Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Lietuvos įvaizdis užsienyje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • TIME
    replied
    Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą

    Aš nuo vaikystės užaugau užsienio šalyje ir "ekssovietinė praeitis yra egzotika" yra datempinėjimas. Kas nori tos egzotikos, važiuos į (pre 2022 scenario) Baltarusiją, Ukrainą, Rusijos glūdumą, Armėniją ar Tadžikistaną. Vilnius nėra sovietinės egzotikos vieta. Lietuva irgi ne.

    Ta reklama yra šimtaprocentinis debilizmas.
    I tokias vietas daug kam skamba kaip i kokia Indija vaziuoti - jau per daug egzotiska, baugu ir brangu (aisku yra kas aplanke Lietuva ir susidomeje ex sovietinemis salimis vaziuoja ir giliau kitoje kelioneje), Lietuva - zymiai lengviau pasiekiama egzotika ju akyse
    Paskutinis taisė TIME; 2024.04.11, 13:43.

    Komentuoti:


  • Taj Mahal
    replied
    Parašė TIME Rodyti pranešimą
    nes 80proc Europos slyvos ir obelys yra. Ekssovietine praeitis yra egzotika labai daug zmoniu
    Aš nuo vaikystės užaugau užsienio šalyje ir "ekssovietinė praeitis yra egzotika" nedomina daug žmonių, nera Lietuvos specifika ir išvis kažkoks datempinėjimas.

    Kas nori tos egzotikos, važiuos į (pre 2022 scenario) Baltarusiją, Ukrainą, Rusijos glūdumą, Armėniją ar Tadžikistaną. Vilnius nėra sovietinės egzotikos vieta. Lietuva irgi ne.

    Ta reklama yra šimtaprocentinis debilizmas.

    Komentuoti:


  • TIME
    replied
    Parašė rmss Rodyti pranešimą
    Tokia mintis kilo, dabar kaip tik laikas kai visi kalba apie sakurų žydėjimą Japonijoje, žmonės skrenda iš visų pasaulio užkampių pasižiūrėt, turizmas goes brrr ir visa kita. Kodėl mes negalėjom pasireklamuot, kad pas mus irgi neblogiau nei Japonijoj? Obelys, slyvos, greit bus kaštonai su alyvomis, niekuo neprasčiau man nei kokios sakuros. Tuo tarpu pasirinkta reklamuotis su bomžais myžančiais ant sienos ir studentų atstovybės lygio bajeriais.
    nes 80proc Europos slyvos ir obelys yra. Ekssovietine praeitis yra egzotika labai daug zmoniu

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Tokia mintis kilo, dabar kaip tik laikas kai visi kalba apie sakurų žydėjimą Japonijoje, žmonės skrenda iš visų pasaulio užkampių pasižiūrėt, turizmas goes brrr ir visa kita. Kodėl mes negalėjom pasireklamuot, kad pas mus irgi neblogiau nei Japonijoj? Obelys, slyvos, greit bus kaštonai su alyvomis, niekuo neprasčiau man nei kokios sakuros. Tuo tarpu pasirinkta reklamuotis su bomžais myžančiais ant sienos ir studentų atstovybės lygio bajeriais.

    Komentuoti:


  • Taj Mahal
    replied
    Negi jum tikrai atrodo kad ten pavykusi reklama digital & John? Beje, ką tie didieji UK laikraščiai rašo?

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Romai, ar pats skaitei tą The Times straipsnį? Ten rašoma, kad problemą su tuo klipu mato locals t.y. iš esmės tu. Na jie tiesiog aprašo vietinių reakciją. Reklama nėra skirta vietiniams, ji yra skirta britams ir vokiečiams. O šiaip, tas faktas, kad apie šitą kampaniją jau rašo didiejų UK laikraščiai, yra geras pradinis indikatorius, kad pasirinkta teisinga strategija.
    dar kartą pasikartosiu: klikai nelygu atvykusiųjų skaičiui, rašymas nelygus turistų skaičiui. Čia ir visa esmė, kad gali vartytis kiek nori, klausimas yra vienas - o kiek atvyks turistų?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Antireklamos kūrėjai pridergė prie durų, paskambino ir paprašė pusės milijono. Dabar pradėjo "dašusti", kad kažkas ne taip.
    Tačiau vis tiek kaip jie sugedusi plokštelė kartoja, kad "tikslas pasiektas", "95% teigiamų atsiliepimų" ir 'atvažiuos daugiau turistų".



    Diena.lt / LNK 2024.04.10
    "Reklamos kūrėjai" pripažino: tokios neigiamos lietuvių reakcijos nesitikėjome
    Romai, ar pats skaitei tą The Times straipsnį? Ten rašoma, kad problemą su tuo klipu mato locals t.y. iš esmės tu. Na jie tiesiog aprašo vietinių reakciją. Reklama nėra skirta vietiniams, ji yra skirta britams ir vokiečiams. O šiaip, tas faktas, kad apie šitą kampaniją jau rašo didiejų UK laikraščiai, yra geras pradinis indikatorius, kad pasirinkta teisinga strategija.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Antireklamos kūrėjai pridergė prie durų, paskambino ir paprašė pusės milijono. Dabar pradėjo "dašusti", kad kažkas ne taip.
    Tačiau vis tiek kaip jie sugedusi plokštelė kartoja, kad "tikslas pasiektas", "95% teigiamų atsiliepimų" ir 'atvažiuos daugiau turistų".

