Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė nepolitikas Rodyti pranešimą
    o dėl ko čia diskutuojama 10/20, fiksuoja/nefiksuoja
    paklausykit žmogaus, kuris nuo 1995 kiekvieną dieną važiuoja: greičio viršijimas sukelia nereikalingą stresą, o rezultatas (nuo taško a iki taško b) skiriasi kokia max 15 minutėlių. tai ar verta dėl tiek rizikuoti?
    beje šitą pats supratau tik prieš 3 metus
    15 min yra labai daug. Dažniausiai planuoju kelionės trukmę kokių 3 min. paklaida.
    Flickr

    Comment


      Parašė nepolitikas Rodyti pranešimą
      o dėl ko čia diskutuojama 10/20, fiksuoja/nefiksuoja
      paklausykit žmogaus, kuris nuo 1995 kiekvieną dieną važiuoja: greičio viršijimas sukelia nereikalingą stresą, o rezultatas (nuo taško a iki taško b) skiriasi kokia max 15 minutėlių. tai ar verta dėl tiek rizikuoti?
      beje šitą pats supratau tik prieš 3 metus
      keliones tiksla praktiskai tuo pat metu pasiekia vaziojantys maksimaliu leistinu greiciu ir virsyjantys ji, atkreipkit demesi kiek nuo jusu nutolsta laiko atzvilgiu, kuriuos pralenket ir kurie jus pralenke.

      Comment


        Parašė nepolitikas Rodyti pranešimą
        o dėl ko čia diskutuojama 10/20, fiksuoja/nefiksuoja
        paklausykit žmogaus, kuris nuo 1995 kiekvieną dieną važiuoja: greičio viršijimas sukelia nereikalingą stresą, o rezultatas (nuo taško a iki taško b) skiriasi kokia max 15 minutėlių. tai ar verta dėl tiek rizikuoti?
        beje šitą pats supratau tik prieš 3 metus
        As pvz virsiju neretai kokia 15-20, ir visiskai ne del skubejimo, o todel, kad taip yra maloniau vaziuoti (esant saugiai galimybei zinioma)

        Comment


          Parašė e2ards Rodyti pranešimą
          keliones tiksla praktiskai tuo pat metu pasiekia vaziojantys maksimaliu leistinu greiciu ir virsyjantys ji, atkreipkit demesi kiek nuo jusu nutolsta laiko atzvilgiu, kuriuos pralenket ir kurie jus pralenke.
          Dėl šito visiška tiesa. Ne kartą anksčiau esame važiavę su 2 mašinom tuo pačiu metu. Nuo KTU iki šilainių. Tai aš mėgstu greičiau 10-20-30 važiuoti tiesiog šiaip sau. O draugas važiavo palei taisykles neskubant, ne per geltonus šviesoforus. Tai gal atvykdavau į vietą minute greičiau.

          Comment


            yra esme ne kaip greitai vaziuoji, o kaip protingai. kad maximaliai grietai nuvyktum nuo tasko A iki tasko B reikia itin gerai pazinoti marsruta ir uz vairo nemiegoti...
            www.tomflagman.com

            Comment


              Comment




                Mazda 6 - Belarus

                Comment


                  Honda Legend vs 5er vs A6

                  You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

                  Comment


                    labai pamokantis klipas, gaila tik, kad "lakstūnai" tokių nežiūri nes yra įsitikinę, kad jie puikiai vairuoja, o jų reakcija be priekaištų.
                    jie užmiršta, kad gatvėje ne visi tokie "kieti"
                    pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

                    Comment


                      Parašė emas22
                      Vienu žodžiu, turiu bėdą. Bevažiuojant kažkur (kažkas) pradėjo spragsėti. Atkreipiau dėmesį į tai, kad odometras sukasi normaliai, ir po pravažiuoto km persisuka normaliai, bet neprasisuka antrasis (ten turbūt metrus rodo). Gal kas žino kaip patvarkyti ir/ar padės "nunulinimas" kilometražo su šalia esančiu mygtuku?

