Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Automobiliai
Collapse
X
-
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
Ta paty laga jis rastu ir bezinineje versijoje - paskaitinek Audi USA forumus. JAV neispopuliarejes dyzelis nes kuras salyginai pigus.As pats prikes buciau TFSI jei kuras kainuotu pigiau nes benzinas + turbo tikrai geriau uz dyzely neskaitant ekonomijos.Dar isgasdino mane TFSI nepatikimumas ir didelis apetitas tepalui
Čia ne šiaip Audi softo defektas, tas lagas specialiai padarytas, kad auto atitiktų emisinų reikalavimus, tai jiems reiks ir variklį modernizuoti.Paskutinis taisė Lettered; 2019.10.10, 11:36.
Comment
-
Pas cipuotojus nuvarai 150EUR ir isima laga - taciau prarandi garantija gamintojo.Variklio modifikuot nereikai, tas pats motoras ejo ir i Audi A6 C7 ir jokiu lagu nebuvo.
Hybridas gerai bet tik mieste pats bandziausi NX300h - nei traukos nei ekonomijos + kaukianti CVT deze.Suprantu nebent koki Yaris/Prius po miesta, bet premium lygio masina labai retas kuris perka po miesta vazinetis
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
I miestus ten neleidzia tik seniems ivaziuot Euro4 ir panasiai.
http://www.leparisien.fr/info-paris-...19-8149230.php
Nenustebsiu, jeigu ES jau ir taip kurpia bendrą draudimą dyzeliniams varikliams lengvosiose auto nuo kokių 2030 metų.
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąPas cipuotojus nuvarai 150EUR ir isima laga - taciau prarandi garantija gamintojo.Variklio modifikuot nereikai, tas pats motoras ejo ir i Audi A6 C7 ir jokiu lagu nebuvo.
Parašė themanual Rodyti pranešimą
Paryžiuje darė gatvėse tyrimus ir net EURO6 realiomis sąlygomis viršijo NOx emisijas , kurias šiaip deklaruoja EURO4. Dabar svarstoma paankstinti 2024 metų EURO6 draudimą mieste.
http://www.leparisien.fr/info-paris-...19-8149230.php
Nenustebsiu, jeigu ES jau ir taip kurpia bendrą draudimą dyzeliniams varikliams lengvosiose auto nuo kokių 2030 metų.Paskutinis taisė Lettered; 2019.10.10, 14:12.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Nebuvo, nes C7 dar senas modelis ir jam nereikėjo praeiti naujų griežtesnių reikalavimų, bet Audi ne naują variklį sukūrė, o seną iškastravo, dėl to tas ir lagas atsirado. Dabar už tai teks brangiai sumokėti. Hibridai traukia gerai ir svarbiausia iš kart be jokių trūkčiojimų, ilgų užsivedinėjimų ir pan. Nelabai supratau, kur jums tos galios trūksta, ar čia vertinat tik teoriškai kw kiekį, o ne realiai važiavimo komfortą? Nesuprantu, kaip gali toks lagas netrukdyti, visų pirma tai net nesaugu.
Tam ir daro tuos lagus arba adblue bakus, kad testuose gerai atrodytų rodikliai, o realiomis sąlygomis tas pats dyzelis dega ir tiek patys teršalai kaip ir prieš kelis dešimtmečius, kažkiek efektyvumas padidėjo, bet technologija realiai ta pati, deginamas kuras irgi tas pats.
[Nebuvo, nes C7 dar senas modelis ir jam nereikėjo praeiti naujų griežtesnių reikalavimų,] - Q8 3.0TDI variklis yra visiskai identiskas A6 C7 po facelifto t.y EA897 (https://de.wikipedia.org/wiki/VW_EA897).As tau dar karta kartoju niekas ten nieko nekastravo o tik softa kita padare ECU - varyk pas cipuotojus atjungs jei nori bet neturesi gamyklines garantijos.Niekam ten uz nieka moket nereikes tuoj nurims WLTP paranoja isleistas bus softo update'as ir viskas
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
[...Hibridai traukia gerai ir svarbiausia iš kart be jokių trūkčiojimų, ilgų užsivedinėjimų ir pan....] - NX300h uzmynus dugna tik triuksmas nuo CVT ir jokios traukos palyginus su Q5 2.0TDI
[Nebuvo, nes C7 dar senas modelis ir jam nereikėjo praeiti naujų griežtesnių reikalavimų,] - Q8 3.0TDI variklis yra visiskai identiskas A6 C7 po facelifto t.y EA897 (https://de.wikipedia.org/wiki/VW_EA897).As tau dar karta kartoju niekas ten nieko nekastravo o tik softa kita padare ECU - varyk pas cipuotojus atjungs jei nori bet neturesi gamyklines garantijos.Niekam ten uz nieka moket nereikes tuoj nurims WLTP paranoja isleistas bus softo update'as ir viskas
https://www.carbuyer.co.uk/news/1482...r-2019-results
Toyota Prius Mk493.22
Lexus IS Mk393.19
Alfa Romeo Giulia Mk193.00
Kia Sorento Mk392.98
Lexus RX Mk492.87
Skoda Kodiaq Mk192.75
Peugeot 3008 Mk292.69
Hyundai Ioniq Mk192.67
Lexus GS Mk492.64
Kia Niro Mk192.63AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimą
Jūsų asmeninės įžvalgos neatitinka apklausų rezultatų, 4 toyota/lexus pirmam dešimtuke, audi q5 37-oje vietoje: Best cars to own in the UK
https://www.carbuyer.co.uk/news/1482...r-2019-results
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
Cia sitas sarasas nieko nesko absoliuciai.