    "The Times“ dienraštyje ir portale pasirodė straipsnis pavadinimu „Visit Vilnius – hoodies, muggings and death behind the bins“ („Aplankykite Vilnių – marozai, plėšikavimas ir mirtis už šiukšlių konteinerių“), suglumino užsienio partnerius.
    https://www.vz.lt/rinkodara/2024/04/...is#nuotrauka-1
    Diena.lt / LNK 2024.04.10
    "Reklamos kūrėjai" pripažino: tokios neigiamos lietuvių reakcijos nesitikėjome
    Naujoji Vilniaus reklama sukėlė daug aistrų ir diskusijų. Vieni piktinosi ir šiurpo, o kiti sveikino už drąsą ir humorą. Reklama susidomėjo ir žiniasklaidos pasaulio gigantai, tokie kaip „BBC“ ar „The Times“.
    Reklamos kūrėjai sako, kad tikslą pasiekė, bet tokios neigiamos lietuvių reakcijos nesitikėjo. (...)
    Plačiau apie daug dėmesio sulaukusią reklamą kalbėjo „Go Vilnius“ vadovė Dovilė Aleksandravičienė. (...)

    -Kurių šalių turistams reklama skirta? Kas ta tikslinė auditorija?
    – Didžioji Britanija ir Vokietija. Tai dvi iš penkių didžiausių rinkų, kurios atvyksta į Vilnių. Šiemet tikimės ketvirtadaliu didesnio augimo. Matome kitą dalyką, kad Vilniaus žinomumas tose rinkose, deja, nėra toks didelis

    https://m.diena.lt/naujienos/vilnius...tikejo-1169111

    Komentuoti:


  • RokasLT
    replied
    Parašė TIME Rodyti pranešimą
    kad eks-sovietine tai tiesiog istorinis faktas
    Jei kalbama apie istorinę potekstę, suprantama. Bet jau dabar mažiau vartojama, negu prieš kelis metus. O šia tau tokia reklama, kuri vėl sustiprina atsilikusios šalies įvaizdį, nepriklausomai nuo dabarties ir istorinio konteksto.
    Va su kuo ex-soviet vakariečiui asocijuojasi (+degradavusiais žmonėmis):
    Paskutinis taisė RokasLT; 2024.04.10, 18:02.

    Komentuoti:


  • TIME
    replied
    kad eks-sovietine tai tiesiog istorinis faktas

    Komentuoti:


  • RokasLT
    replied
    Klikų sulauks ir trumpalaikio dėmesio, bet padarys daugiau žalos, ypač UKR karo akivaizdoje, sustiprins požiūrį, kad tai skurdi šalis kuri mažai skiriasi nuo ruZZ. Buvo prašoma Lietuvos diplomatų, politikų nenaudoti terminų EX-soviet... šalis užsienio medijose, bet brendama į tą patį š... su šia reklama.
    Paskutinis taisė RokasLT; 2024.04.10, 15:12.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė RokasLT Rodyti pranešimą
    Faina, kai dauguma skaito tik antraštes
    Citatoje buvo įdėta ir mus repezentuojanti antireklaminis straipsnis su to video kadrais; o kaip vartosi "Go Vilnius" turint noro galima paskaityti visą straipsnį.

    Komentuoti:


  • RokasLT
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    VZ.LT 2024.04.10
    Paradoksai: siunčia raginimus stabdyti reklamą, o „Go Vilnius“ vis dar su rožiniais akiniais
    Faina, kai dauguma skaito tik antraštes

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    VZ.LT 2024.04.10
    Paradoksai: siunčia raginimus stabdyti reklamą, o „Go Vilnius“ vis dar su rožiniais akiniais
    Atvykstamojo turizmo verslo asociacijos vadovas Edvinas Samkus teigia, kad „Go Vilnius“ išsiuntė prašymą kuo skubiau nutraukti sukurtą reklamos kampaniją „Expectations vs. Reality“.
    Pasak jo, pirmieji antireklamos atgarsiai spaudoje, kai „The Times“ dienraštyje ir portale pasirodė straipsnis pavadinimu „Visit Vilnius – hoodies, muggings and death behind the bins“ („Aplankykite Vilnių – marozai, plėšikavimas ir mirtis už šiukšlių konteinerių“), suglumino užsienio partnerius.

    https://www.vz.lt/rinkodara/2024/04/...is#nuotrauka-1

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Tai kels žinomumą, įtikinėdami likusius 90 proc., kad esame „skurdi šalis“. Bingo.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Žodžiu nieko Jūs nesupratote Iš GO Vilnius komentaro

    Planuojame, kad šiais metais žinomumas augs po +2 proc. Jungtinėje Karalystėje (nuo 43 iki 45 proc.) bei Vokietijoje (nuo 62 iki 64 proc.).
    PIPEC: Orientuotis į 1/10 rinkos !

