Parašė camel
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Automobiliai
Collapse
X
-
Parašė camel Rodyti pranešimąKokių tyrimų galima rasti, tai gal SUV automobiliai yra pavojingesni kitiems eismo dalyviams: mažesniems automobiliams ir pėstiesiems. SUV'ai yra ypač pavojingi vaikams.
Va tau konkretūs skaičiai, kokie baisiai nesaugūs yra tie SUVai (EuroNCAP):
Comment
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
Parašė Sula Rodyti pranešimąPalaukit, bet ar ne šiame mūsų forume vyravo tiesiog automobilizacijos drastiško mažinimo diskursas?Paskutinis taisė camel; 2023.03.14, 08:15.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
Parašė Sula Rodyti pranešimąPalaukit, bet ar ne šiame mūsų forume vyravo tiesiog automobilizacijos drastiško mažinimo diskursas?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė camel Rodyti pranešimąGerai, įtikinote, kad SUV'ai nėra tokie nesaugūs pėstiesiems, buvau neteisus. Bet reikia nepamiršti, kad šie reitingai pagrinde parodo automobilio saugumą jo keleiviams.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Automobilizaciją reikia mažinti tik tada kai tai neliečia mano automobilio.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė camel Rodyti pranešimąGerai, įtikinote, kad SUV'ai nėra tokie nesaugūs pėstiesiems, buvau neteisus. Bet reikia nepamiršti, kad šie reitingai pagrinde parodo automobilio saugumą jo keleiviams.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Tai gi išskirtas reitingas ir pėstiesiems/dviratininkams. Rav4 renka 85%, 208 - 56%.
Įdomu kaip praktikoje, ar daug žmonių sužalojo, užmušė visokie VW Up, Ford Ka, C1, Smart, Toyota Aygo etc. ?
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Keista, kodėl pavojingiausi pėstiesiems būtent patys mažiausi mini automobiliai?
Įdomu kaip praktikoje, ar daug žmonių sužalojo, užmušė visokie VW Up, Ford Ka, C1, Smart, Toyota Aygo etc. ?
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Keista, kodėl pavojingiausi pėstiesiems būtent patys mažiausi mini automobiliai?
Įdomu kaip praktikoje, ar daug žmonių sužalojo, užmušė visokie VW Up, Ford Ka, C1, Smart, Toyota Aygo etc. ?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Keista, kodėl pavojingiausi pėstiesiems būtent patys mažiausi mini automobiliai?
Įdomu kaip praktikoje, ar daug žmonių sužalojo, užmušė visokie VW Up, Ford Ka, C1, Smart, Toyota Aygo etc. ?
Konkrečiai šiuo atveju lyginamas RAV4 turi vieną aukščiausių VRU (vulnerable road user) reitingų tarp visų automobilių, tuo tarpu 208 turi vieną mažiausių.
Didžiausias taškų skirtumas yra dėl žymiai geresnio Tojotos automatino stabdymo (AEB).
Kita 208 problema - trumpas kapotas, kuris įprastai kuriamas taip, kad sugertų smūgį susidūrimo su pėsčiuoju atveju. Iš diagramos matosi, kad susidūrimo atveju pėstysis didele dalimi kontaktuoja su A statramsčiu, tuo tarpu RAV4 beveik viskas kliūna kapotui.
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimąKažkam čia "ir ne SUV niekur nekliūna", aš gyvenu kitoje realybėje, kur man ir SUV durys neatsidaro iki galo, nes kliūna už žemės. Su žemesniu automobiliu toje gatvėje visai neišlipčiau. Demokratų g. Kaunas.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Negi sunku užvažiuoti ant žolės? Tada niekas netrukdytų atidaryti durelių.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Vienu ratu užlipus ant žolės keleivis brauktų durelėm į asfaltąIt's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Su SUV nesunku visais keturiais ratais užvažiuot.
Comment
-
Valandą dariau lentelę iš EuroNCAP'ų ir galutinis rezultatas toks, kad pėsčiųjų reitingai (realaus smūgio, o ne automatikos) kažkokių nuo mašinos dydžio susijusių dėsnių nelabai turi. Dydžių klasių vidurkiai irgi juokingi, pirmose dvejose vietose Small family car ir small off-road, Large family car ir Large off-road tik už jų. Tai man atrodo saugumo prasme svarbu kiek darbo įdeda gamintojas, o ne realus mašinos dydis.
- 2 patinka
Comment
Comment