Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė rat Rodyti pranešimą
    Kiek krenta naujo automobilio kaina išvažiavus iš salono? O be to, jei 23 metų senumo "bulkos" dar važiuoja ir netgi sugeba 200 traukti... Vat kur link suku

    O dėl saugumo, tai A4 ilgesnis ir priekis ir užpakalis...
    23 metu senumo bulkos negali but, nes jos gaminamos tik nuo 1986 metu...
    Paskutinis taisė kaunaz; 2008.09.19, 14:54.

    Comment


      Vadinasi 22 metų

      Comment


        Serijiniams automobiliams - lietuviška elektros pavara (NUOTRAUKOS)

        Naujieji vasiukai?

        Zinoma smagu, kad tautieciai nesedi sudeje ranku, bet tokie elektromobiliai anaiptol nieko naujo ir jau senai gaminami serijiniu budu.

        Didziausia neisspresta problema yra baterijos. Butent tai ir stabdo globalu elektromobilizavima. Ju siulomos svino baterijos deja nieko nesprendzia.

        Imkim ir paskaiciuokim: kiek sako internetas, paemus kokia nors pigia svino baterija vieno Ah kaina butu sakykim kokie 3lt (guglius rado kazkokias bulgariskas "monbat", 230ah uz 780lt) ir svoris apie 0.23kg.

        Uz 10klt iseitu 3000Ah arba 13vnt 230Ah bateriju, kuriu kiekviena yra 52x28x25cm dydzio ir visos kartu sveria apie 700kg.
        Cia galima butu deti taska, nes prikrovus tiek bateriju i mineta Espace butu pasiektas jo maksimalus leistinas svoris, t.y. nieko daugiau i ji nebepakrausi ir nepasodinsi. T.y. vaziuot zinoma gali, bet tik visiskai tuscias.

        Su minetais 3000Ah gaunasi apie 36kWh energijos. Kadangi svino baterijos nemegsta buti pilnai iskrautos (~50% laikoma jau totalus minimumas), tai gautume, kad sumoje turim apie 18kWh kas velgi neblogai dera su ju nurodyta kilometro kaina (0.04Lt/km).
        Kitaip tariant, jie teigia, kad toki 2 tonu espace galima judinti 100km/h greiciu sunaudojant 18kW arba 25Ag. Na taip, manau teoriskai imanoma, bet velgi - automobilis taigi dar tuscias

        Dar zinoma maloni zinia, kad tuos akumuliatorius reikes keist kas 2-3 metus, t.y. vel po 10klt

        Anyway, pavyzdys kaip atrodo kiek rimtesnis sprendimas: VW Golf TwinDrive gaila tik kad vokiskai. Bet uztat yra kelios nuotraukos

        Vaziuoja geriau nei benzininis, galima kraut is rozetes, nebutu problemu paleist masine gamyba jei ne bateriju kaina. Sitas hibridas ant bateriju sugeba nuvaziuot 50km, bet tam reikalingos licio baterijos kainuoja apie 6000eur. T.y. uz tokia kaina to golfo niekas nepirks.

        Nors seip butent tokia kombinacija siuo metu butu pati praktiskiausia: vazinejimui i darba ir po miesta pakaktu is elektros tinklo pakraunamo elektrovarikio, o ilgesnem uzmiescio kelionem automatiskai pasijungtu dyzelis.

        Comment


          Kiek žinau, pagrindinė problema elektromobiliuose yra pakrovimo laikas (pvz. 12h Tesloj). Kodėl, tokiu atveju, jie negalėtų:

          1.Standartizuoti baterijų, kad jas būtų galima gaminti masiškai (todėl, aišku, pigiai) ir naudoti visuose automobiliuose. Neturėtų būti labai sunku.

          2. Padaryti baterijas lengvai išimamomis ir transportuojamomis. Tai irgi neturėtų būti sunku, nes pvz. tame pačiame Tesla automobilyje jie naudoja tokias pat baterijas, kokios yra eiliniame laptope.

          3. Įsteigti "pakrovimo" stotis degalinėse, kurios veiktų taip: i) atvažiuoji į stotį ii) išsitrauki savo standartizuotą bateriją iii) įsidedi jau pakrautą iv) sumoki mokestį už elektrą ir darbą v) tavo bateriją per ateinančias 12 valandų stotis pakrauna, pažymi kelintas krovimo kartas (kiek žinau, jie turi leistiną krovimo kartų kiekį), ir perduoda kitam.

          Taip būtų išspręstas vienintelis tokios technologijos stabdis - pakrovimo laikas. Ar aš kažko nesuprantu?
          Paskutinis taisė blitz; 2008.09.23, 14:20.
          You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

          Comment


            /\ Tai jau bandoma daryti kai kuriuose valstybėse, pvz. Izraelyje. Ilgas, bet įdomus straipsnis apie tai:

            http://www.wired.com/cars/futuretran...6-09/ff_agassi

            Comment


              Sprendimas

              You've got one life! Live it!

              Comment


                /\

                Idealus automobilis. Koks variklis, ar tvarkingas ?
                „Žmogus, nedarantis klaidų, paprastai nedaro nieko" - Bishop W. Magee, 1821-1891.

