Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

    Taip teisingai.Jei kalbam apie patikimuma pirmoj vietoj atmosferinis benzinas - viskas paprasta.Taciau kuro sanaudos dideles
    Jei litražas nedidelis, tai didesnės sąnaudos nereikšmingos. Dyzelio priežiūra ir remontas brangesnis. Tas ant to sueina. Žinoma, jei nuo ryto iki vakaro važinėjis, tik tuomet.

    Comment


      Parašė Sula Rodyti pranešimą

      Jei Prius būtų paprastas benzinas...

      Manau, kad hibridai pasiteisina tik ant didelių litražų, kuomet taupymas aktualus. Tačiau didelių litražų variklius perka tie, kurie turi daug pinigų, bent jau taip turėtų būti.

      Comment


        Parašė andyour Rodyti pranešimą

        Manau, kad hibridai pasiteisina tik ant didelių litražų, kuomet taupymas aktualus. Tačiau didelių litražų variklius perka tie, kurie turi daug pinigų, bent jau taip turėtų būti.
        Pasiteisina jie tik mieste vazinejant kamsciuose. Ant dideliu litrazu uz dyzeli kol kas nera nieko geriau
        Paskutinis taisė Darius555; 2018.03.08, 14:13.

        Comment


          Parašė andyour Rodyti pranešimą

          Jei litražas nedidelis, tai didesnės sąnaudos nereikšmingos. Dyzelio priežiūra ir remontas brangesnis. Tas ant to sueina. Žinoma, jei nuo ryto iki vakaro važinėjis, tik tuomet.
          Atmosferiniai varikliai yra neekonomiski su siuolaikiniais turbo.Aisku ir siuolaikiniai turbo benzinai irgi nera ekonomiskesni uz dyzelius, bet to labai neilgaamziai prie 150 000km ridos gali ir uzsilenkt, tuometu dyzeli gali drasiai smaugt normaliai priziurint iki 300 000km.

          Jei lyginam turbo benzinus naujoviskus su tiesioginiu ipurskimu ir dyzelius - tuomet sanaudos remonto sugedus vienodos.Taigi jei sugalvojai tarkim imt golfa nauja su 1,4TFSI ar 1,6TDI zinok kad kaip suges kainuos panasiai ir didesne tikrai tikimybe kad TFSI kris pirmiau nei TDI.

          Jei lyginam atmosferinius ir dyzelinius - tarkim Toyota Auris 1,4D4D arba 1,6VVTi - siuo atveju patikimumas tikrai butu benzinui, nes paprastas kaip trys kapeikos. Taciau klausimas ar tenkins sanaudos jo mieste 10l/100km.

          Prie to pacio gal pries savaite buvo pristatyta naujoji Audi A6. Visi variantai tures mild-hybrid sistema, taciau bus komplektuojami su standartinemis pavaru dezemis ZF ir S-Tronic. Hibridine sistema pades masinai pajudet is vietos taip bus sumazinti CO ir NOx ismetimai ir sekmingai judama EURO 7 link. Taigi dyzeliai mano akimis dar ilgai ilgai niekur nedings.
          Paskutinis taisė Darius555; 2018.03.08, 14:18.

          Comment


            Parašė Sula Rodyti pranešimą
            Klausimas, kodėl Lietuvoje iki šiol neprekiauja benzininiais visureigiais lieka atviras.
            Subaru?

            Comment


              Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
              Jei lyginam atmosferinius ir dyzelinius - tarkim Toyota Auris 1,4D4D arba 1,6VVTi - siuo atveju patikimumas tikrai butu benzinui, nes paprastas kaip trys kapeikos. Taciau klausimas ar tenkins sanaudos jo mieste 10l/100km.

              Golfas TFSI kiek valgo mieste? Kokia jo bazinė kaina lyginant su Toyotos analogu, su atmosferiniu? Sakei greitai užsilenks TFSI, tai atmosferinis tikrai ne greit. Kiek pastebėjau, tu labai griežtai skaičiuoji kuro sąnaudas. Jeigu per dieną nenuvažiuoji vidutiniškai daugiau kaip 30km(pirmyn atgal į darbą), tai nėra prasmės taip taupyti.
              Pvz. citybee.lt nei vieno dyzelio, nors ten mašinos važinėja ant firmos ir nuo kelių šimtų mašinų susitaupytų tikriausiai daug pinigų pagal tave. Bet nesusitaupo. Ten ir hibridų jie turi.
              Paskutinis taisė andyour; 2018.03.08, 15:26.

