Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
    https://www.youtube.com/watch?v=_4yGHTHPOfs

    Kaip matom pavara meta prie 4500rpm ir nedusta prie 2500rpm
    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

    Comment


      Parašė Sula Rodyti pranešimą
      autoservise buvo apakę, kad gal daugiau nei pusmetį važinėju su neveikiančiu radiatoriaus ventiliatoriumi (variklis Duratorq 1.8 downgrad'intas 74kW)
      Aš porą metų su tokia pat problema važinėjau - žiemą jokių problemų, vasarą kamštyje reikėdavo įjunginėti salono kaloriferį (Reno benzininis variklis, 1.2l). Taip ir pardaviau.
      Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

      Comment


        Parašė Sula Rodyti pranešimą
        Jei jau tokia diskusija išniro, tai gal kas nors paaiškinti, kodėl iš padrožtų benzininių išmetimo sistemos eina beveik nematomas, bet neįmanomai bjaurus (neabejoju, kad ir nuodingas) dūmas. Važiuoti iš paskos tokio automobilio praktiškai neįmanoma, net įjungus recirkuliaciją.
        Tuo tarpu gerokai stipriau dūmijančius dyzelius dar galima iškęsti.
        Kame čia benzino "ekologiškumo" paslaptis?

        P.S. autoservise buvo apakę, kad gal daugiau nei pusmetį važinėju su neveikiančiu radiatoriaus ventiliatoriumi (variklis Duratorq 1.8 downgrad'intas 74kW)
        Katalizus ispjauna, o jei beveik namotmas dumas ir dar nefiltruotas = garantuotai kartu ir tepalus padegina. Drozti benzai ir be jokiu katalizatoriu ne ka te geriau nei dyzelis

        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
        Bus linksma skaityti jūsų post'us, kai kada nors pats persėsite į dyzelį.

        CO2 emisijos mišriu režimu, g/km.
        535i: 196–186
        535d: 148–138
        Kad as seimoj turiu dyzeli Matai, as visada kalbu apie tarsa, o ne CO2, dyzelio pagrindine tarsa yra kietosios daleles ir kruva skirtingu rugsties elementu, ko benzinai neisskiria. Kadangi gamintojams esamuoju momentu labiau reguliuoja CO2, tai jie ta ir pateikineja, taciau dyzelio pagrindine tarsa nera CO2. Su pastaruoju beje nera jokiu stebuklingu mazinimu, jis skaiciuojasi pagal sudeginta kuro kieki, o ne mistiska filtra, kuris "isgaudytu" co2

        Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
        Tu turbut taip nemegsti dyzeliu nes gauni malku nuo ju daznai.
        Aha, kala dumu uzdanga ir kol pradedu vel kelia matyt - nusuka i sona
        Mano hibridas nera letas, kad gautu nuo traktoriuku, bet ir nepirkau tos masinos, kad traktoriukus po miesta vaikyt. Savaitgalinio amerikono benzo 4.0ltr 309kw 400nm tai vargu ar koks traktoriukas paimtu, nebent kuras greiciau man pasibaigtu ar eilini karta kazkas sugestu ikalus i nedideli nelyguma

        Bet isvis, is kur tas noras vaikyt traktoriuka ir lygint paims ar ne? Dyzelio is gero gyvenimo niekas neperka, o ir dyzelio paskirtis yra taupys savininko pinigus. Jokios kitos paskirties traktoriukas negali turet, o kad bandai pasakot, kaip su dyzeliu lakstyt galima, tai cia jau kazkoks fetishizmas, lygiai tas pats, kad aiskint, jog hibridas irgi turi traukt, nes va, tiesiog taip turi but Skirtingos varikliu paskirtys...

        Comment


          Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
          Dyzelio is gero gyvenimo niekas neperka,
          O tai kodel EU 80% parduodamu masinu tarp Audi ir BMW yra dyzeliai. Praeita savaite is jutos buvo nupirkta Q7 3.0TDI uz 150k EUR - tau cia matosi,kad kazkas taupo?

          Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
          kaip su dyzeliu lakstyt galima, tai cia jau kazkoks fetishizmas
          O kodel negalima? 3.0TDI turi 200kW o jei bi-turbo tuomet 235kW.Aisku dyzelinis variklis tikrai labiau bijo drozimo iki red-line negu benzinas, bet palakstymui tikrai uztenka
          Paskutinis taisė Darius555; 2015.09.16, 14:21.

          Comment


            Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
            dyzelio pagrindine tarsa yra kietosios daleles ir kruva skirtingu rugsties elementu, ko benzinai neisskiria.
            Panaršęs sužinojau, kad benzino metamų aromatinių angliavandenių (tie labiausiai ir dvokia), azoto oksidų ir benzopireno kiekiai yra keleriopai didesni, ypač padrožtų.
            Dyzelių didžiausia tarša yra nesudegusių išmetamų nanodalelių.
            Į savo sena renuškę prieš techninę pyliau žibalo, dūmingumas tapo ~0, prieš tai viršyjo kelis kartus

            Comment


              Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
              O tai kodel EU 80% parduodamu masinu tarp Audi ir BMW yra dyzeliai. Praeita savaite is jutos buvo nupirkta Q7 3.0TDI uz 150k EUR - tau cia matosi,kad kazkas taupo?



              O kodel negalima? 3.0TDI turi 200kW o jei bi-turbo tuomet 235kW.Aisku dyzelinis variklis tikrai labiau bijo drozimo iki red-line negu benzinas, bet palakstymui tikrai uztenka
              Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
              Mano hibridas nera letas, kad gautu nuo traktoriuku,
              Jei kalbi apie IS300h - taip jis greitesnis uz Opel Astra 2.0DTI 2001 metu, taciau nuo tu paciu metu gamybos (2013,2014) VW Passat 2.0TDI jau malku gautum. Pats testavau GS300h - ten beviltiskas reikalas kalbant apie greituma, o dar pati Toyota sugeba teigti, kad cia atsvara BMW 520d ir A6 2.0TDI,
              Paskutinis taisė Darius555; 2015.09.16, 14:35.

              Comment


                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                Panaršęs sužinojau, kad benzino metamų aromatinių angliavandenių (tie labiausiai ir dvokia), azoto oksidų ir benzopireno kiekiai yra keleriopai didesni, ypač padrožtų.
                Dyzelių didžiausia tarša yra nesudegusių išmetamų nanodalelių.
                Į savo sena renuškę prieš techninę pyliau žibalo, dūmingumas tapo ~0, prieš tai viršyjo kelis kartus
                Kalbant apie pacios medziagas - taip benzino ismetamosios dujos kur kas nuodingesnes, o dyzelio beda yra suodziai - kurie smirda, bet tokie kenksmingi nera

                Comment


                  Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                  Norejau pasakyt kol pilnai nesusiles sukt iki red line'o nesveika.,O laukti kol pilnai susisls reikia daugiau nei pas benzina.
                  Aš tai žiema važiuoju žemesne pavara negu vasara, tai greičiau užšyla. Tą patį darydavau su benzinu, su dujom, o dabar su dyzeliu. Jokio pašalinio poveikio didesnėm apsukom naudojant automobilį. O sveika ar nesveika, tai čia man atrodo "žinių radijo" prisiklausei. Jeigu būtų nesveika, gamintojas sumažintų maksimalias apsukas.
                  AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                  Comment


                    Parašė booraz Rodyti pranešimą
                    Aš tai žiema važiuoju žemesne pavara negu vasara, tai greičiau užšyla. Tą patį darydavau su benzinu, su dujom, o dabar su dyzeliu. Jokio pašalinio poveikio didesnėm apsukom naudojant automobilį. O sveika ar nesveika, tai čia man atrodo "žinių radijo" prisiklausei. Jeigu būtų nesveika, gamintojas sumažintų maksimalias apsukas.
                    As siaip rasiau apie drozima iki "red line", o jei tu drozi virs 3500rpm, kol vandens temperatura <70C tuomet jau gali per pazystamus ieskotis motoristo ar srote galvutes su turbina. Siaip dyzeliui kartais reikia duot padirbt 3500 - 4000 rpm, kad is kolektoriaus ir EGR visos anglys isdegtu

                    Comment


                      http://vz.lt/laisvalaikis/automobili...a-romeo-giulia
                      Kas čia grybauja - Alfa romeo ar žurnalistai?
                      Sugebėjo (daugiau kaip) dvigubai kainuojantį modelį pastatyt kaip konkurentą A4

                      Comment


                        Dėl benzino-dyzelino temos, tai jau šiokia tokia pabodusi praeitis...

                        Neužilgo reiks diskutuot kas geriau: hibridas, įkraunamas hibridas, elektrinis su mažu benzininiu varikliu, grynai elektrinis it t.t.

                        Comment


                          Parašė Gator Rodyti pranešimą
                          http://vz.lt/laisvalaikis/automobili...a-romeo-giulia
                          Kas čia grybauja - Alfa romeo ar žurnalistai?
                          Sugebėjo (daugiau kaip) dvigubai kainuojantį modelį pastatyt kaip konkurentą A4
                          79 000EUR - tiek kainuo galingiausia versija, kuri pagal parametrus turetu lygiuotis ne i A4 bet i RS4. RS4 kaina modelio (2008-2015) buvo apie 100 000EUR. Siuo metu debiutuoja nauja A4 taigi RS4 su naujuoju kebulu kainos dar nezinome, bet pagal tendesijas,kad po naujo modelio isleidimo automobiliai brangsta speju kad bus kokia 110 000EUR

                          Comment


                            Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                            http://www.miestai.net/forumas/showp...postcount=2838

                            Parodyk man dyzelyje galią žymiai tolygiau paskirstyta visame sūkių diapazone
                            Labai paprasta:
                            Dyzelio galios grafikas prasideda nuo 50kw prie 1000 apsuku, kai benzo nuo 36kw. Dyzelis prie 1500rpm jau pasiekia ~630nm sukimo momenta, kai benzas tik 400nm (butent nm "prispaudzia prie sedynes" ir leidzia greitai startuoti). Sukimo momentas benze islieka iki 5000rpm, o dyzelyje jau prie ~2500-2700rpm ima stipriai kristi, kas yra keista... Daugumos dyzeliu kaip tik sukimo momentas buna pasiskirstes tolygiau - gal tai konkretaus modelio ypatumai. Bet max sukimo momentas visamame diapazone vistiek didesnis yra dyzelio. Galia prie max apsuku dyzelio pasiekia ~230kw, benzo irgi ~220-230kw. Taciau prie to paties galingumo dyzelio sukimo momentas vis dar priekyje: 500nm pries ~350nm benzo Parametrai bent is grafiko akivaizdziai dyzelio naudai (tie kas supranta kas ten pavaizduota nesigincys)

                            Comment


                              Parašė ZuluDrag Rodyti pranešimą
                              Labai paprasta:
                              Dyzelio galios grafikas prasideda nuo 50kw prie 1000 apsuku, kai benzo nuo 36kw. Dyzelis prie 1500rpm jau pasiekia ~630nm sukimo momenta, kai benzas tik 400nm (butent nm "prispaudzia prie sedynes" ir leidzia greitai startuoti). Sukimo momentas benze islieka iki 5000rpm, o dyzelyje jau prie ~2500-2700rpm ima stipriai kristi, kas yra keista... Daugumos dyzeliu kaip tik sukimo momentas buna pasiskirstes tolygiau - gal tai konkretaus modelio ypatumai.
                              Na tai prašom, pateikite pavyzdžių Kažkur skaičiau, kad kažkas pradėjo gaminti motorus su su 3 turbinom, sukimo momento charakteristika turėtų būti gana graži.

