Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tą "vos vos" juntamą kvapelį ypač smagu užuosti važiuojant dviračiu gatve.
    Dar jei sutinki autobusą dyzelinį, tai išvis faina.

    O stovint kamštyje už dyzelinio automobilio ar nuo šviesoforo pradedant judėt į įkalnę, tai ir užsidarius langus (neesant salono filtrui) puikiai galima pauostyt visą "tą skanų dyzelio kvapą".
    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

    Comment


      Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
      Bet turi vibracija, specifine smarve ir slykstu garsa ir in general - begalo buki varikliai turintys nezmoniska turbo laga. Plius trankantis tik miestu ir ypac mazais atstumais - kemsas dpf, katalozatoriai ir egr, kuriuos pastoviai plaut reikia, norint, kad kazkas bent vaziuotu tiesiog neverta, 1.4 turbo benzas ir valgys panasiai ir trauka daug geriau ir komforto daugiau, o ir prieziuros tiek nereiks

      Be galo buki varikliai - tu aplamai turejas kada gyvenime normalu dyzeli, o ne IS220d D-CAT, kuris tikrai pilnai atitinka tavo aprasyma?

      Del smarves - EURO 5 ir 6 tikrai maziau smirda uz hibridus, nes salto hibrido variklis dirba ant pacoso ir tai smirda

      Vibracija - pritariu, hibridas/benzinas maziau vibruoja

      1,4 - Labai abejoju ar valgys maziau ir trauks geriau

      DPF - kemsasi, bet pas normalius dyzlius uzsidega lempute, kad vaziuot i trasa prapust man uzsidege buvo viena karta (masina 2013 metu)

      Del mazu atstumu - taip pritariu geriau benzinas ypac ziema, nes dyzelis syla ilgiau, ir tiesiog jei nori turet silta masina jungi webasto, kas degina kura ir tuomet jokios ekonomijos

      Turbo lagas - BMW, Audi jau seniai atsikrate sitos ligos, pats eksplotuoju 2013 metu masina ir galiu tai patvirtint
      Paskutinis taisė Darius555; 2015.08.30, 11:59.

      Comment


        Parašė dondc Rodyti pranešimą
        Tą "vos vos" juntamą kvapelį ypač smagu užuosti važiuojant dviračiu gatve.
        Dar jei sutinki autobusą dyzelinį, tai išvis faina.

        O stovint kamštyje už dyzelinio automobilio ar nuo šviesoforo pradedant judėt į įkalnę, tai ir užsidarius langus (neesant salono filtrui) puikiai galima pauostyt visą "tą skanų dyzelio kvapą".
        Man keista, kad ES propoguoja žalią energiją, o beveik visi važinėja su dizeliais.

        Comment


          Parašė dondc Rodyti pranešimą
          Tą "vos vos" juntamą kvapelį ypač smagu užuosti važiuojant dviračiu gatve.
          Dar jei sutinki autobusą dyzelinį, tai išvis faina.

          O stovint kamštyje už dyzelinio automobilio ar nuo šviesoforo pradedant judėt į įkalnę, tai ir užsidarius langus (neesant salono filtrui) puikiai galima pauostyt visą "tą skanų dyzelio kvapą".
          Jeigu auto iš užpakalio eina juodi dūmai, tai vargiai auto reikia kaltinti...

          Comment


            Parašė dondc Rodyti pranešimą
            Tą "vos vos" juntamą kvapelį ypač smagu užuosti važiuojant dviračiu gatve.
            Jokio ypatingai smidančio kvapo dyzelis neduoda.

            Comment


              Parašė andyour Rodyti pranešimą
              Man keista, kad ES propoguoja žalią energiją, o beveik visi važinėja su dizeliais.
              Nežinau kaip su kitais, bet pas naujesnius BMW, tai dyzeliniai išleidžia mažiau taršos negu jų atitinkami benzininiai varijantai

              Comment


                Tarsa tai nera vien tik co2. O dyzelis kietuju daleliu isleidzia gyva velnia, nekalbant apie kitus kancerogenus. Joks pasaulio dyzelis nebus svaresnis uz benzina, fiziskai neimanoma
                Prancuzai bent Paryziui jau numate isguit dyzelius

                Comment


                  Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                  Be galo buki varikliai - tu aplamai turejas kada gyvenime normalu dyzeli, o ne IS220d D-CAT, kuris tikrai pilnai atitinka tavo aprasyma?
                  Zmona vazineja su 320d, pirkom tuo pat metu, kaip ir as savaji is300h. Lavonas is traukos
                  Del smarves - EURO 5 ir 6 tikrai maziau smirda uz hibridus, nes salto hibrido variklis dirba ant pacoso ir tai smirda
                  Ar su pacosu nieko nemaisai, tai jau senai neegzistuojantis dalykas, o hibridai tiesiog apsukas sukelia. Saltas benzas visad turi kvapeli, bet po minutes jo nebera, o dyzelis visada smirda. Ypac "smagu" kai dviraciu vaziuojant sustoji sankryzoj, o aplink vien dyzeliai - numirt galima

