Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė camel Rodyti pranešimą
    Apie JAV su savo F-150 turbūt net neverta šnekėti, ten jau žmonės išėję iš proto, tikiuosi iki mūsų tai neateis. Bet nereikia šokti į kraštutinumus. Man jau ir RAV4 atrodo kaip ryškiai per didelis automobilis 90% jo vairuotojų. Lygiai tą pačią funkciją galima gauti iš mažesnių ir lengvesnių automobilių, kurie vartos mažiau kuro, bus ne tokie pavojingi pėstiesiems, dviratininkams, kitiems automobiliams, nemažins matomumo visiems aplinkui ir t.t. Man atrodo žmonės pirkdami tokius automobilius tik teisinasi visais jo privalumais, bet iš tikro nori didelės mašinos dėl savo ego.
    Dėl ego perka visokius Urus, Ferrarius ir pan. RAV4 kompatiškas šeimyninis parketinis suv'as, todėl ir populiariausias modelis. Nereikia eiti į kraštutinumus ir bandyti visus kištis į yaris, ypač kai už atlanto niekas net nesiruošia rūpintis klimato kaina su visokiais F-150.
    Flickr

    Comment


      Parašė camel Rodyti pranešimą
      Kokių tyrimų galima rasti, tai gal SUV automobiliai yra pavojingesni kitiems eismo dalyviams: mažesniems automobiliams ir pėstiesiems. SUV'ai yra ypač pavojingi vaikams.
      Tai apsisprendžiam, ar "varom" ant visų SUVų, ar tik LandCruiser XXL fat-ass edition.

      Va tau konkretūs skaičiai, kokie baisiai nesaugūs yra tie SUVai (EuroNCAP):
      Click image for larger version  Name:	Untitled.jpg Views:	0 Size:	133,8 kB ID:	2036896

      Comment


        Palaukit, bet ar ne šiame mūsų forume vyravo tiesiog automobilizacijos drastiško mažinimo diskursas?

        Comment


          Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

          Tai apsisprendžiam, ar "varom" ant visų SUVų, ar tik LandCruiser XXL fat-ass edition.

          Va tau konkretūs skaičiai, kokie baisiai nesaugūs yra tie SUVai (EuroNCAP):
          Click image for larger version Name:	Untitled.jpg Views:	0 Size:	133,8 kB ID:	2036896
          Gerai, įtikinote, kad SUV'ai nėra tokie nesaugūs pėstiesiems, buvau neteisus. Bet reikia nepamiršti, kad šie reitingai pagrinde parodo automobilio saugumą jo keleiviams.

          Parašė Sula Rodyti pranešimą
          Palaukit, bet ar ne šiame mūsų forume vyravo tiesiog automobilizacijos drastiško mažinimo diskursas?
          Spėju, kad savo dramatiškomis mintim prišaukiau visus mašinistus. Ne veltui kelių siaurinimo tema tokia jautri visuomenėje, nes visų mylimi SUV'ai tuoj netilps normalaus pločio keliuose.
          Paskutinis taisė camel; 2023.03.14, 09:15.

          Comment


            Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
            Click image for larger version  Name:	IMG-7238.jpg Views:	90 Size:	1,03 MB ID:	2036741
            Kad šitą betkuris sedanas pravažiuos.


            Parašė Sula Rodyti pranešimą
            Palaukit, bet ar ne šiame mūsų forume vyravo tiesiog automobilizacijos drastiško mažinimo diskursas?
            Automobilizaciją reikia mažinti tik tada kai tai neliečia mano automobilio.

            Comment


              Parašė camel Rodyti pranešimą
              Gerai, įtikinote, kad SUV'ai nėra tokie nesaugūs pėstiesiems, buvau neteisus. Bet reikia nepamiršti, kad šie reitingai pagrinde parodo automobilio saugumą jo keleiviams.
              Tai automobiliai ir perkami pagal tai, kiek saugūs savo šeimos nariams, kurie jais važiuoja. Bet kaip matom ir pėstiesiems saugumas priklauso labiau ne nuo automobilio dydžio, o infrastruktūros ir pačio žmogaus veiksmų.
              Flickr

              Comment


                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                Automobilizaciją reikia mažinti tik tada kai tai neliečia mano automobilio.
                Arba, perfrazavus, bus man žymiai laisviau važiuoti su savo SUV Chrysler Escalade 8V 300kW PHEV tuščiomis gatvėmis, per "linijinius parkus", kur nesimaišys neekologiški ubagai varguoliai.

                Comment


                  Parašė camel Rodyti pranešimą
                  Gerai, įtikinote, kad SUV'ai nėra tokie nesaugūs pėstiesiems, buvau neteisus. Bet reikia nepamiršti, kad šie reitingai pagrinde parodo automobilio saugumą jo keleiviams.
                  Tai gi išskirtas reitingas ir pėstiesiems/dviratininkams. Rav4 renka 85%, 208 - 56%.

                  Comment


                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                    Tai gi išskirtas reitingas ir pėstiesiems/dviratininkams. Rav4 renka 85%, 208 - 56%.
                    Keista, kodėl pavojingiausi pėstiesiems būtent patys mažiausi mini automobiliai?
                    Įdomu kaip praktikoje, ar daug žmonių sužalojo, užmušė visokie VW Up, Ford Ka, C1, Smart, Toyota Aygo etc. ?

