Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Bėda, kad universalai darosi begėdiškai žemi. Ypač priekinis bamperis.

    Dauguma parketnikų panašaus pravažumo kaip seno sukirpimo universalai.
    Kurioje miesto vietoje reikia turėti didelį automobilio aukštį?

    Comment


      Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

      Kurioje miesto vietoje reikia turėti didelį automobilio aukštį?
      Važiuojant į užmiestį praverčia. Teoriškai gi mašina ir turėtų būti skirta kelionėms už miesto, o ne maltis po miestą

      Nors ir mieste su durno aukščio bortais praverstų. Bet čia jau miesto infrastruktūros bėda.

      Comment


        Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

        Bagažinės talpa nėra smulkmena. Daugeliu atveju ji yra pagrindinis argumentas tarp sedano-hečbeko-universalo-parketniko. Litrine talpa įprasti parketnikai nuo hečbekų nesiskiria, o prieš sedanus įprastai ir pralaimi.
        Octavia universalo bagažinės talpa 640/1700 l, Toyota Land Cruiser 460/1160 l

        Comment


          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

          Važiuojant į užmiestį praverčia. Teoriškai gi mašina ir turėtų būti skirta kelionėms už miesto, o ne maltis po miestą
          Užmiestyje lygiai taip pat yra keliai, ar tai būtų asfalto dangos, ar greideriuoti žvyrkeliai. Tikrai užtenka 13.5 cm įprasto universalo aukščio. Čia nebent kalbant apie kažkokius dievo pamirštus kampelius, bet net keliai į vienkiemius neviršija tokio aukščio. Kažkaip iki SUV išplitimo visi sėkmingai ten nuvažiuodavo su antrais Golfais ir Opel Corsom.

          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

          Nors ir mieste su durno aukščio bortais praverstų. Bet čia jau miesto infrastruktūros bėda.
          O tai jūs ant šaligatvio parkuojatės? Nelabai suprantu kur daugiau reikėtų važiuoti ant bortų.

          Comment


            Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

            Ar tik nebus tas RAV4 hibridinis? Nes tuomet sąnaudas reikėtų lyginti su kitais hibridais, ko pasekoje RAV4 pralaimės.
            Taip, hibridas, bet kaip pralaimės?
            Parodyk man tokio pat tūrio ne-SUV, kuris taip pat gauna 6,5l/100km realiomis sąlygomis ("oficialiai" skelbia 5,7l/100km, bet tiek išspausti galėjau tik temperatūrai esant +10C ir šilčiau). Minėjau, jog jis būdamas hibridas sveria tiek pat kiek mano buvęs sedanas (o ir universalai tiek pat sveria); o miesto sąlygomis vėjo pasipriešinimas yra menkas (juolab, jog RAVas net nėra labai išreikštos dėžės formos, kaip kai kurie).

            Gal ten jei su kokiu Prius lyginti ir prastesnės sąnaudos, bet čia jau šiek tiek skirtingi dalykai iš principo būtų lyginami.

            Bet jo - ar nėra atskiros temos, kur būtų galima ant SUVų "pavaryt"? ;D

            Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

            O tai jūs ant šaligatvio parkuojatės? Nelabai suprantu kur daugiau reikėtų važiuoti ant bortų.
            Neapsimesk, kad nesupranti, apie ką kalba. Ne važiavimui ant šaligatvio prošvaisa reikalinga.
            Paskutinis taisė Riedutis; 2023.03.12, 19:20.

            Comment


              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

              Važiuojant į užmiestį praverčia. Teoriškai gi mašina ir turėtų būti skirta kelionėms už miesto, o ne maltis po miestą

              Nors ir mieste su durno aukščio bortais praverstų. Bet čia jau miesto infrastruktūros bėda.
              Nesutinku. Arba aš vairavimo dievas, arba man tiesiog sekasi. Maniškė mašina yra beveik žoliapjovė ir su ilga nosimi. Esu tik vieną kartą užkabinęs priekinį buferį už stovėjimo aikštelės to juodo blokelio ir viskas. Pasėkmė - lūžo laikiklis vienas ties viena lempa ir dabar buferio kampas šiek tiek iššokęs. Tenka ir bortais pavažinėt, ir į purvą įlipt, ir miško keliuku vienu kitu pravažiuot - viskas įmanoma, tik reikia žinoti kokiu kampu kokią kliūtį sutikti.

