Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

    O tu turi supratima kam tie silpni varikliai buna premium segmente? Pvz kad ir tas X3 su 110kw?
    Kad moterims dovanos būtų pigesnės? Arba savo koncerto darbuotojams duoda važinėti.

    Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
    Bmw gamina 1.5 varikly deda i mini cooper ir 3er BMW.
    Nededa į 3-čią - https://www.bmw.lt/lt/ssl/configurat...5/G20/esl/new/

    Deda 1.6 į BMW 116.

    Comment


      Parašė andyour Rodyti pranešimą

      Kad moterims dovanos būtų pigesnės? Arba savo koncerto darbuotojams duoda važinėti.



      Nededa į 3-čią - https://www.bmw.lt/lt/ssl/configurat...5/G20/esl/new/

      Deda 1.6 į BMW 116.
      Tai trojkej tas 1.6 tas pats kaip golfe 1.0.

      Ziurek o tu bandei paskaiciuot kada tokioj saly kaip Olandija mokescius golfui tarkim su 1.0 varikliu ir 1.5

      Arba tarkim X3 su 110kw ir 140kw

      Ir tarkim vairuotojas su klevo lapu

      Jei ne pabandyk ir viska suprasi

      PS ka vairuoji pats?

      Comment


        Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
        Tai trojkej tas 1.6 tas pats kaip golfe 1.0.
        Nemanau, kad tas pats. BMW yra turbina? Pats asmeniškai galvoju apie naudotą 316. Jeigu ten bus tokią nesąmonė, tai tikrai nepirkčiau.

        Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
        PS ka vairuoji pats?
        Vairuoju citybee ir spark parką - Auris, Toyota CH-R, Golfai, Polo, BMW X1, Nissan Leaf, VW e-Up, VW e-Golf. Kaip matai, palyginti yra su kuo.
        Mėgstamiausi - Nissan Leaf 40, VW e-Golf, BMW X1. Gal dar būtų Pasat ir Alfa romeo stelvio, jei jų atsirastų daugiau, kol kas tik keli per abu kelis miestus.

        Comment


          Dėl BMW ir mažų variklių, tai dabar plačiai visoj gamoj naudojamas 1.2-1.5l 3 cilindrų turbo benzininis.

          https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_B38

          CityBee Mini One turi šitą variklį (1.2l 75 kW), nežinau su kokiu tiksliai varikliu CityBee X1.

          Miesto eismui pilnai užtenka šito variklio.

          Comment


            Comment


              Visai ubagai tie šveicarai Škodas perka.
              AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

              Comment


                Sitas teslu bumas, tikriausiai tiems, kurie pries pora metu avansus sumokejo

                Comment


                  Vidutinis lengvųjų transporto priemonių amžius Europoje.

                  Click image for larger version

Name:	4fc42a9.png
Views:	58
Size:	347,2 kB
ID:	1733408
                  AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                  Comment


                    Lietuvoj neapsimoka pirkt naujesnės mašinos, kuo seniau, tuo geriau

                    Comment


                      Jo, su VT labai patogu ir į darbą ir į sodą. Su draugais iš fabijoniškių prie žalių ežerų. Jeigu visą dieną gali sau leist su VT važinėt ir neturi ką veikt, tai pac tas.

                      Comment


                        Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                        Lietuvoj neapsimoka pirkt naujesnės mašinos, kuo seniau, tuo geriau
                        Ir gerai, mažiau pinigų iš LT ekonomikos iškeliauja užsienio auto gamintojams.

                        Comment


                          Parašė booraz Rodyti pranešimą
                          Vidutinis lengvųjų transporto priemonių amžius Europoje.
                          Kelintų metų / kiek patikimi šie duomenys? Pagal "Regitros" informaciją 2018 m. vidutinis lengvųjų automobilių amžius šiek tiek mažesnis - 14,4 m. Bet esmės tai nekeičia, jei lygini su Vakarų, o ne Rytų Europa.

                          Vis dėlto lengvųjų automobilių parkas, nors ir neženkliai, po truputį jaunėja ir 2018 m. vidutinis jų amžius siekė 14,4 metus. Remiantis „Regitros“ duomenimis, didžiausią lengvųjų automobilių parko dalį sudaro 11-15 metų amžiaus automobiliai, antroji didesnė grupė – nuo 16 iki 20 m., o trečioji – nuo 6 iki 10 m.
                          https://www.regitra.lt/lt/naujienos/...s-automobilius

                          Comment


                            Parašė Gator Rodyti pranešimą

                            Ir gerai, mažiau pinigų iš LT ekonomikos iškeliauja užsienio auto gamintojams.
                            Gerai, jei turi iš ko pirkti seną mašiną. O ką daryti mažiau pasiturintiems, kurie neturi krūvos atliekamų Eurų ir nėra pasirengę mokėti upfront belenkiek tūkstančių ir po to dar kasmet mokėti belenkiek tūkstančių už tos mašinos taisymą? Jiems belieka pirkti naują mašiną, nes su kažkuo važinėti juk reikia

                            Comment


                              Radau dar vieną žemėlapį, kur Latvija ir Čekija atrodo... nežinau kaip pavadint Bulgarija ir kiti Rusijos vadinami "ne užsieniai" manęs nedomina. Susidomėjau šaltiniu to ankstesnio šioj skiltyje pateikto žemėlapio šaltiniu, tik jis rusiškas, dar Google Translate kažkiek pasinaudojau, nes mano rusų kalbos žinios silpnos. Atrodo kaip naujesni duomenys, nes daugumoj Rytų Europos šalių amžius mažėja. Kažkodėl didėja automobilių amžius gražiai atrodančioje Čekijoje

                              https://zen.yandex.ru/media/id/5bace...a27000a90c6810
                              Paskutinis taisė PoDV; 2019.07.07, 23:28.

