Parašė nepolitikas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Automobiliai
Collapse
X
-
Parašė nepolitikas Rodyti pranešimąo dėl ko čia diskutuojama 10/20, fiksuoja/nefiksuoja
paklausykit žmogaus, kuris nuo 1995 kiekvieną dieną važiuoja: greičio viršijimas sukelia nereikalingą stresą, o rezultatas (nuo taško a iki taško b) skiriasi kokia max 15 minutėlių. tai ar verta dėl tiek rizikuoti?
beje šitą pats supratau tik prieš 3 metus
Comment
-
Parašė nepolitikas Rodyti pranešimąo dėl ko čia diskutuojama 10/20, fiksuoja/nefiksuoja
paklausykit žmogaus, kuris nuo 1995 kiekvieną dieną važiuoja: greičio viršijimas sukelia nereikalingą stresą, o rezultatas (nuo taško a iki taško b) skiriasi kokia max 15 minutėlių. tai ar verta dėl tiek rizikuoti?
beje šitą pats supratau tik prieš 3 metus
Comment
-
Parašė e2ards Rodyti pranešimąkeliones tiksla praktiskai tuo pat metu pasiekia vaziojantys maksimaliu leistinu greiciu ir virsyjantys ji, atkreipkit demesi kiek nuo jusu nutolsta laiko atzvilgiu, kuriuos pralenket ir kurie jus pralenke.
Comment
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimą
jie užmiršta, kad gatvėje ne visi tokie "kieti"
Comment
-
Parašė emas22Vienu žodžiu, turiu bėdą. Bevažiuojant kažkur (kažkas) pradėjo spragsėti. Atkreipiau dėmesį į tai, kad odometras sukasi normaliai, ir po pravažiuoto km persisuka normaliai, bet neprasisuka antrasis (ten turbūt metrus rodo). Gal kas žino kaip patvarkyti ir/ar padės "nunulinimas" kilometražo su šalia esančiu mygtuku?
P.S Tai - Opel Astra 96m. Dėkui.
Comment
-
Parašė emas22Tai palauk, jeigu tą mygtuką paspausiu "nusinulins" tas skaičius (pvz: 254 150 km), ar tas mažas, kuris užstrigo ir neprasisuka ties 6310?
Viršuj yra tas didysis skaitliukas, kur šimtais tūkstančių skaičiuoja. Žemiau yra tas mažesnis, kur tik tūkstančiais. Apačioj išlindęs tas "mygtukas". Tai jį paspaudus, "nusinulina" tik tas mažasis skaitliukas, o anas didysis yra nejudinamas. Jo parodymų taip lengvai nepakeisi
Comment
-
prieš keletą dienų portale "diena.lt" turėjau progos pasiteirauti policijos komisarą apie greičio matuoklius:
Klausimas: nepolitikas
2010-05-24 09:35
gerb. komisare, internete pasklido žinia, kad iš pareigūnų atimti "fenai" (greičio matuokliai). pastebiu, kad gandas arti tiesos ir greičiai lietuvos keliuose ir miestuose pastebimai padidėjo. esamų stacionarių matuoklių tikrai neužtenka, o įspėjančios lentelės apskritai didžiausia nesąmonė. ar planuojama grįžti prie senos tvarkos?
Atsakymas: Vizgirdas Telyčėnas
2010-05-25 10:59
Greičio matuokliai neatimti, palikti tik skaitmeninę atmintį turintys, kuriuos bet kada galima patikrinti: kokiu laiku, kokiu greičiu buvo fiksuotas automobilis. Tuo užsiimamūsų vidaus kontrolės padaliniai. Stacionarinių matuoklių efektyvumas pasijaus tuomet, kai Seimas priims administracinių teisės pažeidimų kodekso pakeitimus, kurių esmė - supaprastinta teisena, kuriai esant savininkas bus įpareigotas pats atsakyti už padarytą pažeidimą arba pateikti asmenį, kuris vairavo automobilį.
Comment
-
Parašė nepolitikas Rodyti pranešimąesamų stacionarių matuoklių tikrai neužtenka, o įspėjančios lentelės apskritai didžiausia nesąmonė.
