Važiuojant iš Vilniaus į Šiaulius nebūtina važiuoti pro Kauną.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Automobiliai
Collapse
X
-
Parašė Subjektyvas Rodyti pranešimą
Va čia jau diskusija.
Garso izoliacija labai aktualu dyzeliams ir dideliems benzininiams varikliams ar vaziuojant >120 km/h. Čia padeda tylesnės padangos. Kalbant apie 1,0 litro benzą, problema bus tik dideli greičiai. Jei dažnai važinėsi labai greit, tada svarbu.
Ride comfort - svarbu jei blogi keliai, bet didelio skirtumo šiame auto segmente nebus, vėlgi aukštesnio profilio padangos ir mažesni ratlankiai komfortui daro daugiau įtakos nei automobilio markė, tačiau kenčia handling.
Dėl vietos tai čia iš esmės kažką keičia kėbulo tipas.
Infotainment - komplektacijos klausima/
Handlingas Fordo tarp lyderių
Išvaizda man nepatinka (subjektyviai)
Kaina - čia jau reikia research.
Senesnis modelis apskritai = kažkiek mažiau prestižo, daugiau patikimumo, paprastai mažesnė kaina.
VW grupė mažiau nuvertėja nei Ford. Skaičių neturiu, bet kažkur >5% nuvertėjimo skirtumas po 5 metų.
Sakyčiau po 5 metų įvertinus tai, kad FORD modelis nueinantis ir daugiau nuvertėjantis, Focus vs Golf nuvertėjimas bus apie 1000 eur didesnis.
Dar reiktų įvertinti draudimus, eksplotaciją, garantiją, kuro sanaudas. Sakyčiau jei panašiai sukomplektuotas Focus kainuotų bent 1500 eur pigiau, svarstyčiau rinktis Focus, jei kainos skirtumas mažesnis - Golf.
Comment
-
Parašė Subjektyvas Rodyti pranešimąKur skaičiukai LT. Koks naujos auto kainos skirtumas tai kompensuotų? Koks skirtingos komplektacijos auto vertės praradimas?
Jei jau diskutuoti tai prašau skaičių ne nuorodų, kurios beje visai ne į temą.
Labai patogu yra daryti "implied disagreement" ir prašyti daugiau informacijos. Aš tokiu pačiu būdu galėčiau ginti Lada Vesta.
Pigiau negu Ford Focus, tai kodėl gi ne? Parodyk man skaičiukus kad Lada Vesta nėra geras pasirinkimas.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
O kaip yra su begių skaičiumi? 6 greičių automatas ir ant 150 gana mažomis apsukomis važiavo ir tikrai negeneravo bjauraus kibirams būdingo variklio triukšmo. 130 išvis kaip laisva eiga rieda. Bent jau toks įspūdis susidaro. Ar čia turi įtakos bėgių skaičius? Yra ten ir 5 speed manual, bet tokių net nesvarsčiau.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Grande Papa Rodyti pranešimą
Tu manęs prašai dirbti kelias valandas kad surasti ir tinkamai sukramtyti informaciją.
Labai patogu yra daryti "implied disagreement" ir prašyti daugiau informacijos. Aš tokiu pačiu būdu galėčiau ginti Lada Vesta.
Pigiau negu Ford Focus, tai kodėl gi ne? Parodyk man skaičiukus kad Lada Vesta nėra geras pasirinkimas.
Net jei dar yra garantinis, kam malonu, kad atsijungia kondicionierius dėl neaiškių priežasčių? užsidega EGR, nors atrodo viskas OK? Dingsta trauka? Ir pan. neskaitant smulkių nesklandumų.
