Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė tomtom Rodyti pranešimą

    Nebus, nes gamintojai jau pristabdė dyzelinių variklių gamybos linijas, tiesiog nebus pasiūlos. O WLTP yra gerai, nes tai yra spyris į užpakalį blogiesiems hibridams (BMW, Mercedes), Toyota ir Kia hibridai į limitus patenka, nors ir nebeatitinka gamintojo deklaruojamų skaičių, bet tai suprantama, nes keičiasi metodika. Jeigu dyzelio paklausa išliks tokia kaip šiemet arba padidės, tai tuomet tiesiog pamatysim dyzelinių auto kainų šuolį.
    Bet kas idomiausia pagal WLTP svariau yra dyzelis.Ka as ir sakau kad viskas verstis gali.

    PS: Nauja dyzeliu karta VW grupes jau ne uz kalnu. EA288 Evo.I naujaja Audi A6 jau montuojami 2.0TDI nauji

    Comment


      Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

      Golf - Tiesioginio ipurskimo 3 cilindru benzinins variklis su turbo kompresoriumi
      Auris - 4 cilindru atmosferinis variklis pasizymintis besaikiu apetitu benzinui

      Kaip matai Auris yra 10 metu atgal pries golfa
      Dėl to pas Golfą ir susidaro 2 sekundžių lagas, nes trūkstama galia atsiranda iš turbinos, pats variklis jos natūraliai iš savęs neturi. Tada su kiekvienu, net ir švelnesniu paspaudimu, reakcija turi vėluoti. Tiksliai nematavau, bet jausmas labai panašus kai vairuoji sunkesnį krovininį transportą.

      Comment


        Parašė andyour Rodyti pranešimą

        Dėl to pas Golfą ir susidaro 2 sekundžių lagas, nes trūkstama galia atsiranda iš turbinos, pats variklis jos natūraliai iš savęs neturi. Tada su kiekvienu, net ir švelnesniu paspaudimu, reakcija turi vėluoti. Tiksliai nematavau, bet jausmas labai panašus kai vairuoji sunkesnį krovininį transportą.
        1.0TFSI nevairavau bet pas 1.4TFSI jokio lago nera

        Comment


          Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

          Golf - Tiesioginio ipurskimo 3 cilindru benzinins variklis su turbo kompresoriumi
          Auris - 4 cilindru atmosferinis variklis pasizymintis besaikiu apetitu benzinui

          Kaip matai Auris yra 10 metu atgal pries golfa
          Bet matyt neturi problemų su emisijom, WLTP, BBD ir kt.
          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

          Comment


            Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

            1.0TFSI nevairavau bet pas 1.4TFSI jokio lago nera
            Taip, čia ko gero tik pas 1 litrą. Tokius Golfus su tokiais varikliais perka arba labai taupūs pensinkai, arba tie, kuriems bile mašina gerai atrodo.
            Paskutinis taisė andyour; 2018.11.24, 21:30.

            Comment


              Parašė Tomas Rodyti pranešimą

              Bet matyt neturi problemų su emisijom, WLTP, BBD ir kt.
              Problemu turi butent su emisijom ir WLTP. Naujos kartos Auris nebetures atmosferiniu varikliu. Bus dedamas vietoj 1.6 -> 1.2 Turbo kaip ir dabartiniame C-HR.Kaip sakant reikia kazkaip vytis europos gamintojus

              Comment


                Parašė andyour Rodyti pranešimą

                Taip, čia ko gero tik pas 1 litrą. Tokius Golfus su tokiais varikliais perka arba labai taupūs pensinkai, arba tie, kuriems bile mašina gerai atrodo.
                Belgijoje teko pabuvoti ir issinomuoti Seat Ibiza su tokiu varikliu.Mieste tikrai smagus traukos turi pakankamai.Kas nelabai patiko tai Ardenuose sunkiai lipa i kalna.Sanaudos benzino man buvo 6-6.5/100 iskaitant autostradu greicius miestus ir t.t

                Comment


                  Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

                  Belgijoje teko pabuvoti ir issinomuoti Seat Ibiza su tokiu varikliu.Mieste tikrai smagus traukos turi pakankamai.Kas nelabai patiko tai Ardenuose sunkiai lipa i kalna.Sanaudos benzino man buvo 6-6.5/100 iskaitant autostradu greicius miestus ir t.t
                  Irgi turbo? O Seat Ibiza, ar nėra lengvesnė už Golfą?