                              Bet max sukimo momentas visamame diapazone vistiek didesnis yra dyzelio. Galia prie max apsuku dyzelio pasiekia ~230kw, benzo irgi ~220-230kw. Taciau prie to paties galingumo dyzelio sukimo momentas vis dar priekyje: 500nm pries ~350nm benzo Parametrai bent is grafiko akivaizdziai dyzelio naudai (tie kas supranta kas ten pavaizduota nesigincys)
                              Tai va, jei suprastumėte, kad variklio galia yra proporcinga sukimo momentui ir apsukoms, pasidarytų aišku, kodėl akivaizdžiai geresni dyzelio parametrai nevirsta triuškinančiu dyzelio pranašumu kelyje
                              Paskutinis taisė Tomas; 2015.09.17, 14:16.
                              It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                              Comment


                                Na va, VW susimovė su "ekologiškais" dyzeliais Amerikoje - pripažino, kad jų dyzelinių auto tarša iš tiesų viršija leistiną 10-40 kartų Dyzelinių VW pardavimai JAV sustabdyti, kompanija pasilenkusi ir pasimuilinusi laukia ką su ja darys amerikiečių priežiūros institucijos:
                                http://www.bloomberg.com/news/articl...missions-cheat
                                It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                Comment


                                  Video teigia, kad vokiečiai yra criminal Sukčiavo testuose su elektronika.

                                  Comment


                                    Kad darys tai jau gana aisku ka
                                    The U.S. Environmental Protection Agency (EPA) said on Friday the world's biggest carmaker by sales used software for diesel VW and Audi branded cars that deceived regulators measuring toxic emissions and could face penalties of up to $18 billion.
                                    Uz kristolo tyrumo dyzeliuka teks susimoket VW. Spjaudysis del tokio nuostolio dar ilgai ilgai. Bet geras zingsnis, gal JAV visgi susivoks ir apdes mokesciais tersejus, bent is Kalifornijos to tikrai tikeciaus

                                    Comment


                                      Prancuzija jau kelia klausima Europoje, kad reiketu visus ir cia patikrint kas kaip Matyt PSA koncernui butu labai naudinga

                                      Comment


                                        Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                                        Kad darys tai jau gana aisku ka


                                        Uz kristolo tyrumo dyzeliuka teks susimoket VW. Spjaudysis del tokio nuostolio dar ilgai ilgai. Bet geras zingsnis, gal JAV visgi susivoks ir apdes mokesciais tersejus, bent is Kalifornijos to tikrai tikeciaus
                                        Čia greičiausiai politiniai žaidimai, kažin, ar realiai VW/Audi ekonomiški dyzeliukai daugiau teršia už kitų gamintojų dyzelius, jau nekalbant apie visokius monstriškus truck'us su 8 litrų varikliais. Bet kokiu atveju ilgai nesispjaudys, jiems tokia bauda tas pats, kas mums 100 Eur už greičio viršijimą.

                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                          Čia greičiausiai politiniai žaidimai, kažin, ar realiai VW/Audi ekonomiški dyzeliukai daugiau teršia už kitų gamintojų dyzelius, jau nekalbant apie visokius monstriškus truck'us su 8 litrų varikliais. Bet kokiu atveju ilgai nesispjaudys, jiems tokia bauda tas pats, kas mums 100 Eur už greičio viršijimą.

                                          Atvaizdas
                                          Tie truckai turi benzininius variklius, o kiek paskaičiau tai modernūs benzininiai varikliai azoto oksidų (kaip supratau, pagrindinė problema buvo su jais) išmeta daug mažiau nei dyzeliniai.

                                          Ir problema ne su bauda, o ką reikės daryti su parduotais automobiliais: atšaukti ir ištaisyti problema (t.y. pagerinti išmetamųjų dujų išvalymą, taip padidinant kuro sąnaudas ir sumažinant variklio galią) ar apskritai išpirkti automobilius iš savininkų?
                                          Post in English - fight censorship!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X