Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė booraz Rodyti pranešimą

    Įvertinai vėjo pasipriešinimą? Padangos tokios pat buvo? Matavai decibelus? Labai daug faktorių gali pakeisti garso lygį automobilyje.
    Nu kam man matuot - jis man nepatiko.Vienintelis jo pliusas pries Q5 buvo jo kaina - jis pigesnis

    Klausyk as turejes savo garaze seniau ir Lexus ir ne viena.Nu nepasizymi jie tokiu vaziavimo komfortu kaip vokiskos masinos - kas liecia patikimuma jos negenda viskas gerai.Bet jei nori vaziavimo kokybes tikrai jie tam netinka.Ne vien apie garso izoliacija kalba eina bet tame tarpe apie valdyma, stabdzius ir t.t.

    Comment


      Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

      Japonai kuria automobilius pagal USA salygas - ten ju pagrindine rinka. Lexus japonijos rinkoje nera populiarus - ten is premium segmento dominuoja MB
      Tavo kalbom tikėt, tai pats matai žemiau, čia skaitosi "lexus nėra populiarus" vs "mb dominuoja"

      Click image for larger version

Name:	Annotation 2019-10-11 090147.png
Views:	17
Size:	142,0 kB
ID:	1754068
      AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

      Comment


        Parašė booraz Rodyti pranešimą

        Tavo kalbom tikėt, tai pats matai žemiau, čia skaitosi "lexus nėra populiarus" vs "mb dominuoja"

        Click image for larger version

Name:	Annotation 2019-10-11 090147.png
Views:	17
Size:	142,0 kB
ID:	1754068
        Tai kad MB ir dominuoja. Japonai siaip supranta apie masinas ir renkasi MB o ne surogatiny produkta

        Comment


          Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

          As tau norejau pasakyt kad vaziuojant ant 140 su Q5 salone yra visiska tyla, nepalyginamai su NX300. Taip imanoma vaziuot ir su Lexus'u tokiu greiciu taciau yra tobulesniu variantu
          Net Q7 viduje važiuojant nėra visiškos tylos (ypač minant autostrada), tai ką jau ten kalbėti apie Q5.
          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

          Comment


            Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
            Pas cipuotojus nuvarai 150EUR ir isima laga - taciau prarandi garantija gamintojo.Variklio modifikuot nereikai, tas pats motoras ejo ir i Audi A6 C7 ir jokiu lagu nebuvo.
            Hybridas gerai bet tik mieste pats bandziausi NX300h - nei traukos nei ekonomijos + kaukianti CVT deze.Suprantu nebent koki Yaris/Prius po miesta, bet premium lygio masina labai retas kuris perka po miesta vazinetis
            Tai sumoki 100k Eur, kad iš kart varytum į garažą čipuoti bei prarasti garantiją, o po metų išlupinėti ir užsikimšusius filtrus bei katalizatoriaus? Gera vokiška kokibė. Kiek turiu pažįstamų su Audi, tai vien problemos, Q7 parėjo variklis ir transmisija, Audi A6 dar visai nauja, o pavarų dėžė taip pat jau tuos mirs, vos persijunginėja. Kaukia daugiau gal tik Yaris spaudžiant dugną, o koks RAV4 važiuoja ramiai. Šiaip ta pati Q7 irgi gan stipriai triukšmauja įsibėgėjant, plius dirba kaip traktorius. Su Toyota hibridais žymiai komfortiškesnis važiavimas, pvz. VW start-stop sistema (benzo) ilgai užsikurinėja, auto gerai suvibruoja ir kol pajuda praeina kelios sek., tuo tarpu su Toyota hibridu visada pajudi iš karto, tolygiai ir be jokių trūkčiojimų, praktiškai net neįmanoma jausti, kada auto dirba tik ant elektros, o kada įsijungęs variklis.
            Flickr

