Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė index Rodyti pranešimą
    Dar privalumas, kad mieste nemažai gali nuvažiuoti tik elektriniu varikliu, be burzgiančio benzininio. Tik tylus bzzzzz, bzzzzzz.
    Tai ir vazineja jis su ja tik mieste, kelionems stovi dyzelis minivenas :-). Trasoj ant 140km/h vaziuot tas pats kaip su benzinu jokios ekonomijos. Bet mane asmeniskai tas tylumas tai nervina, kai gryzineja namo o variklis "nedirba".
    Paskutinis taisė Darius555; 2015.07.08, 16:48.

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
      Taupymas sąlyginis dalykas, hibridas už tą patį modelį su benzinu ar dyzeliu kainuos gerokai brangiau, nuo keliolikos iki keliasdešimt procentų daugiau, o dyzelis užmiestyje netgi dar mažiau ima nei benzininis hibridas.
      Nenoriu kartotis, bet Oranger paklause ne apie nauja, o pateikiau pvz, kur kaina identiska. Tai labai jau nuo temos nutolot

      Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
      Nu ir sakyk ka nori bet Q5 tikrai uz RX450h valdymo savybem yra aukstesne visa galva, ar, kad tavo motka turi tai dabar pulsi aiskint kad lexas smagiau.
      Na nezinau, man atvirksciai pasirode tas barskaliukas. Nei as puolu aiskint nei ka, man pvz naujas Volvas, q7, x6 ar naujas rx450 tikrai smagesni uz ta, bet tas q5 tai atgyvenes kledariukas. Modeli reikejo atnaujint senai pries 5metus, bet kaip leidzia, taip leidzia. Pats paminejai konkrecius pavyzdzius, kur buktai q5 turi geresni komforta... Na nera taip. Nei vienas dyzelis neturi geresnio komforto vaziuojant uz hibrida ar phev.
      Vidutines tirkai nera 10. 10 ima mieste, o vat kaip su RX telpi i 8,2 tai labai idomu butu suzinot
      Jei kada sedejai Q5, tai meniu yra vidutines kur rodo. Pati vadeliotoja sako, kad apie 10, todel neturiu pagrindo netiket, juolab, kad A6 su tokiu varikliu bet be stop/start, srebia ir 11

      As nesu priesiskas japoniskiems gaminiams - tik konstatuoju, kad jie atsilieka nuo vokieciu konkurentu, o tu dar apie kazkoki inotyvyma cia aiskini. As per gyvenima turejau daugiau Lexus nei Audi pvz
      Jei pameni, tai paklause apie minivena... Jeigu ka Puolei aiskint apie lexusus ir bemvus, nors nei tas nei tas neturi miniveno (apart 2er). Ir kazkuo uzkliuvo, kad C-maxas energi kainuoja tiek pat, kiek iprastas. Kuomet kaina identiska, tuomet nesugalvoju nei vieno pliuso kuri galetu turet senoviskas dyzelis ar benzas pries energi varianta, nei vienu atzvilgiu.

      O del hibrido suvartojimo trasoj - CVT deze trasoj suvartoja gerokai maziau, o taip pat hibridas ijungia elektra vaziuodamas i ikalnes, todel maziau apkrauna VDV. Isinejas mitas, kad valgo vienodai, betkas pavairaves hibrida gali isitikint priesingai. Bet aisku, hibridas ir elektra yra setono ismislas, o va dyzelis...

      Comment


        Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
        q7, x6 ar naujas rx450 tikrai smagesni uz ta, bet tas q5 tai atgyvenes kledariukas.
        Iš kur pas žmones tokia aistra dideliams auto? - man asmeniškai "Golf" klasė yra pats tas: tapus, talpus, mažesnės parkavimo problemos.
        Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
        Bet aisku, hibridas ir elektra yra setono ismislas, o va dyzelis...
        Sutinku, dyzelis yra geras daiktas.

