Parašė Taj Mahal
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Lietuvos įvaizdis užsienyje
Collapse
X
-
Paskutinis taisė TIME; 2024.04.11, 13:43.
-
Parašė TIME Rodyti pranešimąnes 80proc Europos slyvos ir obelys yra. Ekssovietine praeitis yra egzotika labai daug zmoniu
Kas nori tos egzotikos, važiuos į (pre 2022 scenario) Baltarusiją, Ukrainą, Rusijos glūdumą, Armėniją ar Tadžikistaną. Vilnius nėra sovietinės egzotikos vieta. Lietuva irgi ne.
Ta reklama yra šimtaprocentinis debilizmas.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė rmss Rodyti pranešimąTokia mintis kilo, dabar kaip tik laikas kai visi kalba apie sakurų žydėjimą Japonijoje, žmonės skrenda iš visų pasaulio užkampių pasižiūrėt, turizmas goes brrr ir visa kita. Kodėl mes negalėjom pasireklamuot, kad pas mus irgi neblogiau nei Japonijoj? Obelys, slyvos, greit bus kaštonai su alyvomis, niekuo neprasčiau man nei kokios sakuros. Tuo tarpu pasirinkta reklamuotis su bomžais myžančiais ant sienos ir studentų atstovybės lygio bajeriais.
Komentuoti:
-
Tokia mintis kilo, dabar kaip tik laikas kai visi kalba apie sakurų žydėjimą Japonijoje, žmonės skrenda iš visų pasaulio užkampių pasižiūrėt, turizmas goes brrr ir visa kita. Kodėl mes negalėjom pasireklamuot, kad pas mus irgi neblogiau nei Japonijoj? Obelys, slyvos, greit bus kaštonai su alyvomis, niekuo neprasčiau man nei kokios sakuros. Tuo tarpu pasirinkta reklamuotis su bomžais myžančiais ant sienos ir studentų atstovybės lygio bajeriais.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Romai, ar pats skaitei tą The Times straipsnį? Ten rašoma, kad problemą su tuo klipu mato locals t.y. iš esmės tu. Na jie tiesiog aprašo vietinių reakciją. Reklama nėra skirta vietiniams, ji yra skirta britams ir vokiečiams. O šiaip, tas faktas, kad apie šitą kampaniją jau rašo didiejų UK laikraščiai, yra geras pradinis indikatorius, kad pasirinkta teisinga strategija.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąAntireklamos kūrėjai pridergė prie durų, paskambino ir paprašė pusės milijono. Dabar pradėjo "dašusti", kad kažkas ne taip.
Tačiau vis tiek kaip jie sugedusi plokštelė kartoja, kad "tikslas pasiektas", "95% teigiamų atsiliepimų" ir 'atvažiuos daugiau turistų".
Diena.lt / LNK 2024.04.10
"Reklamos kūrėjai" pripažino: tokios neigiamos lietuvių reakcijos nesitikėjome
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Antireklamos kūrėjai pridergė prie durų, paskambino ir paprašė pusės milijono. Dabar pradėjo "dašusti", kad kažkas ne taip.
Tačiau vis tiek kaip jie sugedusi plokštelė kartoja, kad "tikslas pasiektas", "95% teigiamų atsiliepimų" ir 'atvažiuos daugiau turistų".
"The Times“ dienraštyje ir portale pasirodė straipsnis pavadinimu „Visit Vilnius – hoodies, muggings and death behind the bins“ („Aplankykite Vilnių – marozai, plėšikavimas ir mirtis už šiukšlių konteinerių“), suglumino užsienio partnerius.
https://www.vz.lt/rinkodara/2024/04/...is#nuotrauka-1
"Reklamos kūrėjai" pripažino: tokios neigiamos lietuvių reakcijos nesitikėjome
Naujoji Vilniaus reklama sukėlė daug aistrų ir diskusijų. Vieni piktinosi ir šiurpo, o kiti sveikino už drąsą ir humorą. Reklama susidomėjo ir žiniasklaidos pasaulio gigantai, tokie kaip „BBC“ ar „The Times“.