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

              Tai sumoki 100k Eur, kad iš kart varytum į garažą čipuoti bei prarasti garantiją, o po metų išlupinėti ir užsikimšusius filtrus bei katalizatoriaus? Gera vokiška kokibė. Kiek turiu pažįstamų su Audi, tai vien problemos, Q7 parėjo variklis ir transmisija, Audi A6 dar visai nauja, o pavarų dėžė taip pat jau tuos mirs, vos persijunginėja. Kaukia daugiau gal tik Yaris spaudžiant dugną, o koks RAV4 važiuoja ramiai. Šiaip ta pati Q7 irgi gan stipriai triukšmauja įsibėgėjant, plius dirba kaip traktorius. Su Toyota hibridais žymiai komfortiškesnis važiavimas, pvz. VW start-stop sistema (benzo) ilgai užsikurinėja, auto gerai suvibruoja ir kol pajuda praeina kelios sek., tuo tarpu su Toyota hibridu visada pajudi iš karto, tolygiai ir be jokių trūkčiojimų, praktiškai net neįmanoma jausti, kada auto dirba tik ant elektros, o kada įsijungęs variklis.
              Na, mieste su naujais VW dėl start-stop sistemos išvis nelabai įmanoma važiuoti. Kadangi pastaruoju metu važinėjau tik su citybee, tai galėjau palyginti. VW Golf esant didesniam eismui nelabai įmanoma įvažiuoti į žiedą, nes vos stabtelėjus jis gesina variklį, o atleidus stabdį jis užtrunka geras dvi sekundes, kol užsikuria ir pradeda važiuoti (o tada važiuoti jau per vėlu, nes tarpą pralaukei). Hibridinės Toyotos tuo tarpu pajuda akimirksniu ir traukimas labai tolygus, be jokio lago.
              Post in English - fight censorship!

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                Tai sumoki 100k Eur, kad iš kart varytum į garažą čipuoti bei prarasti garantiją, o po metų išlupinėti ir užsikimšusius filtrus bei katalizatoriaus? Gera vokiška kokibė. Kiek turiu pažįstamų su Audi, tai vien problemos, Q7 parėjo variklis ir transmisija, Audi A6 dar visai nauja, o pavarų dėžė taip pat jau tuos mirs, vos persijunginėja. Kaukia daugiau gal tik Yaris spaudžiant dugną, o koks RAV4 važiuoja ramiai. Šiaip ta pati Q7 irgi gan stipriai triukšmauja įsibėgėjant, plius dirba kaip traktorius. Su Toyota hibridais žymiai komfortiškesnis važiavimas, pvz. VW start-stop sistema (benzo) ilgai užsikurinėja, auto gerai suvibruoja ir kol pajuda praeina kelios sek., tuo tarpu su Toyota hibridu visada pajudi iš karto, tolygiai ir be jokių trūkčiojimų, praktiškai net neįmanoma jausti, kada auto dirba tik ant elektros, o kada įsijungęs variklis.
                Jei Q7 Mk2 ir dirba kaip traktorius ir ten naujasis 3.0TDI - tai tegul taupo 4k EUR nes liga zinoma ir tiek suremontuot kainuoja.Gaus pasikeist velenelius ir grandines. Suremontuos ir dirbs tyliau uz Toyota benzina.Ten tas pats variklis kuri eina i Q8 :-).Del isibegejimo triuksmas irgi gali buti del to. Jei dar masina garantine isgelbek drauga - tegul vaziuoja ir pasako kad taisytu uz dyka, kiek zinau taiso be atsikalbinejimu per garantiny. As kaip rinkausi Q5 galvojau apie 3.0TDI taciau atgrase tos visos EA897 evo2 bedos.Iki kol 3.0TDI buvo EURO5 jokiu bedu nebuvo iki 400k ridos - pasku pakeiti grandines ir vaziuoji toliau.Nuo 2014 ivedus EURO6 sis variklis pasidare s...do vertas patikimumo prasme - vienu zodziu uz ekologija mokam brangiais remontais ir dar smarkiau tersiame gamindami rem detales.Taciau neskaitant jo patikimumo variklis tikrai labai elastingas (jei jis idetas nei i nauja A6 A7 ar Q8 kur yra lagas) ir ekonomiskas (pvz Q7). Kuro sanaudos nepatikesi bet 7-8/100

                Del A6 dezes jei tai S-Tronic tai pilnai tikiu. Idomu kokia rida, jei >150k tuomet laikas bus keist valdymo bloka - kaina 3k EUR.Jei Triptronic tikrai tuomet nieko but negali nebent rida 400k ir daugiau

                Del DPF - jei vazineji 50/50 miestas/uzmiestis neuzkisi to DPF niekaip jei pilsi kokybsika kura.Resursas DPF 210k pagal Audi paskaiciavimus

                Kas liecia patikimuma - Toyota/Lexus geriau nes naudoja 10metu senumo patikrintas technologijas, uztat vaziuoja kaip vezimai.
                Paskutinis taisė Darius555; 2019.10.11, 15:25.

