Parašė Darius555
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Automobiliai
Collapse
X
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Jei Prius būtų paprastas benzinas...
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą
Manau, kad hibridai pasiteisina tik ant didelių litražų, kuomet taupymas aktualus. Tačiau didelių litražų variklius perka tie, kurie turi daug pinigų, bent jau taip turėtų būti.Paskutinis taisė Darius555; 2018.03.08, 13:13.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą
Jei litražas nedidelis, tai didesnės sąnaudos nereikšmingos. Dyzelio priežiūra ir remontas brangesnis. Tas ant to sueina. Žinoma, jei nuo ryto iki vakaro važinėjis, tik tuomet.
Jei lyginam turbo benzinus naujoviskus su tiesioginiu ipurskimu ir dyzelius - tuomet sanaudos remonto sugedus vienodos.Taigi jei sugalvojai tarkim imt golfa nauja su 1,4TFSI ar 1,6TDI zinok kad kaip suges kainuos panasiai ir didesne tikrai tikimybe kad TFSI kris pirmiau nei TDI.
Jei lyginam atmosferinius ir dyzelinius - tarkim Toyota Auris 1,4D4D arba 1,6VVTi - siuo atveju patikimumas tikrai butu benzinui, nes paprastas kaip trys kapeikos. Taciau klausimas ar tenkins sanaudos jo mieste 10l/100km.
Prie to pacio gal pries savaite buvo pristatyta naujoji Audi A6. Visi variantai tures mild-hybrid sistema, taciau bus komplektuojami su standartinemis pavaru dezemis ZF ir S-Tronic. Hibridine sistema pades masinai pajudet is vietos taip bus sumazinti CO ir NOx ismetimai ir sekmingai judama EURO 7 link. Taigi dyzeliai mano akimis dar ilgai ilgai niekur nedings.Paskutinis taisė Darius555; 2018.03.08, 13:18.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąKlausimas, kodėl Lietuvoje iki šiol neprekiauja benzininiais visureigiais lieka atviras.
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąJei lyginam atmosferinius ir dyzelinius - tarkim Toyota Auris 1,4D4D arba 1,6VVTi - siuo atveju patikimumas tikrai butu benzinui, nes paprastas kaip trys kapeikos. Taciau klausimas ar tenkins sanaudos jo mieste 10l/100km.
Golfas TFSI kiek valgo mieste? Kokia jo bazinė kaina lyginant su Toyotos analogu, su atmosferiniu? Sakei greitai užsilenks TFSI, tai atmosferinis tikrai ne greit. Kiek pastebėjau, tu labai griežtai skaičiuoji kuro sąnaudas. Jeigu per dieną nenuvažiuoji vidutiniškai daugiau kaip 30km(pirmyn atgal į darbą), tai nėra prasmės taip taupyti.
Pvz. citybee.lt nei vieno dyzelio, nors ten mašinos važinėja ant firmos ir nuo kelių šimtų mašinų susitaupytų tikriausiai daug pinigų pagal tave. Bet nesusitaupo. Ten ir hibridų jie turi.Paskutinis taisė andyour; 2018.03.08, 14:26.
Comment
-
Parašė r08n Rodyti pranešimą
Subaru?
Bet lygtais Darius555 prašvietė, kad jie neatitinka ES normų.
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąJei dyzelius pradės aktyviai administracinėmis priemonėmis diskriminuoti, kaip ilgai diskriminavo benzus, tai dyzeliai išnyks greitai kaip nokia.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą
Golfas TFSI kiek valgo mieste? Kokia jo bazinė kaina lyginant su Toyotos analogu, su atmosferiniu? Sakei greitai užsilenks TFSI, tai atmosferinis tikrai ne greit. Kiek pastebėjau, tu labai griežtai skaičiuoji kuro sąnaudas. Jeigu per dieną nenuvažiuoji vidutiniškai daugiau kaip 30km(pirmyn atgal į darbą), tai nėra prasmės taip taupyti.
