Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kinijos santvarka ir ekonomika
Collapse
X
-
-
Žinai, pavarčiau mapsuose Vankuverį, ir pagalvojau, kad būtų žiauriai liūdna gyvent tokiame komibloke Kinijos dydžio (plotu) valstybėje. Ar norėtum tokiame gyvent?
https://www.google.lt/maps/@49.28570...4!8i8192?hl=ltShow must go von!
Comment
-
Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą
Metropolijoj, bet ne mieste. Miesto dydis kaip Vilniaus, urbanizuota zona – kaip pusė ar daugiau Lietuvos (kokie 2 mln.). Tiesiog tie vankuveriški bendori(ėl)iai, zujūnai ir riešės nėra miesto ribose. O centre, ką jie laiko visu miestu (downtown, city), perimetriniai 5-9 a. „stilobatai“ ir bokštinio tipo namai, tower blocks. Pas kinus priemiesčių iš kotedžų nelabai yra, miestas tai komiblokai ir tiek. Dar įdomu, kad miesto plotą labai išdidina, prijungdami visokius laukus, ganyklas. Panašiai jei pas mus prie Vilniaus, Kauno, Klaipėdos prijungtų visą žiedinę savivaldybę.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Būtent ši vieta yra miesto ribose. Kadangi tavo šitą argumentą buvo lengva nuspėti, tai būtent iš miesto paėmiau
Comment
-
Ta konkreti vieta yra 6.7km artimiausiu maršrutu iki Vancouverio centro. Nors tokio tipo užstatymas Vancouveryje prasideda maždaug porą km nuo paties centro ir tęsiasi tolyn daugybę km.
Dėl geresnio suvokimo, kokia skale Vancouveryje yra statomi daugiaaukščiai pastatai ir kokia skale yra tiesiog privačių namų kvartalai, pridedu foto iš Google Earth. Raudona linija pažymėtos Vancouverio miesto ribos, o mėlyna aukštybinių pastatų rajonas. Visa kita yra privatūs namai arba kitokia vienaukštė/dviaukštė statyba. Kitaip tariant Vancuveris yra vienas didelis privačių namų suburbas su labai kompaktišku centru, kur yra daugiaaukščių pastatų
Vancouverio daugiaaukščių pastatų rajonas dydžiu panašus į vieną iš trijų Shenzheno ofisų kvartalų, kur dominuoja ofisų pastatai su, be abejo, žymiai geresne architektūra, nei Vancouveryje esantys gyvenamieji daugiaaukščiai. Tai tas lyginimas gaunasi toks ne visai pagal skalę. Aišku jeigu lyginsime tik proporciškai ir vien tik gyvenamąją statybą ir vien tik daugiaaukščius, tai galima pritempti iki to, kad Vancouveryje daugiaaukščiai geresni. Bet čia tik jeigu jau labai smarkiai pritempinėsim ir įvedinėsim daugybę sąlygų, kas yra biškiuką boring ir neįdomuPaskutinis taisė John; 2020.12.28, 14:21.
Comment
-
https://www.15min.lt/m/id/aktualu/pa...ource=Facebook
Koks geriausias būdas atsidėkoti tiems, kurie pranešė pasauliui apie pandemiją ? Teisingai, pasodinti į kalėjimą
- 2 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąDėl geresnio suvokimo, kokia skale Vancouveryje yra statomi daugiaaukščiai pastatai ir kokia skale yra tiesiog privačių namų kvartalai, pridedu foto iš Google Earth. Raudona linija pažymėtos Vancouverio miesto ribos, o mėlyna aukštybinių pastatų rajonas. Visa kita yra privatūs namai arba kitokia vienaukštė/dviaukštė statyba. Kitaip tariant Vancuveris yra vienas didelis privačių namų suburbas su labai kompaktišku centru, kur yra daugiaaukščių pastatų
Parašė John Rodyti pranešimąVancouverio daugiaaukščių pastatų rajonas dydžiu panašus į vieną iš trijų Shenzheno ofisų kvartalų
Parašė John Rodyti pranešimąkur dominuoja ofisų pastatai su, be abejo, žymiai geresne architektūra, nei Vancouveryje esantys gyvenamieji daugiaaukščiai.
