Parašė Arunasx
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Automobiliai
Collapse
X
-
Ir čia viskas be sustojimo, taip?Parašė Aleksio Rodyti pranešimąMan 55l bako užteko iki Berlyno, šiek tiek po Berlyną, ir dar šiek tiek atgal.
Comment
-
Aušta ir dar kaip. 350 KW galios įkrovimo stotelės jau realybė ir pradėtos montuoti, o neužilgo bus sumontuotos visoje trasoje nuo Amsterdamo iki Vienos:Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąNelabai aušta. Kai su vienu pakrovimu nuvažiuos kokius 900km ir pasikraus bent per pusvalandį, tada išauš.
https://www.goingelectric.de/2016/10...europa-350-kw/
Comment
-
Iki Berlyno - po 2-3min Lazdijuose, už Varšuvos ir prie sienos.Parašė k0fis Rodyti pranešimąIr čia viskas be sustojimo, taip?
Comment
-
500km su pusvalandzio pakrovimu patenkintu kokius 95proc. visu vairuotoju. Tas siai dienai jau yra pasiekta. Kitas svarbus dalykas yra kaina, kad ji butu panasi i VDV automobiliu. Tas taip pat pasiekta su Tesla model 3. Taip kad sakyti austa ir labai jau kuklu, nes elektromobiliu era jau isauso. Laukiu pasirodant pirmo pilnai elektrinio SUV'o uz prieinama kaina, tam prireiks kokiu poros metu ir su benzinkem ir dyzeliukais bus atsisveikinta visiems laikams.Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąNelabai aušta. Kai su vienu pakrovimu nuvažiuos kokius 900km ir pasikraus bent per pusvalandį, tada išauš.Paskutinis taisė deep'as; 2016.10.22, 00:27.
Comment
-
Tesla 3 irgi nepigus automobilis, pagal kainą labiau konkurentas BMW ir Mercedes automobiliams, nei paprastiems passatams ar avensiams. Su VDV bus atsisveikinta tik tada, kai VW ir Toyotos dauguma modelių bus tik elektromobiliai.Parašė deep'as Rodyti pranešimą500km su pusvalandzio pakrovimu patenkintu kokius 95proc. visu vairuotoju. Tas siai dienai jau yra pasiekta. Kitas svarbus dalykas yra kaina, kad ji butu panasi i VDV automobiliu. Tas taip pat pasiekta su Tesla model 3. Taip kad sakyti austa ir labai jau kuklu, nes elektromobiliu era jau isauso. Laukiu pasirodant pirmo pilnai elektrinio SUV'o uz prieinama kaina, tam prireiks kokiu poros metu ir su benzinkem ir dyzeliukais bus atsisveikinta visiems laikams.Paskutinis taisė Lettered; 2016.10.22, 00:36.
Comment
-
Tesla 3 klase yra kaip BMW ar Merscedes ir jis absoliuciai visais parametrais yra geresnis uz abu.Parašė Lettered Rodyti pranešimąTesla 3 irgi nepigus automobilis, pagal kainą labiau konkurentas BMW ir Mercedes automobiliams, nei paprastiems passatams ar avensiams.
Comment
-
Beje atsirado ir Lietuvos elektrinių ir įkraunamų automobilių naujausia 2016.01-09 registravimo statistika: 67 automobiliai:
http://ev-sales.blogspot.lt/2016/10/...mber-2016.html
Comment
-
Reikia naujų "liaudies" elektromobilių už ~15000 EUR.Parašė deep'as Rodyti pranešimąTesla 3 klase yra kaip BMW ar Merscedes ir jis absoliuciai visais parametrais yra geresnis uz abu.
Pigiausias "Leaf" kol kas 35000 EUR.
Comment
-
o tai iki Berlyno irgi neviršijant greičio ar neprileido tavęs prie vairo?Parašė Aleksio Rodyti pranešimąMan 55l bako užteko iki Berlyno, šiek tiek po Berlyną, ir dar šiek tiek atgal.
Comment
-
Aš nemoku viršyti greičio.Parašė transpondster Rodyti pranešimąo tai iki Berlyno irgi neviršijant greičio
Comment
-
O kokiu greiciu vaziavot Varsuva-Berlynas magistrale ir kokios sanaudos buvo?Parašė Aleksio Rodyti pranešimąAš nemoku viršyti greičio.
