Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Komfortas va čia jau yra potencialus argumentas, subjektyvus ir gali būti tau teigiamas. O matomumas tai ne, ti matai mažiau prieš save ir už savęs dėl aukšto kėbulo. Kiti mato mažiau dėl to kad tavo kėbulas užstoja. SUVai ir pikupai yra pagrindiniai tie kurie numušinėja žmonės aikštelėse nes matomumo kampas blogas pas juos.
    Dėl matomumo, dabar daugumoje naujesnių mašinų tragedija. Stori statramščiai, galinis langas miniatiūrinis. Pavienių parketnikų nebent minimaliai didesnė akla zona tiesiai po kapotu. Nors dažnai yra nuožulni trumpa nosis ir aukštai sėdėdamas matai +/- tą patį.

    Daug labiau matomumą riboja liaudies pomėgis ne sėdėti, o gulėti prie varo nusileidus sėdynę kiek įmanoma žemiau. Toks vaizdas, kad vairavimo mokyklose nemoko darbo vietos ergonomikos.

    Kažkadaise po kelių metų po teisių išlaikymo radau filmuką kaip ralistai susireguliuoja sėdėseną. Pabandžiau. KosTmosas visiškai. Matomumas geras, judesių kontrolė geresnė, nuovargis po ilgesnio važiaivmo irgi mažiau jaučiasi.

    Click image for larger version

Name:	c263bd452c3be8b3013eb7adf4b04cfa.png
Views:	310
Size:	711,5 kB
ID:	2057018
    Paskutinis taisė mantasm; 2023.06.12, 13:48.

    Comment


      Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

      Man atrodo jūs Gaižiūnų poligone gyvenate, o ne Vilniuje
      Man atrodo, jūs tik iš ofiso į sporto klubą, prekybos centrą ir namo važinėjate. Šios dienos fotofiksacija, teko pravažiuoti ir dar kartą pasidžiaugti SUV'o privalumais.Ne tai ne Naujoji Vilnia ir ne Žemieji Paneriai. Tai visai netoli centro, kur už kokių 300 metrų kvadratinis metras kainuoja 4000 eur.

      Click image for larger version

Name:	Duobės.jpg
Views:	315
Size:	2,79 MB
ID:	2057015

      Comment


        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

        Dėl matomumo, dabar daugumoje naujesnių mašinų tragedija. Stori statramščiai, galinis langas miniatiūrinis. Pavienių parketnikų nebent minimaliai didesnė akla zona tiesiai po kapotu. Nors dažnai yra nuožulni trumpa nosis ir aukštai sėdėdamas matai +/- tą patį.

        Daug labiau matomumą riboja liaudies pomėgis ne sėdėti, o gulėti prie varo nusileidus sėdynę kiek įmanoma žemiau. Toks vaizdas, kad vairavimo mokyklose nemoko darbo vietos ergonomikos.

        Kažkadaise po kelių metų po teisių išlaikymo radau filmuką kaip ralistai susireguliuoja sėdėseną. Pabandžiau. KosTmosas visiškai. Matomumas geras, judesių kontrolė geresnė, nuovargis po ilgesnio važiaivmo irgi mažiau jaučiasi.
        <paveiksliukas>
        Na statistika rodo ką kita, kad būtent didesnių automobilių vairuotojai rečiau pastebi pėsčiuosius, ypač vaikus.

        O tai pagal tą paveiksliuką čia kažkas keisto? Aš panašiai susireguliavęs vien dėl to kad tiesiog patogu.
        Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
        Click image for larger version  Name:	Duobės.jpg Views:	50 Size:	2,79 MB ID:	2057015
        Kokia čia problema pravažiuoti normaliu sedanu? kiemo įvažiavimo borteliai dar ne tokie statųs būna kad prilėtintum dėl pėsčiųjų. Gal pamiršai kad galima važiuoti ir ne maksimaliu greičiu?

        Comment


          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

          Na statistika rodo ką kita, kad būtent didesnių automobilių vairuotojai rečiau pastebi pėsčiuosius, ypač vaikus.
          Kokia statistika? Kiek aš pastebiu pėsčiuosius sunkiausiai pastebi papiktinti nudrožti sedanai ir, ypač, dviejų durų kupė ar hečbekai.