Parašė John Rodyti pranešimąAišku jeigu lyginsime tik proporciškai ir vien tik gyvenamąją statybą ir vien tik daugiaaukščius, tai galima pritempti iki to, kad Vancouveryje daugiaaukščiai geresni. Bet čia tik jeigu jau labai smarkiai pritempinėsim ir įvedinėsim daugybę sąlygų, kas yra biškiuką boring ir neįdomu
Perkūnkiemis, kuris košmaruose begalinis ir niekada nesibaigia? Namai prie BIGO ant steroidų? Ne, tai Šenženo komiblokai!!!
Paskutinis taisė dangoraižistas; 2020.12.30, 10:02.
Comment
-
Kažkaip bandyti lygintis su atsilikusiomis pasaulio šalimis kaip Kinija ar Rusija atrodo kvaila, tada dar galima įtraukti Indiją, Nigeriją ir kitus Dievo užmirštus kraštus.
Pats atrodo dar visai nesenai buvau labai kategoriškas kelionėms traukiniu vs lėktuvu, visada viršų ėmė lėktuvas. Bet....
Romos Viešbutyje ramiai papusryčiavus ir pakilus nuo stalo 10 min iki traukinio išvykimo - jausmas nuostabus.
Daug vietos kojoms, staliukas, Wi-Fi, 220v, gėrimai ir Itališki desertais - jausmas nuostabus.
3 h ir nespėjusios nutirpti kojos jau liečia Milano grindinį - jausmas nuostabus.
Visas malonumas - 40 eu
Viskas galėjo būti ir kitaip, palieki viešbutį 3h iki skrydžio, kelionė į oro uostą, kamščiai, patikros, stresas ir t.t.
Visas malonumas - 40eu + transportas į oro uostą ir iš 20 eu.
Railbaltic bus labai sėkmingas projektas, nes:
Gera reklama pasistengs, kad traukiniai užsipildytų.
Post sovietiniai žmonės yra pamišę dėl vakarietiško gyvenimo būdo.
Greitu metu, trumpi skrydžiai EU viduje bus apmokestinti papildomai.
Lėktuvai trumpiems skrydžiams naudojami maži ir nepatogūs.
Punktualume traukinys nenugalimas.
Daug kas skrenda, nors paniškai bijo, nes nėra alternatyvos.
Traukinio ekologiškas kuras išgaunamas iš vėjo ir saulės, pritrauks daug žaliųjų.
OOO svarbiausia jokio jokio streso, net jei praleidai vieną traukinį už kelių valandų bus kitas, kitas ir kitas.......
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Palergonijus Rodyti pranešimąKažkaip bandyti lygintis su atsilikusiomis pasaulio šalimis kaip Kinija ar Rusija atrodo kvaila, tada dar galima įtraukti Indiją, Nigeriją ir kitus Dievo užmirštus kraštus.
Comment
-
Parašė Palergonijus Rodyti pranešimąKažkaip bandyti lygintis su atsilikusiomis pasaulio šalimis kaip Kinija ar Rusija atrodo kvaila, tada dar galima įtraukti Indiją, Nigeriją ir kitus Dievo užmirštus kraštus.
Pats atrodo dar visai nesenai buvau labai kategoriškas kelionėms traukiniu vs lėktuvu, visada viršų ėmė lėktuvas. Bet....
Romos Viešbutyje ramiai papusryčiavus ir pakilus nuo stalo 10 min iki traukinio išvykimo - jausmas nuostabus.
Daug vietos kojoms, staliukas, Wi-Fi, 220v, gėrimai ir Itališki desertais - jausmas nuostabus.
3 h ir nespėjusios nutirpti kojos jau liečia Milano grindinį - jausmas nuostabus.
Visas malonumas - 40 eu
Viskas galėjo būti ir kitaip, palieki viešbutį 3h iki skrydžio, kelionė į oro uostą, kamščiai, patikros, stresas ir t.t.
Visas malonumas - 40eu + transportas į oro uostą ir iš 20 eu.
Railbaltic bus labai sėkmingas projektas, nes:
Gera reklama pasistengs, kad traukiniai užsipildytų.
Post sovietiniai žmonės yra pamišę dėl vakarietiško gyvenimo būdo.
Greitu metu, trumpi skrydžiai EU viduje bus apmokestinti papildomai.
Lėktuvai trumpiems skrydžiams naudojami maži ir nepatogūs.