        Comment


          Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
          Nenoriu kartotis, bet Oranger paklause ne apie nauja, o pateikiau pvz, kur kaina identiska. Tai labai jau nuo temos nutolot


          Na nezinau, man atvirksciai pasirode tas barskaliukas. Nei as puolu aiskint nei ka, man pvz naujas Volvas, q7, x6 ar naujas rx450 tikrai smagesni uz ta, bet tas q5 tai atgyvenes kledariukas. Modeli reikejo atnaujint senai pries 5metus, bet kaip leidzia, taip leidzia. Pats paminejai konkrecius pavyzdzius, kur buktai q5 turi geresni komforta... Na nera taip. Nei vienas dyzelis neturi geresnio komforto vaziuojant uz hibrida ar phev.

          Jei kada sedejai Q5, tai meniu yra vidutines kur rodo. Pati vadeliotoja sako, kad apie 10, todel neturiu pagrindo netiket, juolab, kad A6 su tokiu varikliu bet be stop/start, srebia ir 11


          Jei pameni, tai paklause apie minivena... Jeigu ka Puolei aiskint apie lexusus ir bemvus, nors nei tas nei tas neturi miniveno (apart 2er). Ir kazkuo uzkliuvo, kad C-maxas energi kainuoja tiek pat, kiek iprastas. Kuomet kaina identiska, tuomet nesugalvoju nei vieno pliuso kuri galetu turet senoviskas dyzelis ar benzas pries energi varianta, nei vienu atzvilgiu.

          O del hibrido suvartojimo trasoj - CVT deze trasoj suvartoja gerokai maziau, o taip pat hibridas ijungia elektra vaziuodamas i ikalnes, todel maziau apkrauna VDV. Isinejas mitas, kad valgo vienodai, betkas pavairaves hibrida gali isitikint priesingai. Bet aisku, hibridas ir elektra yra setono ismislas, o va dyzelis...
          Nu nepyk, nepyk, ne sietono ismislas o musu ateitis, paziurek audi e-tron paleido BMW ActiveH, as tik noriu pasakyt kad neverta permoket auksciau daviau skaicius kiek BMW 3er kainuoja dyzelis ir hybridas. Pasakyk nuosirdziai kuri pirktum is BMW, garantuoju 320d.

          Q5 kledariukas - o tavo mamos RX450h ne kibiriukas, abi masinos gaminamos nuo 2009 metu (be to gerai sukomplektuota Q5 ir kastuoja brangiau uz RXa) tai abi iseina kad kibirai ir reikia keist, RXas jau naujas isleistas, atmink japonu modelio gyvenimo trukme yra 6 metai mazdaug, vokiecio 7-8 metai. Japonai keicia dazniau nes atsilieka nuo vokieciu, neuzsigauk, nenoriu cia kazko uzstumt pries japonus bet tokia yra realybe

          Comment


            Kas čia per gyvenimo trukmė? Sakyčiau, japonai kaip tik ilgiau gyvena už vokiečius ne tik kaip žmonės, bet kaip ir automobiliai. Pff, vokietfanis

            Comment


              Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
              Kas čia per gyvenimo trukmė? Sakyčiau, japonai kaip tik ilgiau gyvena už vokiečius ne tik kaip žmonės, bet kaip ir automobiliai. Pff, vokietfanis
              Modelio trukmė, tai kiek metų yra kažkuris vienas modelis gaminamas iki išleidžiant jį pakeičiantį naują.

              Comment


                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                Iš kur pas žmones tokia aistra dideliams auto? - man asmeniškai "Golf" klasė yra pats tas: tapus, talpus, mažesnės parkavimo problemos.
                Na, man maža mašina netinka, nes reikia vietos šuniui, taip pat dažnai vykstu į keliones darbo reikalais ir tenka vežti visokios aparatūros...

