Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Nu kam realiai to reikia? 900km? Kiek su baku mišriu ciklu gali nuvažiuoti?
    Man 55l bako užteko iki Berlyno, šiek tiek po Berlyną, ir dar šiek tiek atgal.
    Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

    Comment


      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
      Man 55l bako užteko iki Berlyno, šiek tiek po Berlyną, ir dar šiek tiek atgal.
      Ir čia viskas be sustojimo, taip?

      Comment


        Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
        Nelabai aušta. Kai su vienu pakrovimu nuvažiuos kokius 900km ir pasikraus bent per pusvalandį, tada išauš.
        Aušta ir dar kaip. 350 KW galios įkrovimo stotelės jau realybė ir pradėtos montuoti, o neužilgo bus sumontuotos visoje trasoje nuo Amsterdamo iki Vienos:
        https://www.goingelectric.de/2016/10...europa-350-kw/

        Comment


          Parašė k0fis Rodyti pranešimą
          Ir čia viskas be sustojimo, taip?
          Iki Berlyno - po 2-3min Lazdijuose, už Varšuvos ir prie sienos.
          Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

          Comment


            Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
            Nelabai aušta. Kai su vienu pakrovimu nuvažiuos kokius 900km ir pasikraus bent per pusvalandį, tada išauš.
            500km su pusvalandzio pakrovimu patenkintu kokius 95proc. visu vairuotoju. Tas siai dienai jau yra pasiekta. Kitas svarbus dalykas yra kaina, kad ji butu panasi i VDV automobiliu. Tas taip pat pasiekta su Tesla model 3. Taip kad sakyti austa ir labai jau kuklu, nes elektromobiliu era jau isauso. Laukiu pasirodant pirmo pilnai elektrinio SUV'o uz prieinama kaina, tam prireiks kokiu poros metu ir su benzinkem ir dyzeliukais bus atsisveikinta visiems laikams.
            Paskutinis taisė deep'as; 2016.10.21, 23:27.

            Comment


              Parašė deep'as Rodyti pranešimą
              500km su pusvalandzio pakrovimu patenkintu kokius 95proc. visu vairuotoju. Tas siai dienai jau yra pasiekta. Kitas svarbus dalykas yra kaina, kad ji butu panasi i VDV automobiliu. Tas taip pat pasiekta su Tesla model 3. Taip kad sakyti austa ir labai jau kuklu, nes elektromobiliu era jau isauso. Laukiu pasirodant pirmo pilnai elektrinio SUV'o uz prieinama kaina, tam prireiks kokiu poros metu ir su benzinkem ir dyzeliukais bus atsisveikinta visiems laikams.
              Tesla 3 irgi nepigus automobilis, pagal kainą labiau konkurentas BMW ir Mercedes automobiliams, nei paprastiems passatams ar avensiams. Su VDV bus atsisveikinta tik tada, kai VW ir Toyotos dauguma modelių bus tik elektromobiliai.
              Paskutinis taisė Lettered; 2016.10.21, 23:36.
              Flickr

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                Tesla 3 irgi nepigus automobilis, pagal kainą labiau konkurentas BMW ir Mercedes automobiliams, nei paprastiems passatams ar avensiams.
                Tesla 3 klase yra kaip BMW ar Merscedes ir jis absoliuciai visais parametrais yra geresnis uz abu.

                Comment


                  Beje atsirado ir Lietuvos elektrinių ir įkraunamų automobilių naujausia 2016.01-09 registravimo statistika: 67 automobiliai:

                  http://ev-sales.blogspot.lt/2016/10/...mber-2016.html

                  Comment


                    Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                    Tesla 3 klase yra kaip BMW ar Merscedes ir jis absoliuciai visais parametrais yra geresnis uz abu.
                    Reikia naujų "liaudies" elektromobilių už ~15000 EUR.

                    Pigiausias "Leaf" kol kas 35000 EUR.

                    Comment


                      Kaip Tesla autopilotas galės pasikrauti pats:

                      Comment


                        link
                        2015 m. 1000 Lietuvos gyventojų teko vos 6,7 naujų automobilių. Tai viena prasčiausių statistikų visoje ES. Šioje srityje Lietuva lenkia tik Rumuniją ir Bulgariją.

                        Comment


                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                          Man 55l bako užteko iki Berlyno, šiek tiek po Berlyną, ir dar šiek tiek atgal.
                          o tai iki Berlyno irgi neviršijant greičio ar neprileido tavęs prie vairo?

                          Comment


                            Parašė transpondster Rodyti pranešimą
                            o tai iki Berlyno irgi neviršijant greičio
                            Aš nemoku viršyti greičio.
                            Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

                            Comment


                              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                              Aš nemoku viršyti greičio.
                              O kokiu greiciu vaziavot Varsuva-Berlynas magistrale ir kokios sanaudos buvo?

