Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    /\
    O tikrai ne atvirkščiai?


    autoplius.lt

    Dyzelis
    Sedanas(3320)
    Hečbekas(2896)
    Universalas(5162)
    Vienatūris(2881)
    Visureigis(3089)

    Benzinas
    Sedanas(2185)
    Hečbekas(2089)
    Universalas(792)
    Vienatūris(620)
    Visureigis(1156)

    Benzinas/dujos
    Sedanas(324)
    Hečbekas(149)
    Universalas(213)
    Vienatūris(177)
    Visureigis(279)
    Paskutinis taisė andyour; 2016.09.26, 20:50.

    Comment


      Dar reikėtų nepamiršti, kad dyzeliniai varikliai lengvuosiuose automobiliuose yra apskritai Europos fenomenas, niekur daugiau pasaulyje tai nėra įprasta ir taip populiaru. Skirtumai eksplotaciniuose kaštuose taip pat nulemti didesnių nei bet kur kitur pasaulyje mokesčių kurui, ko pasekoje ir turime tokią keistą situaciją, kai pusė lengvųjų automobilių dyzeliniai, o Lietuvoje procentas dar net didesnis.

      Comment


        Parašė andyour Rodyti pranešimą
        /\
        O tikrai ne atvirkščiai?
        Žiūriu tamsta manęs nesupratai, nes išties neaiškiai parašiau. Norėjau pasakyti, kad lengvieji automobiliai varmomi ne tik dezelinų, bet gan didelė jų dalis varoma ir benzinu ar dujomis ir yra galimybė rinktis, o beveik visa sunkioji technika tik dyzelinu ir tokios technikos apetitai labai dideli.
        Paskutinis taisė Eisinas; 2016.09.27, 10:11.

        Comment


          Dyzelinių variklių populiarumą ES galima būtų lengvai sureguliuoti mokesčiais. Prieš kelioliką metų dyzeliniai buvo laikomai mažiau taršiais, dabar gi viskas apsivertė aukštyn kojom.
          Dar "kiša koją" tai, kad naujiems benzininiams varikliams dujinė įranga yra labai brangi.
          Beje, ar kas nors atlikinėjo ekologinius tyrimus ten, kur dauguma automobilių gatvėse yra benzininiai (Amerika, Pietryčių Azija)?

          Comment


            Parašė Sula Rodyti pranešimą
            Dyzelinių variklių populiarumą ES galima būtų lengvai sureguliuoti mokesčiais. Prieš kelioliką metų dyzeliniai buvo laikomai mažiau taršiais, dabar gi viskas apsivertė aukštyn kojom.
            Dar "kiša koją" tai, kad naujiems benzininiams varikliams dujinė įranga yra labai brangi.
            Beje, ar kas nors atlikinėjo ekologinius tyrimus ten, kur dauguma automobilių gatvėse yra benzininiai (Amerika, Pietryčių Azija)?
            Dėl didelių akcizų degalams ES jie taip ir išpopuliarėjo, beto nauji dyzeliai nėra labai taršūs vien dėl to, kad pačio kuro mažai sunaudoja, plius automobiliai turi po 2 katalizatorius ir dar suodžių filtrą. Jei dyzelio niekas pasaulyje nebenaudotų, kur reiktų jį dėti ir kaip reiktų kompensuoti benzino trūkumą? Neįmanoma naftą perdirbant vietoje dyzelio pagaminti benziną.
            Flickr

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
              Neįmanoma naftą perdirbant vietoje dyzelio pagaminti benziną.
              Įmanoma. Pabrangintų aišku, bet kiek tiksliai, reiktų skaičiuoti.

              Comment


                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                Įmanoma. Pabrangintų aišku, bet kiek tiksliai, reiktų skaičiuoti.
                Nėra viskas taip paprasta, jei dyzeliui uždės dar didesnius mokesčius, tada dėl išaugusios paklausos pakils benzino kaina ir vėl apsimokės pirkti dyzelį, kad ir su didesniu akcizu:
                Vilniaus Gedimino technikos universiteto Automobilių transporto katedros docentas Saugirdas Pukalskas taip pat sako, kad dyzelino kainą gamyklos didina norėdamos sureguliuoti kuro paklausą. „Naftos perdirbėjai distiliuodami naftą negali pagaminti vien tik dyzelino ar vien tik benzino. Visuomet turi išlikti proporcijos. Pavyzdžiui, jeigu iš tonos naftos išeina 20 proc. benzino ir 20 proc. dyzelino, tai tų proporcijų nelabai pareguliuosi. Jeigu dyzelino paklausa didėja, vadinasi, benzinas turi kažkur kauptis, nes jo paklausa mažėja. Taigi naftos perdirbimo gamyklos tai bando reguliuoti didindamos dyzelino kainą“, – DELFI aiškino jis.

                Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=53407971
                Paskutinis taisė Lettered; 2016.09.27, 10:36.
                Flickr

                Comment


                  Taip ir yra, viską dabar lemia kaina.
                  Kaip ir rašiau, naciai WWII metu aukščiausios klasės aviacinius degalus gamindavosi iš anglies, bet tai "iš bėdos".
                  Yra sukurta dešimtys saidymo-sintetinimo procesų. Galima sintetinti dar švaresnį kurą nei naftos benzinas ar dyzelinas iš dujų, ar bet kokių kitų angliavandenių.

                  https://en.wikipedia.org/wiki/Synthetic_fuel

                  Comment


                    Kažkaip nelabai derinasi dyzelio laidojimas su šituo:

                    „Bentley Bentayga“ su dyzeliniu varikliu – taupyti galės ir turčiai
                    Tiesa, benzininis „Bentayga“ 100 km/val. greitį nuo starto gali pasiekti per 4,1 sek. Tačiau jos kaina prasideda nuo 208 tūkst. 500 eurų, o dyzelinė versija bus ir pigiausia - ją bus galima įsigyti už 146 tūkst. 500 eurų.
                    http://www.delfi.lt/auto/autonaujien....d?id=72383650

                    p.s. priedo dyzelinė versija visai popigi. Lietuviams tai turėtų patikti. Beveik kaip VW Passat.
                    Paskutinis taisė Arunasx; 2016.09.28, 08:50.
                    Nepirk iš Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų ir Pieno žvaigždės

                    Comment


                      Modernieji vidaus degimo varikliai pirmiausia buvo sukurti Vokietijoje. Tačiau ta pati Vokietija nori įkalti lemtingą vinį į šio inžinerinio išradimo karstą ir užbaigti vidaus degimo variklių epochą. Vokietijos Bundesratas siūlo rezoliuciją uždrausti tokius variklius.

                      Draudimas įsigaliotų nuo 2030-ųjų pradžios.
                      http://www.technologijos.lt/n/techno...liu-uzdraudima
                      AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                      Comment


                        /\ taip daryti logiška miestuose, o kaime kam to reikia?

                        Comment


                          Parašė andyour Rodyti pranešimą
                          /\ taip daryti logiška miestuose, o kaime kam to reikia?
                          Tai gal garo variklius leis naudoti?

                          Comment


                            Parašė andyour Rodyti pranešimą
                            /\ taip daryti logiška miestuose, o kaime kam to reikia?
                            Gal dėl to, kad automobiliai teršia vienodai ir kaime ir mieste? Juk ne dėl menamo smogo miestuose ketina uždrausti tuos automobilius, o dėl jų bendros taršos.

                            Comment


                              Parašė Sula Rodyti pranešimą
                              Tai gal garo variklius leis naudoti?
                              Ar jie uždrausti įstatymiškai?
                              Nepirk iš Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų ir Pieno žvaigždės

                              Comment


                                Parašė andyour Rodyti pranešimą
                                taip daryti logiška miestuose, o kaime kam to reikia?
                                Nieko drausti nereikia - nei kaime, nei mieste. Žmonės patys turi pasirinkti - normaliu automobiliu važinėti ar "batareika".
                                Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

                                Comment


                                  Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                  Ar jie uždrausti įstatymiškai?
                                  Kiek žinau - neuždrausti. Velniai žino, kokios taršos normos jiems galioja.

                                  Uždraus vidaus degimo variklius. Nežinau tik kaip skraidys lėktuvai. Taip pat dalį sunkaus transporto ir laivus bus sudėtinga aprūpinti tinkamais akumuliatoriais.

                                  Comment


                                    Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                    Kiek žinau - neuždrausti. Velniai žino, kokios taršos normos jiems galioja.

                                    Uždraus vidaus degimo variklius. Nežinau tik kaip skraidys lėktuvai. Taip pat dalį sunkaus transporto ir laivus bus sudėtinga aprūpinti tinkamais akumuliatoriais.
                                    Lėktuvuose ne VDV, o reaktyviniai. Fūras kaip tik lengviau aprūpinti akumuliatoriais, pvz. per visą priekabos dugną išklojant, laivuose dar daugiau vietos. Bet aišku viskas į kainą atsiremia, kai tokia pigi nafta, dar ilgai važinėsim su VDV. Politika prieš rinką visada pralaimi, reikia ne draudimų, o pigių akumuliatorių.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                      Lėktuvuose ne VDV, o reaktyviniai. Fūras kaip tik lengviau aprūpinti akumuliatoriais, pvz. per visą priekabos dugną išklojant
                                      akumuliatoriai kažkiek sveria, o tai reiškia kad teks mažinti priekabos krovumą, kas brangintų pervežimus.
                                      Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

                                      Comment


                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                        Lėktuvuose ne VDV, o reaktyviniai. Fūras kaip tik lengviau aprūpinti akumuliatoriais, pvz. per visą priekabos dugną išklojant, laivuose dar daugiau vietos. Bet aišku viskas į kainą atsiremia, kai tokia pigi nafta, dar ilgai važinėsim su VDV. Politika prieš rinką visada pralaimi, reikia ne draudimų, o pigių akumuliatorių.
                                        Tai yra VDV atmaina, jūsų žiniai - dujų turbininiai varikliai. Tiek turbopropeleriniai, tiek turboventiliatoriniai. Netgi dalis raketinių variklių yra VDV. Bet tiek to.
                                        Tiesiog dirbtinai ribojant automobilių plėtrą keleiviai nenatūraliai persimes ant avia susisiekimo su keleriopai didesne tarša.

                                        Man kyla daugiau klausimų dėl akumuliatorių gamybos ir utilizavimo taršos.

                                        Bet šiaip jau laidoti VDV yra nekorektiška ir trumparegiška.

                                        Comment


                                          Keičiasi automobilių pirkėjų įpročiai: sparčiai populiarėja benzininiai varikliai
                                          „Anksčiau benzinu varomi automobiliai keliaudavo tik į Rusiją ir Baltarusiją, o dabar lietuviai pradeda ieškoti tokių automobilių ir juos pirkti. Naujų modelių ekonomiškumas yra geresnis, be to, žiemą patiri mažiau problemų, jei vairuoji benzininį automobilį. Kai kurių pirkėjų sprendimui įtakos turi ir triukšmo aspektas – jie tylesni už varomus dyzelinu. Taigi Lietuvos pirkėjai reabilituoja benzininį variklį“, – tendencijas pateikia V.Naujanis.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X