Po 12 metų kai kurie modeliai jau 70-90% būna savartyne.
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąPas cipuotojus nuvarai 150EUR ir isima laga - taciau prarandi garantija gamintojo.Variklio modifikuot nereikai, tas pats motoras ejo ir i Audi A6 C7 ir jokiu lagu nebuvo.
Hybridas gerai bet tik mieste pats bandziausi NX300h - nei traukos nei ekonomijos + kaukianti CVT deze.
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
CVT dėžė tikrai nekaukia, kaukia variklis, kai nemoki važiuoti
PS: Kaip paaiskytum agregatu triuksma prie 140km/h greicio ir kosmines kuro sanaudas - irgi nemokejimu vaziuot?
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąTikriausiai taip
Dar Lexus hibridai neturi lago 2 sekundžių
O rimtai kaip paaiskintum triuksma prie 140km/h autostradoje? - Irgi nemoku vaziuot nes reikia taupyt ir nevirsyt 100km/h?
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąTen visa masina yra lagas.Atmetus emocijas - lagas panašus kaip Q5 35 TDI.Parašė Darius555 Rodyti pranešimąO rimtai kaip paaiskintum triuksma prie 140km/h autostradoje? - Irgi nemoku vaziuot nes reikia taupyt ir nevirsyt 100km/h?It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąAtmetus emocijas - lagas panašus kaip Q5 35 TDI.
Paprastai padeda gazo atleidimas. O iš 3 dantračių sudaryto tojotos hibrido transmisijoje elementariai nėra kam kaukti
35 TDI Baltijos salims nera siulomas.
Lagas yra tik pas Audi kur montuojamas 3.0TDI su 210kW,
Apie koky tu gazo atleidima kalbi vaziuojant autostradoje ant 140km/h su autopilotu.Nu sakyk ka nori bet hibridai pritaikyti TIK miesto salygomis vazinet,Nu kam pirkt NX300h ir maltis su juo mieste - tam yra Prius,Yaris.
PS : Bandziau nauja corrolla hybrida.Tikrai patiko ir tikrai jauciasi proverzis nuo pries tai buvusio Auriso.Trauka geresne uz Aurisa, kaukimas panaikintas kiek imanoma kuro sanaudos mieste 5.5.Paskutinis taisė Darius555; 2019.10.11, 09:26.
Comment
-
Neturiu ką pasakyti, važinėju hibridiniu kibiru tiek mieste, tiek plente, tiek autostradoje (tame tarpe ant 140). Jokio išskirtinio tik hibridams būdingo motoro ar transmisijos triukšmo negirdžiu, kuro kibirais irgi neryja.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąNeturiu ką pasakyti, važinėju hibridiniu kibiru tiek mieste, tiek plente, tiek autostradoje (tame tarpe ant 140). Jokio išskirtinio tik hibridams būdingo motoro ar transmisijos triukšmo negirdžiu, kuro kibirais irgi neryja.
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimąIš principo japoniškos ir vokiškos mašinos kurtos skirtingoms gyvenimo sąlygoms, japonai kuria dėl miestų, nes pas juos didelių atstumų nėra, vokiečiai kuria autobanams.
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
As tau norejau pasakyt kad vaziuojant ant 140 su Q5 salone yra visiska tyla, nepalyginamai su NX300. Taip imanoma vaziuot ir su Lexus'u tokiu greiciu taciau yra tobulesniu variantuAZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
Comment