Reklamos kūrėjai sako, kad tikslą pasiekė, bet tokios neigiamos lietuvių reakcijos nesitikėjo. (...)
Plačiau apie daug dėmesio sulaukusią reklamą kalbėjo „Go Vilnius“ vadovė Dovilė Aleksandravičienė. (...)
-Kurių šalių turistams reklama skirta? Kas ta tikslinė auditorija?
– Didžioji Britanija ir Vokietija. Tai dvi iš penkių didžiausių rinkų, kurios atvyksta į Vilnių. Šiemet tikimės ketvirtadaliu didesnio augimo. Matome kitą dalyką, kad Vilniaus žinomumas tose rinkose, deja, nėra toks didelis
https://m.diena.lt/naujienos/vilnius...tikejo-1169111
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė TIME Rodyti pranešimąkad eks-sovietine tai tiesiog istorinis faktas
Va su kuo ex-soviet vakariečiui asocijuojasi (+degradavusiais žmonėmis):
Paskutinis taisė RokasLT; 2024.04.10, 18:02.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Klikų sulauks ir trumpalaikio dėmesio, bet padarys daugiau žalos, ypač UKR karo akivaizdoje, sustiprins požiūrį, kad tai skurdi šalis kuri mažai skiriasi nuo ruZZ. Buvo prašoma Lietuvos diplomatų, politikų nenaudoti terminų EX-soviet... šalis užsienio medijose, bet brendama į tą patį š... su šia reklama.
Paskutinis taisė RokasLT; 2024.04.10, 15:12.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė RokasLT Rodyti pranešimąFaina, kai dauguma skaito tik antraštes
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąVZ.LT 2024.04.10
Paradoksai: siunčia raginimus stabdyti reklamą, o „Go Vilnius“ vis dar su rožiniais akiniais
- 1 patinka
Komentuoti:
-
VZ.LT 2024.04.10
Paradoksai: siunčia raginimus stabdyti reklamą, o „Go Vilnius“ vis dar su rožiniais akiniais
Atvykstamojo turizmo verslo asociacijos vadovas Edvinas Samkus teigia, kad „Go Vilnius“ išsiuntė prašymą kuo skubiau nutraukti sukurtą reklamos kampaniją „Expectations vs. Reality“.
Pasak jo, pirmieji antireklamos atgarsiai spaudoje, kai „The Times“ dienraštyje ir portale pasirodė straipsnis pavadinimu „Visit Vilnius – hoodies, muggings and death behind the bins“ („Aplankykite Vilnių – marozai, plėšikavimas ir mirtis už šiukšlių konteinerių“), suglumino užsienio partnerius.
https://www.vz.lt/rinkodara/2024/04/...is#nuotrauka-1
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tai kels žinomumą, įtikinėdami likusius 90 proc., kad esame „skurdi šalis“. Bingo.
Komentuoti:
-
Žodžiu nieko Jūs nesupratote Iš GO Vilnius komentaro
Planuojame, kad šiais metais žinomumas augs po +2 proc. Jungtinėje Karalystėje (nuo 43 iki 45 proc.) bei Vokietijoje (nuo 62 iki 64 proc.).
2022 m. „Keliauk Lietuvoje“ atlikta apklausa parodė, kad Lietuva Jungtinėje Karalystėje ir Vokietijoje asocijuojama su sąvokomis „Rusija“ (10 proc.), „Rytų Europa“ (atitinkamai 8 proc. ir 7 proc.), „skurdi, nežinoma šalis“ (4 proc. ir 5 proc.). Norisi atkreipti dėmesį, kad su jais susiduria ne vien Vilnius, bet ir visas Rytų Europos regionas.
