Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    1. Didesnė prošvaista, nebaisu nevalytom gatvėm važiuoti.
    2. Nekliūna bamperis už bordiūro parkuojantis ir durys atidarant jas.
    3. Lengviau įsėsti ir išlipti, ypač vyresniame amnžiuje.
    4. Aukštai sėdžiu - toli matau.
    5. Telpa daugiau bulbių į bagažinę.

    3, 4, 5 privalumus turi vienatūriai, bet išėjo iš mados ir mažai kas juos gamina.


    P.S. mano aplinkoje "normaliais automobiliais" (ne SUV) važinėja arba pacanai kuriems reikia "sportinės" arba pensinkai kuriems "bus gerai tas senas Civikas, kiek čia liko gyventi".
    1. Mieste ir didžiojoje dalyje užmiesčio neaktualu
    2. Bamperis niekada nebūna virš bordiūro (kai sekasi vairuoti), irgi neaktualu. Durys jau įmanomas variantas, bet su savo 13,5 cm dar neteko atsitrenkti į bordiūrą.
    3. Tiesa. Reikės man pradėt aktyviau sportuoti, kad tokių bėdų senatvėje nekiltų.
    4. Ir kapotas daug aukščiau.
    5. Tik lyginant su sedanu.

    Comment


      Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

      Normaliai tai čia pastačius automobilio snukį ant šaligatvio?
      Taip.

      Debiliško dydžio „techniniai šaligatviai“ be normalaus šaligatvio šalia yra kita kalba. Kai matau, tokią situaciją - sustoju toliau. Bet labai retai tenka parkuotis tokiose vietose.

      Comment


        Parašė gerietis Rodyti pranešimą

        1. Didesnė prošvaista, nebaisu nevalytom gatvėm važiuoti.
        2. Nekliūna bamperis už bordiūro parkuojantis ir durys atidarant jas.
        3. Lengviau įsėsti ir išlipti, ypač vyresniame amnžiuje.
        4. Aukštai sėdžiu - toli matau.
        5. Telpa daugiau bulbių į bagažinę.

        3, 4, 5 privalumus turi vienatūriai, bet išėjo iš mados ir mažai kas juos gamina.


        P.S. mano aplinkoje "normaliais automobiliais" (ne SUV) važinėja arba pacanai kuriems reikia "sportinės" arba pensinkai kuriems "bus gerai tas senas Civikas, kiek čia liko gyventi".
        - kitokia sedėsena;
        - bent psichologiškai atrodo, kad saugesnė avarijos atveju.
        - kablys, tempimas, bendra masė ir t.t.
        - būna septynviečiai
        - "noriu aukštesnio, taupaus, talpaus, su galine kamera, įperkamo, juodo, neaudi, nebmw, netojota = kaškai+2, j10, 1.6 dci,"
        - ir kt.
        Paskutinis taisė Panevezietis; 2023.03.13, 09:53.

        Comment


          SUV vairuotojai, ar nebijote jų vairuoti dėl aukšto svorio centro, kuris padaro automobilį nestabilų kritinėse situacijose? Nežinau, gal yra ir normalių SUV'ų, bet man jie atrodo avarijų magnetais - nestabilūs, nemanevringi, stabdymo kelias ilgas dėl didesnio svorio.

          Comment


            Parašė Panevezietis Rodyti pranešimą

            - kitokia sedėsena;
            - bent psichologiškai atrodo, kad saugesnė avarijos atveju.
            - kablys, tempimas, bendra masė ir t.t.
            - būna septynviečiai
            - "noriu aukštesnio, taupaus, talpaus, su galine kamera, įperkamo, juodo, neaudi, nebmw, netojota = kaškai+2, j10, 1.6 dci,"
            - ir kt.
            Visas šias savybes atitinka tokios transporto priemonės kaip Multivan ar kiti MPV automobiliai ar busiukai. Erdvesni, talpesni, ir į šeštą ir septintą vietą galima sodinti žmones su kojomis. Tempimas irgi toks pat kaip SUV, nors čia nelabai argumentas, nes universalai (pvz. tas pats Corolla Touring Sports) gali tempti lygiai tiek, kiek leidžiama su B kategorija – 750 kg.
            Tik vėlgi, su sniego valymu nuo MPV stogo ta pati bėda kaip ir SUV.
            Busiukyje ir matomumas priekyje geresnis, nes kapotas trumpas.

            Comment


              Parašė camel Rodyti pranešimą
              SUV vairuotojai, ar nebijote jų vairuoti dėl aukšto svorio centro, kuris padaro automobilį nestabilų kritinėse situacijose? Nežinau, gal yra ir normalių SUV'ų, bet man jie atrodo avarijų magnetais - nestabilūs, nemanevringi, stabdymo kelias ilgas dėl didesnio svorio.
              Kiek tau metų?
              It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

              Comment


                Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                Kiek tau metų?
                Turbūt per mažai, kad galvočiau, jog SUV'ai yra kažkuom geresnė mašina. Yra žmonių, kuriems tokia mašina pravarti, bet ta dalis tikrai yra daug mažesnė negu kiek tokių automobilių matau kelyje.

