Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts


    Na bet Fiat sukure Fiat Multipla, kuri nuo pat pagaminimo iki dabar stebina savo 'grožiu'.
    Tarp tų baisiųjų įsipaišo kiekvienos markės kažkoks tai modelis, kaip Toyota Yaris Verso, Audi A2 ir kt.
    AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

    Comment


      Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
      Taip butent pritariu. Paziurekim kaip dabar lexus'ai atrodo pries vokiecius kurie gaminti tarkim pries 15 metu. Aisku dizainas skonio reikalas apie ji ginicytis tiesiog visiskai kvaila. Tarkim GSII (1998-2004) ir Audi A6 C5. Lexas atrodo baisiai nors pries 10 metu atrode labai graziai. Gerai vienas zmogus sake, kad japonai grazus buna tik 5 metai nuo debiuto. Nors tarkim Infiniti FX man ir siandiena aki traukia. Arba tarkim GSIII kuris tikrai grazus buvo 2005 metais kaip debiutavo ir as pats asmeniskai jo labai norejau,bet siandien E60 ar A6 C6 tikrai geriau atrodo. Vieninteliai Lexai kurie kazka pasieke dizaino srityje mano nuomone yra IS II ir RX II.
      Kad sakyciau priesingai, audi atrodo baisiai ir nuvalkiotai, o Lexas stilingai ir atlaiko savo klase, kai tuo tarpu tokiu metu audi be bulviu maiso jau nebesiziuri

      Audi pagrindine problema ir yra, kad jau 15metu apart lempu nieko nesugeba ispest naujo. Dizaino skyriuj dirba 2 zmones ir sie simtameciai. Ne be reikalo Audi taip staigiai nuverteja

      Comment


        Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
        Kad sakyciau priesingai, audi atrodo baisiai ir nuvalkiotai, o Lexas stilingai ir atlaiko savo klase, kai tuo tarpu tokiu metu audi be bulviu maiso jau nebesiziuri

        Audi pagrindine problema ir yra, kad jau 15metu apart lempu nieko nesugeba ispest naujo. Dizaino skyriuj dirba 2 zmones ir sie simtameciai. Ne be reikalo Audi taip staigiai nuverteja
        Sveikas

        Tu gal ilysk i www.mobile.de ir pasiziurek kas ir kaip nuverteja. Lexus padeveto dabar absoliuciai neimanoma parduot, kas seniau , taip sutinku, jie buvo brangesni 2004-2010 metais uz Audi, kaip juos masiskai veze i Rusija ir Kazachstanus visokius. As pats anais laikais ju turedavau pardavimui po viena, kad "dasidurt" prie algos. O dabar visi,kas seniau pirko koki GSII nauja ar pan perseda i vokiskus auto. Nieks ju nebenori. Paklausk jei pazysti autotojoj kaip sekasi juos pardavinet siom dienom.

        Cia visiskai nusinekejai. Audi aplamai maziausiai nuverteja is premium segmento ir ne vien ant Lietuvos

        Comment


          Asmenine vendeta pries Lexus? gal tave kas is autotojos isspyre, kad taip viska bandai supilt?

          Nu ir ka, lendu i mobile ir va tavo nekenciamo Lexus/Toyota rezultatai:
          2015 A6 - 33.7k
          2015 GS - 43k
          ---
          2014 A6 - 27k
          2014 GS - 39k
          --
          2013 A6 - 18k
          2013 GS - 28k
          --
          2010 A6 - 9.5k
          2010 GS - 18.4k
          --
          2005 A6 - 2.8k
          2005 GS - 7.7k

          Gal tu toliau papasakok pasakas kokiem kazacham ar dar kazkam, kas neturi interneto

          Comment


            Kaip vidurkį kainų paskaičiavai mobileje?
            Nesakyk, kad čia po pigiausią vieną paėmei

            Comment


              Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
              Asmenine vendeta pries Lexus? gal tave kas is autotojos isspyre, kad taip viska bandai supilt?

              Nu ir ka, lendu i mobile ir va tavo nekenciamo Lexus/Toyota rezultatai:
              2015 A6 - 33.7k
              2015 GS - 43k
              ---
              2014 A6 - 27k
              2014 GS - 39k
              --
              2013 A6 - 18k
              2013 GS - 28k
              --
              2010 A6 - 9.5k
              2010 GS - 18.4k
              --
              2005 A6 - 2.8k
              2005 GS - 7.7k

              Gal tu toliau papasakok pasakas kokiem kazacham ar dar kazkam, kas neturi interneto
              Nelabai sąžininga imti žemiausią kainą ir lyginti, Audi komplektacijos pasirinkimas gerokai didesnis, todėl gali imti su minimum įrangos, halogenais, silpniausiu varikliu ir pan., todėl tiek naujas, tiek naudotas automobilis bus pigesnis.
              Flickr