              Comment


                Parašė r08n Rodyti pranešimą

                Subaru?
                Čia diskusija buvo apie Toyota.
                Bet lygtais Darius555 prašvietė, kad jie neatitinka ES normų.

                Comment


                  Jei dyzelius pradės aktyviai administracinėmis priemonėmis diskriminuoti, kaip ilgai diskriminavo benzus, tai dyzeliai išnyks greitai kaip nokia.
                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                  Comment


                    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                    Jei dyzelius pradės aktyviai administracinėmis priemonėmis diskriminuoti, kaip ilgai diskriminavo benzus, tai dyzeliai išnyks greitai kaip nokia.
                    Kas netures paskutiniu EURO normu tikrai bus nuskausminti. Siuo metu tai butu EURO 5 ir EURO 6

                    Comment


                      Parašė andyour Rodyti pranešimą


                      Golfas TFSI kiek valgo mieste? Kokia jo bazinė kaina lyginant su Toyotos analogu, su atmosferiniu? Sakei greitai užsilenks TFSI, tai atmosferinis tikrai ne greit. Kiek pastebėjau, tu labai griežtai skaičiuoji kuro sąnaudas. Jeigu per dieną nenuvažiuoji vidutiniškai daugiau kaip 30km(pirmyn atgal į darbą), tai nėra prasmės taip taupyti.
                      Pvz. citybee.lt nei vieno dyzelio, nors ten mašinos važinėja ant firmos ir nuo kelių šimtų mašinų susitaupytų tikriausiai daug pinigų pagal tave. Bet nesusitaupo. Ten ir hibridų jie turi.
                      Matyt pasiskaiciavo kad pigiau. Ypac jei ketina keist masinas kas 100 000km

                      Comment


                        Parašė andyour Rodyti pranešimą

                        O gal yra priežastis, kodėl Toyota sakykim atsilikusi šioje srityje? Ar nėra pigesnė eksploatacija paprastų atmosferinių?
                        Atsmosferiniai varikliai nėra ekonomiški, dėl to jie masiškai nepaplito nuo jų išradimo, bet Toyota atliko tyrimą, kad sujungus elektrą kartu su atmosferiniu varikliu, t.y. padedant kažkaip ten kuro degimui elektriškai, atmosferiniai gaunasi ekonomiškesni naudoti hibriduose, nes turi papildomą elektros šaltinį. Kažkada jau postinau anglišką straipsnį į šitą technologiją.
                        AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                        Comment


                          Įdomu – šitą Volvo vairavęs asmuo avarijos metu nepatyrė jokių kūno sužalojimų. Aukščiausias visų laikų EuroNCAP saugumo įvertinimas visgi duoda rezultatų ir realybėj.

                          Comment


                            Turiu klausimą automobilininkams. Kokį naują family hatchbacką (Golf, Focus, Ceed etc) dabar geriausia pirkti dėl kainos ir kokybės? Atsižvelgiant į nuolaidas, kurios yra siūlomos ir stengiantis neperlipti kokių 16K. Kad būtų pakankamai visokios įrangos (nebūtinai top spec, bet visokie ten parking sensoriai ir kiti dalykai ir būtinai didelis LCD, kad gražiai atrodytų). Bandau domėtis ir aiškintis ir kuo daugiau skaitau, tuo daugiau visokių dilemų ir matau, kad be pagalbos neišsirinksiu nieko

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą
                              Turiu klausimą automobilininkams. Kokį naują family hatchbacką (Golf, Focus, Ceed etc) dabar geriausia pirkti dėl kainos ir kokybės? Atsižvelgiant į nuolaidas, kurios yra siūlomos ir stengiantis neperlipti kokių 16K. Kad būtų pakankamai visokios įrangos (nebūtinai top spec, bet visokie ten parking sensoriai ir kiti dalykai ir būtinai didelis LCD, kad gražiai atrodytų). Bandau domėtis ir aiškintis ir kuo daugiau skaitau, tuo daugiau visokių dilemų ir matau, kad be pagalbos neišsirinksiu nieko

