Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Man įdomu, kodėl dingo dar prieš porą dešimtmečių ir visus dyzelgeitus buvę tyrimai, kad benzininių vidaus degimo variklių (jų kadaise buvo absoliuti dauguma) aromatinių ir sudėtinių angliavandenių (pvz. benzolai) išmetimų dedamoji yra labiausiai kancerogeniška.
    Paskutinis taisė Sula; 2019.11.21, 15:33.

    Comment


      Parašė Sula Rodyti pranešimą
      Man įdomu, kodėl dingo dar prieš porą dešimtmečių ir visus dyzelgeitus buvę tyrimai, kad benzininių vidaus degimo variklių (jų kadaise buvo absoliuti dauguma) aromatinių ir sudėtinių angliavandenių (pvz. benzolai) išmetimų dedamoji yra labiausiai kancerogeniška.
      Atsimenu per paskaitą VGTU matavom benzininio automobilio variklio galią, dėstytojas labai kruopščiai movė žarną ant duslintuvo, kad tik studentai nenusinuodytų ir sakė, kad jei būtų dyzelis, tai nereiktų jokios žarnos mauti.

      Comment


        Parašė vaidasp Rodyti pranešimą

        Atsimenu per paskaitą VGTU matavom benzininio automobilio variklio galią, dėstytojas labai kruopščiai movė žarną ant duslintuvo, kad tik studentai nenusinuodytų ir sakė, kad jei būtų dyzelis, tai nereiktų jokios žarnos mauti.
        Čia nereikia būti mokslininku. Kas garažuose darbuojasi, gerai tai žino. Kita vertus, varikliai per 20 metų patobulėjo. Tai, jeigu tvarkinga išmetimo sistema, apsinuodyti (greitai) dabar sunkiau.

        Šiaip jau paskui dūmyjantį dyzelį važiuoti dar įmanoma, paskui benziną - sunkiai

        Paskutinis taisė Sula; 2019.11.21, 16:18.

        Comment


          Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
          Kažkaip straipsnyje nieko nemačiau apie tai.
          Nes tai paneigtu The Guardian bandoma sukelti baimę, todėl tai yra ignoruojama. The Guardian visada naudojais tokiais triukais valdyti nuomone, todėl ir nenorėjau kad į jį linkintum.

          Galima dar pridėti juokelį, kad ne tik Ultrafine particles sukelia smegenų vėžį, bet ir The Guardian skaitymas.



          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

          Išsprendžiamos, bet tik laikinai, kol neužsikemša katalizatoriai ir suodžių filtrai, kurie po to pjaunami lauk net pakankamai naujuose automobiliuose. Kad ir kokia kietą technologija būtų, realiai deginamas tas pats dyzelis, per paskutinius dešimtmečius tik sąnaudos kažkiek sumažėjo ir tiek tos ekologijos, beje, mažėjant kubatūrai, kad varikliai būtų ekonomiškesni, tuos teršalus dar sunkiau surinkti, greičiau kemšasi filtrai, o didėjant slėgiui variklyje, susidaro daugiau kitų teršalų.

          Čia yra lietuviškų "meistrų" problema. Nes jeigu variklis dirba tvarkingai katalizatorius yra save išsivalantis (ten viskas sudega) o filtrai yra keičiami. O katalizatorius pjauna dėl to, kad juose yra daug tauriųjų metalų kuriuos galima poto parduoti.

          O jeigu pasižiurėsi statistiką tai dyzelis tą patį energijos kiekį sugeneruoja su mažiau išmetamųjų dujų nei benzinas, taigi toli gražu tai nėra kažkoks superblogesnis dalykas nei benzinas.

          Comment


            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
            Čia yra lietuviškų "meistrų" problema. Nes jeigu variklis dirba tvarkingai katalizatorius yra save išsivalantis (ten viskas sudega) o filtrai yra keičiami. O katalizatorius pjauna dėl to, kad juose yra daug tauriųjų metalų kuriuos galima poto parduoti.