                Comment


                  Parašė oranger Rodyti pranešimą
                  Na, man maža mašina netinka, nes reikia vietos šuniui, taip pat dažnai vykstu į keliones darbo reikalais ir tenka vežti visokios aparatūros...
                  A koks šuniukas?
                  Eurovanas geras tuo, kad plačiai paplitęs, dar gan naujas modelis, o iš šroto dalių gauti ne problema. Dar geras tuo, kad turi stumdomas šonines duris ir viduje priekines sėdynes galima persukti į priešingą pusę. Eurovanas geras tuo, kad PSA vieni iš geriausiai nuo korozijos apsaugotų kėbulų. Na, o kadangi eurovanų daug yra, tai perkant būtų didesnis pasirinkimas.
                  Minusai, tai tikrai didelė mašina ir jeigu norisi benzininės mašinos, tai pasirinkimas gali būti mažas. Man asmeniškai nepatinka prietaisų skydelis viduryje panelės, bet čia jau skonio reikalas.
                  Paskutinis taisė Eisinas; 2015.07.08, 20:16.

                  Comment


                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                    Iš kur pas žmones tokia aistra dideliams auto? - man asmeniškai "Golf" klasė yra pats tas: tapus, talpus, mažesnės parkavimo problemos.
                    Pritariu. Praktiška ir toje klasėje tikrai yra iš ko rinktis.

                    Comment


                      Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                      Nu nepyk, nepyk, ne sietono ismislas o musu ateitis, paziurek audi e-tron paleido BMW ActiveH, as tik noriu pasakyt kad neverta permoket auksciau daviau skaicius kiek BMW 3er kainuoja dyzelis ir hybridas. Pasakyk nuosirdziai kuri pirktum is BMW, garantuoju 320d.
                      Zmona ir vazineja su tokiu negaliu labai skustis, visai smagi masina, tik nemazai buvo smulkiu problemu ir pora stambiu (galinis difas subyrejo) iskart pasibaigus garantijai. Tai didelis aciu Krastai ir viska pakiso po garantiniu

                      Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                      Q5 kledariukas - o tavo mamos RX450h ne kibiriukas, abi masinos gaminamos nuo 2009 metu (be to gerai sukomplektuota Q5 ir kastuoja brangiau uz RXa) tai abi iseina kad kibirai ir reikia keist, RXas jau naujas isleistas, atmink japonu modelio gyvenimo trukme yra 6 metai mazdaug, vokiecio 7-8 metai. Japonai keicia dazniau nes atsilieka nuo vokieciu, neuzsigauk, nenoriu cia kazko uzstumt pries japonus bet tokia yra realybe
                      Del modelio trukmes - nebutinai. Senas IS gyvavo beveik desimtmeti, o paskutiniaisiais metais istikruju buvo atgyvena lyginant su konkurentais Audine ir uz X3 ar GLK brangesne, bet asmeniskai as jos brangumo negaleciau pateisint, kai konkurentus gali ipirkt. Del RX, tai negaliu gincytis, modelis moraliskai pasenes, o ir lyginant su senuoju - nera toks vykes

                      Comment


                        Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                        13 500eur kastuoja dabar stovintis autopliuse. Tos pacios kartos ir metu dyzelis ir benzas kainuoja brangiau. Tai arba as nemoku skaicuot arba rasai bele rasyt
                        Apie naują rašiau. Autopliusas ne rodiklis - laukinė (bet reali) rinka..

                        P.S. Gariūnuose krūva Priusų stovi, papigiai, nudususiais akumais.
                        Paskutinis taisė Sula; 2015.07.08, 21:34.

                        Comment


                          Parašė oranger Rodyti pranešimą
                          Na, man maža mašina netinka, nes reikia vietos šuniui, taip pat dažnai vykstu į keliones darbo reikalais ir tenka vežti visokios aparatūros...
                          O tai kuo koks universalas netinka? Jei Lagunos bagažinėj didelis reksas laisvai jaučias, tai panašaus dydžio mašinoj tikrai tilps viskas, ko reikia. Plius, geresnė išvaizda ir bendri gabaritai.