Pvz. citybee.lt nei vieno dyzelio, nors ten mašinos važinėja ant firmos ir nuo kelių šimtų mašinų susitaupytų tikriausiai daug pinigų pagal tave. Bet nesusitaupo. Ten ir hibridų jie turi.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą
O gal yra priežastis, kodėl Toyota sakykim atsilikusi šioje srityje? Ar nėra pigesnė eksploatacija paprastų atmosferinių?AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Turiu klausimą automobilininkams. Kokį naują family hatchbacką (Golf, Focus, Ceed etc) dabar geriausia pirkti dėl kainos ir kokybės? Atsižvelgiant į nuolaidas, kurios yra siūlomos ir stengiantis neperlipti kokių 16K. Kad būtų pakankamai visokios įrangos (nebūtinai top spec, bet visokie ten parking sensoriai ir kiti dalykai ir būtinai didelis LCD, kad gražiai atrodytų). Bandau domėtis ir aiškintis ir kuo daugiau skaitau, tuo daugiau visokių dilemų ir matau, kad be pagalbos neišsirinksiu nieko
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąTuriu klausimą automobilininkams. Kokį naują family hatchbacką (Golf, Focus, Ceed etc) dabar geriausia pirkti dėl kainos ir kokybės? Atsižvelgiant į nuolaidas, kurios yra siūlomos ir stengiantis neperlipti kokių 16K. Kad būtų pakankamai visokios įrangos (nebūtinai top spec, bet visokie ten parking sensoriai ir kiti dalykai ir būtinai didelis LCD, kad gražiai atrodytų). Bandau domėtis ir aiškintis ir kuo daugiau skaitau, tuo daugiau visokių dilemų ir matau, kad be pagalbos neišsirinksiu nieko
- 2 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąTuriu klausimą automobilininkams. Kokį naują family hatchbacką (Golf, Focus, Ceed etc) dabar geriausia pirkti dėl kainos ir kokybės? Atsižvelgiant į nuolaidas, kurios yra siūlomos ir stengiantis neperlipti kokių 16K. Kad būtų pakankamai visokios įrangos (nebūtinai top spec, bet visokie ten parking sensoriai ir kiti dalykai ir būtinai didelis LCD, kad gražiai atrodytų). Bandau domėtis ir aiškintis ir kuo daugiau skaitau, tuo daugiau visokių dilemų ir matau, kad be pagalbos neišsirinksiu nieko
Aš paprastai pirmiausiai renkuosi variklį. Jei neturi kažin kokių specialių norų, šiuo metu siūlyčiau rinktis mažiausia gamoje turbo benzininį variklį, nes:
- geras driveability, t.y. trauka žemame sūkių diapazone, kuris daugiausiai naudojamas įprastai važinėjant, lyginant su atmosferiniu varikliu jausmas lyg vairuotum auto su x2-3 didesnio litražo varikliu;
- gana ekonomiški
- mažesnė už dyzelinio auto kaina, atitinkamai galima rinktis geriau sukomplektuotą automobilį
- pardavimo vertė po kelių metų dabartinio dyzelgeito fone bus adekvati
Kiti faktoriai pagal mano prioritetus:
- dizainas (išorė+vidus)
- garantija/markės kokybė/atstovybės pasiekiamumas
Šiuolaikinių auto važiavimo charakteristikos visų bus gana panašios ir adekvačios jei neplanuoji dalyvauti FastLap. Man maloniau vairuoti skoda su galingu varikliu nei to pat segmento mersedesą ženkliai mažesnės galios.
Aš pirmiausiai rinkčiausi tarp VW grupės ir KIA (1,2, 1,4 TSI motorai, gal labiausiai SEAT, po to Škoda, o jei dar į biudžeta telpa ir DSG dėžė - puiku). KIA CEED puikus auto, gera garantija tik ten pasirinkimas su T-GDI motorais nelabai.
Peugeot 308 liux dizainas, geri turbo benzininiai varikliai.
