Na, ne visiems yra aktualu telefoną pasikabinti kur nors. Man pvz. visai to nereikia. Tad logiškiau atrodo, kad tas laikiklis būtų kaip koks optional variantas ar tiesiog dabartinis sprendimas: lengvai pritvirtinama ir nuimama lipučka.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Automobiliai
Collapse
X
-
Kai yra integruota navigacija automobilyje, tai - labai gerai, bet kai nėra, tai norisi naudoti savo priprastą navigaciją turimą telefone Google, OsmAnd ar dar kokią. Nesinori papildomai mokėti auto nuomos agentūrai už navigaciją. Tai dėl to manau, kad laikikliai telefonams turėtų būti toks pat dalykas, kaip ir koks avarinio įjungimo mygtukas, standartinėje įrangoje ir pritaikytas tam automobiliui. Juo labiau, kad mobilieji telefonai masiškai naudojami jau gerus penkiolika metų. O dabar kai yra išmanūs, tai dar labiau reikalingi žmogui, net ir vairuojant.
Dėl saugumo tai manau, kad nesaugiau yra, kai nėra telefono kur padėti, arba turi nukreipti dėmesį akių kažkur ties bėgių perjungimo svirtimi. Nes kažkas skambina ir turi atmesti ar dar kas.
Antras dalykas dėl keleivių, juk kelionėje tarkim kuri trunka dvi valandas ar daugiau, kiekvienas keleivis galėtų pasižiūrėti kokį filmą ar laidą youtube kelionės metu, bet telefoną turi laikyti rankose, tai gal irgi turėtų būti laikikliai sėdynių atlošuose gale sėdintiems keleiviams, taip pat kažkur ant panelės priekyje sėdinčiam keleiviui. Galėtų ir USB portas telefono pasikrovimui būti kiekvienose durelėse. Dabar dažnai būna tik vienas USB priekyje.
Tai va čia tų variantų daug, bet trūksta automobiliams to neatsilikimo nuo technologijų arba jeigu atsiliktų, tai metus, bet ne penkis ar dešimt. Vat po kokių penkių metų matysim, kad bus jau integruota.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimąKai yra integruota navigacija automobilyje, tai - labai gerai, bet kai nėra, tai norisi naudoti savo priprastą navigaciją turimą telefone Google, OsmAnd ar dar kokią. Nesinori papildomai mokėti auto nuomos agentūrai už navigaciją. Tai dėl to manau, kad laikikliai telefonams turėtų būti toks pat dalykas, kaip ir koks avarinio įjungimo mygtukas, standartinėje įrangoje ir pritaikytas tam automobiliui. Juo labiau, kad mobilieji telefonai masiškai naudojami jau gerus penkiolika metų. O dabar kai yra išmanūs, tai dar labiau reikalingi žmogui, net ir vairuojant.
Dėl saugumo tai manau, kad nesaugiau yra, kai nėra telefono kur padėti, arba turi nukreipti dėmesį akių kažkur ties bėgių perjungimo svirtimi. Nes kažkas skambina ir turi atmesti ar dar kas.
Antras dalykas dėl keleivių, juk kelionėje tarkim kuri trunka dvi valandas ar daugiau, kiekvienas keleivis galėtų pasižiūrėti kokį filmą ar laidą youtube kelionės metu, bet telefoną turi laikyti rankose, tai gal irgi turėtų būti laikikliai sėdynių atlošuose gale sėdintiems keleiviams, taip pat kažkur ant panelės priekyje sėdinčiam keleiviui. Galėtų ir USB portas telefono pasikrovimui būti kiekvienose durelėse. Dabar dažnai būna tik vienas USB priekyje.
Tai va čia tų variantų daug, bet trūksta automobiliams to neatsilikimo nuo technologijų arba jeigu atsiliktų, tai metus, bet ne penkis ar dešimt. Vat po kokių penkių metų matysim, kad bus jau integruota.