    2022 m. „Keliauk Lietuvoje“ atlikta apklausa parodė, kad Lietuva Jungtinėje Karalystėje ir Vokietijoje asocijuojama su sąvokomis „Rusija“ (10 proc.), „Rytų Europa“ (atitinkamai 8 proc. ir 7 proc.), „skurdi, nežinoma šalis“ (4 proc. ir 5 proc.). Norisi atkreipti dėmesį, kad su jais susiduria ne vien Vilnius, bet ir visas Rytų Europos regionas.
    AGA super

    Atkreipiame dėmesį, kad ilgoji klipo versija mokamuose kanaluose užsienyje nebus rodoma.
    Plačiau :

    https://www.govilnius.lt/kampanija?u...=kampanijosDUK

    Komentuoti:


  • TIME
    replied
    Vilniaus patrauklumas ir yra tai, kad tai neturistinis miestas, kur nereikia grustis spustyse, daugumoje restoranu ir kaviniu bus vietiniai, nera scammintoju ir kisenvagiu, galima gauti AirBnB miesto sirdyje uz zmogiska kaina. Plius, visada yra idomiau pamatyti vieta, apie kuria nelabai zinai nei visokias Barcelonas ar Prahas kurias milijona kartu visi mate instagramuose ir faina buna tik nuotraukuose, nes gatves lygyje reikia stumdytis su milijonu turistu ir matyti kavines, kurios yra tourist trappai. Tos vietos ir turetu but akcentuojamos, valstybiniu pinigu biudzeta zymiai lengviau istaskyti ir istratinti populiariems vietiniams vloggeriams ir instagrameriams (alia slovakiskam Gasanovui, rumuniskui Bertuliui ar austriskam pauliui samoskai) nuperkant viesbucius, pramogas ir pan. Ju auditorija pamatys tas vietas ir nuspres ar tai sudomino. Zmones visada labiau veikia tokia reklama nei belekas ka GoVilnius dare, nes tai atrodo kaip rekomendacija is draugu zmoniu pasamoneje, kuria visada labiau pasitikima. Zmones tiek nieko nezino apie Lietuva, kad daznai galvoja, kad net vasara cia yra beprotiskai salta alia kaip kokioje Suomijos siaureje. GoVilnius tai toks max nepilnavertiskumo kompleksas, primenantis kitas neigiamu stereotipu paveikstas salis, kenciancias nuo nepilnavertiskumo kompleksu, kuriose teko lankytis, kai jie is paskutiniuju bando irodyti kokie yra modernus ir kisa visokius burgerius, prekybos centrus ar dainuojancius fontanus, nors zymiai idomiau ir geriau yra tu saliu tradicijos ir savitumas- tradicinis maistas, senieji miestai, kaimai ar bazarai.

    Is praktiniu priezasciu kaip gerinti turizma - nustoti gasdinti tuo karu ir gerinti susisiekima. Yra teke net kelis kartus girdeti, kad norejo aplankyti Lietuva, bet atsidarius skyscanneri ir pamacius kaina bei keliones sudetinguma, planai pasikeite. Taip pat yra teke girdeti, kad domejosi kelione i Baltijos salis, bet planai pasikeite kai seimos nariai issigando del karo ir prase pakeisti planus.
    Paskutinis taisė TIME; 2024.04.09, 14:41.

    Komentuoti:


  • RokasLT
    replied
    Norvego nuomonė apie šią reklamą ir įspūdžiai iš buvusios kelionės:

    HOW TO PROMOTE VILNIUS AND LITHUANIA?
    - there is a fierce debate going on right now among Lithuanians and others, around the world, about this topic after the marketing agency "GO Vilnius" a few days ago posted a very talentless, dumbing down and disgusting commercial (see further down on my FB page if you want a link to the video) ...
    These are MY impressions of Vilnius and Lithuania ... seen through my Norwegian glasses ...
    https://www.facebook.com/aage.myhre/posts/pfbid02zam5BFqFFLzuQiVypW3gCjr8evixffpeLPWhjUWUxv2 vDoWCxXwCRAphvSA51cHJl

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Vietoj to galėtų būti kokia bendra su latviais „Lietuvos sostinė ne Ryga“ kampanija. Ne kartą yra tekę susidurti kai painiojamos Lietuva su Latvija. Ar išvis galvojama, kad tai vienas ir tas pats. Kartais prieinant iki visiškų absurdų.

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Šiuo metu mes turime dvi didžiausias problemas. Pirma, mūsų niekas nežino ir niekam nesame įdomūs. Antra, kas žino ar norėtų sužinoti, tuos atbaido nuolatinė tryda viešumoje apie neva neišvengiamą Rusijos invaziją. (Nepainioti trydos su normaliu kasdieniu ir nekasdieniu pasirengimu gintis, ko vis dar labai trūksta.)

    Šito liūdnai pagarsėjusio klipo kūrėjai akivaizdžiai sėdi ne savo rogėse. Siaubingas pinigų taškymas su neišvengiamu neigiamu rezultatu (kiek to rezultato išvis bus).

    Komentuoti:

Working...
X