Punktualume traukinys nenugalimas.,
Daug kas skrenda, nors paniškai bijo, nes nėra alternatyvos.
Traukinio ekologiškas kuras išgaunamas iš vėjo ir saulės, pritrauks daug žaliųjų.
OOO svarbiausia jokio jokio streso, net jei praleidai vieną traukinį už kelių valandų bus kitas, kitas ir kitas.......
Viskas, ką parašei apie traukinį ir lėktuvą tinka trumpiems atstumams iki 400-500 km. Lėktuvas nėra rimtas konkurentas greitam geležinkeliui. Jei jo nėra, tai lėktuvas pagal kelionės greitį be konkurencijos. Išskyrus tuos atvejus, jei iki oro uosto reikia belstis už miesto 50 km.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Kinija yra ekonomika Nr. 1 ar Nr. 2 pasaulyje.
Viskas, ką parašei apie traukinį ir lėktuvą tinka trumpiems atstumams iki 400-500 km. Lėktuvas nėra rimtas konkurentas greitam geležinkeliui. Jei jo nėra, tai lėktuvas pagal kelionės greitį be konkurencijos. Išskyrus tuos atvejus, jei iki oro uosto reikia belstis už miesto 50 km.
Kinija tėra ekonomikos butaforija, ji tol egzistuos kol vakarai rems pinigais ir technologijomis, kai nustos ji sugrius, kaip ir sugriuvo SSRS kai ją nustojo remti vakarai.
Tik Kinija lobizmą geriau išmano už SSRS dėl to dar kvepuoja.
Bet sutinku, kad atsilikusių šalių klube ji pirmauja kartu su Brazilija ir Indija.
O dėl greitųjų geležinkėlių Kinijoje, tai jei galėtume EU naudoti vergų darbą, spjauti į aplinkosaugą, bet žmonių nuosavybę - Rail Baltica būtų pastatyta prieš 10 metų.
- 1 patinka
Comment
-
Ryanair ir Wizzair būtent ir neliktų, nes jos gauna subsidijas ir nuolaidas oro uostuose už atėjimą ir veiklą. Jei ne tai, tai jų nebūtų irgi. Be to jei ne masinė emigracija, tai jų irgi nebūtų. Ukrainos pavyzdys - atėjo į Ukrainą su masinės darbo emigracijos iš Ukrainos pradžia. Valdžia kaip ir visur darė nuolaidas. Gali būti, kad kai kurią Vakarų šalių verslas paspaudė valdžią net kažkaip prakompensuoti iš dalies už skrydžius į Ukraina pigiems darbininkams gabenti.
Parašė Palergonijus Rodyti pranešimą
Kinija tėra ekonomikos butaforija, ji tol egzistuos kol vakarai rems pinigais ir technologijomis, kai nustos ji sugrius, kaip ir sugriuvo SSRS kai ją nustojo remti vakarai.
Tik Kinija lobizmą geriau išmano už SSRS dėl to dar kvepuoja.
Bet sutinku, kad atsilikusių šalių klube ji pirmauja kartu su Brazilija ir Indija.
O dėl greitųjų geležinkėlių Kinijoje, tai jei galėtume EU naudoti vergų darbą, spjauti į aplinkosaugą, bet žmonių nuosavybę - Rail Baltica būtų pastatyta prieš 10 metų.
Comment
-
Gal nereikia čia pasakų apie žemos kokybės kiniškas prekės. Kinijoje gaminama 95 proc. visos plataus vartojimo elektronikos, įskaitant ir absoliučiai visas Vakarų kompanijų gamybą, kuri randasi jei ne Kinijoje, tai Azijoje. Tai viena. Antra, ne tik elektroniką gamina Kinija, bet viską. Žalias fašizmas labai brangus malonumas ir pažiūrėsime, kaip ES pirkėjai pirks prekes, kurios kainuos 10 kartų brangiau, pagamintos ES... Ne, pramonės iškėlimas į Kiniją buvo bilietas į vieną pusę. Ne politikai valdo, o verslas, o jis neleis savęs nuskriausti.