Atkreipiame dėmesį, kad ilgoji klipo versija mokamuose kanaluose užsienyje nebus rodoma.
https://www.govilnius.lt/kampanija?u...=kampanijosDUK
Komentuoti:
-
Vilniaus patrauklumas ir yra tai, kad tai neturistinis miestas, kur nereikia grustis spustyse, daugumoje restoranu ir kaviniu bus vietiniai, nera scammintoju ir kisenvagiu, galima gauti AirBnB miesto sirdyje uz zmogiska kaina. Plius, visada yra idomiau pamatyti vieta, apie kuria nelabai zinai nei visokias Barcelonas ar Prahas kurias milijona kartu visi mate instagramuose ir faina buna tik nuotraukuose, nes gatves lygyje reikia stumdytis su milijonu turistu ir matyti kavines, kurios yra tourist trappai. Tos vietos ir turetu but akcentuojamos, valstybiniu pinigu biudzeta zymiai lengviau istaskyti ir istratinti populiariems vietiniams vloggeriams ir instagrameriams (alia slovakiskam Gasanovui, rumuniskui Bertuliui ar austriskam pauliui samoskai) nuperkant viesbucius, pramogas ir pan. Ju auditorija pamatys tas vietas ir nuspres ar tai sudomino. Zmones visada labiau veikia tokia reklama nei belekas ka GoVilnius dare, nes tai atrodo kaip rekomendacija is draugu zmoniu pasamoneje, kuria visada labiau pasitikima. Zmones tiek nieko nezino apie Lietuva, kad daznai galvoja, kad net vasara cia yra beprotiskai salta alia kaip kokioje Suomijos siaureje. GoVilnius tai toks max nepilnavertiskumo kompleksas, primenantis kitas neigiamu stereotipu paveikstas salis, kenciancias nuo nepilnavertiskumo kompleksu, kuriose teko lankytis, kai jie is paskutiniuju bando irodyti kokie yra modernus ir kisa visokius burgerius, prekybos centrus ar dainuojancius fontanus, nors zymiai idomiau ir geriau yra tu saliu tradicijos ir savitumas- tradicinis maistas, senieji miestai, kaimai ar bazarai.
Is praktiniu priezasciu kaip gerinti turizma - nustoti gasdinti tuo karu ir gerinti susisiekima. Yra teke net kelis kartus girdeti, kad norejo aplankyti Lietuva, bet atsidarius skyscanneri ir pamacius kaina bei keliones sudetinguma, planai pasikeite. Taip pat yra teke girdeti, kad domejosi kelione i Baltijos salis, bet planai pasikeite kai seimos nariai issigando del karo ir prase pakeisti planus.Paskutinis taisė TIME; 2024.04.09, 14:41.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Norvego nuomonė apie šią reklamą ir įspūdžiai iš buvusios kelionės:
HOW TO PROMOTE VILNIUS AND LITHUANIA?
- there is a fierce debate going on right now among Lithuanians and others, around the world, about this topic after the marketing agency "GO Vilnius" a few days ago posted a very talentless, dumbing down and disgusting commercial (see further down on my FB page if you want a link to the video) ...
These are MY impressions of Vilnius and Lithuania ... seen through my Norwegian glasses ...
https://www.facebook.com/aage.myhre/posts/pfbid02zam5BFqFFLzuQiVypW3gCjr8evixffpeLPWhjUWUxv2 vDoWCxXwCRAphvSA51cHJl
Komentuoti:
-
Vietoj to galėtų būti kokia bendra su latviais „Lietuvos sostinė ne Ryga“ kampanija. Ne kartą yra tekę susidurti kai painiojamos Lietuva su Latvija. Ar išvis galvojama, kad tai vienas ir tas pats. Kartais prieinant iki visiškų absurdų.
Komentuoti:
-
Šiuo metu mes turime dvi didžiausias problemas. Pirma, mūsų niekas nežino ir niekam nesame įdomūs. Antra, kas žino ar norėtų sužinoti, tuos atbaido nuolatinė tryda viešumoje apie neva neišvengiamą Rusijos invaziją. (Nepainioti trydos su normaliu kasdieniu ir nekasdieniu pasirengimu gintis, ko vis dar labai trūksta.)
Šito liūdnai pagarsėjusio klipo kūrėjai akivaizdžiai sėdi ne savo rogėse. Siaubingas pinigų taškymas su neišvengiamu neigiamu rezultatu (kiek to rezultato išvis bus).
- 4 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: