senoliai pasakos "va matiai kai ten pas juos", jiems galės prieštarauti, "o žiūrėjai iki galo" ir tt. Ty padaryk standartinę, be "kajeno pipirų" reklamą, tai tiesiog nukeliaus į "spam direktoriją" pasąmoningai. Iinformacinio triukšmo laikais reikia išisiskirti. Popsovas tu niekam neįdomus, nes visi tokie patys popsovi ir jau matyti.

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Kai vietoj ironijos netyčia padarai dokumentiką:

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Nikas Rodyti pranešimą
    Na bl, išskyrus mus pačius, daugiau nei 30-60 s. išvis niekas šio klipo nežiūrės.
    Lrytas.lt 2024.04.04
    Planuojama, jog naujoji „Go Vilnius“ reklamos kampanija į sostinę privilios ketvirtadaliu daugiau turistų iš užsienio
    Reklaminės kampanijos metu Vokietijos bei Didžiosios Britanijos interneto vartotojams, taip pat įvairiuose stenduose metro stotyse ir oro uostuose bus rodomas vaizdo įrašas, kuriame ironiškai vaizduojami stereotipiniai „sovietinio“ Vilniaus vaizdai, juos keis šių dienų Vilniaus peizažai.
    https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...ienio-31268824
    Metro stotyje per 30-60 sek. žiūrovai spės pamatyti tik Šnipiškių bomžus ir vežimą nukopijuotą nuo Borato čigonų - traukinys atvažiuos greičiau nei pasirodys antroji klipo dalis su ta garsia kakafonija.

    Komentuoti:


  • tajus2
    replied
    Taigi tų reklaminių klipukų niekas nežiūri, tik vietiniai to klipuko padarymo vietos gyventojai. Nežinau nė vieno, kuris žiūrėtų tokius klipukus ieškodamas kur vykti. Taip, kad pažiūrėkime tą klipą, pasijuokime ir pamirškime iki sekančio.

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Čia visiškai kitokio stiliaus reklama. Tiek dėl pačių stereotipų (alus/futbolas/gegutė nieko negatyvaus), tiek dėl jų neigimo nebuvimo. Jei pas mus rodytų cepelinus su alum taršantį krepšinio faną tai irgi visai nieko būtų.
    Siaip cepelinas, alus ir krepsinis ne tokia ir bloga ideja. Nes vien jau tai yra kazkuria prasme idomu ir ne taip toli nuo realybes. Pas vokiecius geguciu, futbolo ir ju savotisku knaipiu apstu, o lederhosen bavarijoj apskritai main stream'as.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Pradėjau tą klipuką žiūrėti praleidęs pačią pradžią (kaip dažnai būna) ir niekaip nesupratau, kas tai yra. Kažkokia parodija 90-ųjų

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Parašė AšNeRobotas Rodyti pranešimą

    Nu jo, tam sekundės ilgumo kadre tikrai visi kreipia dėmesį į keturių pixelių dydžio išdaužytą plytelę. Su Wan Kenobiu galėtum įkurti forumo neurotikų būrelį.
    Na bl, išskyrus mus pačius, daugiau nei 30-60 s. išvis niekas šio klipo nežiūrės. O parinkti sekundės kadrą su avarinės būklės balkonu, tai aukštasis pilotažas. VMS yra tokia skylė, kad geriausia, ką jie gali daryti, tai tiesiog nieko nedaryti ir neliesti. Prašau, grąžinkite 200x atgal...

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Parašė manometras Rodyti pranešimą

    Sunkiai tikėtina, kad kas nors, žinantis, kad Lietuva yra ES, įsivaizduoja ją taip baisiai. Na, gal manantys, kad Lietuva Afrikoj.
    Paziurejus Statkeviciaus IG vaizdas, jog Paryziuje niekas nezino, kad LT ES. Ai, bet Statkevicius nemoka nei angliskai, nei prancuziskai, gal ne taip supranta...

    Komentuoti:


  • AšNeRobotas
    replied
    Parašė Nikas Rodyti pranešimą
    Dažytas "dviračių" takas viduryje šaligatvio ir senas Ford Transit ant keliukoe pievoje ...[/URL]

    Uždengtas avarinės būklės balkonas, kreivi pakelti sovietiniai šaligatviai su lietvamzdžių nubėgimu ant šaligatvio ir ...[/URL]

    Išbyrėję šaligatviai ir jų borteliai, dar kažkokia šiukšlė (nors tame aspekte Vilnius tikrai švarus miestas, bet...
    Nu jo, tam sekundės ilgumo kadre tikrai visi kreipia dėmesį į keturių pixelių dydžio išdaužytą plytelę. Su Wan Kenobiu galėtum įkurti forumo neurotikų būrelį.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Nikas Rodyti pranešimą
    Šūvis į kojas, kaip ir madeinvilnius bajeris apie tramvajaus statybas.
    Ar madeinvilnius susiję su VMS? ŽIniasklaidai pašiept opius klausimus gerai. Tai ir yra jos darbas.

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Dažytas "dviračių" takas viduryje šaligatvio ir senas Ford Transit ant keliuko pievoje (nebent ten parkingas, nepamenu):



    Uždengtas avarinės būklės balkonas, kreivi pakelti sovietiniai šaligatviai su lietvamzdžių nubėgimu ant šaligatvio ir gatvės:


    Išbyrėję šaligatviai ir jų borteliai, dar kažkokia šiukšlė (nors tame aspekte Vilnius tikrai švarus miestas, bet čia matyt pasisekė):
    Paskutinis taisė Nikas; 2024.04.05, 09:30.

    Komentuoti:

Working...
X