Taigi, pigieji vežėjai jau tampa nebe pigiais. Tačiau tai nereiškia, kad, tarkim, iki pigiųjų skrydžių eros, neskraidė lėktuvai Vilnius - Talinas ar Vilnius - Varšuva, nepaisant to, kad buvo ir traukiniai, ir autobusai, o skrydžio kainos kandžiojosi.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąGal nereikia čia pasakų apie žemos kokybės kiniškas prekės. Kinijoje gaminama 95 proc. visos plataus vartojimo elektronikos, įskaitant ir absoliučiai visas Vakarų kompanijų gamybą, kuri randasi jei ne Kinijoje, tai Azijoje. Tai viena. Antra, ne tik elektroniką gamina Kinija, bet viską. Žalias fašizmas labai brangus malonumas ir pažiūrėsime, kaip ES pirkėjai pirks prekes, kurios kainuos 10 kartų brangiau, pagamintos ES... Ne, pramonės iškėlimas į Kiniją buvo bilietas į vieną pusę. Ne politikai valdo, o verslas, o jis neleis savęs nuskriausti.
Taigi, pigieji vežėjai jau tampa nebe pigiais. Tačiau tai nereiškia, kad, tarkim, iki pigiųjų skrydžių eros, neskraidė lėktuvai Vilnius - Talinas ar Vilnius - Varšuva, nepaisant to, kad buvo ir traukiniai, ir autobusai, o skrydžio kainos kandžiojosi.
Pigieji vežėjai tampa tokiais kokiais reikia tai dienai konkuruoti rinkoje, jei gali gaut 500 eu už bilietą, kodėl tų pinigų nepasiimti ?? Valstybinės įmonės to nelabai sugeba.
Žinoma, kad Rail Baltika pritrauks skrydžių po 1 EU į Varšuva, Taliną, o gal net tarp VIlniaus ir Kauno. Bet Lenkijos pavyzdys parodė, kad net ir skrydžiai po 1 eu prieš traukinius nesugebėjo sukovoti ir sausu rezultatu laimėjo Lenkiški greitieji traukiniai.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Palergonijus Rodyti pranešimą
Kadangi šiek tiek už jus žinau daugiau, tai tik pasakysiu, kad joks rimtas gamintojas neduoda gaminti gaminių Kinijai, kuriems reikalingas tikslumas ir kokybė, nebent su sąlyga, kad bus naudojama tik vietinėje rinkoje. USA valstybiniams pirkimams galima teikti tik tą įranga, kuri griežtai pagaminta ne Kinijoje ir kitose Amerikai priešiškose šalyse. Pigios plataus vartojimo prekės iš esmės yra paremtos gražia pakuote kvailam vartotojui priversti pirkti ir prasta preke, kad vartotojas pirktų vėl ir vėl. Dėl šios politikos EU nebeturi, kur dėti atliekų, todėl ir ateina komunistų taip vadinamas - žaliasis fašizmas. P.S. Net Apple įrangą skirta Profesionalams, gamina USA.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Kvailas Rodyti pranešimą
Kaip galvoji ar Global Times, savo straipsnyje https://www.globaltimes.cn/page/202101/1212073.shtml sako tiesą ir jų statistika galima pasitikėti?
O dėl patikimumo, tai be abejo - kur kas labiau pasitikiu tokia argumentuota ir logiška informacija, nei kažkieno nuomonėmis internete ar neaiškiais filmukais.Paskutinis taisė Tomizmas; 2021.01.08, 17:35.Snowflakes will attack U <3
Comment
-
Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
O kas blogai su šiuo straipsniu? Eiliniai procesai, kurie vyksta visame pasaulyje, gerėjant gyvenimo lygiui. Ir jie yra pozityvūs. Ar čia tas kažkoks vokietis, paminėtas straipsnio pradžioje su savo neaiškiais šaltiniais yra teisus?
O dėl patikimumo, tai be abejo - kur kas labiau pasitikiu tokia argumentuota ir logiška informacija, nei kažkieno nuomonėmis internete ar neaiškiais filmukais.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė AšNeRobotas Rodyti pranešimą
Global Times yra CCP propaganda. Gal ir argumentuotu sputniku pasitiki?Snowflakes will attack U <3
Comment
-
Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
Tai tada derėtų parodyti priverstinės uigurų sterilizacijos faktus.
Comment
-
Parašė AšNeRobotas Rodyti pranešimą
Prie ko čia ta sterilizacija?Snowflakes will attack U <3
Comment
Comment