                    Comment


                      Parašė Sula Rodyti pranešimą

                      Keista, kodėl pavojingiausi pėstiesiems būtent patys mažiausi mini automobiliai?
                      Įdomu kaip praktikoje, ar daug žmonių sužalojo, užmušė visokie VW Up, Ford Ka, C1, Smart, Toyota Aygo etc. ?
                      Reiktų paanalizuoti NCAP filmukus kaip numušinėja pėsčiuosius. Gal kažkokie specifinio modelio kėbulo elementai žaloja. Sakykim persistengė su per kietu kapotu ar kokios grotelės į inkstus sulenda.

                      Comment


                        Kažkam čia "ir ne SUV niekur nekliūna", aš gyvenu kitoje realybėje, kur man ir SUV durys neatsidaro iki galo, nes kliūna už žemės. Su žemesniu automobiliu toje gatvėje visai neišlipčiau. Demokratų g. Kaunas.

                        Click image for larger version

Name:	SUV_Screenshot 2023-03-14 104100.jpg
Views:	159
Size:	172,4 kB
ID:	2036983

                        -

                        Comment


                          Parašė Sula Rodyti pranešimą

                          Keista, kodėl pavojingiausi pėstiesiems būtent patys mažiausi mini automobiliai?
                          Įdomu kaip praktikoje, ar daug žmonių sužalojo, užmušė visokie VW Up, Ford Ka, C1, Smart, Toyota Aygo etc. ?
                          Priekį gamintojai gali padaryti "minkštą", kad amortizuotų smūgį. O su mažais automobiliais avarijos atveju problema ta, kad smūgis su galva tenka stiklui, kurio niekaip nepadarysi minkšto, todėl testuose tie žemi sedanai/hetčbekai atrodo mažiau saugūs. Tai čia kas liečia techninę pusę, o realiai daugiausia žalos pridaro visokie BMW, nes dar neteko matyti aygo ar up besiardančio gatvėse.
                          Flickr

                          Comment


                            Parašė Sula Rodyti pranešimą

                            Keista, kodėl pavojingiausi pėstiesiems būtent patys mažiausi mini automobiliai?
                            Įdomu kaip praktikoje, ar daug žmonių sužalojo, užmušė visokie VW Up, Ford Ka, C1, Smart, Toyota Aygo etc. ?
                            Įdomumo dėlei pažiūrėjau detaliau NCAP puslapyje.
                            Konkrečiai šiuo atveju lyginamas RAV4 turi vieną aukščiausių VRU (vulnerable road user) reitingų tarp visų automobilių, tuo tarpu 208 turi vieną mažiausių.
                            Didžiausias taškų skirtumas yra dėl žymiai geresnio Tojotos automatino stabdymo (AEB).
                            Kita 208 problema - trumpas kapotas, kuris įprastai kuriamas taip, kad sugertų smūgį susidūrimo su pėsčiuoju atveju. Iš diagramos matosi, kad susidūrimo atveju pėstysis didele dalimi kontaktuoja su A statramsčiu, tuo tarpu RAV4 beveik viskas kliūna kapotui.
                            Attached Files

                            Comment


                              Akivaizdu kad maži pavojingi pėstiesiems ir dviratininkams automobiliai turi būti uždrausti.
                              -

                              Comment


                                Akivaizdu, kad pėstieji pridaro daug turtinės žalos, todėl reikia uždrausti pėsčiuosius.

                                Comment


                                  Parašė gerietis Rodyti pranešimą
                                  Kažkam čia "ir ne SUV niekur nekliūna", aš gyvenu kitoje realybėje, kur man ir SUV durys neatsidaro iki galo, nes kliūna už žemės. Su žemesniu automobiliu toje gatvėje visai neišlipčiau. Demokratų g. Kaunas.
                                  Negi sunku užvažiuoti ant žolės? Tada niekas netrukdytų atidaryti durelių.
                                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                  Comment


                                    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                                    Negi sunku užvažiuoti ant žolės? Tada niekas netrukdytų atidaryti durelių.
                                    Vienu ratu užlipus ant žolės keleivis brauktų durelėm į asfaltą

                                    Comment


                                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                      Vienu ratu užlipus ant žolės keleivis brauktų durelėm į asfaltą
                                      Su SUV nesunku visais keturiais ratais užvažiuot.
                                      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                      Comment


                                        Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                                        Su SUV nesunku visais keturiais ratais užvažiuot.
                                        Tada trukdo visokie stulpai, pėstieji, pastatai ir t.t. Paprasčiau su didesniu džipu sustot šalia borto.

                                        Comment


                                          Valandą dariau lentelę iš EuroNCAP'ų ir galutinis rezultatas toks, kad pėsčiųjų reitingai (realaus smūgio, o ne automatikos) kažkokių nuo mašinos dydžio susijusių dėsnių nelabai turi. Dydžių klasių vidurkiai irgi juokingi, pirmose dvejose vietose Small family car ir small off-road, Large family car ir Large off-road tik už jų. Tai man atrodo saugumo prasme svarbu kiek darbo įdeda gamintojas, o ne realus mašinos dydis.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X