          Comment


            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
            Kokia čia problema pravažiuoti normaliu sedanu? kiemo įvažiavimo borteliai dar ne tokie statųs būna kad prilėtintum dėl pėsčiųjų. Gal pamiršai kad galima važiuoti ir ne maksimaliu greičiu?
            BMW 530D - ratų bazė beveik 3 m, prošvaista 144 mm. MB E klasė - kažkas panašaus. Nenormaliose mašinose ne ką geriau. Ta pati korola ar focus universalas - bazė 2,7 m, prošvaista tik 135 mm. Tokiam vilnietiškam kieme gali pasikabinti ant dugno, jei mažiau pasiseks.
            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

            Comment


              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

              Kokia statistika? Kiek aš pastebiu pėsčiuosius sunkiausiai pastebi papiktinti nudrožti sedanai ir, ypač, dviejų durų kupė ar hečbekai.
              Na kad ir čia, statistika iš Čikagos bet pėstieji nėra kažkuo ypatingai nemirtingi europoje: https://towardsdatascience.com/suvs-...e-de6ce08bac3d


              Parašė Tomas Rodyti pranešimą

              BMW 530D - ratų bazė beveik 3 m, prošvaista 144 mm. MB E klasė - kažkas panašaus. Nenormaliose mašinose ne ką geriau. Ta pati korola ar focus universalas - bazė 2,7 m, prošvaista tik 135 mm. Tokiam vilnietiškam kieme gali pasikabinti ant dugno, jei mažiau pasiseks.
              Nu jeigu bandai važinėti ant visokių bortelių tai taip. Bet čia tik pliusas, pamoko kad negalima važiuoti ant bortelių.

              Comment


                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                Na kad ir čia, statistika iš Čikagos bet pėstieji nėra kažkuo ypatingai nemirtingi europoje: https://towardsdatascience.com/suvs-...e-de6ce08bac3d
                Nu čia toks savotiškas „tyrimas“. Vienas dalykas - kaip autorius sako, labai skiriasi koks Escalade nuo Rav4. Dar pridedam krosoverius ir nelabai įmanoma generalizuoti tokių skirtingų formų. Visų kitų dalykų kontroliavimo irgi nulis.

                Su tokia logika mus spėju būtų galima išvesti, kad BMW žudo žmones. Nors realiai statistinį BMW vairuotoją persodink į kito gamintojo mašiną ir rezultatas būtų buvęs tas pats.

                Comment


                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                  Nu čia toks savotiškas „tyrimas“. Vienas dalykas - kaip autorius sako, labai skiriasi koks Escalade nuo Rav4. Dar pridedam krosoverius ir nelabai įmanoma generalizuoti tokių skirtingų formų. Visų kitų dalykų kontroliavimo irgi nulis.

                  Su tokia logika mus spėju būtų galima išvesti, kad BMW žudo žmones. Nors realiai statistinį BMW vairuotoją persodink į kito gamintojo mašiną ir rezultatas būtų buvęs tas pats.
                  na BMW tikrai turi tokį truputi specifinį tuningavimą, bet čia esmė yra matomumo nebuvimas dideliuose automobiliuose. Ta pati problema yra ir su pickupais, tik Lietuvoje jų nėra daug.

                  Comment


                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                    na BMW tikrai turi tokį truputi specifinį tuningavimą, bet čia esmė yra matomumo nebuvimas dideliuose automobiliuose.
                    Tavo 1984 metų VW Golf II matomumas ko gero prastesnis, nei vidutiniame šiuolaikiniame "dideliame" automobilyje apkarstytame atstumo jutikliais, kameromis ir t.t.
                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                    Comment


                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                      na BMW tikrai turi tokį truputi specifinį tuningavimą, bet čia esmė yra matomumo nebuvimas dideliuose automobiliuose. Ta pati problema yra ir su pickupais, tik Lietuvoje jų nėra daug.
                      Kad nėra to matomumo nebuvimo.