                Comment


                  Parašė camel Rodyti pranešimą
                  SUV vairuotojai, ar nebijote jų vairuoti dėl aukšto svorio centro, kuris padaro automobilį nestabilų kritinėse situacijose? Nežinau, gal yra ir normalių SUV'ų, bet man jie atrodo avarijų magnetais - nestabilūs, nemanevringi, stabdymo kelias ilgas dėl didesnio svorio.
                  Dėl didesnio svorio matyt teks elektromobilius uždraust. Arba gal.. hmz... montuot pakankamai efektyvius stabdžius atitinkančius svorį?

                  Kažkaip net ir didesi džipai praeina briedžio testą. O nepraėjo kažkadaise kaip tik „normalus“ mažas autoobilis.

                  Comment


                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                    Dėl didesnio svorio matyt teks elektromobilius uždraust. Arba gal.. hmz... montuot pakankamai efektyvius stabdžius atitinkančius svorį?

                    Kažkaip net ir didesi džipai praeina briedžio testą. O nepraėjo kažkadaise kaip tik „normalus“ mažas autoobilis.
                    Ok, pripažinsiu, prasti mano argumentai dėl SUV'ų manevringumo. Turbūt tiesiog žmonės, kurie labiau linkę daryti avarijas vairuoja SUV'us.

                    Nuomonės nekeičiu - SUV yra blogis, kurį reiktų drausti miestuose.

                    Comment


                      Parašė camel Rodyti pranešimą
                      SUV vairuotojai, ar nebijote jų vairuoti dėl aukšto svorio centro, kuris padaro automobilį nestabilų kritinėse situacijose? Nežinau, gal yra ir normalių SUV'ų, bet man jie atrodo avarijų magnetais - nestabilūs, nemanevringi, stabdymo kelias ilgas dėl didesnio svorio.
                      Čia gal reiktų Kristupas0220 paklaust, visai įdomi tau jo nuomonė galėtų būti.

                      Comment


                        Parašė camel Rodyti pranešimą

                        Ok, pripažinsiu, prasti mano argumentai dėl SUV'ų manevringumo. Turbūt tiesiog žmonės, kurie labiau linkę daryti avarijas vairuoja SUV'us.

                        Nuomonės nekeičiu - SUV yra blogis, kurį reiktų drausti miestuose.
                        Gal turi kokios statistikos?

                        Comment


                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                          Gal turi kokios statistikos?
                          Būsiu iš oro ištraukęs, neturiu tiksliai tokios statistikos ir nelabai pavyksta rasti, nes ji turbūt per daug specifinė.
                          Kokių tyrimų galima rasti, tai gal SUV automobiliai yra pavojingesni kitiems eismo dalyviams: mažesniems automobiliams ir pėstiesiems. SUV'ai yra ypač pavojingi vaikams.

                          https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/36031254/ - "Results suggest that children are eight times more likely to die when struck by a SUV compared to those struck by a passenger car."

                          Comment


                            Parašė camel Rodyti pranešimą

                            Būsiu iš oro ištraukęs, neturiu tiksliai tokios statistikos ir nelabai pavyksta rasti, nes ji turbūt per daug specifinė.
                            Kokių tyrimų galima rasti, tai gal SUV automobiliai yra pavojingesni kitiems eismo dalyviams: mažesniems automobiliams ir pėstiesiems. SUV'ai yra ypač pavojingi vaikams.

                            https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/36031254/ - "Results suggest that children are eight times more likely to die when struck by a SUV compared to those struck by a passenger car."
                            SUV yra ir rimti džipai. Faktas, kad koks Land Cruiser ar Defender nelaimės atveju yra labai nekažką. Bet visokie Kiškiai ir Trocai daug arčiau paprastos lengvosios nei tikro džipo. Ypač imant amerikoniškų džipų dydžius.

                            Dėl pavojaus kitiems automobiliams, masė yra vienas iš pagrindinių dalykų. Dėl to elektromobiliai yra labai savotiškoje pozicijoje.

                            Comment


                              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                              SUV yra ir rimti džipai. Faktas, kad koks Land Cruiser ar Defender nelaimės atveju yra labai nekažką. Bet visokie Kiškiai ir Trocai daug arčiau paprastos lengvosios nei tikro džipo. Ypač imant amerikoniškų džipų dydžius.

                              Dėl pavojaus kitiems automobiliams, masė yra vienas iš pagrindinių dalykų. Dėl to elektromobiliai yra labai savotiškoje pozicijoje.
                              Taip, negaliu sakyti, kad Crossover tipo automobiliai yra lygiai tokie patys pavojingi kaip SUV. Jie yra lengvesni ir mažesni, todėl jie nėra tokie pavojingi.
                              Bet reikia pripažinti, kad jie turi panašumų ir su SUV, kaip aukštas priekis, kuris kažkiek mažina matomumą ir smūgio metu užtikrina, kad trenks į gyvybiškai pavojingas vietas - galvą, krūtinę. Dėl to paties atsiranda ir didesnė tikimybė pervažiuoti pėsčiuosius. Tai taip, Crossover bus arčiau lengvųjų, bet vis tiek būčiau linkęs galvoti, kad tai yra nereikalinga mada.

