Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Gal ir juokingai atrodytų toks siūlymas 2023-ais metais, bet jeigu būčiau diktatorius, tai asmenines mašinas žmonės galėtų pirkti tik tokias, kurioms pilnai pasiektų nusivalyti stogą pilnai ir nusigrandytų priekinį stiklą stovėdami šalia. Išimtis būtų taikoma tik tiems, kam dėl judėjimo problemų reikia aukšto įsėdimo. Visi kiti privalėtų grįžti prie normalaus dydžio mašinų

    Comment


      Parašė Myliu miestus Rodyti pranešimą
      Norėčiau išgirst jūsų nuomones apie tai, kokių, jūsų nuomone, reikėtų imtis priemonių kovojant su vis didėjančiais automobiliais (SUV), o ypač su vis daugiau visoje Europoje išlendančių fūros dydžio, amerikietiškų pikapų (kaip pvz. ford f-150 ir t.t.)?
      na nereikia painioti dabar labai populiarių krosoverių/SUV, kurie dideli tik į viršų (aukšti), bet ilgis paprastai nedidelis, varikliai maži. Ir tikri visureigiai tokie kaip F150, Hummer, Tundra ir pan., kurie labai dideli visomis dimensijomis ir dar varikliai dideli. pastarųjų lietuvoje labai mažai, todėl nera prasėms su jais "kovoti. O paprasti SUV yra gėris.

      Comment


        Parašė Premier Rodyti pranešimą

        na nereikia painioti dabar labai populiarių krosoverių/SUV, kurie dideli tik į viršų (aukšti), bet ilgis paprastai nedidelis, varikliai maži. Ir tikri visureigiai tokie kaip F150, Hummer, Tundra ir pan., kurie labai dideli visomis dimensijomis ir dar varikliai dideli. pastarųjų lietuvoje labai mažai, todėl nera prasėms su jais "kovoti. O paprasti SUV yra gėris.
        Gėris yra ypač tiems, kurie važiuoja iš paskos. Ypač tiems, kurie nori sukti į kairę ir nieko nemato per iš priekio sukantį į kairę parketniką. Ypač tiems, kurie nori iš daugiabučio kiemo išsukti ir nieko nemato. Ypač tiems, kurie nori pereiti per gatvę ne perėjoje ir kelkraštyje stovi tų kelio išgamų pristatyta. Išskyrus lengvesnį įlipimą ir išlipimą, nieko gero juose nėra. Net vairavimas dėl aukštesnio svorio centro yra dar blogesnis negu kokios Dacios.

        Comment


          Parašė Premier Rodyti pranešimą
          O paprasti SUV yra gėris.
          Įdomu, kuo?

          Comment


            Parašė Sula Rodyti pranešimą

            Įdomu, kuo?
            galima lengviau mašiną statyti kieme ant šaligatvio, o ne purve.

            Comment


              Parašė Stadionas Rodyti pranešimą

              galima lengviau mašiną statyti kieme ant šaligatvio, o ne purve.
              Purve gal irgi gerai - nebėga per slenksčius į saloną. Be to kai kurie yra 4x4.

              Comment


                Parašė Sula Rodyti pranešimą

                Purve gal irgi gerai - nebėga per slenksčius į saloną. Be to kai kurie yra 4x4.
                ant šaligatvio pasistačius, batai liks švarus.

                Comment


                  Parašė Myliu miestus Rodyti pranešimą
                  Norėčiau išgirst jūsų nuomones apie tai, kokių, jūsų nuomone, reikėtų imtis priemonių kovojant su vis didėjančiais automobiliais (SUV), o ypač su vis daugiau visoje Europoje išlendančių fūros dydžio, amerikietiškų pikapų (kaip pvz. ford f-150 ir t.t.)?
                  SUV yra niekam nereikalingas dalykas kurį iš vis reikia uždrausti.


                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                  Griežtint jų registravimo tvarką. Pačioj Amerikoj jie turi visai atskirą kategoriją nuo kitų lengvųjų automobilių, o kokiai priskiriami europoje?
                  JAV SUV registruojami kaip lengva krovininė ir tai kaip tik padėjo juos išpopuliarinti nes nepateko į taršos mokesčio įstatymo rėmus. Registruojami taip todėl, kad pradžioje jie buvo tiesiog pickupas su sėdynėm vietoj bagažinės.