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą
                                Turiu klausimą automobilininkams. Kokį naują family hatchbacką (Golf, Focus, Ceed etc) dabar geriausia pirkti dėl kainos ir kokybės? Atsižvelgiant į nuolaidas, kurios yra siūlomos ir stengiantis neperlipti kokių 16K. Kad būtų pakankamai visokios įrangos (nebūtinai top spec, bet visokie ten parking sensoriai ir kiti dalykai ir būtinai didelis LCD, kad gražiai atrodytų). Bandau domėtis ir aiškintis ir kuo daugiau skaitau, tuo daugiau visokių dilemų ir matau, kad be pagalbos neišsirinksiu nieko
                                Pirmiausiai biudžetas, po to visa kita.
                                Aš paprastai pirmiausiai renkuosi variklį. Jei neturi kažin kokių specialių norų, šiuo metu siūlyčiau rinktis mažiausia gamoje turbo benzininį variklį, nes:
                                - geras driveability, t.y. trauka žemame sūkių diapazone, kuris daugiausiai naudojamas įprastai važinėjant, lyginant su atmosferiniu varikliu jausmas lyg vairuotum auto su x2-3 didesnio litražo varikliu;
                                - gana ekonomiški
                                - mažesnė už dyzelinio auto kaina, atitinkamai galima rinktis geriau sukomplektuotą automobilį
                                - pardavimo vertė po kelių metų dabartinio dyzelgeito fone bus adekvati
                                Kiti faktoriai pagal mano prioritetus:
                                - dizainas (išorė+vidus)
                                - garantija/markės kokybė/atstovybės pasiekiamumas

                                Šiuolaikinių auto važiavimo charakteristikos visų bus gana panašios ir adekvačios jei neplanuoji dalyvauti FastLap. Man maloniau vairuoti skoda su galingu varikliu nei to pat segmento mersedesą ženkliai mažesnės galios.
                                Aš pirmiausiai rinkčiausi tarp VW grupės ir KIA (1,2, 1,4 TSI motorai, gal labiausiai SEAT, po to Škoda, o jei dar į biudžeta telpa ir DSG dėžė - puiku). KIA CEED puikus auto, gera garantija tik ten pasirinkimas su T-GDI motorais nelabai.
                                Peugeot 308 liux dizainas, geri turbo benzininiai varikliai.
                                Ford išorės ir vidaus dizainas man nėra privalumas, tačiau turbo motorai 1.0 ecoboost puikūs ir kaina gera, galima nupirkti max komplektaciją

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą
                                  Turiu klausimą automobilininkams. Kokį naują family hatchbacką (Golf, Focus, Ceed etc) dabar geriausia pirkti dėl kainos ir kokybės? Atsižvelgiant į nuolaidas, kurios yra siūlomos ir stengiantis neperlipti kokių 16K. Kad būtų pakankamai visokios įrangos (nebūtinai top spec, bet visokie ten parking sensoriai ir kiti dalykai ir būtinai didelis LCD, kad gražiai atrodytų). Bandau domėtis ir aiškintis ir kuo daugiau skaitau, tuo daugiau visokių dilemų ir matau, kad be pagalbos neišsirinksiu nieko
                                  Labiau norisi mažesnės ar didesnės/patogesnės, po miestą ar ir ilgesnėms kelionėms? Pvz tarp to pačio Golfo ir Fokuso yra jaučiamas dydžio skirtumas. Nors teoriškai klasė ta pati. Mama važinėja su Fokusu, aš su Golfu. Ilgesnėms kelionėms Golfas vienareikšmiškai geriau tiek dėl truputi daugiau vietos, tiek dėl garso izoliacijos ir važiavimo komforto.

