Parašė Darius555
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Automobiliai
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Aš porą metų su tokia pat problema važinėjau - žiemą jokių problemų, vasarą kamštyje reikėdavo įjunginėti salono kaloriferį (Reno benzininis variklis, 1.2l). Taip ir pardaviau.Parašė Sula Rodyti pranešimąautoservise buvo apakę, kad gal daugiau nei pusmetį važinėju su neveikiančiu radiatoriaus ventiliatoriumi (variklis Duratorq 1.8 downgrad'intas 74kW)
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Katalizus ispjauna, o jei beveik namotmas dumas ir dar nefiltruotas = garantuotai kartu ir tepalus padegina. Drozti benzai ir be jokiu katalizatoriu ne ka te geriau nei dyzelisParašė Sula Rodyti pranešimąJei jau tokia diskusija išniro, tai gal kas nors paaiškinti, kodėl iš padrožtų benzininių išmetimo sistemos eina beveik nematomas, bet neįmanomai bjaurus (neabejoju, kad ir nuodingas) dūmas. Važiuoti iš paskos tokio automobilio praktiškai neįmanoma, net įjungus recirkuliaciją.
Tuo tarpu gerokai stipriau dūmijančius dyzelius dar galima iškęsti.
Kame čia benzino "ekologiškumo" paslaptis?
P.S. autoservise buvo apakę, kad gal daugiau nei pusmetį važinėju su neveikiančiu radiatoriaus ventiliatoriumi (variklis Duratorq 1.8 downgrad'intas 74kW)
Kad as seimoj turiu dyzeliParašė Lettered Rodyti pranešimąBus linksma skaityti jūsų post'us, kai kada nors pats persėsite į dyzelį.
CO2 emisijos mišriu režimu, g/km.
535i: 196–186
535d: 148–138
 Matai, as visada kalbu apie tarsa, o ne CO2, dyzelio pagrindine tarsa yra kietosios daleles ir kruva skirtingu rugsties elementu, ko benzinai neisskiria. Kadangi gamintojams esamuoju momentu labiau reguliuoja CO2, tai jie ta ir pateikineja, taciau dyzelio pagrindine tarsa nera CO2. Su pastaruoju beje nera jokiu stebuklingu mazinimu, jis skaiciuojasi pagal sudeginta kuro kieki, o ne mistiska filtra, kuris "isgaudytu" co2 
Aha, kala dumu uzdanga ir kol pradedu vel kelia matyt - nusuka i sonaParašė Darius555 Rodyti pranešimąTu turbut taip nemegsti dyzeliu nes gauni malku nuo ju daznai.
 
Mano hibridas nera letas, kad gautu nuo traktoriuku, bet ir nepirkau tos masinos, kad traktoriukus po miesta vaikyt. Savaitgalinio amerikono benzo 4.0ltr 309kw 400nm tai vargu ar koks traktoriukas paimtu, nebent kuras greiciau man pasibaigtu ar eilini karta kazkas sugestu ikalus i nedideli nelyguma
Bet isvis, is kur tas noras vaikyt traktoriuka ir lygint paims ar ne? Dyzelio is gero gyvenimo niekas neperka, o ir dyzelio paskirtis yra taupys savininko pinigus. Jokios kitos paskirties traktoriukas negali turet, o kad bandai pasakot, kaip su dyzeliu lakstyt galima, tai cia jau kazkoks fetishizmas, lygiai tas pats, kad aiskint, jog hibridas irgi turi traukt, nes va, tiesiog taip turi but
 Skirtingos varikliu paskirtys...
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O tai kodel EU 80% parduodamu masinu tarp Audi ir BMW yra dyzeliai. Praeita savaite is jutos buvo nupirkta Q7 3.0TDI uz 150k EUR - tau cia matosi,kad kazkas taupo?Parašė ViR2 Rodyti pranešimąDyzelio is gero gyvenimo niekas neperka,
O kodel negalima? 3.0TDI turi 200kW o jei bi-turbo tuomet 235kW.Aisku dyzelinis variklis tikrai labiau bijo drozimo iki red-line negu benzinas, bet palakstymui tikrai uztenkaParašė ViR2 Rodyti pranešimąkaip su dyzeliu lakstyt galima, tai cia jau kazkoks fetishizmasPaskutinis taisė Darius555; 2015.09.16, 15:21.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Panaršęs sužinojau, kad benzino metamų aromatinių angliavandenių (tie labiausiai ir dvokia), azoto oksidų ir benzopireno kiekiai yra keleriopai didesni, ypač padrožtų.Parašė ViR2 Rodyti pranešimądyzelio pagrindine tarsa yra kietosios daleles ir kruva skirtingu rugsties elementu, ko benzinai neisskiria.
Dyzelių didžiausia tarša yra nesudegusių išmetamų nanodalelių.
Į savo sena renuškę prieš techninę pyliau žibalo, dūmingumas tapo ~0, prieš tai viršyjo kelis kartus
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąO tai kodel EU 80% parduodamu masinu tarp Audi ir BMW yra dyzeliai. Praeita savaite is jutos buvo nupirkta Q7 3.0TDI uz 150k EUR - tau cia matosi,kad kazkas taupo?
O kodel negalima? 3.0TDI turi 200kW o jei bi-turbo tuomet 235kW.Aisku dyzelinis variklis tikrai labiau bijo drozimo iki red-line negu benzinas, bet palakstymui tikrai uztenkaJei kalbi apie IS300h - taip jis greitesnis uz Opel Astra 2.0DTI 2001 metu, taciau nuo tu paciu metu gamybos (2013,2014) VW Passat 2.0TDI jau malku gautum. Pats testavau GS300h - ten beviltiskas reikalas kalbant apie greituma, o dar pati Toyota sugeba teigti, kad cia atsvara BMW 520d ir A6 2.0TDI,Parašė Darius555 Rodyti pranešimąMano hibridas nera letas, kad gautu nuo traktoriuku,Paskutinis taisė Darius555; 2015.09.16, 15:35.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kalbant apie pacios medziagas - taip benzino ismetamosios dujos kur kas nuodingesnes, o dyzelio beda yra suodziai - kurie smirda, bet tokie kenksmingi neraParašė Sula Rodyti pranešimąPanaršęs sužinojau, kad benzino metamų aromatinių angliavandenių (tie labiausiai ir dvokia), azoto oksidų ir benzopireno kiekiai yra keleriopai didesni, ypač padrožtų.
Dyzelių didžiausia tarša yra nesudegusių išmetamų nanodalelių.
Į savo sena renuškę prieš techninę pyliau žibalo, dūmingumas tapo ~0, prieš tai viršyjo kelis kartus
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Aš tai žiema važiuoju žemesne pavara negu vasara, tai greičiau užšyla. Tą patį darydavau su benzinu, su dujom, o dabar su dyzeliu. Jokio pašalinio poveikio didesnėm apsukom naudojant automobilį. O sveika ar nesveika, tai čia man atrodo "žinių radijo" prisiklausei. Jeigu būtų nesveika, gamintojas sumažintų maksimalias apsukas.Parašė Darius555 Rodyti pranešimąNorejau pasakyt kol pilnai nesusiles sukt iki red line'o nesveika.,O laukti kol pilnai susisls reikia daugiau nei pas benzina.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
As siaip rasiau apie drozima iki "red line", o jei tu drozi virs 3500rpm, kol vandens temperatura <70C tuomet jau gali per pazystamus ieskotis motoristo ar srote galvutes su turbina. Siaip dyzeliui kartais reikia duot padirbt 3500 - 4000 rpm, kad is kolektoriaus ir EGR visos anglys isdegtuParašė booraz Rodyti pranešimąAš tai žiema važiuoju žemesne pavara negu vasara, tai greičiau užšyla. Tą patį darydavau su benzinu, su dujom, o dabar su dyzeliu. Jokio pašalinio poveikio didesnėm apsukom naudojant automobilį. O sveika ar nesveika, tai čia man atrodo "žinių radijo" prisiklausei. Jeigu būtų nesveika, gamintojas sumažintų maksimalias apsukas.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
http://vz.lt/laisvalaikis/automobili...a-romeo-giulia
Kas čia grybauja - Alfa romeo ar žurnalistai?
Sugebėjo (daugiau kaip) dvigubai kainuojantį modelį pastatyt kaip konkurentą A4
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
79 000EUR - tiek kainuo galingiausia versija, kuri pagal parametrus turetu lygiuotis ne i A4 bet i RS4. RS4 kaina modelio (2008-2015) buvo apie 100 000EUR. Siuo metu debiutuoja nauja A4 taigi RS4 su naujuoju kebulu kainos dar nezinome, bet pagal tendesijas,kad po naujo modelio isleidimo automobiliai brangsta speju kad bus kokia 110 000EURParašė Gator Rodyti pranešimąhttp://vz.lt/laisvalaikis/automobili...a-romeo-giulia
Kas čia grybauja - Alfa romeo ar žurnalistai?
Sugebėjo (daugiau kaip) dvigubai kainuojantį modelį pastatyt kaip konkurentą A4
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Labai paprasta:Parašė Tomas Rodyti pranešimąhttp://www.miestai.net/forumas/showp...postcount=2838
Parodyk man dyzelyje galią žymiai tolygiau paskirstyta visame sūkių diapazone
Dyzelio galios grafikas prasideda nuo 50kw prie 1000 apsuku, kai benzo nuo 36kw. Dyzelis prie 1500rpm jau pasiekia ~630nm sukimo momenta, kai benzas tik 400nm (butent nm "prispaudzia prie sedynes" ir leidzia greitai startuoti). Sukimo momentas benze islieka iki 5000rpm, o dyzelyje jau prie ~2500-2700rpm ima stipriai kristi, kas yra keista...
 Daugumos dyzeliu kaip tik sukimo momentas buna pasiskirstes tolygiau - gal tai konkretaus modelio ypatumai. Bet max sukimo momentas visamame diapazone vistiek didesnis yra dyzelio. Galia prie max apsuku dyzelio pasiekia ~230kw, benzo irgi ~220-230kw. Taciau prie to paties galingumo dyzelio sukimo momentas vis dar priekyje: 500nm pries ~350nm benzo 
 Parametrai bent is grafiko akivaizdziai dyzelio naudai (tie kas supranta kas ten pavaizduota nesigincys) 
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Na tai prašom, pateikite pavyzdžiųParašė ZuluDrag Rodyti pranešimąLabai paprasta:
Dyzelio galios grafikas prasideda nuo 50kw prie 1000 apsuku, kai benzo nuo 36kw. Dyzelis prie 1500rpm jau pasiekia ~630nm sukimo momenta, kai benzas tik 400nm (butent nm "prispaudzia prie sedynes" ir leidzia greitai startuoti). Sukimo momentas benze islieka iki 5000rpm, o dyzelyje jau prie ~2500-2700rpm ima stipriai kristi, kas yra keista...
 Daugumos dyzeliu kaip tik sukimo momentas buna pasiskirstes tolygiau - gal tai konkretaus modelio ypatumai. 
 Kažkur skaičiau, kad kažkas pradėjo gaminti motorus su su 3 turbinom, sukimo momento charakteristika turėtų būti gana graži.
Tai va, jei suprastumėte, kad variklio galia yra proporcinga sukimo momentui ir apsukoms, pasidarytų aišku, kodėl akivaizdžiai geresni dyzelio parametrai nevirsta triuškinančiu dyzelio pranašumu kelyjeBet max sukimo momentas visamame diapazone vistiek didesnis yra dyzelio. Galia prie max apsuku dyzelio pasiekia ~230kw, benzo irgi ~220-230kw. Taciau prie to paties galingumo dyzelio sukimo momentas vis dar priekyje: 500nm pries ~350nm benzo
 Parametrai bent is grafiko akivaizdziai dyzelio naudai (tie kas supranta kas ten pavaizduota nesigincys) 
			