                  Comment


                    Parašė andyour Rodyti pranešimą

                    Irgi turbo? O Seat Ibiza, ar nėra lengvesnė už Golfą?
                    Taip turbo tas pats variklis is Golfo. Taip ji yra lengvesne bet nelabai zymiai manau.Sakau miesto variklis uzmiesty triuksmingas gal siek tiek ir virs 100km/h jau nebe ekonomiskas.Rinkciausi 1.5TFSI arba 1.6TDI. Sakyciau jis netgi gal triuksmingesnis prie didesniu sukiu uz 1.6TDI. Ir be to jis 3 cilindru. Mano nuomone apie 3 cilindru variklius labai neigiama ypac dyzelinius
                    Paskutinis taisė Darius555; 2019.01.18, 12:56.

                    Comment


                      Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

                      Taip turbo tas pats variklis is Golfo. Taip ji yra lengvesne bet nelabai zymiai manau.Sakau miesto variklis uzmiesty triuksmingas gal siek tiek ir virs 100km/h jau nebe ekonomiskas.Rinkciausi 1.5TFSI arba 1.6TDI. Sakyciau jis netgi gal triuksmingesnis prie didesniu sukiu uz 1.6TDI. Ir be to jis 3 cilindru. Mano nuomone apie 3 cilindru variklius labai neigiama ypac dyzelinius
                      Su nauju Citybee Polo važiavau, kaip ir geriau traukia nei Golfas. Turėtų būti ten tas pats silpniausias variklis.

                      Comment


                        Teslai galas?

                        Tesla's layoffs mean the company's lead on electric vehicles could be ending, one Wall Street analyst says

                        Comment


                          Kodėl? Juk komentatorius rašo: We continue to believe Tesla will be able to emerge from the next 12 to 18 months a stronger, profitable more product diversified (geographically and price points) EV company ..„(Mes ir toliau tikime, kad„ Tesla “galės per ateinančius 12–18 mėnesių išaugti į stipresnę, pelningesnę, įvairesnį produktą (geografiškai ir kainų atžvilgiu) gaminančią, elektromobilų kompaniją.)
                          Paskutinis taisė Sula; 2019.01.19, 10:22.

                          Comment


                            Parašė Sula Rodyti pranešimą

                            Kodėl? Juk komentatorius rašo: We continue to believe Tesla will be able to emerge from the next 12 to 18 months a stronger, profitable more product diversified (geographically and price points) EV company ..„(Mes ir toliau tikime, kad„ Tesla “galės per ateinančius 12–18 mėnesių išaugti į stipresnę, pelningesnę, įvairesnį produktą (geografiškai ir kainų atžvilgiu) gaminančią, elektromobilų kompaniją.)
                            Aš šitą pasakymą suprasčiau kaip "Teslai šikna, per 12-18 mėn persiorganizuos, tikim, kad būsima strategija pasiteisins"

                            Kol kas Tesla važiuoja ant mados ir to, kad konkurentai nesugeba sukurti panašaus elektromobilio. Bet panašu, kad jau pradeda lįsti iš senųjų gamintojų pavieniai padorūs modeliai. O Teslai konkuruoti su senais gamintojais vien pvz surinkimo kokybe būtų sudėtinga. Kaina, panašu, irgi nelabai gali konkuruoti.

                            Comment


                              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                              Aš šitą pasakymą suprasčiau kaip "Teslai šikna, per 12-18 mėn persiorganizuos, tikim, kad būsima strategija pasiteisins"

                              Kol kas Tesla važiuoja ant mados ir to, kad konkurentai nesugeba sukurti panašaus elektromobilio. Bet panašu, kad jau pradeda lįsti iš senųjų gamintojų pavieniai padorūs modeliai. O Teslai konkuruoti su senais gamintojais vien pvz surinkimo kokybe būtų sudėtinga. Kaina, panašu, irgi nelabai gali konkuruoti.
                              Tesla labiau toks premium klasės, bet svarbiau, kad nuvažiuoja ilgesnį atstumą ir įsibėgėja per 2s iki 100km - čia yra kostmosas.