              Užmiestyje pakanka ir universalo, nes vis tiek padangos tos pačios, sukimo momentai tie patys, ratų bazės dažnai net universalų naudai. O jeigu didesnis atstumas nuo žemės iki dugno - dar blogiau, nes teks toliau eiti ieškoti traktoriaus

              Parašė Sula Rodyti pranešimą

              Octavia universalo bagažinės talpa 640/1700 l, Toyota Land Cruiser 460/1160 l
              Būtent. Nieko nėra daugiau talpinančio, nei senas geras universalas. Galima imti minivenus kai reikia dar daugiau vietos, bet TIEK daug vietos prireikia jau specifiniems tikslams. Apie tokius nesusipratimus kaip Toyota CHR, VW T-Roc, T-Cross ir panašiai, net nekalbu.


              Comment


                Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

                Taip, hibridas, bet kaip pralaimės?
                Parodyk man tokio pat tūrio ne-SUV, kuris taip pat gauna 6,5l/100km realiomis sąlygomis ("oficialiai" skelbia 5,7l/100km, bet tiek išspausti galėjau tik temperatūrai esant +10C ir šilčiau).
                598 litrų bagažinės Corolla touring sports hibrido sąnaudos prasideda nuo 4.4 l/100 km, o 580 litrų bagažinės RAV4 hibrido prasideda nuo 5,7 l/100 km.

                Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

                Neapsimesk, kad nesupranti, apie ką kalba. Ne važiavimui ant šaligatvio prošvaisa reikalinga.
                Per pėsčiuosius tada? O kaip tada visos žemesnės mašinos mieste važiuoja?

                Comment


                  Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                  Užmiestyje lygiai taip pat yra keliai, ar tai būtų asfalto dangos, ar greideriuoti žvyrkeliai. Tikrai užtenka 13.5 cm įprasto universalo aukščio. Čia nebent kalbant apie kažkokius dievo pamirštus kampelius, bet net keliai į vienkiemius neviršija tokio aukščio. Kažkaip iki SUV išplitimo visi sėkmingai ten nuvažiuodavo su antrais Golfais ir Opel Corsom.
                  Palygink senu golfų ir corsų priekius su dabartiniais super duper aerodinamiškais. Arba kokia audi 100 silkė kur išvis su quattro pravažumas visom prasmėm lenkia daugumą parketnikų.

                  Comment


                    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

                    Užmiestyje pakanka ir universalo, nes vis tiek padangos tos pačios, sukimo momentai tie patys, ratų bazės dažnai net universalų naudai. O jeigu didesnis atstumas nuo žemės iki dugno - dar blogiau, nes teks toliau eiti ieškoti traktoriaus
                    Aš su savo sena šiek tiek pakelta Škoda Fabia 1.9TDI (1100 kg masė) per purvynus lenkiau kai kuriuos užklimpusius SUV'us. Ir bagažinė didesnė nei kai kai kurių iš jų

                    Comment


                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                      Palygink senu golfų ir corsų priekius su dabartiniais super duper aerodinamiškais. Arba kokia audi 100 silkė kur išvis su quattro pravažumas visom prasmėm lenkia daugumą parketnikų.
                      Ar tu pakabinsi buferį, ar dugną, bet vis tiek pasikabinsi. Jau geriau buferį priliesti ir suprasti, kad toliau važiuoti negali, negu pakibti ant karterio ir pradėt sukti ratus ore vidury miško.

                      O senos audi tai jo, nostalgija

                      Comment


                        Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                        598 litrų bagažinės Corolla touring sports hibrido sąnaudos prasideda nuo 4.4 l/100 km, o 580 litrų bagažinės RAV4 hibrido prasideda nuo 5,7 l/100 km.
                        Ok, o dabar apie salono tūrį papasakok man Corollos...

                        Comment


                          Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

                          Nesutinku. Arba aš vairavimo dievas, arba man tiesiog sekasi. Maniškė mašina yra beveik žoliapjovė ir su ilga nosimi. Esu tik vieną kartą užkabinęs priekinį buferį už stovėjimo aikštelės to juodo blokelio ir viskas. Pasėkmė - lūžo laikiklis vienas ties viena lempa ir dabar buferio kampas šiek tiek iššokęs. Tenka ir bortais pavažinėt, ir į purvą įlipt, ir miško keliuku vienu kitu pravažiuot - viskas įmanoma, tik reikia žinoti kokiu kampu kokią kliūtį sutikti.
                          Nemėgstu palikt mašinos vidury gatvės ir pristumiu iki pat šaligatvio borto. Golf 7 priekinį bamperį reguliariai pabraukau. Kaip galima pakabint ant juodo blokelio - neįsivaizduoju. Bet su tokiu žemu bamperiu matyt tiesiog įsiremtum į šaligatvio bortą, o ne pakabintum ant jo… Gale duslintuvo bakelis žemiausia dalis tai jį irgi esu skaniai prabraukęs. Seniau turėjau seną Fokusą - buvo ryškiai mažiau problemų. Važinėjant su ne savo senesnėm mašinom irgi netekdavo susidurt su tokia bėda. Ir naujesni Golfai tikrai nėra tarp žemiausių, lyginant sakykim su BMW.