Ford išorės ir vidaus dizainas man nėra privalumas, tačiau turbo motorai 1.0 ecoboost puikūs ir kaina gera, galima nupirkti max komplektaciją
- 2 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąTuriu klausimą automobilininkams. Kokį naują family hatchbacką (Golf, Focus, Ceed etc) dabar geriausia pirkti dėl kainos ir kokybės? Atsižvelgiant į nuolaidas, kurios yra siūlomos ir stengiantis neperlipti kokių 16K. Kad būtų pakankamai visokios įrangos (nebūtinai top spec, bet visokie ten parking sensoriai ir kiti dalykai ir būtinai didelis LCD, kad gražiai atrodytų). Bandau domėtis ir aiškintis ir kuo daugiau skaitau, tuo daugiau visokių dilemų ir matau, kad be pagalbos neišsirinksiu nieko
Atstovybės ir konkretaus pardavėjo biolaukų suderinamumas irgi svarbu. Man Škoda ir Volvo atkrito užėjus gyvai pažiūrėt ir persimetus pora žodžių su vadybininkais
Kitas dalykas - ar nori pirkti iš sandėlio ką turi ar rinktis viską tiksliai pagal save? Kai kurie parduoda tik iš sandėlio. Kiti sandėly beveik nieko neturi ir atveža tiesiai nuo konvejerio.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Subjektyvas Rodyti pranešimą
Pirmiausiai biudžetas, po to visa kita.
Aš paprastai pirmiausiai renkuosi variklį. Jei neturi kažin kokių specialių norų, šiuo metu siūlyčiau rinktis mažiausia gamoje turbo benzininį variklį, nes:
- geras driveability, t.y. trauka žemame sūkių diapazone, kuris daugiausiai naudojamas įprastai važinėjant, lyginant su atmosferiniu varikliu jausmas lyg vairuotum auto su x2-3 didesnio litražo varikliu;
- gana ekonomiški
- mažesnė už dyzelinio auto kaina, atitinkamai galima rinktis geriau sukomplektuotą automobilį
- pardavimo vertė po kelių metų dabartinio dyzelgeito fone bus adekvati
Kiti faktoriai pagal mano prioritetus:
- dizainas (išorė+vidus)
- garantija/markės kokybė/atstovybės pasiekiamumas
Šiuolaikinių auto važiavimo charakteristikos visų bus gana panašios ir adekvačios jei neplanuoji dalyvauti FastLap. Man maloniau vairuoti skoda su galingu varikliu nei to pat segmento mersedesą ženkliai mažesnės galios.
Aš pirmiausiai rinkčiausi tarp VW grupės ir KIA (1,2, 1,4 TSI motorai, gal labiausiai SEAT, po to Škoda, o jei dar į biudžeta telpa ir DSG dėžė - puiku). KIA CEED puikus auto, gera garantija tik ten pasirinkimas su T-GDI motorais nelabai.
Peugeot 308 liux dizainas, geri turbo benzininiai varikliai.
Ford išorės ir vidaus dizainas man nėra privalumas, tačiau turbo motorai 1.0 ecoboost puikūs ir kaina gera, galima nupirkti max komplektaciją
O kas do daiktas tie 3-cyl turbo petrol? Važiavau su Focus EcoBoost 125hp nu ir visai nieko jis. Autostradoje irgi visai gerai važiuoja net 150km/h+. Galvojau, kad čia kažkokia vieno gamintojo nesąmonė, bet juos dabar kone visi naudoja. Ar nereikia bijoti mažo varikliuko su 3 cylikais, mažu displacement, turbo ir salyginai didele galia? Nes nu Bl*t 3 cilindrai. Pasakyti kam nors, kad tavo mašinoje 3 cilindrai, tai tas pats, kas pasakyti, kad esi ožys ir gaidys viename. Ar be reikalo aš jų bijau ir viskas su jais ok?
Važinėjimo stilius mano yra daugmaž kaip labai seno pensininko t.y. labai lėtas įsibėgėjimas ir dar lėtesnis stabdymas su bėgiu, kada pavyksta. Ir dar važinėju labai mažai, iš esmės tik savaitgaliais.Paskutinis taisė John; 2018.04.02, 08:45.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąVažinėjimo stilius mano yra daugmaž kaip labai seno pensininko t.y. labai lėtas įsibėgėjimas ir dar lėtesnis stabdymas su bėgiu, kada pavyksta. Ir dar važinėju labai mažai, iš esmės tik savaitgaliais.
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Tada hibridinis Toyota Auris.
Comment
Comment