                                  Atstovybės ir konkretaus pardavėjo biolaukų suderinamumas irgi svarbu. Man Škoda ir Volvo atkrito užėjus gyvai pažiūrėt ir persimetus pora žodžių su vadybininkais

                                  Kitas dalykas - ar nori pirkti iš sandėlio ką turi ar rinktis viską tiksliai pagal save? Kai kurie parduoda tik iš sandėlio. Kiti sandėly beveik nieko neturi ir atveža tiesiai nuo konvejerio.

                                  Comment


                                    Protingiausia pasivaikščioti po salonus ir patestdraivinti. Tada pamatysi kas limpa, kas ne.
                                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                    Comment


                                      Parašė Subjektyvas Rodyti pranešimą

                                      Pirmiausiai biudžetas, po to visa kita.
                                      Aš paprastai pirmiausiai renkuosi variklį. Jei neturi kažin kokių specialių norų, šiuo metu siūlyčiau rinktis mažiausia gamoje turbo benzininį variklį, nes:
                                      - geras driveability, t.y. trauka žemame sūkių diapazone, kuris daugiausiai naudojamas įprastai važinėjant, lyginant su atmosferiniu varikliu jausmas lyg vairuotum auto su x2-3 didesnio litražo varikliu;
                                      - gana ekonomiški
                                      - mažesnė už dyzelinio auto kaina, atitinkamai galima rinktis geriau sukomplektuotą automobilį
                                      - pardavimo vertė po kelių metų dabartinio dyzelgeito fone bus adekvati
                                      Kiti faktoriai pagal mano prioritetus:
                                      - dizainas (išorė+vidus)
                                      - garantija/markės kokybė/atstovybės pasiekiamumas

                                      Šiuolaikinių auto važiavimo charakteristikos visų bus gana panašios ir adekvačios jei neplanuoji dalyvauti FastLap. Man maloniau vairuoti skoda su galingu varikliu nei to pat segmento mersedesą ženkliai mažesnės galios.
                                      Aš pirmiausiai rinkčiausi tarp VW grupės ir KIA (1,2, 1,4 TSI motorai, gal labiausiai SEAT, po to Škoda, o jei dar į biudžeta telpa ir DSG dėžė - puiku). KIA CEED puikus auto, gera garantija tik ten pasirinkimas su T-GDI motorais nelabai.
                                      Peugeot 308 liux dizainas, geri turbo benzininiai varikliai.
                                      Ford išorės ir vidaus dizainas man nėra privalumas, tačiau turbo motorai 1.0 ecoboost puikūs ir kaina gera, galima nupirkti max komplektaciją
                                      Super. Ačiū.

                                      O kas do daiktas tie 3-cyl turbo petrol? Važiavau su Focus EcoBoost 125hp nu ir visai nieko jis. Autostradoje irgi visai gerai važiuoja net 150km/h+. Galvojau, kad čia kažkokia vieno gamintojo nesąmonė, bet juos dabar kone visi naudoja. Ar nereikia bijoti mažo varikliuko su 3 cylikais, mažu displacement, turbo ir salyginai didele galia? Nes nu Bl*t 3 cilindrai. Pasakyti kam nors, kad tavo mašinoje 3 cilindrai, tai tas pats, kas pasakyti, kad esi ožys ir gaidys viename. Ar be reikalo aš jų bijau ir viskas su jais ok?

                                      Važinėjimo stilius mano yra daugmaž kaip labai seno pensininko t.y. labai lėtas įsibėgėjimas ir dar lėtesnis stabdymas su bėgiu, kada pavyksta. Ir dar važinėju labai mažai, iš esmės tik savaitgaliais.
                                      Paskutinis taisė John; 2018.04.02, 09:45.

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą
                                        Važinėjimo stilius mano yra daugmaž kaip labai seno pensininko t.y. labai lėtas įsibėgėjimas ir dar lėtesnis stabdymas su bėgiu, kada pavyksta. Ir dar važinėju labai mažai, iš esmės tik savaitgaliais.
                                        Tada hibridinis Toyota Auris.
                                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                        Comment


                                          Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                                          Tada hibridinis Toyota Auris.
                                          Hibridas tinkamas tiems, kas važinėja daug mieste. Taksistams and such.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X