                          Dėl miško tai taip, atsargiai galima pravažiuot ar tiesiog pasivaikščiot. Bet suprantu žmones kurie reguliariai važiuoja į sunkiau pravažiuojamas vietas ir ima geresnio pravažumo mašiną.

                          Comment


                            Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

                            Ok, o dabar apie salono tūrį papasakok man Corollos...
                            Pasak cars-data.com, Corolloje galvai vietos priekinėse sėdynėse yra 930–1020 mm, o RAV4 mažiau – 920-980 mm. Gale situacija apsiverčia, nes Corolla turi stipriau žemėjantį stogą. 940 mm vs 1000 mm. Pats interjeras yra siauresnis Corolloje ant 18 cm priekyje ir 13 cm gale. Neatrodo kažkoks didelis praradimas, ypač kai nei vienoje mašinoje gale trijų suaugusiųjų neveši.

                            Comment


                              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                              Nemėgstu palikt mašinos vidury gatvės ir pristumiu iki pat šaligatvio borto. Golf 7 priekinį bamperį reguliariai pabraukau. Kaip galima pakabint ant juodo blokelio - neįsivaizduoju. Bet su tokiu žemu bamperiu matyt tiesiog įsiremtum į šaligatvio bortą, o ne pakabintum ant jo… Gale duslintuvo bakelis žemiausia dalis tai jį irgi esu skaniai prabraukęs. Seniau turėjau seną Fokusą - buvo ryškiai mažiau problemų. Važinėjant su ne savo senesnėm mašinom irgi netekdavo susidurt su tokia bėda. Ir naujesni Golfai tikrai nėra tarp žemiausių, lyginant sakykim su BMW.

                              Dėl miško tai taip, atsargiai galima pravažiuot ar tiesiog pasivaikščiot. Bet suprantu žmones kurie reguliariai važiuoja į sunkiau pravažiuojamas vietas ir ima geresnio pravažumo mašiną.
                              Užtenka tiesiog jausti mašiną arba išmokti nuskaityti parktronikus, jeigu priekyje jie yra. Jeigu nėra, tai 30 euriukų, pusdienis darbo ir jau jie yra tiek priekyje, tiek gale. Bet abejoju, kad vidutinis CHR vairuotojas žinos net kaip pagal instrukciją viską sujungti.

                              Vaizdinė informacija apie tai, kaip nesunkiai galiu pasikabinti ant bortelio



                              Comment


                                Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
                                Tai viskas gerai, kai rinksies mašiną, jau žinosi, ko reikia.
                                Privalumus palyginus su "žemesne" mašina aš kaip ir žinau, tai realiai mano pasirinkimas nusileidžia tik 1l/100km; bet tiesą pasakius, kai vidutinė LT 5-vietė keleivinė mašina turbūt vartoja 8-10 l/100km, na tiesiog niekaip manęs niekas nesugėdins dėl pasirinkimo
                                Žinai, vienas argumentų (ir tame NotJustBikes video taip pat minėtas) yra tas, jog "galbūt, kažkada, mažai tikėtina, bet turbūt niekad reikės nuvažiuoti miško takeliu" - na bet tai tiesa.
                                Esu važiavęs mašinoje, kuriai, važiuojant miško keliuku link ežero, užvažiavus ant išsikušusios šaknies prakirto tepalų kaupyklą (nzn kaip tiksliai vadinasi, angliškai berods "oil pan").
                                Na ir ką tada? Visa diena šuniui ant uodegos, iki artimiausio miesto - dešimtys kilometrų, savaitgalis, servisai nedirba.
                                Kitą kartą esu važiavęs žiemą nenuvalytu miško keliuku ir elementariai giliam sniege ant mašinos dugno užstrigęs. Na ir ką tada, eini pėsčias per sniegą, ieškai ūkininkų, kad su traktorium atvažiuotų ištraukt.
                                Kitą kartą tirpstant žiemos sniegams reikėjo kaimo purvo (ne žvyro, purvo) keliuku važiuot, kuris absoliučiai pažliugęs buvo. Tai čia jau su Legacy važiavau, AWD išgelbėjo, bet su kokia Corolla taip pat būčiau ant dugno tiesiog purve įstrigęs.
                                Taip, tokios situacijos būna max 1-2 kartus per metus. Na bet man px, man geriau, kad jų visai nebūtų. O tai, kad aš galiu visa tai pasiekti, ir vis tiek turėti geresnes kuro sąnaudas nei 80% (skaičius "iš lempos") dabartinio LT 5-viečių automobilių autoparko, yra tik dar geriau.