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą

                                Gerai, jei turi iš ko pirkti seną mašiną. O ką daryti mažiau pasiturintiems, kurie neturi krūvos atliekamų Eurų ir nėra pasirengę mokėti upfront belenkiek tūkstančių ir po to dar kasmet mokėti belenkiek tūkstančių už tos mašinos taisymą? Jiems belieka pirkti naują mašiną, nes su kažkuo važinėti juk reikia
                                Apie kokius tūkstančius kalbi?
                                Imi už 2000-3000 eur mašiną ir remontams kokius 200 eur per metus įdedi. Turbūt kažkoks toks vidurkis būtų. Na duodu kepurę prišikt, kad už 400 eur per metus tikrai ne didesnis remonto vidurkis.

                                Bet taip, eilinį kartą tavo absurdiška nesamonė bus teiybė, pasirodo lietuviai yra turtingiausi europoje, tokį pranagų dalyką kaip senas mašinas sau leidžia labiausiai pagal tą žemėlapį

                                Comment


                                  Kiek žinau, svarbu, kad variklis nesugestų, o tai iš karto pradeda eiti tūkstančiai. Tokios mašinos eksploatuoti, manau, nebeverta.

                                  Comment


                                    Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                    Apie kokius tūkstančius kalbi?
                                    Imi už 2000-3000 eur mašiną ir remontams kokius 200 eur per metus įdedi. Turbūt kažkoks toks vidurkis būtų. Na duodu kepurę prišikt, kad už 400 eur per metus tikrai ne didesnis remonto vidurkis.

                                    Bet taip, eilinį kartą tavo absurdiška nesamonė bus teiybė, pasirodo lietuviai yra turtingiausi europoje, tokį pranagų dalyką kaip senas mašinas sau leidžia labiausiai pagal tą žemėlapį
                                    A jo, dar turi pats beveik tapti mechanikų ir susirasti belenkiek "gerų" meistrų kontaktų. Nu ir melstis, kad užtektų tų 400 Eurų per metus bei kad nebūtų "ten kažkas su varikliu".

                                    Lietuviai aišku nėra turtingi. Jie tiesiog dažniausiai nelabai gerai atlieka aritmetinius veiksmus ir nevertina savo laiko.

                                    Comment


                                      Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                      Apie kokius tūkstančius kalbi?
                                      Imi už 2000-3000 eur mašiną ir remontams kokius 200 eur per metus įdedi. Turbūt kažkoks toks vidurkis būtų. Na duodu kepurę prišikt, kad už 400 eur per metus tikrai ne didesnis remonto vidurkis.
                                      Tai duok jau tą kepurę
                                      Važinėju su dabartine auto kažkur 1,75 metų, remontams išleidau 1850 € (čia neskaitant visokių alyvos keitimų ir pan. dar už 350 €), t.y. ~1000 € metams Taigi iš dalis suprantu vargšus perkančius naujus golfus, nes senu dyzeliu gali važinėti tik pasiturintys.
                                      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                      Comment


                                        Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                        Ir gerai, mažiau pinigų iš LT ekonomikos iškeliauja užsienio auto gamintojams.
                                        Dar gerai yra neišvešti pinigų perkant užsienio gamintojų telefonus ir kompiuterius.
                                        Net ir batus, kai pagalvoji, perki ušsenietiškus, kai galėtum neišvešti pinigų ir vaikščioti su lietuviškomis vyžomis.
                                        If a lion could speak, we could not understand him.

                                        Comment


                                          Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                          Apie kokius tūkstančius kalbi?
                                          Imi už 2000-3000 eur mašiną ir remontams kokius 200 eur per metus įdedi. Turbūt kažkoks toks vidurkis būtų. Na duodu kepurę prišikt, kad už 400 eur per metus tikrai ne didesnis remonto vidurkis.

                                          Bet taip, eilinį kartą tavo absurdiška nesamonė bus teiybė, pasirodo lietuviai yra turtingiausi europoje, tokį pranagų dalyką kaip senas mašinas sau leidžia labiausiai pagal tą žemėlapį
                                          Iš savo patirties galiu pasakyti, kad 200 ne metams, o mėnesiui. Automobiliai šiais laikais nebegaminami važinėti 20 metų, pravažiavus 200 tūkst. viskas pradeda byrėti. Net ir pagal oficialius verslo apskaitos standartus automobilio nusidėvėjimas neveltui yra 7 metai, o ne 17.

                                          Parašė John Rodyti pranešimą

                                          A jo, dar turi pats beveik tapti mechanikų ir susirasti belenkiek "gerų" meistrų kontaktų. Nu ir melstis, kad užtektų tų 400 Eurų per metus bei kad nebūtų "ten kažkas su varikliu".

                                          Lietuviai aišku nėra turtingi. Jie tiesiog dažniausiai nelabai gerai atlieka aritmetinius veiksmus ir nevertina savo laiko.
                                          Mauricas tą jau buvo paskaičiavęs, dar įtraukius servisų neapskaitytas pajamas, visokius garažus, ką patys vairuotojai perka ir keičia savo rankomis, skirtumas dar didesnis būtų.

                                          ​​​​​​​


                                          Paskutinis taisė Lettered; 2019.07.08, 07:27.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X