                              Tuo tarpu Nissan Leaf ir Golfai yra ekonominė klasė, nuvažiuoja kiek mažiau - 200km, o įsibėgėja iki 100km/h, kaip rašo per 8s. Bet neaišku, ar čia su EKO režimu ar be. Kažkaip ryškiai per ilgai.
                              Porche kaip ir pradėjo/pradeda kažką gaminti. Įdomu, kokie bus parametrai ir kokia kaina.
                              Paskutinis taisė andyour; 2019.01.19, 22:11.

                              Comment


                                Parašė andyour Rodyti pranešimą

                                Tesla labiau toks premium klasės, bet svarbiau, kad nuvažiuoja ilgesnį atstumą ir įsibėgėja per 2s iki 100km - čia yra kostmosas.

                                Tuo tarpu Nissan Leaf ir Golfai yra ekonominė klasė, nuvažiuoja kiek mažiau - 200km, o įsibėgėja iki 100km/h, kaip rašo per 8s. Bet neaišku, ar čia su EKO režimu ar be. Kažkaip ryškiai per ilgai.
                                Porche kaip ir pradėjo/pradeda kažką gaminti. Įdomu, kokie bus parametrai ir kokia kaina.
                                Tesla premium tik pagal kainą. Bet koks premium gamintojas su tokia surinkimo kokybe senai būtų bankrutavęs. Įsibėgėjimo greitis nenusako ar tai premium, ar ekonominė klasė. Didžiajai daliai žmonių, ypač kas perka premium, 99.9% laiko praleisto mašinoje įdomiau salono medžiagos ir surinkimo kokybė nei pora sekundžių nuo šviesoforo į vieną ar į kitą pusę.

                                Comment


                                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                  Tesla premium tik pagal kainą. Bet koks premium gamintojas su tokia surinkimo kokybe senai būtų bankrutavęs. Įsibėgėjimo greitis nenusako ar tai premium, ar ekonominė klasė. Didžiajai daliai žmonių, ypač kas perka premium, 99.9% laiko praleisto mašinoje įdomiau salono medžiagos ir surinkimo kokybė nei pora sekundžių nuo šviesoforo į vieną ar į kitą pusę.
                                  Spėju, Tesla neturi ir būdingo premium klasei adekvataus komforto lygio. Jie viską daro, kad mašina būtų lengva. Išskyrus tylų ir tolygiai akceleruojantį variklį, kuris yra komfortiškesnis, nei vidaus degimo. Tik niuansas, kad tyloje labai aiškiai girdisi pakaba, kas primena kažkokį vežimą, ne premium klasės jausmas. Aš asmeniškai vienintelę vertę Tesloje matau tai tą 2s iki 100km. O apskritai EV - variklio malonią trauką, tylų veikimą, mažiau rūpesčių su priežiūra. Minusai - tai yra tik miesto automobilis, ilgokai krauna, reikia dažnai krauti.

                                  Comment


                                    A.Ramanausko "Greiti pietūs" su L.Bogusevičium. Čia tas bičas, kuris išmano apie mašinas ir padeda kitiems jas nusipirkti už geriausią kainą

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą
                                      A.Ramanausko "Greiti pietūs" su L.Bogusevičium. Čia tas bičas, kuris išmano apie mašinas ir padeda kitiems jas nusipirkti už geriausią kainą
                                      Bet ne jis tau patarė pirkti litro Golfą?

                                      Comment


                                        Parašė andyour Rodyti pranešimą

                                        Bet ne jis tau patarė pirkti litro Golfą?
                                        Sakė pirkti bet ką, tik ne Toyota Auris

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą

                                          Sakė pirkti bet ką, tik ne Toyota Auris
                                          Geriausia kaina:

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X