                                Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

                                Užtenka tiesiog jausti mašiną arba išmokti nuskaityti parktronikus, jeigu priekyje jie yra. Jeigu nėra, tai 30 euriukų, pusdienis darbo ir jau jie yra tiek priekyje, tiek gale. Bet abejoju, kad vidutinis CHR vairuotojas žinos net kaip pagal instrukciją viską sujungti.
                                Su borteliais dar yra nemažas skirtumas, kurį labai lengva pamiršti, kai važiuoji vienas, ir kai važiuoji su kokiais 3 kitais žmonėm. Tai jei vienas važiuodamas žinai, kad gali drąsiai manevruoti ir nebijoti kabinti borto (tarkime, kad ir išvažiuojant atbulam ir paralelinio parkavimo, kai susukus vairą mašinos priekis dėl posūkio trumpam pakimba virš borto); visai kita (ir ganėtinai "skausminga") situacija yra su pakrauta mašina...
                                Paskutinis taisė Riedutis; 2023.03.12, 21:12.

                                Comment


                                  Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

                                  Užtenka tiesiog jausti mašiną arba išmokti nuskaityti parktronikus, jeigu priekyje jie yra. Jeigu nėra, tai 30 euriukų, pusdienis darbo ir jau jie yra tiek priekyje, tiek gale. Bet abejoju, kad vidutinis CHR vairuotojas žinos net kaip pagal instrukciją viską sujungti.
                                  Jaust mašiną, tai yra neoptimaliai prisiparkuot? Asmeniškai geriau normaliai prisiparkuosiu nei saugosiu bamperio apačią. Čia iš tos pačios serijos kaip parkuotis lygiagrečiai per pusmetrį nuo šaligatvio, nes reikia saugoti ratlankius.

                                  Comment


                                    Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                    Įdomu, kuo?
                                    1. Didesnė prošvaista, nebaisu nevalytom gatvėm važiuoti.
                                    2. Nekliūna bamperis už bordiūro parkuojantis ir durys atidarant jas.
                                    3. Lengviau įsėsti ir išlipti, ypač vyresniame amnžiuje.
                                    4. Aukštai sėdžiu - toli matau.
                                    5. Telpa daugiau bulbių į bagažinę.

                                    3, 4, 5 privalumus turi vienatūriai, bet išėjo iš mados ir mažai kas juos gamina.


                                    P.S. mano aplinkoje "normaliais automobiliais" (ne SUV) važinėja arba pacanai kuriems reikia "sportinės" arba pensinkai kuriems "bus gerai tas senas Civikas, kiek čia liko gyventi".
                                    Paskutinis taisė gerietis; 2023.03.13, 00:11.
                                    -

                                    Comment


                                      Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
                                      SUV, kurie naudojami pagal paskirtį, neturėtų būti uždrausti. Tiesiog tai nėra automobilis, su kurio reikėtų gyventi mieste.
                                      SUV neturi paskirties todėl pagal ją ir naudojami negali būti.
                                      Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
                                      Dėl keliais cm didesnės prošvaisos (gal +8 cm) nėra rizikos parkuojantis nubraukti priekinio bamperio į bortą ir pan.
                                      Tai blogai, banperis neturi būti virš šaligatvio, tai yra pažeidimas. Geriau kelis kartus nubrauktum, tada išmoktum statyti.

                                      Tu esi važiuojantis pavojus visiems aplinkui. Stovintis pavojus taip pat dėl gabaritų.

                                      Tenka tik pritarti išvadai - apgailėtina.

                                      Comment


                                        Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                                        P.S. mano aplinkoje "normaliais automobiliais" (ne SUV) važinėja arba pacanai kuriems reikia "sportinės" arba pensinkai kuriems "bus gerai tas senas Civikas, kiek čia liko gyventi".
                                        Kai prieš metus rinkausi automobilį, išbandžiau labai daug įvairių variantų. Išvada - sedanai gerokai komfortiškesni už SUV'us. Jau metus laiko neatsidžiaugiu sedanu ir nebesuprantu tos SUV'ų mados vaikymosi.

                                        Comment


                                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                          Jaust mašiną, tai yra neoptimaliai prisiparkuot? Asmeniškai geriau normaliai prisiparkuosiu nei saugosiu bamperio apačią. Čia iš tos pačios serijos kaip parkuotis lygiagrečiai per pusmetrį nuo šaligatvio, nes reikia saugoti ratlankius.
                                          Normaliai tai čia pastačius automobilio snukį ant šaligatvio?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X