Gal galiu paklausti kokius automobilius svarstai? Ta prasme pagal ką renkiesi.
Sprendžiant pagal tavo komentarus, man visai patinka tavo pasaulėžiūra.
Man atrodo kad perkant grynais ir žiūrint tarp nedaug dėvėtų, “good enough” jau galima rasti nuo 10k (VW Golf ir pan.)
Tarp naujų, tai nuo kokių 25k. (Citroen C5X, Mazda CX-5, ir t.t.)
Iki poros metų naudotų mažo suv'o nenusipirksi mažiau 30K, naujas irgi jei ne pigiausios komplektacijos nuo 40K Eur. Automobiliai tiesiog brango labai stipriai kaip ir dauguma kitų produktų per paskutinius kelis metus.
5-6 puslapiai atgal kaip tik vyko diskusijos apie tokio automobilio (be)prasmę mieste.
Mieste kaip tik labai reikalingas dalykas, pvz. parkuojantis prie boldiūrų, taip pat matomumas geresnis. Neveltui populiariausias naujas auto modelis LT yra suv'as.
Mieste kaip tik labai reikalingas dalykas, pvz. parkuojantis prie boldiūrų, taip pat matomumas geresnis. Neveltui populiariausias naujas auto modelis LT yra suv'as.
Vat atsiverstumėt tuos 5-6 puslapius atgal ir pamatytumėt atsakymus į abudu šitus briedinius teiginius.
Iki poros metų naudotų mažo suv'o nenusipirksi mažiau 30K, naujas irgi jei ne pigiausios komplektacijos nuo 40K Eur. Automobiliai tiesiog brango labai stipriai kaip ir dauguma kitų produktų per paskutinius kelis metus.
Hečbekas kaip po miestą tryntis, arba universalas kaip šeimyninis automobilis. Dažniausiai universalai yra talpesni už miesto visureigius (ir už tą patį RAV4)
Hečbekas kaip po miestą tryntis, arba universalas kaip šeimyninis automobilis. Dažniausiai universalai yra talpesni už miesto visureigius (ir už tą patį RAV4)
Ne visi bulves iš kaimo vežioja.
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Taip rodo mašinos kompas. Net jeigu jis mažina sąnaudas 10%, vistiek 110km/h greitis 50kW varikliui yra daugoka.
110 kmh palaikyti užtenka 20-25 kW (bent tiek rodo elektriniai / hibridai).
Todėl aptimalu būtų 25 kW variklis - pilnu pajėgumu dirbant būna aukštesnis NVK.
Kas, ta prasme kokie konkrečiai modeliai, toje kainos kategorijoje būtų geriau?
Panašią užduotį reikės greitu metu išspręsti.
citroenai ir kia vienkartiniai, tinka jei imi nuomą/ lizingą 3 metams ir gražini pasibaigus.
Šitoj kainų kategorijoj žiūrėčiau kažkajų arba rėno kadžarą (pusbroliai).
Kas, ta prasme kokie konkrečiai modeliai, toje kainos kategorijoje būtų geriau?
Panašią užduotį reikės greitu metu išspręsti.
Ne taip senai pirkom tojotą korolą universalą. Visai OK kaip šeimos transportas, sakyčiau kažkokių labai reikšmingų trūkumų neturi (ar bent man nekliūna). Smulkmenų aišku yra, bet kokioj mašinoj jų nėra.
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Vat atsiverstumėt tuos 5-6 puslapius atgal ir pamatytumėt atsakymus į abudu šitus briedinius teiginius.
Kad nėra jokių atsakymų, faktas toks, kad RAV'ą gali prie pat bordiūro privaryti tiek priekiu, tiek galu, net užvažiavus ar per kokią duobę rimtesnę jokios bėdos priešingai nei sedanu. Plius aukščiau sėdint geresnis matomumas ir komfortas.
Kad nėra jokių atsakymų, faktas toks, kad RAV'ą gali prie pat bordiūro privaryti tiek priekiu, tiek galu, net užvažiavus ar per kokią duobę rimtesnę jokios bėdos priešingai nei sedanu. Plius aukščiau sėdint geresnis matomumas ir komfortas.
Faktai tokie, kad užvažiavus priekiu iki ratams palietus bordiūrą, visas snukis kabos ant šaligatvio. Tas pats ir su galu. O su sėdėjimu gaunasi taip, kad kartu su sėdyne pakyla ir kapotas - va tada tai tikrai nepastebėsi bordiūro ir varysi iki kol ratai atsitrenks.
citroenai ir kia vienkartiniai, tinka jei imi nuomą/ lizingą 3 metams ir gražini pasibaigus.
Šitoj kainų kategorijoj žiūrėčiau kažkajų arba rėno kadžarą (pusbroliai).
Kad Renaut toj pačioj grupėj "vienkartinių". Dar nepažįstu nė vieno pirkusio Renault antrą kart. Net visuose patikimumo survey paskutines vietas ima, kai tuo tarpu Hyundai/KIA netoli nuo Toyota.
Faktai tokie, kad užvažiavus priekiu iki ratams palietus bordiūrą, visas snukis kabos ant šaligatvio. Tas pats ir su galu. O su sėdėjimu gaunasi taip, kad kartu su sėdyne pakyla ir kapotas - va tada tai tikrai nepastebėsi bordiūro ir varysi iki kol ratai atsitrenks.
Viską parodo pardavimai, žmonės perkantys naujus auto gerai uždirba ir žino, kas jiems geriausiai patinka.
Comment