                Comment


                  Parašė index Rodyti pranešimą

                  Na, mieste su naujais VW dėl start-stop sistemos išvis nelabai įmanoma važiuoti. Kadangi pastaruoju metu važinėjau tik su citybee, tai galėjau palyginti. VW Golf esant didesniam eismui nelabai įmanoma įvažiuoti į žiedą, nes vos stabtelėjus jis gesina variklį, o atleidus stabdį jis užtrunka geras dvi sekundes, kol užsikuria ir pradeda važiuoti (o tada važiuoti jau per vėlu, nes tarpą pralaukei). Hibridinės Toyotos tuo tarpu pajuda akimirksniu ir traukimas labai tolygus, be jokio lago.
                  Sutinku, pas Q5 tas pats - EURO6 privaluimai cia. Tiesiog isjunk ji ir viskas kada matai kad nereikia.Jei dazniau vazinesi priprasi - as jau pripratau ir zinau kaip elgtis.Pries tai turejau su Audi su EURO5 ten tokiu nesamoniu nebuvo
                  Paskutinis taisė Darius555; 2019.10.11, 15:26.

                  Comment


                    Parašė index Rodyti pranešimą

                    Na, mieste su naujais VW dėl start-stop sistemos išvis nelabai įmanoma važiuoti. Kadangi pastaruoju metu važinėjau tik su citybee, tai galėjau palyginti. VW Golf esant didesniam eismui nelabai įmanoma įvažiuoti į žiedą, nes vos stabtelėjus jis gesina variklį, o atleidus stabdį jis užtrunka geras dvi sekundes, kol užsikuria ir pradeda važiuoti (o tada važiuoti jau per vėlu, nes tarpą pralaukei). Hibridinės Toyotos tuo tarpu pajuda akimirksniu ir traukimas labai tolygus, be jokio lago.
                    O kas trukdo start-stop tiesiog išjungti paspaudus mygtuką?
                    Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą

                      O kas trukdo start-stop tiesiog išjungti paspaudus mygtuką?
                      Tai, kad ten buvo nuomoti automobiliai su kuriais reikėjo tiesiog pavažiuoti į kitą miesto pusę. Bandžiau greitai mygtuko ieškoti, bet neradau. Matyt būtų padėję.
                      Post in English - fight censorship!

                      Comment


                        Parašė index Rodyti pranešimą

                        Tai, kad ten buvo nuomoti automobiliai su kuriais reikėjo tiesiog pavažiuoti į kitą miesto pusę. Bandžiau greitai mygtuko ieškoti, bet neradau. Matyt būtų padėję.
                        Jis Golfuose yra prie pavarų svirties arčiau vairuotojo. Tokioje pozicijoje, kad dešine ranka ypač lengva pasiekti. Man tik keista, kad Lettered šiuo atveju įvardija tai kaip kažkokį trūkumą. Nu tai paspaudi knopkę ir to trūkumo nelieka.
                        Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą

                          Jis Golfuose yra prie pavarų svirties arčiau vairuotojo. Tokioje pozicijoje, kad dešine ranka ypač lengva pasiekti. Man tik keista, kad Lettered šiuo atveju įvardija tai kaip kažkokį trūkumą. Nu tai paspaudi knopkę ir to trūkumo nelieka.
                          Ačiū! Kitąkart žinosiu.
                          Post in English - fight censorship!

                          Comment


                            Įdomu tai, kad banaliame priešpaskutiniame fordfokuse start-stop beveik nenervuoja, skirtingai nuo pedogolfo.
                            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                            Comment


                              Dyzelio fanatikai ar neigiantys ekologijos svarbą turėtų suklusti: nustatytas tiesioginis ryšys tarp smegenų vėžio ir didesnio oro užterštumo dyzelinių variklių išmetamosiomis dujomis.
                              Air pollution nanoparticles linked to brain cancer for first time
                              New research has linked air pollution nanoparticles to brain cancer for the first time.