Comment
-
Ar jums irgi atrodo, kad naujų automobilių gamintojų konstruktoriai truputį gyvena akmens amžiuje? Vienas iš tokių privalumų, kurio trūksta naujuose automobiliuose yra patogiai įstatytas telefonas vairuotojui ranka pasiekiamoje vietoje ir maždaug rankų-vairo lygyje, kad nereiktų nuo kelio ilgai akių dėmesį nukreipti. Na suprantu kelerių metų senumo automobiliuose nėra, nes išmaniųjų telefonų amžius prasidėjo maždaug 2012 metais, kai jau masiškai visi turėjo. Dabar turi ir vyresni, ir jaunesni, na beveik visi žmonės. Kiek teko susidurti su Škoda, Opel, Ford, Fiat, Renault, Volvo šių arba praeitų metų automobiliais, nu nėra ten tų dėklų, išmąnųjį turi nukišti kažkur apačioje arba paguldyti, bet taip, kad galėtum patogiai navigacija naudotis, tai nėra. Kažin kiek ilgai dar reikės montuoti kažkokius atskirus laikiklius? Kokia pas jus patirtis šiuo klausimu? Suprantu, kad mano išvardinti automobiliai nėra patys pačiausi, bet vistiek. Ir turbūt tenkinant keleivių poreikius reikėtų kiekvienam po integruotą laikiklį daryti, kad kiekvienas galėtų užsiimti saviveikla, kas filmą žiūrėtų, kas žaistų, kas knygą skaitytų, nu bet, kad nereiktų laikyti rankose. Čia darosi tokia būtinybė kaip kokios patogios sėdynės automobilyje, nors jeigu jų nėra, tai galima ir savo taburetes pasistatyti aišku.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Apie 105-110km/h (nuo Vžesnios pasukau į nemokamą kelią, ten jau lėčiau), vidutinės sąnaudos buvo kiek mažiau 4l/100km.Parašė Darius555 Rodyti pranešimąO kokiu greiciu vaziavot Varsuva-Berlynas magistrale ir kokios sanaudos buvo?
Comment
-
Papildant retorinis klausimas dėl audio įrašo šaltinio. Ar palaiko nors vienas automobilis ne CD, bet kokią nors flash laikmeną, pvz.: SD korteles?Parašė booraz Rodyti pranešimąAr jums irgi atrodo, kad naujų automobilių gamintojų konstruktoriai truputį gyvena akmens amžiuje?
Man tai primena istoriją, kai Lexus išleido 2011 metais naują SC 430 modelį su kasetniku.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Taip palaiko.Audi A3 ir A6 dedasi SD korteles.Galima muzikos klausyt ir is mobilaus telefono per bluetooth. Aisku sita malonuma reikia uzsisakyt nes bazineje versijoje bent pas A3 to nera.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąPapildant retorinis klausimas dėl audio įrašo šaltinio. Ar palaiko nors vienas automobilis ne CD, bet kokią nors flash laikmeną, pvz.: SD korteles?
Man tai primena istoriją, kai Lexus išleido 2011 metais naują SC 430 modelį su kasetniku.
Tai kad ir Lexus GS mk3 kuri isleido 2005 metais bent iki facelifto dejo kasetnika.
Comment
-
Vairuojant telefonu kalbetis negalima. O jei reikia tam yra bluetooth telefono sasaja. Ja reikia perkant automobili uzsakyt papildomai. Siaip automobiliai tikrai negyvena akmens amziuje, viskas juose ko reikia yra tik dazniausiai i bazine komplektacija neieina.Parašė booraz Rodyti pranešimąAr jums irgi atrodo, kad naujų automobilių gamintojų konstruktoriai truputį gyvena akmens amžiuje? Vienas iš tokių privalumų, kurio trūksta naujuose automobiliuose yra patogiai įstatytas telefonas vairuotojui ranka pasiekiamoje vietoje ir maždaug rankų-vairo lygyje, kad nereiktų nuo kelio ilgai akių dėmesį nukreipti. Na suprantu kelerių metų senumo automobiliuose nėra, nes išmaniųjų telefonų amžius prasidėjo maždaug 2012 metais, kai jau masiškai visi turėjo. Dabar turi ir vyresni, ir jaunesni, na beveik visi žmonės. Kiek teko susidurti su Škoda, Opel, Ford, Fiat, Renault, Volvo šių arba praeitų metų automobiliais, nu nėra ten tų dėklų, išmąnųjį turi nukišti kažkur apačioje arba paguldyti, bet taip, kad galėtum patogiai navigacija naudotis, tai nėra. Kažin kiek ilgai dar reikės montuoti kažkokius atskirus laikiklius? Kokia pas jus patirtis šiuo klausimu? Suprantu, kad mano išvardinti automobiliai nėra patys pačiausi, bet vistiek. Ir turbūt tenkinant keleivių poreikius reikėtų kiekvienam po integruotą laikiklį daryti, kad kiekvienas galėtų užsiimti saviveikla, kas filmą žiūrėtų, kas žaistų, kas knygą skaitytų, nu bet, kad nereiktų laikyti rankose. Čia darosi tokia būtinybė kaip kokios patogios sėdynės automobilyje, nors jeigu jų nėra, tai galima ir savo taburetes pasistatyti aišku.
Del navigacijos - reikia naudotis gamykline navigacija. Siuilaikiniu automobiliu jos labai modernios turi integracija su google maps ir panasiai
Comment
Comment