                      Stori statramsčiai ir mažėjantys langai gale - daugelio naujų mašinų bėda. Ir parketnikai palyginus neblogai laikosi šitame fronte. Blogiausia situacija su mažesniais hečbekais. Pvz kokia Mazda 3 ar Ford Focus.

                      Priekyje daugumos parketnikų aukštesnė sėdėsena atperka keliais centimetrais aukštesnį kapotą.

                      JAV tai kažkiek daugiau teisybės, nes pas juos daug F150 ir panašių sunkvežimių kur gal ir riboja matomumą (nežinau, nevairavau). Bet pas mus žiūrint į parketnikus nu nesijaučia to ribojamo matomumo.

                      Net ir F150 atveju matomumas tiesiai po kapotu svarbu nebent jei išvažiuojant iš stovėjimo vietos tiesiai priekyje prabėgs mažas vaikas. Pamatyt kaip už 50 metrų į perėją išeina žmogus netrukdo nei m3, nei f150, nei fūros gabaritai. O narkotikai (pradedant alkoholiu ir žole) bei telefonai sėkmingai trukdo visoms kėbulo formoms nuo paspirtuko iki autobuso.

                      Comment


                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                        Kad nėra to matomumo nebuvimo.

                        Stori statramsčiai ir mažėjantys langai gale - daugelio naujų mašinų bėda. Ir parketnikai palyginus neblogai laikosi šitame fronte. Blogiausia situacija su mažesniais hečbekais. Pvz kokia Mazda 3 ar Ford Focus.

                        Priekyje daugumos parketnikų aukštesnė sėdėsena atperka keliais centimetrais aukštesnį kapotą.

                        JAV tai kažkiek daugiau teisybės, nes pas juos daug F150 ir panašių sunkvežimių kur gal ir riboja matomumą (nežinau, nevairavau). Bet pas mus žiūrint į parketnikus nu nesijaučia to ribojamo matomumo.

                        Net ir F150 atveju matomumas tiesiai po kapotu svarbu nebent jei išvažiuojant iš stovėjimo vietos tiesiai priekyje prabėgs mažas vaikas. Pamatyt kaip už 50 metrų į perėją išeina žmogus netrukdo nei m3, nei f150, nei fūros gabaritai. O narkotikai (pradedant alkoholiu ir žole) bei telefonai sėkmingai trukdo visoms kėbulo formoms nuo paspirtuko iki autobuso.
                        Na vėlgi, kalbate apie kažką pro šalį. Kaip siauras statramstis tau padės matyti kas yra prieš kapotą? Niekaip.

                        Ne, aukštesnė sėdėsena neatperka aukštesnio kapoto. F150 kapotas tiek aukštas kad dažnai net žmogaus priešas einančio nesimato. Bet Lietuvoje tokių daug nėra tai neverta naudoti kaip pavyzdžio.

                        Comment


                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                          Na vėlgi, kalbate apie kažką pro šalį. Kaip siauras statramstis tau padės matyti kas yra prieš kapotą? Niekaip.
                          Toks jausmas, kad nevairuojate. Gatvėje pėsčiųjų atžvilgiu ne mažiau svarbu matyti ne tiesiai prieš kapotą, o į šoną. Pavyzdžiui, kad pėstysis tuoj įžengs į gatvę. Arba išsiparkuojant galu matyti, kad pėstysis tuoj atsidurs ties mašinos galu. Abiem atvejais būtent statramstis yra esminė kliūtis. Kai pėstys bus tiesiai prieš mašiną ir dar tokiu atstumu, kad kapoto aukštis lemtų matomumą - jau bus vėlu stabdyti.

                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                          Ne, aukštesnė sėdėsena neatperka aukštesnio kapoto.
                          Padaryk eksperimentą. Pasidėk prieš save dėže ir pažiūrėk kiek už jos matai sėdėdamas skirtingame aukštyje kitoje dėžės pusėje.