		
							
						Paskutinis taisė Tomas; 2015.09.17, 15:16.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Na va, VW susimovė su "ekologiškais" dyzeliais Amerikoje - pripažino, kad jų dyzelinių auto tarša iš tiesų viršija leistiną 10-40 kartų
 Dyzelinių VW pardavimai JAV sustabdyti, kompanija pasilenkusi ir pasimuilinusi laukia ką su ja darys amerikiečių priežiūros institucijos:
http://www.bloomberg.com/news/articl...missions-cheatIt's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kad darys tai jau gana aisku ka
Uz kristolo tyrumo dyzeliuka teks susimoket VW. Spjaudysis del tokio nuostolio dar ilgai ilgai. Bet geras zingsnis, gal JAV visgi susivoks ir apdes mokesciais tersejus, bent is Kalifornijos to tikrai tikeciausThe U.S. Environmental Protection Agency (EPA) said on Friday the world's biggest carmaker by sales used software for diesel VW and Audi branded cars that deceived regulators measuring toxic emissions and could face penalties of up to $18 billion.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Čia greičiausiai politiniai žaidimai, kažin, ar realiai VW/Audi ekonomiški dyzeliukai daugiau teršia už kitų gamintojų dyzelius, jau nekalbant apie visokius monstriškus truck'us su 8 litrų varikliais.Parašė ViR2 Rodyti pranešimąKad darys tai jau gana aisku ka
Uz kristolo tyrumo dyzeliuka teks susimoket VW. Spjaudysis del tokio nuostolio dar ilgai ilgai. Bet geras zingsnis, gal JAV visgi susivoks ir apdes mokesciais tersejus, bent is Kalifornijos to tikrai tikeciaus
 Bet kokiu atveju ilgai nesispjaudys, jiems tokia bauda tas pats, kas mums 100 Eur už greičio viršijimą. 
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tie truckai turi benzininius variklius, o kiek paskaičiau tai modernūs benzininiai varikliai azoto oksidų (kaip supratau, pagrindinė problema buvo su jais) išmeta daug mažiau nei dyzeliniai.Parašė Lettered Rodyti pranešimąČia greičiausiai politiniai žaidimai, kažin, ar realiai VW/Audi ekonomiški dyzeliukai daugiau teršia už kitų gamintojų dyzelius, jau nekalbant apie visokius monstriškus truck'us su 8 litrų varikliais.
 Bet kokiu atveju ilgai nesispjaudys, jiems tokia bauda tas pats, kas mums 100 Eur už greičio viršijimą. 
Atvaizdas
Ir problema ne su bauda, o ką reikės daryti su parduotais automobiliais: atšaukti ir ištaisyti problema (t.y. pagerinti išmetamųjų dujų išvalymą, taip padidinant kuro sąnaudas ir sumažinant variklio galią) ar apskritai išpirkti automobilius iš savininkų?
							
						Post in English - fight censorship!
Comment
 
Comment