              Comment


                Nu jau tikrai nesikapstysiu tiek giliai, kad dar audi datempinet, juo labiau, kad esmes taip stipriai nepakeis Imiau pigiausia is abieju. Uz Lexuso kaina iseina laaabai jau pilna Audine arba daug geresniu metu

                O siaip tame ir yra esme, kad Audi buna visiskai plikos, o ja sukomplektavus iki normalaus MB/BMW/Lexus/Jaguar lygio, jos patampa net brangesnes uz siuos, bet nuverteja ypatingai stipriai

                Comment


                  Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                  Parodyk man dyzeli be dyzeliui konstrukciskai iprasto inertiskumo - duosiu kepure prisikt
                  Šiap gali tekt duot ir prišikt. Niekam nėra paslaptis, kad varikliai iš gamyklos išeina šiek tiek prigesinti galioje, turbinos irgi. Su tam tikrom primityviom youtubo ar rusų forumo žiniom galima tą inertiškumą laisvai pašalint.

                  Comment


                    Net nesiplėsiu ant kiek nesąmonė yra imti po pigiausią palyginimui, automobilių perekupai iš juoko numirtų turbūt tokį "palyginimą" pamatę

                    Comment


                      Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                      Asmenine vendeta pries Lexus? gal tave kas is autotojos isspyre, kad taip viska bandai supilt?

                      Nu ir ka, lendu i mobile ir va tavo nekenciamo Lexus/Toyota rezultatai:
                      2015 A6 - 33.7k
                      2015 GS - 43k
                      ---
                      2014 A6 - 27k
                      2014 GS - 39k
                      --
                      2013 A6 - 18k
                      2013 GS - 28k
                      --
                      2010 A6 - 9.5k
                      2010 GS - 18.4k
                      --
                      2005 A6 - 2.8k
                      2005 GS - 7.7k

                      Gal tu toliau papasakok pasakas kokiem kazacham ar dar kazkam, kas neturi interneto
                      2013 metu A6 3,0TDI su tikrai ne pilnu farsu ir 60k rida vokietijoje kainuoja 48-60k EUR. Lexus'as GS300h tiek beveik kainuoja naujas. Zinok as kazkaip kuo toliau tuo labiau esu suzavetas tavo ismintim. Pagal tai kaip tu padarei si palyginima.

                      Saunuolis!!!
                      Paskutinis taisė Darius555; 2015.09.05, 20:25.

                      Comment


                        Na, nesi mano studentas, kad pateikineciau issamia analize su formulem ir tuo labiau, kad paneiginet tavo teiginius be irodymu Gal tu pirma nustok burt beleka ir susitaikyt su ta mintim, kad Audi kainuoja kaip premium klases markiu topas, o nuverteja ne ka leciau nei Alfa Romeo Pilnas mobile.de ir autopliusas irodymu, jei nori kazka bandyt irodyt - eik rink ir deliokis. Pasiimsiu popkornu ir paziuresiu, kaip bandai su vejo malunais pakovot

                        Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                        Šiap gali tekt duot ir prišikt. Niekam nėra paslaptis, kad varikliai iš gamyklos išeina šiek tiek prigesinti galioje, turbinos irgi. Su tam tikrom primityviom youtubo ar rusų forumo žiniom galima tą inertiškumą laisvai pašalint.
                        Siulai varikli perkonstruot? Dyzelio inertiskumas yra del to, kad kuras uzdegamas slegio pagalba, kas reikalauja daugiau laiko ("slugish" benzas butu kazkas panasaus i atkinsono ciklo variklius), bet konstrukciskai neperdarant - neimanoma

                        Comment


                          Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                          Siulai varikli perkonstruot? Dyzelio inertiskumas yra del to, kad kuras uzdegamas slegio pagalba, kas reikalauja daugiau laiko ("slugish" benzas butu kazkas panasaus i atkinsono ciklo variklius), bet konstrukciskai neperdarant - neimanoma
                          Nesiūlau, o ir kaip veikia dyzelinis variklis - žinau. Galima paankstinti turbinos įsijungimo laiką vos su vienu atsuktuvu (jeigu galima prie reguliatoriaus normaliai prieit). Čia irgi pagal tamstos logiką, turėtų ir įsijungus turbinai dyzeliai būt inertiški, tačiau kažkodėl sukimo monentai pas juos didesni už benzinus. Kai dyzelis baigs traukt, benzinas dar tik pradės ir jau smirdančius dūmus uostys.