            O jeigu pasižiurėsi statistiką tai dyzelis tą patį energijos kiekį sugeneruoja su mažiau išmetamųjų dujų nei benzinas, taigi toli gražu tai nėra kažkoks superblogesnis dalykas nei benzinas.
            Prie ko čia meistrai, jei užsikemša net gana naujų automobilių filtrai, ypač kai važinėjama tik mieste. Realiai kaip benzas buvo deginamas prieš 20 metų ar 40 metų, taip ir pat ir dabar deginamas, kokios ekologijos čia neatsirado ir negali būti, kol nebus pakeista kuro rūšis, pvz. tas pats vandenilis. Filtrų keitimas ir jų išmetimas į sąvartyną ekologinės problemos neišsprendžia, nes teršalai niekur deginsta ir neperdirbami.
            Ką turite omenyje sugeneruoja su mažiau išmetamųjų dujų? Įvairių teršalų degdama kiekviena kuro rūšis išskiria labai daug ir skirtingų, tai čia kurias turite omenyje?

            Paskutinis taisė Lettered; 2019.11.22, 10:39.
            Flickr

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

              Prie ko čia meistrai, jei užsikemša net gana naujų automobilių filtrai, ypač kai važinėjama tik mieste.
              Mistika, bet mano Golfas kartais po važinėjimo pats savaime pradeda smargiai burgzti. Kai kas sako, kad valo DPF filtrą. Bet aš nesuvokiu kokiu būdu.

              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

              Ką turite omenyje sugeneruoja su mažiau išmetamųjų dujų? Įvairių teršalų degdama kiekviena kuro rūšis išskiria labai daug ir skirtingų, tai čia kurias turite omenyje?
              Turbūt turimas galvoje naudingo veikimo koeficientas. Šiaip dabartiniai dyzeliai laisva eiga naudoja gramus, o benzai kelis kartus daugiau. Mano mašina žiemą stovėdama užvesta prie -10C atšala, suvartojimas 0.4l/h
              Paskutinis taisė Sula; 2019.11.22, 11:27.

              Comment


                Ugnimi.
                It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                  Prie ko čia meistrai, jei užsikemša net gana naujų automobilių filtrai, ypač kai važinėjama tik mieste. Realiai kaip benzas buvo deginamas prieš 20 metų ar 40 metų, taip ir pat ir dabar deginamas, kokios ekologijos čia neatsirado ir negali būti, kol nebus pakeista kuro rūšis, pvz. tas pats vandenilis. Filtrų keitimas ir jų išmetimas į sąvartyną ekologinės problemos neišsprendžia, nes teršalai niekur deginsta ir neperdirbami.
                  Ką turite omenyje sugeneruoja su mažiau išmetamųjų dujų? Įvairių teršalų degdama kiekviena kuro rūšis išskiria labai daug ir skirtingų, tai čia kurias turite omenyje?

                  Tai gal gaminimo brokas tada, jeigu užsikemša. Nebent važinėjama tik trumpais atstumais nespėjant varikliui pilnai sušilti, nes kol šaltas katalizatorius nesugeba valytis.

                  O degimo technologijos dabar yra LABAI daug paėjusios nuo to, kas buvo prieš 40 metų. Tiek efektyvumo, tiek ipurškimo reguliavime (kam labai padėjo kompiuterizuota akseleracija, kas prieš 40 metų buvo tik mechaniška). Beto filtravimo sistemos taip pat pagerėjo. Jos toli gražu ne tobulos ir tikrai gerai būtų surasti ką nors geriau (eletromobiliai nebus ta išeitis dėl netiesioginių priežasčių), bet nereikia apsimesti kad automobilių technologija stovi vietoje. Va pavyzdžiui praėjusiais metais Toyota naują rekordą pasiekė: https://www.cnet.com/roadshow/news/t...ng-efficiency/

                  Kas dėl filtrų perdirbimo/utilizavimo, tai sutinku, bet čia yra atskira tema, kodėl utilizavimas yra nepavykusi svajonė.

                  Pagal pateiktą lentelę dyzelinis variklis 5 teršalų rušimis yra mažiau teršiantis nei benzininis, įskaitant CO ir CO2. Plius sunaudojama mažiau degalų (kas taip pat mažina taršą).

                  Comment

                  Working...
                  X