                  Comment


                    SUV, kurie naudojami pagal paskirtį, neturėtų būti uždrausti. Tiesiog tai nėra automobilis, su kurio reikėtų gyventi mieste.

                    Comment


                      Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
                      SUV, kurie naudojami pagal paskirtį, neturėtų būti uždrausti. Tiesiog tai nėra automobilis, su kurio reikėtų gyventi mieste.
                      O jei gyveni mieste, bet baba kaime ar šiaip sodybą turi?

                      Comment


                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                        O jei gyveni mieste, bet baba kaime ar šiaip sodybą turi?
                        Nusiperki universalą su keturiais varomais.

                        Comment


                          Kiek čia tulžies liejama
                          Pats perėjau nuo "normalios" mašinos ("sedano") prie SUV. Tas "SUV" yra 13 cm trumpesnis už buvusį sedaną, bet bagažinė yra apie 3x talpesnė. Negana to, tas "SUV" žiemą, važinėjant beveik vien mieste "ima" ~6,5l/100 km, ko net pas daugumą hečbekų nepamatysi. Dėl keliais cm didesnės prošvaisos (gal +8 cm), yra daug (DAUG) patogiau kelti vaiką į kėdutę, nėra rizikos parkuojantis nubraukti priekinio bamperio į bortą ir pan.

                          Nežinau, ko čia visi tokie užsiputoję, absoliučiai visais pamatuojamais parametrais, tas naujas "SUV" yra geresnis už buvusį sedaną.
                          Tokia (atsiprašant) nušepusių kaimiečių su šakėmis ir deglais minia Organizuojasi uždraust čia kažką fašistai

                          Dar pridėsiu: EuroNCAP mano "SUV" saugumo rodikliai:
                          Keleivių 93%, vaikų keleivių 87%, pėsčiųjų 85%

                          Palyginimui, miesto hečbeko (dėl ko čia visi taip grupiškai smaukosi) Peugeot 208 (modelis nuo 2019 m.) rodikliai yra:
                          91%, 86% ir 56%, atitinkamai.

                          Tai (atsiprašant) blet man labai įdomu, kas skatina čia kažkokią neapykantą tarp forumiečių. Pavydas? Nesupratimas? Elementarus neišmanymas?
                          Jūs čia taip visi bezdat dėl tų papildomų 8cm prošvaisos ir poros cm aukštesnio salono? Apgailėtina.
                          Paskutinis taisė Riedutis; 2023.03.12, 14:10.

                          Comment


                            Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
                            Kiek čia tulžies liejama
                            Pats perėjau nuo "normalios" mašinos ("sedano") prie SUV. Tas "SUV" yra 13 cm trumpesnis už buvusį sedaną, bet bagažinė yra apie 3x talpesnė. Negana to, tas "SUV" žiemą, važinėjant beveik vien mieste "ima" ~6,5l/100 km, ko net pas daugumą hečbekų nepamatysi. Dėl keliais cm didesnio aukščio, yra daug (DAUG) patogiau kelti vaiką į kėdutę, nėra rizikos parkuojantis nubraukti priekinio bamperio į bortą ir pan.

                            Nežinau, ko čia visi tokie užsiputoję, absoliučiai visais pamatuojamais parametrais, tas naujas "SUV" yra geresnis už buvusį sedaną.
                            Tokia (atsiprašant) nušepusių kaimiečių su šakėmis ir deglais minia Organizuojasi uždraust čia kažką fašistai
                            Koks sedanas ir koks suvas? Nes tikrai quashsq....ai ir kiti panašūs dalykai neturi 3x didesnės bagažinės.

                            Comment


                              Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

                              Koks sedanas ir koks suvas? Nes tikrai quashsq....ai ir kiti panašūs dalykai neturi 3x didesnės bagažinės.
                              Legacy / RAV4.
                              3x "iš akies" pasakiau, gali prie tokių smulkmenų nesikabinėt.