                          Comment


                            Parašė Sula Rodyti pranešimą
                            Apie naują rašiau. Autopliusas ne rodiklis - laukinė (bet reali) rinka..

                            P.S. Gariūnuose krūva Priusų stovi, papigiai, nudususiais akumais.
                            Nauju ju Lietuvoj isvis nepardavineja. Fordas ir st nesiulo Lietuvai isigyt

                            Comment


                              "Scania" ir Švedijos Transporto Administracija (Trafikverket) bei "Vinnova" ir "Energimyndigheten" pradėjo naujų "Scania" hibridinių vilkikų bandymus specialiuose elektros energija krauti skirtuose keliuose (šv. elvägar), esančiuose prie Stokholmo-Arlanda oro uosto ir Gävle miesto.
                              Manoma, kad ateityje elektrinius vilkikus bus galima krauti energija tam tikruose kelio ruožuose, kur bus įrengta tokia infrastruktūra.


                              Šaltinis

                              Comment


                                „Volvo“ gamins sportinius automobilius bei konkuruos su „Tesla“

                                Metų metus „Volvo“ buvo žinomi kaip praktiškų automobilių gamintojai. Tačiau dabar jie nori prisijaukinti ir kitą savybę – sportiškumą. Tam švedai pasitelkė partnerius „Polestar“ (Švedija).
                                Plačiau: http://vz.lt/laisvalaikis/automobili...#ixzz3geplnSvL

                                Comment


                                  Toyota visai nusivaziavo... Visus ju "dizainerius" deretu atleist ir uzdraust prisiliest net prie paspirtuku. Is pradziu sudirbo Mirai, o dabar sugadino Prius... Kazkoks pasityciojimas is naujojo Prius:

                                  Comment


                                    Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                                    Toyota visai nusivaziavo... Visus ju "dizainerius" deretu atleist ir uzdraust prisiliest net prie paspirtuku. Is pradziu sudirbo Mirai, o dabar sugadino Prius... Kazkoks pasityciojimas is naujojo Prius:
                                    Atvaizdas
                                    Primena Lexus, dabar jų visi nauji modeliai panašiai aštrūs, turbūt bendri dizaineriai.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Lexus daug kam grazus Man asmeniskai IS yra graziausias jo klases sedanas, ta pati galiu pasakyt ir apie NX, bet tai, ka daro su Toyota brandu tai... Avensis sugadino, kazkoki pasityciojima is Prius padare... Senas Prius tikrai nebuvo grazus, bet bent buvo pusetinas ir tai buvo tokia isvaizda prie kurios galima priprast, bet sitas "grazOlis" tai kazkas nesuvokiamo, kaip tai gali but patvirtinta galutinei produkcijai

                                      Comment


                                        Na kad nieko tragiško, lyginant su ankstesniais Prius. Bet norėtųsi pamatyti daugiau nuotraukų.

                                        O šiaip Toyota truputį mėgsta pagrybauti su Dizainais. Kartais pavaro labai gerų (pvz., 2006- Lexus LS arba 2005- Lexus IS), bet kartais pripjauna grybo. Kad ir dabartinė visa Lexus gama. Imho, nei šis, nei tas. Kažkokie klystkeliai dizaino paiškose. O premium auto kategorijoje tai nėra labai gerai.

                                        Comment


                                          Visi Prius, kaip ir apskritai visos Toyotos baisios, lygiai taip pat kaip kokie VW - tautos vežimai, nuobodūs, santūrus ir tai matyt niekada nepasikeis. Šis modlis, kažkas įdomesnio, vis ne kaip visi, kažkas išskirtinesnio. Nesakau, kad gražu, bet bent jau kažkas ryškesnio ir bent jau vos vos nestandartinio, vis kažkokią emociją sukuria, o tai jau geriau nei tiesiog eilinis baisus ir neįdomus standartiškas atrodantis modelis.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X