Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Visai vertas pažiūrėti reportažas apie naują Audi A4, kur šneka ir žmonės, kūrę šitą modelį

    Comment


      Still, audi stigmos niekas neisims ) Ipirkdamas MB/BMW/Jaguar/Alfa Romeo/Lexus, niekad neziureciau i Audi... Pvz KIA irgi gerai vaziuoja ir funkciju nemazai turi, bet tai tebus tik KIA. Same goes for Audi, gali kaina uzkelt iki MB, vadint premium, bet tai vistiek bus Audi. Neneigiu, masinos nera blogos ar kazkuom pastebimai prastesnes, uzdejus ant ju geresni zenkliuka ir pagrasinus dizaineriam galvas nukapot jei nesugebes naujam modelyj atlikt atnaujinima ne tik lempom - butu gan geras variantas

      Rimtesne tema griztant, kur Kaune/Vilniuj moko vairuot anglu/prancuzu kalba? Perskambinau zinomas Kauno vairavimo mokyklas ir geriausiu atveju gali duot rusakalbi instruktoriu...

      Comment


        Alfa Romeo? Tu čia rimtai? Juk tai net ne premium markė.

        Comment


          Premium ir jau labai senai save tokiais pozicionuoja, ypac naujoji Giulia

          Comment


            ..Gali kaina uzkelt iki MB - ji jau seniai brangesne negu MB, pabandyk susidet visas odas, linetronic'us, orines pakabas, nu vienu zodziu pasidaryt pilna MB ir pilna farsha Audi ir pamatysi, kad Audi bus 5% brangesne uz MB

            By the way : MB yra atsilikes nuo Audi ir BMW bent siai dienai premium segmento TOP 3 yra

            1. BMW
            2. Audi
            3. MB

            Comment


              Audi bazines komplektacijos paprastai nerealiai plikos buna, ko MB nedaro

              Comment


                Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                Audi bazines komplektacijos paprastai nerealiai plikos buna, ko MB nedaro
                Taip ,teisingai ir tai bjauriai uzknisa, tas pats su BMW, 3 klasej naujoj irgi net klimos nera, o kondikas su knopke kaip kokiam Polo

                O MB taip bando prisitraukt klientu nes dabar bent europoj tai karaliauja Audi su BMW,teko sia vasara 2 kartus po vakaru europa pasitrankyt, Mersu C klases nauju siaip yra is MB daugiausia
                Paskutinis taisė Darius555; 2015.08.28, 22:18.

                Comment


                  Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                  Premium ir jau labai senai save tokiais pozicionuoja, ypac naujoji Giulia
                  Atvaizdas

                  Atvaizdas
                  Per daug spoilerių

                  Comment


                    Tiesa, gal kam bus idomu Toyota i nauja Avensis montuos BMW dyzelinius variklius 1.6 ir 2.0 darbinio turio. 1.6 pasiskolintas bus is Mini Cooper, 2.0 is
                    118d ir 318d. Pagal arklio jegu skaiciu supratau kad BMW atidave specifikacijas gamintas iki 1er ir 3er facelifto, nes dabartinis BMW 118d/318d turi 110kW, o pries facelift turejo tiek kiek dabar turi Avensis 2,0 - 105kW

                    Comment


                      andyour, ten quadrifoglio versija, "iprastos" dar nera

                      Dariau, MB isvis labai sumazeje, kaip brando

                      Comment


                        Dizainas, įvaizdis, brandas, premium klasė, pardavimai, kaina, "nuobodu"... O kažkam dar rūpi techninė automobilių pusė, neskaitant plikų tarnybinių parametrų? Išvada: išgrynintas vartotojiškumas...

                        Comment


                          Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                          Premium ir jau labai senai save tokiais pozicionuoja, ypac naujoji Giulia
                          Atvaizdas

                          Atvaizdas
                          Tai ir VW gamina premium klasės mašinas, bet tai nėra premium markė.

                          Comment


                            Tiem kam rupi grynai technine puse, tai perka Toyotas, arba Lexus (jei iperka). Visos kitos masinos perkamos atitinkamai maziau vadovaujantis protu ir daugiau emocijom ir subjektyvumu

                            Parašė John Rodyti pranešimą
                            Tai ir VW gamina premium klasės mašinas, bet tai nėra premium markė.
                            Kuris is ju premium Golfas, Passatas, Multivanas ar Touregas?

                            Comment


                              Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą
                              Dizainas, įvaizdis, brandas, premium klasė, pardavimai, kaina, "nuobodu"... O kažkam dar rūpi techninė automobilių pusė, neskaitant plikų tarnybinių parametrų? Išvada: išgrynintas vartotojiškumas...
                              Ta ir noriu pasakyt skaityk atidziau, kad Audi ir BMW technine puse daugiau pazenge nei MB, todel MB sumazejo pardavimai, dabar MB ypatingai gerai pasirode su S klase nauja, taciau skirti 100 000 EUR naujai masinai ir ne kiekvienas Sveicaras gali sau leist, C klase irgi kazkokius rezultatus bando rodyti ir jiems visai sekasi.