                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                          F150 kapotas tiek aukštas kad dažnai net žmogaus priešas einančio nesimato. Bet Lietuvoje tokių daug nėra tai neverta naudoti kaip pavyzdžio.
                          Prieš pat kapotą einantis žmogus svarbus nebent išvažiuojant iš stovėjimo vietos. Visais kitais atvejais kai žmogus atsiduria prieš pat kapotą - nesvarbu ar tu jį matai, ar ne.

                          Comment


                            Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                            BMW 530D - ratų bazė beveik 3 m, prošvaista 144 mm. MB E klasė - kažkas panašaus. Nenormaliose mašinose ne ką geriau. Ta pati korola ar focus universalas - bazė 2,7 m, prošvaista tik 135 mm. Tokiam vilnietiškam kieme gali pasikabinti ant dugno, jei mažiau pasiseks.
                            Nereikia net kiemų, net centre važiuojant pvz. Daugėliškio g. su žemu automobiliu dugnas kabinasi.
                            Flickr

                            Comment


                              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                              Toks jausmas, kad nevairuojate.
                              Na kodėl visada šita nesąmonė išlenda? Jeigu tk viaruotojui kas nors nepatinka tai visi kiti būtinai turi būti nevairuojantys, lyg tai kaip nors sumenkintų jų argumentus. Tuo laibiau kad jūs tikrai žinote kad vairuoju, juk jau esame apie tai kalbėję.

                              Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                              Gatvėje pėsčiųjų atžvilgiu ne mažiau svarbu matyti ne tiesiai prieš kapotą, o į šoną. Pavyzdžiui, kad pėstysis tuoj įžengs į gatvę. Arba išsiparkuojant galu matyti, kad pėstysis tuoj atsidurs ties mašinos galu. Abiem atvejais būtent statramstis yra esminė kliūtis. Kai pėstys bus tiesiai prieš mašiną ir dar tokiu atstumu, kad kapoto aukštis lemtų matomumą - jau bus vėlu stabdyti.
                              Jeigu aikštelėse lakstoma kaip greitkelyje tai tada bus vėlu stabdyti, kitu atveju nebus.

                              Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                              Padaryk eksperimentą. Pasidėk prieš save dėže ir pažiūrėk kiek už jos matai sėdėdamas skirtingame aukštyje kitoje dėžės pusėje.
                              Padaryk tą patį eksperimentą, tik pakelk dėžės aukštį tiek pat kiek sėdynės.


                              Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                              Prieš pat kapotą einantis žmogus svarbus nebent išvažiuojant iš stovėjimo vietos. Visais kitais atvejais kai žmogus atsiduria prieš pat kapotą - nesvarbu ar tu jį matai, ar ne.
                              T.y. svarbus minimum kelis kartus per dieną?

                              Comment


                                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                Na kodėl visada šita nesąmonė išlenda? Jeigu tk viaruotojui kas nors nepatinka tai visi kiti būtinai turi būti nevairuojantys, lyg tai kaip nors sumenkintų jų argumentus. Tuo laibiau kad jūs tikrai žinote kad vairuoju, juk jau esame apie tai kalbėję.
                                Nes iš komentarų susidaro toks vaizdas. Niekad neesu turėjęs problemų dėl žmogaus esančio prieš pat kapoto. Išlendančio ties mašina išvažiuojant galu - yra buvę, išgelbėjo parktronikai. Nors ir stengiuosi visada parkuotis taip, kad išvažiuočiau priekiu. O Panoramos parkingas yra suprojektuotas tų kur ant sausainių pakelio.

                                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                Jeigu aikštelėse lakstoma kaip greitkelyje tai tada bus vėlu stabdyti, kitu atveju nebus.
                                Kai pėstysis yra 10cm priešais - vėlu nesvarbu koks greitis. Nebent stovi ir dar tik ruošiesi pajudėti.

                                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                Padaryk tą patį eksperimentą, tik pakelk dėžės aukštį tiek pat kiek sėdynės.
                                Kad parketnikuose nosis kyla ne tiek daug kiek sėdynė. Nebent susireguliuoja gulom. Bet blogas reguliavimas, kiek matau, labiausiai aktualus padrožtiem BMW sedanam ir Honda Civic.