Comment
-
Parašė Subjektyvas Rodyti pranešimą6 pavarų nedideliam varikliui pilnai pakanka, kad inžinieriai suderintų tinkamus perdavimo santykius visiems gyvenimo atvejams. Tuo labiau, kad turbo variklių sukimo momento kreivė labai plokščia. Čia gal pagrindinis klausimas ar dėžė dual clutch. Šiuolaikiniai automatai nedaro neigiamos įtakos nei dinamikai nei ekonomijai lyginant su manual gear box. Vienintelis automato minusas aukštesnė kaina na ir patikimumas manual dažniausiai geresnis
O dabar įsivaizduok aš daryčiau tą patį ką tu darai man – "implied disagreement" + pastoviai prašyčiau parodyti daugiau info.
Parodyk su skaičiais kad seni automatai darė įtaką dinamikai ar ekonomikai? Parodyk kad nauji nebedaro.
Manual patikimumas geresnis? Parodyk šviežią ir patikimą statistiką kuri tai įrodytų.
Nemanau kad to reikia, bet tik norėjau parodyti kad nesunku sėti "doubt" ir aklai ginti savo poziciją prašant vis daugiau faktų.
Comment
-
Parašė Grande Papa Rodyti pranešimą
Tu manęs prašai dirbti kelias valandas kad surasti ir tinkamai sukramtyti informaciją.
Labai patogu yra daryti "implied disagreement" ir prašyti daugiau informacijos. Aš tokiu pačiu būdu galėčiau ginti Lada Vesta.
Pigiau negu Ford Focus, tai kodėl gi ne? Parodyk man skaičiukus kad Lada Vesta nėra geras pasirinkimas.
Lada vesta kaina apie 13000 eur. Šiame kainų segmente rinkčiausi DACIA, dėl patikrintos Renault technikos, modernių turbo variklių.
Neieškosiu info apie Lada, žinau tik kad stato atmosferinius benzus su BOCH ipurškimais. Dizainas, įvaizdis - blogas, nuvertėjimas turėtų būti didesnis už bet kokių kitų auto. Patikimumas nžn.
Šiaip apie Lada diskusija man neįdomi.
"aklai ginti savo poziciją prašant vis daugiau faktų"Paskutinis taisė Subjektyvas; 2018.04.02, 14:14.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Subjektyvas Rodyti pranešimąGrande ar tu bent skaitei tai ką mums nurodei kaip šaltinius?
Parašė Subjektyvas Rodyti pranešimąLada vesta kaina apie 13000 eur. Šiame kainų segmente rinkčiausi DACIA, dėl patikrintos Renault technikos, modernių turbo variklių.
Neieškosiu info apie Lada, žinau tik kad stato atmosferinius benzus su BOCH ipurškimais. Dizainas, įvaizdis - blogas, nuvertėjimas turėtų būti didesnis už bet kokių kitų auto. Patikimumas nžn.
Šiaip apie Lada diskusija man neįdomi.
... Esmė kainos (įskačiuojant pirkimo kainą, eksplotaciją, likutinę vertę) ir naudos (įskaičiuojant prestižą, komfortą, saugumą, patikimumą) santykis. Nei vieno stipraus argumento paremto skaičiukais nebuvo. Vien tik poezija ir jausmai (kaip miela). Patikimumas neparemtas jokiais skaičiais. Dėl važiavimo komforto, sakyčiau atlikdamas blinded testą nepernelyg patyręs vairuotojas sunkiai pajustų skirtumą tarp Lada ir Ford ir skirtumas daugiausiai būtų dėl to koks vairas (oda ar ne), sėdynių apdaila, koks variklis auto (galia, triukšmas). Skirtumai tarp skirtingos komplektacijos Lada komforto požiūriu gali būti ženkliai didesnis nei tarp Ford, Peugeot, Opel, Kia, VW ir tt.
Ne tame esmė. Tu esi teisus kad Lada nėra įdomi ir laiko švaistymas.
Man lygiai taip pat nesuprantama kaip atsargiai besirenkant galima apskritai svarstyti Focus.
Man svarstyti Focus yra kaip svarstyti Šustauską į Kauno mero postą. Kažkas išrinko, bet aš šiame mėšle nesimaudysiu ir tolesnėj diskusijoj apie Focus nedalyvausiu.