                              Comment


                                Iš dalies suprantu žmones perkančius tas dideles mašinas. Pirkdamas sekantį automobilį aš turbūt pats turėsiu pasverti pliusus ir minusus. Žinant statistiką, kad SUV (ar tie patys Crossover) dvikovoje per avariją labai žymiai padidina šansus nužudyti kitą vairuotoją, [1] turėsiu rimtai pagalvoti, ar aš tikrai noriu rizikuoti savo ir artimųjų gyvybe? Juk visi matome, kad kelyje dabar vis daugiau ir daugiau didelių mašinų... Ir čia paprastas žmogus turbūt nepakeis šito beprasmiško ginklavimosi kelyje. Belieka tikėtis, kad po 20 ar 30 metų visi nevažinėsime su elektriniais tankais kelyje.

                                [1] "odds of death were 7.6 times higher for the car driver than the SUV driver" - https://www.consumerreports.org/cro/...tory/index.htm)

                                Comment


                                  Parašė camel Rodyti pranešimą

                                  Taip, negaliu sakyti, kad Crossover tipo automobiliai yra lygiai tokie patys pavojingi kaip SUV. Jie yra lengvesni ir mažesni, todėl jie nėra tokie pavojingi.
                                  Bet reikia pripažinti, kad jie turi panašumų ir su SUV, kaip aukštas priekis, kuris kažkiek mažina matomumą ir smūgio metu užtikrina, kad trenks į gyvybiškai pavojingas vietas - galvą, krūtinę. Dėl to paties atsiranda ir didesnė tikimybė pervažiuoti pėsčiuosius. Tai taip, Crossover bus arčiau lengvųjų, bet vis tiek būčiau linkęs galvoti, kad tai yra nereikalinga mada.
                                  Turbūt prisižiūrėjai filmukų kur vaikus stato prieš F150 ir panašius sunkvežimius. Europietiški parketnikai truputi kita kategorija.

                                  Palyginus su amerikoniškais džipais, standartinis parketnikas nėra aukštas ir priekis bus daug žemesnis. Nebent lyginant su kokia Mazdia Miata. Dėl aerodinamiškų formų, minkštų bamperių bei kapotų eilinis parketnikas yra saugesnis pėstiesiems nei senesnis mažas automobilis.

                                  Daug pavojingesnė yra mada daryti sportiškas formas su mažais langais ir plačiais statramsčiais. Parketnikai šitoje vietoje atsiima dėl minimaliai aukštesnio priekio geresniu matomumu.

                                  Comment


                                    Dėl SUV privalumų. Išvažiavimas iš gyvenamųjų namų kiemo Vilniuje, beveik centre. Tas pats man buvo ir kitame kieme, prie kito namo, kur anksčiau gyvenau. Žinoma, tokios žiemos sąlygos ne visus metus, bet vasarą ne ką geriau. Duobės ir pan. Tokių kiemų Vilniuje n+k.

                                    Click image for larger version

Name:	IMG-7238.jpg
Views:	378
Size:	1,03 MB
ID:	2036741

                                    Comment


                                      Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                                      Dėl SUV privalumų. Išvažiavimas iš gyvenamųjų namų kiemo Vilniuje, beveik centre. Tas pats man buvo ir kitame kieme, prie kito namo, kur anksčiau gyvenau. Žinoma, tokios žiemos sąlygos ne visus metus, bet vasarą ne ką geriau. Duobės ir pan. Tokių kiemų Vilniuje n+k.
                                      Reikia tinkamu kampu mokėt imt kliūtį ir su bilekokia mašina pravažiuosi!

                                      Comment


                                        Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                                        Dėl SUV privalumų. Išvažiavimas iš gyvenamųjų namų kiemo Vilniuje, beveik centre. Tas pats man buvo ir kitame kieme, prie kito namo, kur anksčiau gyvenau. Žinoma, tokios žiemos sąlygos ne visus metus, bet vasarą ne ką geriau. Duobės ir pan. Tokių kiemų Vilniuje n+k.

                                        Click image for larger version  Name:	IMG-7238.jpg Views:	1 Size:	1,03 MB ID:	2036741
                                        Daugėliškio g. dažnai dėl duobių dydžio tenka apsisukti ir važiuoti pro aplink, nes laužyti automobilio kabinant dugną nesinori...
                                        Neveltui populiariausias naujas auto modelis Lietuvoje yra RAV4, o ne octavios, golfai, focusai, corolos, tesla 3 kaip kitose Europos šalyse.
                                        Paskutinis taisė Lettered; 2023.03.13, 13:37.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Teisybės dėlei ir nedidelio SUV Kaškajaus priekis yra aukštesnis už eilinio sedano/hačbeko/universalo.
                                          Bet traukinio priekis dar aukštesnis. Ir masė didesnė. Ir minkštų deformacinių zonų neturi. Siūlau uždrausti traukinius ir tramvajus.
                                          -

                                          Comment

                                          Working...
                                          X