                          Comment


                            Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                            Na, nesi mano studentas, kad pateikineciau issamia analize su formulem ir tuo labiau, kad paneiginet tavo teiginius be irodymu Gal tu pirma nustok burt beleka ir susitaikyt su ta mintim, kad Audi kainuoja kaip premium klases markiu topas, o nuverteja ne ka leciau nei Alfa Romeo Pilnas mobile.de ir autopliusas irodymu, jei nori kazka bandyt irodyt - eik rink ir deliokis. Pasiimsiu popkornu ir paziuresiu, kaip bandai su vejo malunais pakovot



                            Siulai varikli perkonstruot? Dyzelio inertiskumas yra del to, kad kuras uzdegamas slegio pagalba, kas reikalauja daugiau laiko ("slugish" benzas butu kazkas panasaus i atkinsono ciklo variklius), bet konstrukciskai neperdarant - neimanoma

                            Nu kadangi protu as tikrai tiek kiek tu nepasizymiu, taciau pabandysiu panaudot tavo metoda ir surasiu Vokietijoje brangiausia 2013 metu GS ir A6

                            Lexus GS450h - 48 900EUR
                            Audi A6 - 75 000EUR

                            http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/de...&pageNumber=41

                            http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/de...2&pageNumber=2



                            Nu ka dabar gudruti papasakosi?
                            Paskutinis taisė Darius555; 2015.09.05, 21:04.

                            Comment


                              Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                              Siulai varikli perkonstruot? Dyzelio inertiskumas yra del to, kad kuras uzdegamas slegio pagalba, kas reikalauja daugiau laiko ("slugish" benzas butu kazkas panasaus i atkinsono ciklo variklius), bet konstrukciskai neperdarant - neimanoma
                              O tu niekada negalvojai, kodėl to paties automobilio modelio ir vienodo darbinio tūrio varikliai turi skirtingus galingumus?
                              Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

                              Comment


                                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                Visą šitą puikiai atlieka pats vairuotojas. Ir bėgius vairuotojas puikiai permetinėja pats.
                                Turbūt esat nusistatęs ir prieš elektrinius langus, nes juk rankos puikiai gali mosuoti "irklais"

                                Comment


                                  Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                  Turbūt esat nusistatęs ir prieš elektrinius langus, nes juk rankos puikiai gali mosuoti "irklais"
                                  Dabartinėse mašinose irklų beveik nesutiksi.
                                  Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

                                  Comment


                                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                    Dabartinėse mašinose irklų beveik nesutiksi.
                                    Labai dažnai galinėse durelėse "irklai" ir naujuose automobiliuose.
                                    AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                    Comment


                                      Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                                      Nu kadangi protu as tikrai tiek kiek tu nepasizymiu, taciau pabandysiu panaudot tavo metoda ir surasiu Vokietijoje brangiausia 2013 metu GS ir A6

                                      Lexus GS450h - 48 900EUR
                                      Audi A6 - 75 000EUR


                                      Nu ka dabar gudruti papasakosi?
                                      Tai tu apsispresk, ka bandai irodyt, kad audi nuverteja maziau uz Lexus ar kad gali but brangesne? Taip audi yra brangesne uz MB/BMW/Jaguar/Lexus jei sukomplektuoji taip pat. Taip, audi nuverteja greiciau ir labiau nei MB/BMW/Jaguar/Lexs As pateikiau maziausias kainas tam, kad nuvertejima parodyt, jog, kaip tu teigi seno Lexuso niekam nereikia, o bet taciau net 10m Lexusas du kart ir daugiau brangesnis uz bulviavezi

                                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                      O tu niekada negalvojai, kodėl to paties automobilio modelio ir vienodo darbinio tūrio varikliai turi skirtingus galingumus?
                                      Skiriasi turbinos (arba slegis), ECU, mapai, ismetimo sistemos, galiausiai to pacio darbinio turio varikliai gali but gerokai skirtingi (pvz FIAT/AR Fire serija). Daug dalyku, kas gali skirtis ir priklauso nuo gamintojo, kaip jis nori juos sluoksniuot Bet nelabai supratau kodel klausi?

                                      Comment


                                        Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                                        Skiriasi turbinos (arba slegis), ECU, mapai, ismetimo sistemos, galiausiai to pacio darbinio turio varikliai gali but gerokai skirtingi (pvz FIAT/AR Fire serija). Daug dalyku, kas gali skirtis ir priklauso nuo gamintojo, kaip jis nori juos sluoksniuot Bet nelabai supratau kodel klausi?
                                        Perčipuojant mašinos kompą (nekeičiant nei turbinos, nei duslintuvo), galima padaryti ne vieną papildomą kilowatą.
                                        Parašė booraz Rodyti pranešimą
                                        Labai dažnai galinėse durelėse "irklai" ir naujuose automobiliuose.
                                        Ataiprašau, bet galinėje sedinėje aš nevažinėju.
                                        Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

                                        Comment


                                          „Audi“ į kelius komandiruoja dar vieną naujieną – net 340 AG pasiekiantį dyzelinį „SQ5 TDI plus“


                                          3 litrų darbinio tūrio biturbo V6 TDI variklis išvysto 250 kW (340 AG) pajėgumą ir iki 700 Nm sukimo momentą.

                                          Vidutinės degalų sąnaudos, l/100 km: 6.7 – 6.6;
                                          Nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per 5,1 sek. ir išvysto 250 km/val. greitį.
                                          Europiečio svajonė.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X