                              Comment


                                Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                                Tiem kam rupi grynai technine puse, tai perka Toyotas, arba Lexus (jei iperka). Visos kitos masinos perkamos atitinkamai maziau vadovaujantis protu ir daugiau emocijom ir subjektyvumu



                                Kuris is ju premium Golfas, Passatas, Multivanas ar Touregas?
                                Kuom ipatinga technine Lexus puse? Apie ju atsilikima nuo vokieciu aplamai reiketu kita tema uzvest. Ka tau gero gali pasiulyt IS250 kuris mieste 12l valgo ir visiskai neturi traukos. Apie dinamika is vis geriau nekalbet.


                                Toyota - jau BMW dyzelius deda, nes savo pagamint nemoka, nors aciu Dievui benziniai varikliai bent patvarus

                                Va geras testas
                                https://www.youtube.com/watch?v=1r7nQI8ngYE
                                Paskutinis taisė Darius555; 2015.08.28, 22:50.

                                Comment


                                  Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                                  Kuom ipatinga technine Lexus puse? Apie ju atsilikima nuo vokieciu aplamai reiketu kita tema uzvest. Ka tau gero gali pasiulyt IS250 kuris mieste 12l valgo ir visiskai neturi traukos. Apie dinamika is vis geriau nekalbet.


                                  Toyota - jau BMW dyzelius deda, nes savo pagamint nemoka, nors aciu Dievui benziniai varikliai bent patvarus

                                  Va geras testas
                                  https://www.youtube.com/watch?v=1r7nQI8ngYE
                                  Toyota (Lexus) apskritai nelabai moka variklius gaminti ir atsilieka kokį 15 m., pas juos 3L varikliai nusileidžia pagal technininius parametrus Audi ir BMW 2L varikliams. Neveltui ir jokių apdovanojimų jokioje kategorijoje negauna.
                                  Paskutinis taisė Lettered; 2015.08.28, 23:04.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė ViR2 Rodyti pranešimą


                                    Kuris is ju premium Golfas, Passatas, Multivanas ar Touregas?
                                    What about Phaetonas?

                                    Man tik šiaip keistai pasirodė tavo Alfos statymas greta MB, BMW ir Audi. Na kaip imtum ir pradėtum, tarkim, lyginti Opelį su BMW. Nu iš principo galima, parinkus atitinkamus modelius ir komplektacijas.
                                    Paskutinis taisė John; 2015.08.28, 23:11.

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                      Toyota (Lexus) apskritai nelabai moka variklius gaminti ir atsilieka kokį 15 m., pas juos 3L varikliai nusileidžia pagal technininius parametrus Audi ir BMW 2L varikliams. Neveltui ir jokių apdovanojimų jokioje kategorijoje negauna.
                                      O ar jie nesispecializuoja hibridiniuose varikliuose?

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą
                                        O ar jie nesispecializuoja hibridiniuose varikliuose?
                                        Audi ir BMW irgi lygiagrečiai turi neprastesnius hibridus, dabar jau ir elektromobilius (BMW i serija ir Audi e-tron), plius visa eilė dyzelių ir benzininių variklių, o Toytoja (Lexus) dažnai tik po 1-2 variklius turi modeliui ir švelniai tariant labai prastus techniškai.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                          Audi ir BMW irgi lygiagrečiai turi neprastesnius hibridus, dabar jau ir elektromobilius (BMW i serija ir Audi e-tron), plius visa eilė dyzelių ir benzininių variklių, o Toytoja (Lexus) dažnai tik po 1-2 variklius turi modeliui ir švelniai tariant labai prastus techniškai.
                                          Šiap iš smalsumo nuėjau į Lexus ir Audi puslapius (LT) ir palyginau techninius parametrus. Aišku, skiriasi skirtingų variklių rodikliai, bet iš esmės, pagal variklius Audi tarkuoja Lexus'ą.

                                          Lexus IS250
                                          - Variklis: 2.5L
                                          - Kuras: Benzinas
                                          - Sukimo momentas: 252 Nm
                                          - Galia: 207 AG
                                          - Sąnaudos: 8.6 l/100km (vidutinės)
                                          - Emisijos: CO2 199g/km (vidutinės)
                                          - Akseleracija: 0-100 8.1 sek.
                                          - Bendra masė: 2090kg

                                          Audi A4 1.8 TFSI Quattro
                                          - Variklis: 1.8L
                                          - Kuras: Benzinas
                                          - Sukimo momentas: 320 Nm
                                          - Galia: 170 AG
                                          - Sąnaudos: 6.2 l/100km (vidutinės)
                                          - Emisijos: CO2 144g/km (vidutinės)
                                          - Akseleracija: 0-100 7.9 sek.
                                          - Bendra masė: 2055kg

                                          Audi €1K brangesnė.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X