                  DPF - kemsasi, bet pas normalius dyzlius uzsidega lempute, kad vaziuot i trasa prapust man uzsidege buvo viena karta (masina 2013 metu)
                  Zmonos tokiu pat dyzelis 320d, turejau vezt I krasta du kart kad plautu, nes neprapycia autostrada, o kompas ijungia emergency ir nei traukos nei greicio belieka

                  Turbo lagas - BMW, Audi jau seniai atsikrate sitos ligos, pats eksplotuoju 2013 metu masina ir galiu tai patvirtint
                  Tas pats bimbalas buna nerealiai bukas iki 1600, o normaliau traukia tik nuo 2000rpm. Bet kiek teko dyzeliu vairuot tai visi lavonai, kol turbina nesudirba, o jei dar deze letesne, tai tas tarpas labai stipriai jaucias. Buvau pasiemes pagainiot XE dyzeli, tai ir pas ji tik deze gelbeja, nes buvo situacija, kai apsisukinejau gatvej, buvo tarpas ir paspaudziau iprastai gaza, tai kol sugalvojo greiciau pajudet, tai ir tarpas baiginejos, o paspaudus pilna dugna sove saule piest, nes permete staigiai I pirma anyways, darbiniam pilkam dyzeliui - viskas ok, tik lavai noreciau, kad LTU Prancuzu pavyzdziu isgrustu dyzelius is miestu, ar bent draustu I Vilniu/Kauna/Klaipeda/Panevezi/Siaulius ivaziuot dyzeliams neturintiems bent Euro3.

                  Comment


                    Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                    Zmona vazineja su 320d, pirkom tuo pat metu, kaip ir as savaji is300h. Lavonas is traukos

                    Ar su pacosu nieko nemaisai, tai jau senai neegzistuojantis dalykas, o hibridai tiesiog apsukas sukelia. Saltas benzas visad turi kvapeli, bet po minutes jo nebera, o dyzelis visada smirda. Ypac "smagu" kai dviraciu vaziuojant sustoji sankryzoj, o aplink vien dyzeliai - numirt galima

                    Zmonos tokiu pat dyzelis 320d, turejau vezt I krasta du kart kad plautu, nes neprapycia autostrada, o kompas ijungia emergency ir nei traukos nei greicio belieka
                    DPF šiais laikais pašalinami/išjungiami, o ne plaunami, traukia geriau nei pas naują auto. Pas mane 25 kW galia padidėjo, ir realiai jaučiasi, ne tik ant popieriaus.
                    Paskutinis taisė Lettered; 2015.09.02, 23:48.
                    Flickr

                    Comment


                      Taigi rašė - "Ypac "smagu" kai dviraciu vaziuojant sustoji sankryzoj, o aplink vien dyzeliai - numirt galima". Kaip suprantu DPF pašalinimas labai padeda tokiu atveju

                      Comment


                        Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                        dyzelis visada smirda. Ypac "smagu" kai dviraciu vaziuojant sustoji sankryzoj, o aplink vien dyzeliai - numirt galima
                        Netiesa. Aš dirbu geležinkelyje ir žinau, kas yra dyzelio išmetimas, jokio nemalonaus kvapo nėra.
                        Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                        paspaudus pilna dugna sove saule piest, nes permete staigiai I pirma
                        Reikėjo pirkti normalų automobilį, o ne "automatą".

                        Comment


                          Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                          Zmona vazineja su 320d, pirkom tuo pat metu, kaip ir as savaji is300h. Lavonas is traukos
                          Nori pasakyt IS300h traukia gerai , o 320d F30 lavonas. Zinai ka as tau pasakysiu - tu neturi to 320d F30. Rask nors viena testa nete kur pasakyta kad IS300h geriau eina uz 320d F30.

                          Va kokia gera masina IS300h

                          https://www.youtube.com/watch?v=noMrPxZOgYE

                          Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                          Zmonos tokiu pat dyzelis 320d, turejau vezt I krasta du kart kad plautu, nes neprapycia autostrada, o kompas ijungia emergency ir nei traukos nei greicio belieka

                          Tu arba salerka is baltarusijos jam vezi, arba jo rida 300 000km arba tu cia sumeluot kazka Bandai, noredamas papasakot kad IS300h geriau. As kito varianto neturiu. O gal pas tave 320d 2001 metu?