                                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                T.y. svarbus minimum kelis kartus per dieną?
                                Kokia dalis pėsčiųjų yra numušami pajudant iš stovėjimo vietos? Ir dar priekiu. Gale matomumas su moderniom mašinom šikna šiaip ar taip. Ypač su mažais hečbekais. Gelbėja tik kameros, kurias turi dauguma naujų mašinų.

                                Comment


                                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                  Nes iš komentarų susidaro toks vaizdas. Niekad neesu turėjęs problemų dėl žmogaus esančio prieš pat kapoto. Išlendančio ties mašina išvažiuojant galu - yra buvę, išgelbėjo parktronikai. Nors ir stengiuosi visada parkuotis taip, kad išvažiuočiau priekiu. O Panoramos parkingas yra suprojektuotas tų kur ant sausainių pakelio.


                                  Kad parketnikuose nosis kyla ne tiek daug kiek sėdynė. Nebent susireguliuoja gulom. Bet blogas reguliavimas, kiek matau, labiausiai aktualus padrožtiem BMW sedanam ir Honda Civic.



                                  Kokia dalis pėsčiųjų yra numušami pajudant iš stovėjimo vietos? Ir dar priekiu. Gale matomumas su moderniom mašinom šikna šiaip ar taip. Ypač su mažais hečbekais. Gelbėja tik kameros, kurias turi dauguma naujų mašinų.
                                  Jeigu neskatinu automobilių skirtu tiems kurie ant sausainių pakelio tai susidaro vaizdas kad nevairuoju? Kokios problemos susidaro jums asmeniškai nelabia svarbu kaip yra statistika kuri rodo kad aukštesnis kapotas reiškia didesnį šansą žaisti automobilio boulingą

                                  Kyla nosis kartais ir daugiau, nes gi reikia kad automobilis "Agresyviai" atordytų, na dar kad galėtum ant šaligatvio bortelio važinėtis.

                                  Na tokios statistikos tai neteko matyt, paprastai statistika apsiriiboja numušimu pagal automobilio tipą.

                                  Comment


                                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                    Jeigu neskatinu automobilių skirtu tiems kurie ant sausainių pakelio tai susidaro vaizdas kad nevairuoju? Kokios problemos susidaro jums asmeniškai nelabia svarbu kaip yra statistika kuri rodo kad aukštesnis kapotas reiškia didesnį šansą žaisti automobilio boulingą

                                    Kyla nosis kartais ir daugiau, nes gi reikia kad automobilis "Agresyviai" atordytų, na dar kad galėtum ant šaligatvio bortelio važinėtis.

                                    Na tokios statistikos tai neteko matyt, paprastai statistika apsiriiboja numušimu pagal automobilio tipą.
                                    Tamstos statistika parodo nebent pieno riebumą.

                                    Comment


                                      Pastebėjau kad Subaru yra sąlyginai populiarūs Lietuvoje. Kodėl?

                                      Europos Sąjungoje jų rinkos dalis yra žemiau 1%.
                                      Lietuvoje bus bent porą kartų daugiau.

                                      Comment


                                        Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
                                        Pastebėjau kad Subaru yra sąlyginai populiarūs Lietuvoje. Kodėl?

                                        Europos Sąjungoje jų rinkos dalis yra žemiau 1%.
                                        Lietuvoje bus bent porą kartų daugiau.
                                        Subaru populiariausi modeliai visais varomais ratais ir padidintu pravažumu, kas Vilniuje labai aktualu tiek centre, tiek užmiestyje.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                          Subaru populiariausi modeliai visais varomais ratais ir padidintu pravažumu, kas Vilniuje labai aktualu tiek centre, tiek užmiestyje.
                                          Na taip - LT dominuoja vidutiniai ir prasti keliai, 9 mėnesius per metus - vanduo, sniegas, ledas, tokiom sąlygom keturi varantys gerai. Be to Subaru nuo WRC laikų vis dar turi truputį šustros mašinos reputaciją (tipo japoniška bmw), japoniška kokibė irgi daug kam imponuoja.
                                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                          Comment

                                          Working...
                                          X