                              The ultra-fine particles (UFPs) are produced by fuel burning, particularly in diesel vehicles, and higher exposures significantly increase people’s chances of getting the deadly cancer. Previous work has shown that nanoparticles can get into the brain and that they can carry carcinogenic chemicals.

                              https://www.theguardian.com/environm...n-new-research

                              Comment


                                linkas į studiją kad nereikėtu The Guardian clickų duoti: https://journals.lww.com/epidem/Abst...ent.98468.aspx

                                P.S. dyzelinių variklių įšmetamų dalelių kiekis nėra didesnis nei benzininių, o naujose net mažesnis. Problemos lkietuvoje kaip visada didžiausios su netvarkingomis mašinomis kadangi jos nėra tikslingai apmokestinamos.

                                Comment


                                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                  linkas į studiją kad nereikėtu The Guardian clickų duoti: https://journals.lww.com/epidem/Abst...ent.98468.aspx

                                  P.S. dyzelinių variklių įšmetamų dalelių kiekis nėra didesnis nei benzininių, o naujose net mažesnis. Problemos lkietuvoje kaip visada didžiausios su netvarkingomis mašinomis kadangi jos nėra tikslingai apmokestinamos.
                                  Kalba yra ne aplamai apie visų išmetamų dalelių masę , o konkrečiai apie UFPs dalelių skaičių , kurių yra , kaip aš supratau, žymiai daugiau dyzelinių variklių išmetamose dujuose. Kas tai lemia: ar pats kuras , ar variklio veikimo principas, nėra paaiškinta


                                  P.S.Nemanau , kad būtina skaityti visą mokslinį straipsnį vietoje The Gardien (tam dar reikia ir susirasti ir parsisiųsti pdf), nebent matote kažkokių neatitikimų.
                                  Be to The Gardien šiek tiek prasiplėsta :

                                  The discovery of abundant toxic nanoparticles from air pollution in human brains was made in 2016. A comprehensive global review earlier in 2019 concluded that air pollution may be damaging every organ and virtually every cell in the human body.

                                  Toxic air has been linked to other effects on the brain, including huge reductions in intelligence, dementia and mental health problems in both adults and children. The World Health Organization says air pollution is a “silent public health emergency”.

                                  Šiaip mano žinutė buvo įdėta kitame kontekste: dėl viešojo transporto. Vis dėlto svarbu ar ne , koks VT transportas bus mieste dyzelinis ar elektrinis ?
                                  Paskutinis taisė AudriusV; 2019.11.21, 11:37.

                                  Comment


                                    Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

                                    Kalba yra ne aplamai apie visų išmetamų dalelių masę , o konkrečiai apie UFPs dalelių skaičių , kurių yra , kaip aš supratau, žymiai daugiau dyzelinių variklių išmetamose dujuose. Kas tai lemia: ar pats kuras , ar variklio veikimo principas, nėra paaiškinta
                                    Tiesą sakant, autoriai remiasi tik savo pačių atlikta studija, kurios esmė - kietųjų dalelių koncentracija priklausomai nuo dyzelinių automobilių skaičiaus aplink važiuojantį automobilį su matavimo įranga. Nesakau, kad rezultatai būtinai klaidingi, tačiau metodologija kelia klausimų, pagrindinis - neatsižvelgta į tai, kokio amžiaus dyzeliniai automobiliai buvo aplinkui, taip pat neaišku, kodėl fokusuojamasi tik į dyzelinių automobilių skaičių, bet ne abiejų tipų automobilių bendrą skaičių.

                                    Radau kitą studiją, kurioje buvo matuojama dalelių koncentracija tyrimų automobilio salone, sekant paskui automobilį. Rezultatai pateikiami pagal variklio kuro tipą ir EURO lygį. Pagal šią studiją, dyzelinių EURO5 + variklių kietųjų dalelių emisijos reikšmingai nesiskiria nuo benzininių variklių arba yra mažesnės.