                      P.S Tai - Opel Astra 96m. Dėkui.
                      A čia kuris skaitliukas? Tas kuris "nusinulina" ar tas, kuris ne? Nes jei tas pirmasis, tai bandyk ir žiūrėk Man Tigroj kažkada taip buvo, tai padėjo. Na o jei tas rimtesnis, tada nežinau ką patart.. ardyt spidometrą gal.

                      Comment


                        Parašė emas22
                        Tai palauk, jeigu tą mygtuką paspausiu "nusinulins" tas skaičius (pvz: 254 150 km), ar tas mažas, kuris užstrigo ir neprasisuka ties 6310?
                        Nu žėk, kažkokio čia Opelio spidometras:


                        Viršuj yra tas didysis skaitliukas, kur šimtais tūkstančių skaičiuoja. Žemiau yra tas mažesnis, kur tik tūkstančiais. Apačioj išlindęs tas "mygtukas". Tai jį paspaudus, "nusinulina" tik tas mažasis skaitliukas, o anas didysis yra nejudinamas. Jo parodymų taip lengvai nepakeisi

                        Comment


                          Parašė emas22
                          Va va, apie tą ir šnekėjau. Baigsis lietus, eisiu nuspaust. Dėkui.
                          Kažkaip net keista, kad nežinojai šito dalyko Negi niekad nematuoji nuvažiuotų atstumų? O gal čia tik man toks įprotis nuo dujinės mašinos laikų, kai likusias dujas skaičiuodavau pagal kilometrus?

                          Comment


                            prieš keletą dienų portale "diena.lt" turėjau progos pasiteirauti policijos komisarą apie greičio matuoklius:

                            Klausimas: nepolitikas
                            2010-05-24 09:35
                            gerb. komisare, internete pasklido žinia, kad iš pareigūnų atimti "fenai" (greičio matuokliai). pastebiu, kad gandas arti tiesos ir greičiai lietuvos keliuose ir miestuose pastebimai padidėjo. esamų stacionarių matuoklių tikrai neužtenka, o įspėjančios lentelės apskritai didžiausia nesąmonė. ar planuojama grįžti prie senos tvarkos?

                            Atsakymas: Vizgirdas Telyčėnas
                            2010-05-25 10:59

                            Greičio matuokliai neatimti, palikti tik skaitmeninę atmintį turintys, kuriuos bet kada galima patikrinti: kokiu laiku, kokiu greičiu buvo fiksuotas automobilis. Tuo užsiimamūsų vidaus kontrolės padaliniai. Stacionarinių matuoklių efektyvumas pasijaus tuomet, kai Seimas priims administracinių teisės pažeidimų kodekso pakeitimus, kurių esmė - supaprastinta teisena, kuriai esant savininkas bus įpareigotas pats atsakyti už padarytą pažeidimą arba pateikti asmenį, kuris vairavo automobilį.
                            pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

                            Comment


                              Parašė nepolitikas Rodyti pranešimą
                              esamų stacionarių matuoklių tikrai neužtenka, o įspėjančios lentelės apskritai didžiausia nesąmonė.
                              O kodėl tos lentelės yra nesamonė? Juk deklaruojama, kad stacionarūs greičio matuokliai yra ne pasipelnymui, o tarsi prevencinė priemonė. Kad matuoklių mažai sutinku, bet kad perspėjančios lentelės nesamonė, tai prieštaraučiau.

                              Comment


                                labai realus pavyzdys iš lietuvos kelių: pagrindinė transporto masė važiuoja leistinu greičiu, atsiranda greitutėlis, kuris to greičio nepaiso.
                                pamatęs įspėjančią lentelę, mina ant stbdžių, pravažiuoja tuos kelis metrus leistinu ar net mažesniu greičiu (tuo sutrukdo normaliai važiuojantiems), o už "inkilo" lekia toliau.
                                tai kuroje čia vietoje drausminantis efektas?
                                pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

                                Comment


                                  Parašė emas22
                                  Vienu žodžiu, turiu bėdą. Bevažiuojant kažkur (kažkas) pradėjo spragsėti. Atkreipiau dėmesį į tai, kad odometras sukasi normaliai, ir po pravažiuoto km persisuka normaliai, bet neprasisuka antrasis (ten turbūt metrus rodo). Gal kas žino kaip patvarkyti ir/ar padės "nunulinimas" kilometražo su šalia esančiu mygtuku?

