Labai retas atvejis, bet buvusio mero nuomonė labiau įtikino
ELTA / LRT.lt 2024.04.05
Benkunskas palankiai vertina naują Vilniaus reklamą: turime rinktis drąsias priemones
Vilniaus meras Valdas Benkunskas palankiai vertina dvejopas reakcijas sukėlusią „GoVilnius“ reklaminę miesto kampaniją. (...)
„Kaip nedidelį žinomumą turizmo rinkoje turintis miestas turime rinktis dėmesį atkreipiančias, drąsias rinkodaros priemones – tam, kad efektyviai toliau griautume apie mus sklandančius stereotipus“, – teigiama Eltai perduotame V. Benkunsko komentare.
Pasak mero, vidutiniškai šios reklamos žiūrovai pamato apie 80 proc. klipo. Todėl akivaizdu, pažymi V. Benkunskas, kad auditorija pamato ne tik ironija perpildytą pirmąją, bet ir antrąją klipo dalį.V. Benkunskas taip pat pažymi, kad per pirmąją parą kampanija sulaukė pozityvių publikacijų Vokietijos, Šveicarijos, Jungtinės Karalystės, Airijos, Australijos, Latvijos žiniasklaidoje.
Buvęs Vilniaus miesto meras Remigijus Šimašius neigiamai vertina naująją „GoVilnius“ pristatytą reklaminę sostinės kampaniją.
„Vilnius geresnis ne tik už tipo ironiškąją pirmąją jos dalį, bet ir už nuobodžiąją antrąją dalį“, – asmeninėje „Facebook“ paskyroje penktadienį paskelbė politikas.- „Nei pirma dalis yra Vilnius – jis
niekad toks nebuvo, ir net tokio įvaizdžio neturi. Nei antra dalis yra Vilnius – Vilnius realybėje įdomus, spalvingas ir gyvybingas. Žinau, kad žmonės stengėsi, bet šį kartą, manau, nepavyko“
https://www.lrt.lt/naujienos/lietuvo...sias-priemones
„Kaip nedidelį žinomumą turizmo rinkoje turintis miestas turime rinktis dėmesį atkreipiančias, drąsias rinkodaros priemones – tam, kad efektyviai toliau griautume apie mus sklandančius stereotipus“, – teigiama Eltai perduotame V. Benkunsko komentare.
Pasak mero, vidutiniškai šios reklamos žiūrovai pamato apie 80 proc. klipo. Todėl akivaizdu, pažymi V. Benkunskas, kad auditorija pamato ne tik ironija perpildytą pirmąją, bet ir antrąją klipo dalį.V. Benkunskas taip pat pažymi, kad per pirmąją parą kampanija sulaukė pozityvių publikacijų Vokietijos, Šveicarijos, Jungtinės Karalystės, Airijos, Australijos, Latvijos žiniasklaidoje.
Buvęs Vilniaus miesto meras Remigijus Šimašius neigiamai vertina naująją „GoVilnius“ pristatytą reklaminę sostinės kampaniją.
„Vilnius geresnis ne tik už tipo ironiškąją pirmąją jos dalį, bet ir už nuobodžiąją antrąją dalį“, – asmeninėje „Facebook“ paskyroje penktadienį paskelbė politikas.- „Nei pirma dalis yra Vilnius – jis
niekad toks nebuvo, ir net tokio įvaizdžio neturi. Nei antra dalis yra Vilnius – Vilnius realybėje įdomus, spalvingas ir gyvybingas. Žinau, kad žmonės stengėsi, bet šį kartą, manau, nepavyko“
https://www.lrt.lt/naujienos/lietuvo...sias-priemones
Komentuoti: