Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kad nesijaustum blogai su 3 cyl įdėsiu pora grafikų
    Pirmasis Honda Civic Type R 2 litrų atmosferinis big baller benzas(krūčiausias gatvinis aparatas su 200 arklių po kapotu=entry level circuit car) dyno rezultatas.
    Antrasis Ford Ecoboost mažalitražis 1 litro small balleris.
    Išvada: iki 5000 apsukų abiejų variklių charakteristikos iš esmės identiškos (sukimo momentas ir galia). T. y. jei nesmaugi apsukų iki redline tai mašinų trauka vienoda. Mieste važinėdamas normaliai, nejausi jokio skirtumo ar ecoboost ar type R. Kad pajaustum Type R galią turi važiuoti max variklio sūkiais t.y. 6000 - 8000 rpm diapazone. Taigi John tavo stiliui ecoboost tobulas pasirinkimas. Turbininių motorų geriausia ekonomija pasiekiama švelniai elgiantis su akseleratoriaus pedalu. Vienintelis concern tai mažų variklių ridos resursas. Jei perki naują ir neplanuoji pravažiuoti >200 kkm, puikus pasirinkimas. Jei perki naudotą ar daug važiuoji, tokiu atveju būčiau atsargus.

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą

      Super. Ačiū.

      O kas do daiktas tie 3-cyl turbo petrol? Važiavau su Focus EcoBoost 125hp nu ir visai nieko jis. Autostradoje irgi visai gerai važiuoja net 150km/h+. Galvojau, kad čia kažkokia vieno gamintojo nesąmonė, bet juos dabar kone visi naudoja. Ar nereikia bijoti mažo varikliuko su 3 cylikais, mažu displacement, turbo ir salyginai didele galia? Nes nu Bl*t 3 cilindrai. Pasakyti kam nors, kad tavo mašinoje 3 cilindrai, tai tas pats, kas pasakyti, kad esi ožys ir gaidys viename. Ar be reikalo aš jų bijau ir viskas su jais ok?

      Važinėjimo stilius mano yra daugmaž kaip labai seno pensininko t.y. labai lėtas įsibėgėjimas ir dar lėtesnis stabdymas su bėgiu, kada pavyksta. Ir dar važinėju labai mažai, iš esmės tik savaitgaliais.

      * Kodėl nori pirkti naują? Visiškai naujas automobilis praranda apie 11% savo vertės per pirmąsias naudojimo dienas. Lietuvoje pirkti dėvėtą rizikinga, nes sukčiauja iš visų pusių. Bet jeigu pačiam atsivežti iš Vokietijos, tavo biudžete gautum labai neblogą. Atsivežimo procedūra nėra sudėtinga.

      * Ford Focus jokiais būdais neimk. Tuoj išleis naują modelį ir dabartinis taps "senas". Plius kad Focus'ai turi visokių bėdų, reliability šiaip sau.

      * Šioje kainos kategorijoje imčiau Mazda 3
      https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...e-1d7f0ee5a982
      Paskutinis taisė Grande Papa; 2018.04.02, 10:15. Priežastis: Pataisiau keletą rašybos klaidų

      Comment


        Parašė Grande Papa Rodyti pranešimą


        * Kodėl nori pirkti naują? Visiškai naujas automobilis praranda apie 11% savo vertės per pirmąsias naudojimo dienas. Lietuvoje pirkti dėvėtą rizikinga, nes sukčiauja iš visų pusių. Bet jeigu pačiam atsivežti iš Vokietijos, tavo biudžete gautum labai neblogą. Atsivežimo procedūra nėra sudėtinga.

        * Ford Focus jokiais būdais neimk. Tuoj išleis naują modelį ir dabartinis taps "senas". Plius kad Focus'ai turi visokių bėdų, reliability šiaip sau.

        * Sioje kainos kategorijoje imciau Mazda 3
        https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...e-1d7f0ee5a982
        Naują todėl, kad nenoriu ir neturiu laiko užsiimti pirkimais (juo labiau "atsivarymais"), važinėjimais po autoservisus, šarnyrų (ir visokių kitokių man nesuprantamais terminais vadinamų daiktų) keitimais ir t.t. Kitaip tariant, viskas, ką aš darau susijusio su mašina, tai isipilu benzino/dyzelio (tą padaryti moku) spaudžiu gazą/stabdį. Visa kita man nėra įdomu ir tuo užsiimti negalėčiau sau leisti. Buhalterinis kainos mažinimas tokiais būdais nėra aktualus.

        Dėl modelių senumo, tai, kaip suprantu, tas pats galioja Ceed, Golf, Rapid, Auris ir turbūt daugeliui kitų panašių mašinų. Ta pati Mazda 3 nuo 2013 eina. Problema ta, kad perkant naują modelį jis tiesiog yra brangesnis arba visiškai plikas. Man ne tiek svarbu modelio naujumas, kiek važiavimo komfortas ir charakteristikos. Nu ir aišku įranga. Kuo daugiau jos.
        Paskutinis taisė John; 2018.04.02, 10:26.

        Comment


          Parašė Grande Papa Rodyti pranešimą
          * Kodėl nori pirkti naują? Visiškai naujas automobilis praranda apie 11% savo vertės per pirmąsias naudojimo dienas.
          Parodyk kur nusipirkti savaitės senumo auto su 11% nuolaida

          Comment


            Parašė Subjektyvas Rodyti pranešimą
            Kad nesijaustum blogai su 3 cyl įdėsiu pora grafikų
            Pirmasis Honda Civic Type R 2 litrų atmosferinis big baller benzas(krūčiausias gatvinis aparatas su 200 arklių po kapotu=entry level circuit car) dyno rezultatas.
            Antrasis Ford Ecoboost mažalitražis 1 litro small balleris.
            Išvada: iki 5000 apsukų abiejų variklių charakteristikos iš esmės identiškos (sukimo momentas ir galia). T. y. jei nesmaugi apsukų iki redline tai mašinų trauka vienoda. Mieste važinėdamas normaliai, nejausi jokio skirtumo ar ecoboost ar type R. Kad pajaustum Type R galią turi važiuoti max variklio sūkiais t.y. 6000 - 8000 rpm diapazone. Taigi John tavo stiliui ecoboost tobulas pasirinkimas. Turbininių motorų geriausia ekonomija pasiekiama švelniai elgiantis su akseleratoriaus pedalu. Vienintelis concern tai mažų variklių ridos resursas. Jei perki naują ir neplanuoji pravažiuoti >200 kkm, puikus pasirinkimas. Jei perki naudotą ar daug važiuoji, tokiu atveju būčiau atsargus.
            Aha, tai panašu, kad sorted. Nuvažiuoju gal kokius 10K per metus. Ir bet kokiu atveju neplanuoju mašinos laikyti ilgiau, nei kokius 5 metus (nu kol yra garantija ir nereikia pačiam per daug knistis su taisymais). Ačiū

            Comment


              Parašė mantasm Rodyti pranešimą
              Parodyk kur nusipirkti savaitės senumo auto su 11% nuolaida
              Nusipirk naują, pravažiuok 100 km ir pažiūrėk už kiek gali parduoti.
              O šiaip tokių auto ypač mažai pardavime, juos sunku rasti.

              Comment


                Parašė Grande Papa Rodyti pranešimą

                Nusipirk naują, pravažiuok 100 km ir pažiūrėk už kiek gali parduoti.
                O šiaip tokių auto ypač mažai pardavime, juos sunku rasti.
                Exactly. Jų nėra. Kas reiškia, kad ir nekainuoja jos 10% pigiau. Nes tada visi tokie mandruoliai pirktų su "nuolaida".
                Pasižiūrėjau skelbimuose poros metų senumo mašinų su 50K + rida ir ten daug kas iš C segmento virš 9-10K. Nepraranda mašinos savo vertės taip greit, kaip kai kurie sako.

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą

                  Naują todėl, kad nenoriu ir neturiu laiko užsiimti pirkimais (juo labiau "atsivarymais"), važinėjimais po autoservisus, šarnyrų (ir visokių kitokių man nesuprantamais terminais vadinamų daiktų) keitimais ir t.t. Kitaip tariant, viskas, ką aš darau susijusio su mašina, tai isipilu benzino/dyzelio (tą padaryti moku) spaudžiu gazą/stabdį. Visa kita man nėra įdomu ir tuo užsiimti negalėčiau sau leisti. Buhalterinis kainos mažinimas tokiais būdais nėra aktualus.

                  Dėl modelių senumo, tai, kaip suprantu, tas pats galioja Ceed, Golf, Rapid, Auris ir turbūt daugeliui kitų panašių mašinų. Problema ta, kad perkant naują modelį jis tiesiog yra brangesnis arba visiškai plikas. Man ne tiek svarbu modelio naujumas, kiek važiavimo komfortas ir charakteristikos. Nu ir aišku įranga. Kuo daugiau jos.
                  Mano nuomone geriausi variantai yra:

                  * https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...8-0619030e413d

                  * https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...4-ffac405bf1e0

                  * https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...a-9a502d61aa6f

                  * https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...8-0619030e413d

                  * Jeigu kalba vyksta apie pirkimą neužilgo ir dabar rinkoje esančius modelius, Ford Focus ratu apeičiau.


                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą

                    Hibridas tinkamas tiems, kas važinėja daug mieste. Taksistams and such.
                    Ir pencininkams

                    P.S. Ford Focus atveju ko gero gausi daugiausia bang for buck. Būtent dėl to, kad tai nueinantis modelis Inchcape nuolat duoda geras kainas.
                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                    Comment


                      Parašė Grande Papa Rodyti pranešimą

                      Mano nuomone geriausi variantai yra:

                      * https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...8-0619030e413d

                      * https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...4-ffac405bf1e0

                      * https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...a-9a502d61aa6f

                      * https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...8-0619030e413d

                      * Jeigu kalba vyksta apie pirkimą neužilgo ir dabar rinkoje esančius modelius, Ford Focus ratu apeičiau.

                      Būtų įdomu išgirsti daugiau apie Focus. Del reliability? Įrangos? Komforto? Žinoma su ta mintimi, kad mašinos nelaikysiu daugiau 5 metų ir per metus nuvažiuoju max 10K km.

                      Comment


                        Golfas tarp kitko krato kaip vežėčios, jei auto pagrindinė paskirtis vilniečiui važinėti į tėviškę, tai nelabai tinka
                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą
                          Būtų įdomu išgirsti daugiau apie Focus. Del reliability? Įrangos? Komforto? Žinoma su ta mintimi, kad mašinos nelaikysiu daugiau 5 metų ir per metus nuvažiuoju max 10K km.
                          * Reliability labai šiaip sau:
                          https://cars.usnews.com/cars-trucks/...15/reliability
                          http://www.jdpower.com/cars/study/20...mpact-Car/1088 (Focus'as **** pats paskutinis)

                          * Atsiliepimai (reviews) labai šiaip sau
                          Va carwow kitu review susumavimas (6 / 10) – https://www.carwow.co.uk/ford/focus

                          * Ir siemet isleis stipriai perdaryta nauja Focus, ko pasekoje seno modelio kaina nukris.
                          Cia kaip pirkti sita ( https://lh3.googleusercontent.com/9y...Zw7tZMMGxUnxeU ) pora menesiu pries pasirodant naujai to paties modelio versijai ( https://car-images.bauersecure.com/p...60_2018_51.jpg )

                          Comment


                            Reliability aktualu perkant visokį šrotą kurį tu siūlai.
                            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                            Comment


                              Maža bagažinė ir backseats neaktualu. Infotainment system nauja, kurios reviewsas neapžvelgia (dabar Sync 3, kuri yra puiki, reviu bbž kas).

                              Kaip suprantu, dabar turbūt logiškas žingsnis būtų išsiaiškinti, ką pasiūlytų Golfas už panašią kainą. Jie irgi siūlo nuolaidų ir papildomos įrangos dykai. Visi kiti variantai kaip ir nelabai patinka.

                              Klausimas, kiek Inchcape VS Moller Auto linkę derėtis dėl galutinės kainos? Ir kiek realistiška sutaupyti nuėjus su kažkuo, kas žino savo mašinas ir juos truputį (ar netgi labai smarkiai) paspaudus nuleisti kainą nuo to, ką duoda su savo "specialiu pasiūlymu"?
                              Paskutinis taisė John; 2018.04.02, 11:29.

                              Comment


                                Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                Golfas tarp kitko krato kaip vežėčios, jei auto pagrindinė paskirtis vilniečiui važinėti į tėviškę, tai nelabai tinka
                                Hm keista. Visi be išimties reviu sako, kad Golfas geriau už Focus dėl ride comfort. Su Focusu važinėti teko ir jo comfort (nekalbant apie driving quality, kuris yra išvis super) visiškai tenkino. Negi Golfo konfortas galėtų būti blogesnis už Focuso?

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą
                                  Maža bagažinė ir backseats neaktualu. Infotainment system nauja, kurios reviewsas neapžvelgia (dabar Sync 3, reviu bbž kas).

                                  Kaip suprantu, dabar turbūt logiškas žingsnis būtų išsiaiškinti, ką pasiūlytų Golfas už panašią kainą. Jie irgi siūlo nuolaidų ir papildomos įrangos dykai. Visi kiti variantai kaip ir nelabai patinka.

                                  Klausimas, kiek Inchcape VS Moller Auto linkę derėtis dėl galutinės kainos?
                                  Golfas vienareikšmiškai geriau negu Focus.
                                  Man keista kad po stiprių argumentų prieš Focus, mes jį vis dar diskutuojam...

                                  Jeigu nori pagerinti savo šansus derėtis:
                                  – surask tokią pačią mašiną pigiau, pvz. per mobile.de
                                  – pirk tą kuri jau yra sandėlyje (tos mašinos dažniausiai imtos su paskola ir jiems aktualu kiek įmanoma greičiau atsikratyti)
                                  – turėk kitą alternatyvą, nesudaryk įvaizdžio kad "pirksiu tik šitą mašiną, tik prašau nuleiskit". Turi atrodyti kad imsi šitą jeigu "gera kaina", kitaip greičiausiai imsi kitą
                                  Paskutinis taisė Grande Papa; 2018.04.09, 12:25. Priežastis: Pataisiau rašybą. Mašina → mašiną ir kuria jau turi → kuri jau yra

                                  Comment


                                    Beje, Focus pardavimai Europoje krenta jau kelintus metus iš eilės.
                                    2017 158.385
                                    2016 168.789
                                    2015 202.478
                                    2014 219.634
                                    2013 234.570
                                    2012 245.922

                                    Comment


                                      Parašė Grande Papa Rodyti pranešimą

                                      Golfas vienareikšmiškai geriau negu Focus.
                                      Man keista kad po stiprių argumentų prieš Focus, mes jį vis dar diskutuojam...

                                      Jeigu nori pagerinti savo šansus derėtis:
                                      – surask tokią pačią mašina pigiau, pvz. per mobile.de
                                      – pirk tą kurie jau turi sandėlyje (tos mašinos dažniausiai imtos su paskola ir jiems aktualu kiek įmanoma greičiau atsikratyti)
                                      – turėk kitą alternatyvą, nesudaryk įvaizdžio kad "pirksiu tik šitą mašiną, tik prašau nuleiskit". Turi atrodyti kad imsi šitą jeigu "gera kaina", kitaip greičiausiai imsi kitą
                                      Ačiū už patarimus. Reiks taip ir daryti. Kadangi nėra baisiai skubu, tai turbūt net nereikės ir per daug meluoti, kad nepirksiu, jei nepatiks.

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą

                                        Ačiū už patarimus. Reiks taip ir daryti. Kadangi nėra baisiai skubu, tai turbūt net nereikės ir per daug meluoti, kad nepirksiu, jei nepatiks.
                                        Sorry, ten USA pardavimai.
                                        Europiniai skaičiai kitokie.

                                        2001 = 543.378
                                        2006 = 440.735
                                        2011 = 292.427
                                        2016 = 212.083

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą
                                          Maža bagažinė ir backseats neaktualu. Infotainment system nauja, kurios reviewsas neapžvelgia (dabar Sync 3, kuri yra puiki, reviu bbž kas).

                                          Kaip suprantu, dabar turbūt logiškas žingsnis būtų išsiaiškinti, ką pasiūlytų Golfas už panašią kainą. Jie irgi siūlo nuolaidų ir papildomos įrangos dykai. Visi kiti variantai kaip ir nelabai patinka.

                                          Klausimas, kiek Inchcape VS Moller Auto linkę derėtis dėl galutinės kainos? Ir kiek realistiška sutaupyti nuėjus su kažkuo, kas žino savo mašinas ir juos truputį (ar netgi labai smarkiai) paspaudus nuleisti kainą nuo to, ką duoda su savo "specialiu pasiūlymu"?
                                          Iš patirties - Moller biški pasilaužę davė papildomą nuolaidą. Nors ir taip buvo didelė "akcijinė" oficiali nuolaida (tiksliau daug papildomos įrangos nemokamai) tuo metu. Galutinėj sumoj gavosi rodos -20% nei ta pati komplektacija pilna kaina, ne iš sandėlio. Derėtis nemoku, likau patenkintas kaina. Tiek perkant, tiek aptarnaujant neteko susidurt su debilizmais ar proto knisimais. Iš mažų privalumų - serviso priėmimas dirba iki vėlyvo vakaro, pigi gera plovykla.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X