Comment
-
Parašė ratMatau, kad atsirado perfect opportunity patrolinti John, kad jis purchase'intų kažkokią shit car su automatic transmission ir išleistų daug money degalams. Įkiškit jam kokį Seat'ą ar Mazdą. Ir išvis kyla question, kokį job jis turėjo in London, kad negali afford for example Audi A3?
Comment
-
Atsiprašau kad gana agresyviai pabaigiau diskusiją.
Dalinai todėl kad esu 100% tikras kad Focus yra šūdinas pasirinkimas lyginant su kitais, bet pykstu nes neturiu galimybės dabar investuoti tiek laiko kad galėčiau tą įrodyti beyond all doubt. Ir niekas manim netiki Jaučiuos kaip įbėgęs į bažnyčią per pamaldas ir garsiai pasakęs kad dievo nėra.
Mano nuomonė apie šūdiną Ford Focus susiformavo dėl:
a) akivaizdaus Ford atsainumo (ne retailers, o Ford) į brokus. Pavyzdžių daug. Kuga spontaneous combustion, Ford Pinto deathtrap, ACCC lawsuit ir kt.
b) naujo modelio 2018 (padidins dabartinio modelio nuvertėjimą)
c) interjeras (išvaizda, plastikų kokybe, surinkimo kokybe) atsilieka nuo kitų konkurentų
d) ...
Manau kad diskusija bus labiau civilizuota be manęs, tai varykit be manęs.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Grande Papa Rodyti pranešimąAtsiprašau kad gana agresyviai pabaigiau diskusiją.
Dalinai todėl kad esu 100% tikras kad Focus yra šūdinas pasirinkimas lyginant su kitais, bet pykstu nes neturiu galimybės dabar investuoti tiek laiko kad galėčiau tą įrodyti beyond all doubt. Ir niekas manim netiki Jaučiuos kaip įbėgęs į bažnyčią per pamaldas ir garsiai pasakęs kad dievo nėra.
Mano nuomonė apie šūdiną Ford Focus susiformavo dėl:
a) akivaizdaus Ford atsainumo (ne retailers, o Ford) į brokus. Pavyzdžių daug. Kuga spontaneous combustion, Ford Pinto deathtrap, ACCC lawsuit ir kt.
b) naujo modelio 2018 (padidins dabartinio modelio nuvertėjimą)
c) interjeras (išvaizda, plastikų kokybe, surinkimo kokybe) atsilieka nuo kitų konkurentų
d) ...
Manau kad diskusija bus labiau civilizuota be manęs, tai varykit be manęs.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąKažkodėl įtariu, kad Grande Papa yra moskvička nauju nicku
Comment
-
O visgi kaip yra su dabar reklamuojama Golf 1L TSI 110hp akcija už €16,486? Įrangos ten irgi sočiai, įskaitant 8 inch stiklinį ekraną. Ar viskas legit su tuo litriniu 3-cyl TSI? Nes nu šiaip tiek kaina, tiek įranga labai panaši į Focusą. Bet visgi Golfas yra Golfas. Kokie galėtų būti argumentai prieš Golfą tokioje situacijoje? Ar gali būti, kad pigiausiam modeliui jie nedarys nuolaidų?Paskutinis taisė John; 2018.04.02, 15:14.
Comment
-
Taigi pavažiuok ir nuspręsi (citybee rodos golfus turi). Aš apie motorą nuomonės neturiu, nes viską sugadino DSG pavarų dėžė. Dar užstrigo, kad golfe pakaba - tai dvi ašys pervertos per kėbulą ir ratai galuose prisukti. Bet kokia asfalto siūlė važiuojant jaučiasi.
Bet nepabandęs nesužinosi, gal tiks ir patiks (bus pvz kitokia komplektacija ir viskas ten bus OK).Paskutinis taisė Tomas; 2018.04.02, 15:22.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Siulau pasidometi. Busi gerbiamas bicas, tiek Vilniuje, tiek Kaune tiek Siauliuose. O su tuo golpu, tik dantis issibaladosi.
https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ona-220-949938
Comment
Comment