                Comment


                  Parašė Tadas Rodyti pranešimą
                  /\

                  Idealus automobilis. Koks variklis, ar tvarkingas ?
                  Būtų idealus jei jame vietos būtų bent šiek tiek daugiau Visa kita pas šį modelį liuks

                  Comment


                    2 litrai, automatas. 96 kW. Pravažiavęs 153 000 km. Truputį viduj yra apibraižymų, bet keista būtų jei jų nebūtų po 7 metų naudojimo. 2001 gimimo ji. Dariau abžiūra Audi centre. Važinėta Vokietijoje iki 135 000 km. likuisieji LT. Variklio diržai keisti DE prie ridos 120k km. Tai keisti reikės kai bus 240k km. Nieko nerado audi centre prie ko prikipti, tai dėl to labai sustiprino mūsų apsisprendimą...
                    You've got one life! Live it!

                    Comment


                      iš išores labai panašus į maniškį spalva tik pilka, ratlankiai identiski, numeryje net 3 zenklai vienodose padetyse Sekmes bevaziuojant, tikiuosi busi patenkintas savoju apsisprendimu ir forumieciu patarimais :d

                      Comment


                        Na gražus žaisliukas Sveikinu ir linkiu, kad kelelis nedulkėtų
                        Mano nuotraukos @Fotki.com

                        Auto Show Millennium 2007
                        Retromobile 2007
                        "Kova 1". Driftingo čempionatas
                        "Foje" Gali Skambėti Kitaip
                        Vilniaus žavesys kauniečio akimis: 1 dalis | 2 dalis
                        BaltMotorShow 2007, Vilnius: 1 dalis | 2 dalis
                        Kauno Marių Regioninis Parkas

                        Comment


                          Tikro lietuvio masina Dujos yr?
                          You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                          Comment


                            Parašė zanaz Rodyti pranešimą
                            Tikro lietuvio masina Dujos yr?
                            komentaras irgi tikro lietuvio
                            Studija8...

                            Comment


                              Parašė zanaz Rodyti pranešimą
                              Tikro lietuvio masina Dujos yr?
                              Tada belieka konstatuot, kad lietuviai tikrai puikiai laikosi.

                              Comment


                                geri paskutiniai komentarai

                                Ši mašina yra ne lietuvio, o lietuvės Dujukių nedėsiu, nenoriu gadinti auto. Draugas į Velsatį įsidėjo geras už 3500 lt. ar kažkas panašaus, tai paskui galvą tvarkė, aišku čia gal tik išimtis iš taisyklės, bet.... Ši auto mažai kilometrų darys, taip kad manau neverta man jos gadinti
                                You've got one life! Live it!

                                Comment


                                  Jokių dujų!!!
                                  Kamsčiuose paskuj tuos balonus neįmanoma stovėti, šiandien vos neuždusau nuo passato

                                  Comment


                                    Parašė fredis Rodyti pranešimą
                                    2 litrai, automatas.
                                    Variatorius? Jei taip, tai pradėk jau taupyti remontui
                                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                    Comment


                                      Ok, protingieji kurmiai, patarimo reikia. Svarstom su savo brangiausia naujos (kitos) mašinos įsigijimo galimybę. Po ilgų diskusijų ir ginčų priėjom išvados, kad daugmaž abiem tinkamas būtų Fiat Stilo, 2002 metų. Patiko tai, kad jame labai daug visko prikišta, kaip antai: kondicionierius, klimato kontrolė, gera gamyklinė garso aparatūra, navigacija, borto kompiuteris, dviejų lygių vairo stiprintuvas, parktronikai ir t.t. ir pan. Atrodo taip pat neblogai, kaina nesikandžioja. Iš kitos pusės - žinau, kad kuo daugiau visko yra, tuo daugiau yra kam ir sugesti.. o dar ir FIAT (Fix It Again Tomorrow) ne pačios patikimiausios mašinos vardą turi. Tad noriu pritarimo arba paprotinimo nedaryt kvailystės Nes pvz. šis variantas skamba tikrai patraukliai: http://www.autogidas.lt/skelbimas.html?01.12836427

                                      Comment


                                        Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                        Variatorius? Jei taip, tai pradėk jau taupyti remontui
                                        Matai vieni jau turi pinigų, o kiti juos taupo, žiūrint kokia suma Kai suges informuosiu, tikiuosi nereikės to daryti pagal istorija diržai variklio keisti prie 120k km. O ar tu turėjai skaudžios patirties? O kas tas variatorius? Nesu labai jau atominis mašinų "egzpertas"...
                                        You've got one life! Live it!

                                        Comment


                                          Parašė fredis Rodyti pranešimą
                                          Matai vieni jau turi pinigų, o kiti juos taupo, žiūrint kokia suma Kai suges informuosiu, tikiuosi nereikės to daryti pagal istorija diržai variklio keisti prie 120k km. O ar tu turėjai skaudžios patirties? O kas tas variatorius? Nesu labai jau atominis mašinų "egzpertas"...
                                          Variatorius yra kiek kitoks automatines dezes tipas leidziantis tolygiai keisti perdavimo koeficienta. T.y. nera diskreciu "pavaru" tokiu kaip tradiciniame automate ar mechanineje dezeje. Labiausiai paplite motoroleriuose. I automobilius ju anksciau beveik nedejo, nes tradicinis dirzinis variatorius tiesiog nesusitvarko su apkrovimu.

                                          Audi (ZF) kazkur apie 2000 metus isrado pakankamai atsparu grandinini variatoriu. Bet pirmus pora metu ten dar buvo "vaikisku ligu" ko pasekoje tos dezes neretai pareidavo. Veliau berods apie ~2003 pagyde.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X