Comment
-
labai realus pavyzdys iš lietuvos kelių: pagrindinė transporto masė važiuoja leistinu greičiu, atsiranda greitutėlis, kuris to greičio nepaiso.
pamatęs įspėjančią lentelę, mina ant stbdžių, pravažiuoja tuos kelis metrus leistinu ar net mažesniu greičiu (tuo sutrukdo normaliai važiuojantiems), o už "inkilo" lekia toliau.
tai kuroje čia vietoje drausminantis efektas?
Comment
-
Parašė emas22Vienu žodžiu, turiu bėdą. Bevažiuojant kažkur (kažkas) pradėjo spragsėti. Atkreipiau dėmesį į tai, kad odometras sukasi normaliai, ir po pravažiuoto km persisuka normaliai, bet neprasisuka antrasis (ten turbūt metrus rodo). Gal kas žino kaip patvarkyti ir/ar padės "nunulinimas" kilometražo su šalia esančiu mygtuku?
P.S Tai - Opel Astra 96m. Dėkui.
Greiciausiai bus nudiles tas plastmasinis skaiciu bugneliu prasukimo mechanizmas. Jis ir spragsi ,nes uzsikabina...ir prasoka ,taip ir nepasukes. Nieko ten burti neverta ,paprasciausiai isistatyk kita odometra nauja ar is lauzyno ir tiek.
Comment
-
Parašė nepolitikas Rodyti pranešimąlabai realus pavyzdys iš lietuvos kelių: pagrindinė transporto masė važiuoja leistinu greičiu, atsiranda greitutėlis, kuris to greičio nepaiso.
pamatęs įspėjančią lentelę, mina ant stbdžių, pravažiuoja tuos kelis metrus leistinu ar net mažesniu greičiu (tuo sutrukdo normaliai važiuojantiems), o už "inkilo" lekia toliau.
tai kuroje čia vietoje drausminantis efektas?
Pas mus dar gajus mastymas, kad policija turi dirbti baudziamaji darba, labai gaila, kad net ir pati policija neretai taip masto. Pirmine policijos paskirtis yra uzkirsti kelia nelaimei, o ne laukti kol ji ivyks ir tada gaudyti ir bausti.
Comment
-
Parašė nepolitikas Rodyti pranešimąlabai realus pavyzdys iš lietuvos kelių: pagrindinė transporto masė važiuoja leistinu greičiu, atsiranda greitutėlis, kuris to greičio nepaiso.
pamatęs įspėjančią lentelę, mina ant stbdžių, pravažiuoja tuos kelis metrus leistinu ar net mažesniu greičiu (tuo sutrukdo normaliai važiuojantiems), o už "inkilo" lekia toliau.
tai kuroje čia vietoje drausminantis efektas?
Comment
-
Parašė taspac Rodyti pranešimąVisam pasaulyje pries kameras yra ispejancios lenteles. Kameros esme ne pagauti, nubausti, o pavojingiausiuose taskuose mazinti avaringuma. Kameros Lietuvoje pastatytos avaringiausiuose taskuose, juodose demese. Ju tikslas yra ne surinkti kuo daugiau baudu, o sumazinti zuvusiu ir autoivykiu skaiciu.
Pas mus dar gajus mastymas, kad policija turi dirbti baudziamaji darba, labai gaila, kad net ir pati policija neretai taip masto. Pirmine policijos paskirtis yra uzkirsti kelia nelaimei, o ne laukti kol ji ivyks ir tada gaudyti ir bausti.
eismo taisyklių žinojimo ir vairavimo patirties 0, pasipūtimo 100 proc.
net ir lygiame kelyje (tokiose vietose niekad neįtarčiau "juodos dėmės"), dėl lentelės ir baimės būti nufotografuotam stapdo ir ta dėmė tampa labai realia
Comment
-
Parašė andriz Rodyti pranešimątai pristatyk tuščių inkilų ir pigiai sumažinsi tokių erelių greitį
Comment
Comment