                              Comment


                                Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
                                Tai (atsiprašant) blet man labai įdomu, kas skatina čia kažkokią neapykantą tarp forumiečių. Pavydas? Nesupratimas? Elementarus neišmanymas?
                                Jūs čia taip visi bezdat dėl tų papildomų 8cm prošvaisos ir poros cm aukštesnio salono? Apgailėtina.
                                Čia gal tamsta psats šituos žodžius dar kartą perskaitykit ir sau prisitaikykit. Diskusijos pradžia buvo apie F150 dydžio pickup'us, tai kažkodėl sutrigerino ir visus, kurių kėbulo tipas mūsuose vadinamas "visureigiu", nors kai kurie jų net nebūna didesni už kokį vw caddy kabluką. Svarbiausia, kad europa nenueitų amerikos keliu, kai pardavinėjamos tikrai nesaugios ir taršios transporto priemonės per spragą įstatymuose.
                                Paskutinis taisė Ginthus; 2023.03.12, 13:53.

                                Comment


                                  Jo, gal šiek tiek įsijaučiau (tsakant, pats pasitrigerinau).

                                  Tai tame ir esmė, kad reikia labai sąmoningai suprasti, kad Europos ir Amerikos apibrėžimai gan ženkliai skiriasi.
                                  Iš viso, LT pamatyti "Amerikietišką SUV" yra visiška retenybė. Šią savaitę gal teko F150 pamatyt, na "įdomiai" (durnai) atrodė.

                                  Comment


                                    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

                                    Legacy / RAV4.
                                    3x "iš akies" pasakiau, gali prie tokių smulkmenų nesikabinėt.
                                    Bagažinės talpa nėra smulkmena. Daugeliu atveju ji yra pagrindinis argumentas tarp sedano-hečbeko-universalo-parketniko. Litrine talpa įprasti parketnikai nuo hečbekų nesiskiria, o prieš sedanus įprastai ir pralaimi.

                                    Comment


                                      Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
                                      Kiek čia tulžies liejama
                                      Pats perėjau nuo "normalios" mašinos ("sedano") prie SUV. Tas "SUV" yra 13 cm trumpesnis už buvusį sedaną, bet bagažinė yra apie 3x talpesnė. Negana to, tas "SUV" žiemą, važinėjant beveik vien mieste "ima" ~6,5l/100 km, ko net pas daugumą hečbekų nepamatysi. Dėl keliais cm didesnės prošvaisos (gal +8 cm), yra daug (DAUG) patogiau kelti vaiką į kėdutę, nėra rizikos parkuojantis nubraukti priekinio bamperio į bortą ir pan.
                                      Ar tik nebus tas RAV4 hibridinis? Nes tuomet sąnaudas reikėtų lyginti su kitais hibridais, ko pasekoje RAV4 pralaimės.
                                      Taipogi, kaip sekasi žiemą valyti sniegą nuo stogo? Ar tikrai pasiekiate jį visą nuvalyti?

                                      Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
                                      Jūs čia taip visi bezdat dėl tų papildomų 8cm prošvaisos ir poros cm aukštesnio salono? Apgailėtina.
                                      Na realus skirtumas su pvz. Corolla universalu yra ne 8 cm, o 25 cm.

                                      Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

                                      Bagažinės talpa nėra smulkmena. Daugeliu atveju ji yra pagrindinis argumentas tarp sedano-hečbeko-universalo-parketniko. Litrine talpa įprasti parketnikai nuo hečbekų nesiskiria, o prieš sedanus įprastai ir pralaimi.
                                      Bagažinės talpa išties yra svarbu. Tad žmonėms su tokiu poreikiu tikrai yra geriau universalai, o ne sedanai/hečbekai.

                                      Comment


                                        Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                                        Nusiperki universalą su keturiais varomais.
                                        Bėda, kad universalai darosi begėdiškai žemi. Ypač priekinis bamperis.

                                        Dauguma parketnikų panašaus pravažumo kaip seno sukirpimo universalai.

                                        Comment


                                          Kai moderatoriai grįš po šventinio savaitgalio, tai gal kas nors perlkels diskusiją apie SUVų bamperių ypatybes bei bagažinių dydį į labiau tinkamą temą

                                          Comment

                                          Working...
                                          X