                              Comment


                                Ar jums irgi atrodo, kad naujų automobilių gamintojų konstruktoriai truputį gyvena akmens amžiuje? Vienas iš tokių privalumų, kurio trūksta naujuose automobiliuose yra patogiai įstatytas telefonas vairuotojui ranka pasiekiamoje vietoje ir maždaug rankų-vairo lygyje, kad nereiktų nuo kelio ilgai akių dėmesį nukreipti. Na suprantu kelerių metų senumo automobiliuose nėra, nes išmaniųjų telefonų amžius prasidėjo maždaug 2012 metais, kai jau masiškai visi turėjo. Dabar turi ir vyresni, ir jaunesni, na beveik visi žmonės. Kiek teko susidurti su Škoda, Opel, Ford, Fiat, Renault, Volvo šių arba praeitų metų automobiliais, nu nėra ten tų dėklų, išmąnųjį turi nukišti kažkur apačioje arba paguldyti, bet taip, kad galėtum patogiai navigacija naudotis, tai nėra. Kažin kiek ilgai dar reikės montuoti kažkokius atskirus laikiklius? Kokia pas jus patirtis šiuo klausimu? Suprantu, kad mano išvardinti automobiliai nėra patys pačiausi, bet vistiek. Ir turbūt tenkinant keleivių poreikius reikėtų kiekvienam po integruotą laikiklį daryti, kad kiekvienas galėtų užsiimti saviveikla, kas filmą žiūrėtų, kas žaistų, kas knygą skaitytų, nu bet, kad nereiktų laikyti rankose. Čia darosi tokia būtinybė kaip kokios patogios sėdynės automobilyje, nors jeigu jų nėra, tai galima ir savo taburetes pasistatyti aišku.
                                AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                Comment


                                  Vairuojant reikia į kelią žiūrėti, o ne telefonu pokemonais žaisti. Manau, kad dabar daugelį, kad ir pačių pigiausių modelių gali susikomplektuoti su bluetooth laisvų rankų įranga ir/ar navigacija kurie gali būti valdomi ir nuo vairo, taigi neblaško taip dėmėsio, skirtingai nei telefonas.

                                  Comment


                                    Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                                    O kokiu greiciu vaziavot Varsuva-Berlynas magistrale ir kokios sanaudos buvo?
                                    Apie 105-110km/h (nuo Vžesnios pasukau į nemokamą kelią, ten jau lėčiau), vidutinės sąnaudos buvo kiek mažiau 4l/100km.
                                    Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

                                    Comment


                                      Parašė booraz Rodyti pranešimą
                                      Ar jums irgi atrodo, kad naujų automobilių gamintojų konstruktoriai truputį gyvena akmens amžiuje?
                                      Papildant retorinis klausimas dėl audio įrašo šaltinio. Ar palaiko nors vienas automobilis ne CD, bet kokią nors flash laikmeną, pvz.: SD korteles?
                                      Man tai primena istoriją, kai Lexus išleido 2011 metais naują SC 430 modelį su kasetniku.
                                      Nepirk iš Viada ir Vičiūnų . Русский военный корабль, иди нахуй! BAYRAKTARUI surinkome 5 mln per <80 val, bet Jonas nedavė net dolerio

                                      Comment


                                        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                        Papildant retorinis klausimas dėl audio įrašo šaltinio. Ar palaiko nors vienas automobilis ne CD, bet kokią nors flash laikmeną, pvz.: SD korteles?
                                        Man tai primena istoriją, kai Lexus išleido 2011 metais naują SC 430 modelį su kasetniku.
                                        Taip palaiko.Audi A3 ir A6 dedasi SD korteles.Galima muzikos klausyt ir is mobilaus telefono per bluetooth. Aisku sita malonuma reikia uzsisakyt nes bazineje versijoje bent pas A3 to nera.

                                        Tai kad ir Lexus GS mk3 kuri isleido 2005 metais bent iki facelifto dejo kasetnika.

                                        Comment


                                          Parašė booraz Rodyti pranešimą
                                          Ar jums irgi atrodo, kad naujų automobilių gamintojų konstruktoriai truputį gyvena akmens amžiuje? Vienas iš tokių privalumų, kurio trūksta naujuose automobiliuose yra patogiai įstatytas telefonas vairuotojui ranka pasiekiamoje vietoje ir maždaug rankų-vairo lygyje, kad nereiktų nuo kelio ilgai akių dėmesį nukreipti. Na suprantu kelerių metų senumo automobiliuose nėra, nes išmaniųjų telefonų amžius prasidėjo maždaug 2012 metais, kai jau masiškai visi turėjo. Dabar turi ir vyresni, ir jaunesni, na beveik visi žmonės. Kiek teko susidurti su Škoda, Opel, Ford, Fiat, Renault, Volvo šių arba praeitų metų automobiliais, nu nėra ten tų dėklų, išmąnųjį turi nukišti kažkur apačioje arba paguldyti, bet taip, kad galėtum patogiai navigacija naudotis, tai nėra. Kažin kiek ilgai dar reikės montuoti kažkokius atskirus laikiklius? Kokia pas jus patirtis šiuo klausimu? Suprantu, kad mano išvardinti automobiliai nėra patys pačiausi, bet vistiek. Ir turbūt tenkinant keleivių poreikius reikėtų kiekvienam po integruotą laikiklį daryti, kad kiekvienas galėtų užsiimti saviveikla, kas filmą žiūrėtų, kas žaistų, kas knygą skaitytų, nu bet, kad nereiktų laikyti rankose. Čia darosi tokia būtinybė kaip kokios patogios sėdynės automobilyje, nors jeigu jų nėra, tai galima ir savo taburetes pasistatyti aišku.
                                          Vairuojant telefonu kalbetis negalima. O jei reikia tam yra bluetooth telefono sasaja. Ja reikia perkant automobili uzsakyt papildomai. Siaip automobiliai tikrai negyvena akmens amziuje, viskas juose ko reikia yra tik dazniausiai i bazine komplektacija neieina.

                                          Del navigacijos - reikia naudotis gamykline navigacija. Siuilaikiniu automobiliu jos labai modernios turi integracija su google maps ir panasiai

                                          Comment

                                          Working...
                                          X