                                    Comment


                                      Parašė kutas Rodyti pranešimą

                                      Tiesą sakant, autoriai remiasi tik savo pačių atlikta studija, kurios esmė - kietųjų dalelių koncentracija priklausomai nuo dyzelinių automobilių skaičiaus aplink važiuojantį automobilį su matavimo įranga. Nesakau, kad rezultatai būtinai klaidingi, tačiau metodologija kelia klausimų, pagrindinis - neatsižvelgta į tai, kokio amžiaus dyzeliniai automobiliai buvo aplinkui, taip pat neaišku, kodėl fokusuojamasi tik į dyzelinių automobilių skaičių, bet ne abiejų tipų automobilių bendrą skaičių.
                                      Kažkaip straipsnyje nieko nemačiau apie tai.

                                      Parašė kutas Rodyti pranešimą
                                      Radau kitą studiją, kurioje buvo matuojama dalelių koncentracija tyrimų automobilio salone, sekant paskui automobilį. Rezultatai pateikiami pagal variklio kuro tipą ir EURO lygį. Pagal šią studiją, dyzelinių EURO5 + variklių kietųjų dalelių emisijos reikšmingai nesiskiria nuo benzininių variklių arba yra mažesnės.

                                      Nesiskiria pagal cheminę sudėtį ir UPF dalelių kiekį juose ?
                                      https://en.wikipedia.org/wiki/Ultrafine_particle
                                      Paskutinis taisė AudriusV; 2019.11.21, 13:37.

                                      Comment


                                        Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
                                        Kažkaip straipsnyje nieko nemačiau apie tai.
                                        Tame ir problema. Straipsnyje yra teiginys apie tai, kad dyzeliai yra ypatingai svarbus UFP šaltinis plačiau nepaiškinant, kuo taip remiamasi. Bet pateikiamos nuorodos į tų pačių autorių anksčiau atliktas studijas. Tai pasižiūrėjau, kokia metodologija buvo naudota. Matau problemą tame, kad autoriai kelis metus tyrinėja specifiškai dyzelinių automobilių taršą, tada gimsta žinutė, kad dyzelių tarša sukelia vėžį, bet nepaminima, kad UPF kiekis ne vien dyzelinių automobilių problema. Tuo tarpu per Guardian į forumą ateina būtent tokia žinutė - dyzeliu varomos TP, nepriklausomai nuo naudojamų technologijų, išskirtinai teršia aplinką.


                                        Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
                                        Nesiskiria pagal cheminę sudėtį ir UPF dalelių kiekį juose ?
                                        https://en.wikipedia.org/wiki/Ultrafine_particle
                                        Reikšmingai nesiskiria. Straipsnis laisvai prieinamas. Išmatuotas vidutinis UFP kiekis važiuojant paskui EURO 5 benzininį vs. dyzelinį automobilį: 10,207 vs 10,242 d/cm3, EURO 6: 11,124 vs. 12,551 d/cm3. Stambesnių dalelių kiekis dyzelyje mažesnis tiek EURO 5, tiek EURO 6 atveju.

                                        Nesu joks emisijų ekspertas, labiau norėjau atkreiptį dėmesį, kad ant dyzelio dabar dažnai kariamos problemos, kurios būdingos vdv bendrai arba yra išsprendžiamos naujesnių technologijų pagalba.

                                        Comment


                                          Parašė kutas Rodyti pranešimą
                                          Nesu joks emisijų ekspertas, labiau norėjau atkreiptį dėmesį, kad ant dyzelio dabar dažnai kariamos problemos, kurios būdingos vdv bendrai arba yra išsprendžiamos naujesnių technologijų pagalba.
                                          Išsprendžiamos, bet tik laikinai, kol neužsikemša katalizatoriai ir suodžių filtrai, kurie po to pjaunami lauk net pakankamai naujuose automobiliuose. Kad ir kokia kietą technologija būtų, realiai deginamas tas pats dyzelis, per paskutinius dešimtmečius tik sąnaudos kažkiek sumažėjo ir tiek tos ekologijos, beje, mažėjant kubatūrai, kad varikliai būtų ekonomiškesni, tuos teršalus dar sunkiau surinkti, greičiau kemšasi filtrai, o didėjant slėgiui variklyje, susidaro daugiau kitų teršalų.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X