                                  P.S Tai - Opel Astra 96m. Dėkui.

                                  Greiciausiai bus nudiles tas plastmasinis skaiciu bugneliu prasukimo mechanizmas. Jis ir spragsi ,nes uzsikabina...ir prasoka ,taip ir nepasukes. Nieko ten burti neverta ,paprasciausiai isistatyk kita odometra nauja ar is lauzyno ir tiek.

                                  Comment


                                    Parašė nepolitikas Rodyti pranešimą
                                    labai realus pavyzdys iš lietuvos kelių: pagrindinė transporto masė važiuoja leistinu greičiu, atsiranda greitutėlis, kuris to greičio nepaiso.
                                    pamatęs įspėjančią lentelę, mina ant stbdžių, pravažiuoja tuos kelis metrus leistinu ar net mažesniu greičiu (tuo sutrukdo normaliai važiuojantiems), o už "inkilo" lekia toliau.
                                    tai kuroje čia vietoje drausminantis efektas?
                                    Visam pasaulyje pries kameras yra ispejancios lenteles. Kameros esme ne pagauti, nubausti, o pavojingiausiuose taskuose mazinti avaringuma. Kameros Lietuvoje pastatytos avaringiausiuose taskuose, juodose demese. Ju tikslas yra ne surinkti kuo daugiau baudu, o sumazinti zuvusiu ir autoivykiu skaiciu.
                                    Pas mus dar gajus mastymas, kad policija turi dirbti baudziamaji darba, labai gaila, kad net ir pati policija neretai taip masto. Pirmine policijos paskirtis yra uzkirsti kelia nelaimei, o ne laukti kol ji ivyks ir tada gaudyti ir bausti.

                                    Comment


                                      Parašė nepolitikas Rodyti pranešimą
                                      labai realus pavyzdys iš lietuvos kelių: pagrindinė transporto masė važiuoja leistinu greičiu, atsiranda greitutėlis, kuris to greičio nepaiso.
                                      pamatęs įspėjančią lentelę, mina ant stbdžių, pravažiuoja tuos kelis metrus leistinu ar net mažesniu greičiu (tuo sutrukdo normaliai važiuojantiems), o už "inkilo" lekia toliau.
                                      tai kuroje čia vietoje drausminantis efektas?
                                      tai pristatyk tuščių inkilų ir pigiai sumažinsi tokių erelių greitį

                                      Comment


                                        Parašė taspac Rodyti pranešimą
                                        Visam pasaulyje pries kameras yra ispejancios lenteles. Kameros esme ne pagauti, nubausti, o pavojingiausiuose taskuose mazinti avaringuma. Kameros Lietuvoje pastatytos avaringiausiuose taskuose, juodose demese. Ju tikslas yra ne surinkti kuo daugiau baudu, o sumazinti zuvusiu ir autoivykiu skaiciu.
                                        Pas mus dar gajus mastymas, kad policija turi dirbti baudziamaji darba, labai gaila, kad net ir pati policija neretai taip masto. Pirmine policijos paskirtis yra uzkirsti kelia nelaimei, o ne laukti kol ji ivyks ir tada gaudyti ir bausti.
                                        labai gerbiu tavo civilizuotą požiūrį, bet mūsų šalyje situacija kitokia ir ypač atšilus orams, arba penktadienio pavakare, kai "ofisiniai" lekia iš vilniaus į pajūrį.
                                        eismo taisyklių žinojimo ir vairavimo patirties 0, pasipūtimo 100 proc.
                                        net ir lygiame kelyje (tokiose vietose niekad neįtarčiau "juodos dėmės"), dėl lentelės ir baimės būti nufotografuotam stapdo ir ta dėmė tampa labai realia
                                        pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

                                        Comment


                                          Parašė andriz Rodyti pranešimą
                                          tai pristatyk tuščių inkilų ir pigiai sumažinsi tokių erelių greitį
                                          siūliau tokį variantą sauliui skverneliui diskusijoje eismo saugumo klausimais
                                          pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

                                          Comment

                                          Working...
                                          X