                          Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                          Ar su pacosu nieko nemaisai, tai jau senai neegzistuojantis dalykas, o hibridai tiesiog apsukas sukelia. Saltas benzas visad turi kvapeli, bet po minutes jo nebera, o dyzelis visada smirda. Ypac "smagu" kai dviraciu vaziuojant sustoji sankryzoj, o aplink vien dyzeliai - numirt galima
                          Tau penkiolika zmoniu sako, kad dyzeliai nesmirda, pats garaze uzkures tycia palaikiau savo 3min - dyzelio kvapo jokio. Jei pas tave senas grabas dyzelis ir ispjautu katalizatorium tuomet taip - sutinku jie smirda
                          Paskutinis taisė Darius555; 2015.09.03, 09:50.

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                            DPF šiais laikais pašalinami/išjungiami, o ne plaunami, traukia geriau nei pas naują auto. Pas mane 25 kW galia padidėjo, ir realiai jaučiasi, ne tik ant popieriaus.
                            Nera tu problemu su tais DPF pas vokiecius nebent rida perlipa 300k. Maziau jus cia klausykit Vir2 pasaku. IS300h jam geriau lupa uz 320d, vaziavau su GS350h - ten nesusipratimas ant ratu
                            Paskutinis taisė Darius555; 2015.09.03, 09:51.

                            Comment


                              Įdomu kokiomis apsūkomis jis važnėja su dyzeliu, jei jam trauka tik nuo 1600 rpm. 1000-1500?

                              Comment


                                ne, 320d yra 2013 metu, pravaziavus 40k km, visi 95% prasukmi mieste ir maza dalis pakeliui i Vilniu. Kol buvo garantine masina, tai niekas jokiu DPF nepjauna ir neatjungineja
                                Kuras visada is Neste, jokio baltarusisko nemacius

                                Skirtumas tarp IS300h ir 320d yra tas, kad IS traukia visada greitai ir staigiai, o traktoriukas dar pagalvoja ir yra inertiskas lyginant su betkokiu benzu. Jei nepatinka palyginimas, gali IS300h pakeist i 320i, esme liks ta pati Jei bandysi irodyt, kad 320d geriau traukia, tai ju abieju 0-100 yra 7.8, kas yra absoliuciai identiska.

                                Parašė k0fis Rodyti pranešimą
                                Įdomu kokiomis apsūkomis jis važnėja su dyzeliu, jei jam trauka tik nuo 1600 rpm. 1000-1500?
                                Autopilotas ant 60 ir apsukos +-1400 su 60 limit ijungtu.

                                Comment


                                  Nepriklausomai bendzinas ar dyzelis turbavykas tokiame rpm diapazone važiuojant bus tas turbo lagas, kitaip ir būti negali, nebent koks biturbo bus, ar mažalitris bendzas su maža sraige. O šiaip, kam trauka važiuojant autopilotu? Aplamai nesu gyvenime važinėjęs tokiomis apsukomis nei su bendzu nei su dyzeliu. Kalbu apie mechaninę dežę.

                                  Comment


                                    Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                                    ne, 320d yra 2013 metu, pravaziavus 40k km, visi 95% prasukmi mieste ir maza dalis pakeliui i Vilniu...Autopilotas ant 60 ir apsukos +-1400 su 60 limit ijungtu.
                                    Autopilotas mieste? Su nuolatiniais kamščiais ir šviesoforais?

                                    Comment


                                      yra radarai ir autostopas - patogiau nebuna

                                      Comment


                                        Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                                        ne, 320d yra 2013 metu, pravaziavus 40k km, visi 95% prasukmi mieste ir maza dalis pakeliui i Vilniu. Kol buvo garantine masina, tai niekas jokiu DPF nepjauna ir neatjungineja
                                        Kuras visada is Neste, jokio baltarusisko nemacius

                                        Skirtumas tarp IS300h ir 320d yra tas, kad IS traukia visada greitai ir staigiai, o traktoriukas dar pagalvoja ir yra inertiskas lyginant su betkokiu benzu. Jei nepatinka palyginimas, gali IS300h pakeist i 320i, esme liks ta pati Jei bandysi irodyt, kad 320d geriau traukia, tai ju abieju 0-100 yra 7.8, kas yra absoliuciai identiska.



                                        Autopilotas ant 60 ir apsukos +-1400 su 60 limit ijungtu.
                                        Ir vel meluoji !!!!!

                                        320d 0 - 100 7.4s
                                        IS300h 0 - 100 8.4s

                                        https://www.youtube.com/watch?v=ZcFmN5zOfQY
                                        https://www.youtube.com/watch?v=1cYY6DRCflU

                                        Vien is video jau matosi kad BMW lupa zymiai geriau.

                                        Parodyk nors viena testa kur rasoma kad IS300h yra dinamiska masina ir gali ligiuotis I BMW 3 F30. Kazkaip tik is taves vieno tokia nuomone girdziu

                                        Comment


                                          Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                                          yra radarai ir autostopas - patogiau nebuna
                                          O prie ko čia radarai, jeigu aš neviršiju greitį?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X