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąNieks nuo nieko neatsilieka. Pirk Audi A8 uzisaskyk pilna connectivity pack ir galesi netgi Wi-Fi savo masinoj turret o youtube leist is savo iPhone apps'o o rodys ekranuose masinosWhen a man lies, he murders some part of the world
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąkad jis laikiklio neturi uz ka nusipirkti
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąNieks nuo nieko neatsilieka. Pirk Audi A8 uzisaskyk pilna connectivity pack ir galesi netgi Wi-Fi savo masinoj turret o youtube leist is savo iPhone apps'o o rodys ekranuose masinos
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąNieks nuo nieko neatsilieka. Pirk Audi A8 uzisaskyk pilna connectivity pack ir galesi netgi Wi-Fi savo masinoj turret o youtube leist is savo iPhone apps'o o rodys ekranuose masinos
Digital padarė labai gerą pastebėjimą. Auto industrija labai nenoriai integruoja šiuolaikinius household gadgetus. Ir tai ne technologijos ar kainos reikalas, bet marketingo. Velniams reikalingos visokios kiekvieno atskiro gamintojo 'hyper-connectivity' ar 'smart-connect' nesąmonės, jei papreasčiausia Androido ar kitos OS integracija į auto multimedijos sistemą techniškai yra paprasta, kaip 123 ir suteiktų nepalyginamai geresnį user experience? Nepaisant to, auto gamintojai visvien kiša savo clumsy ir naudojimui netinkamas nesąmones, kurios, geriausiu atveju, tikamos naudoti tik iš bėdos ir tik maksimalioje premium modelių komplektacijoje? Priežastis tikriausiai yra paprasta - papildomų pinigų charginimas už tokius dalykus, kaip navigacija ar kitos techniškai nesudėtingos funkcijos, kurių integravimas iš techninės pusės praktiškai nieko nekainuoja.Paskutinis taisė John; 2016.10.28, 12:11.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąO jei pirktum Bentley ar RR, tai gal net ir USB gale būtų.
kurios, geriausiu atveju, tikamos naudoti tik iš bėdos ir tik maksimalioje premium modelių komplektacijoje?
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąAtsilieka. Visuose turėtų būti defaultu ir bazinėje komplektacijoje, o ne tik kai kuriuose modeliuose.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąTą, kad tai turėtų būti defaultu, o ne kažkokius packus užsisakant. Na ir visa kita, ką parašė, bet tamstai matyt per ilgas tekstas.
Comment
-
Parašė Emigraves Rodyti pranešimąAutopramonė istoriškai yra labai inertiška, nes tai yra brangus gaminys su brangia gamyba ir ilgesniais ciklais. Tiesiog bijoma staigių, kad ir nedidelių, pokyčių. Kad ir į tą pačią elektromobilių gamybą pažiūrėkime.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąŽiūrint su kuo lyginsit, jei su picų kepimu ir tūkstančiais pan. verslų arba netgi ta pačia aviacija, tai pokyčiai labai greitai vyksta ir ciklai trumpi.
Comment
-
Parašė Emigraves Rodyti pranešimąProduktais, o ne verslais. Išmanūs, PC, net buitiniai prietaisai gali stipriai pasikeisti po ketvirčio, pusmečio, vėliausiai po metų, o štai variklis su minimaliais pakeitimais montuojamas po 20 m. CD jau niekas nebesinešiojo, o kiek ilgai buvo (tebėra) montuojami grotuvai? Nes yra ekspertizės, skaičiavimai, licencijos, ilgalaikės sutartys.
Automobilių rinka labai konkurencinga, tad jei š gamintų, niekas nepirktų ir bankrutuotų toks brandas kaip ir Nokia bankrutavo.Paskutinis taisė Lettered; 2016.10.28, 13:16.
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąTai gal ir 3.0 variklis turi buti defaultinis nes as man 2.0 per maza?
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąGadgetų integracijos kaina automobiliuose šiais laikais yra daugiau mažiau lygi nuliui. Tiksliau, techniškai tokia galimybė kaip ir egzituoja by defaut, bet ji nėra įjungiama/sukonfiguruojama, kad galėtų būti realiai naudinga end useriui. Taip kad tavo palyginimas su didesniu varikliu (kurio tiek gamybos, tiek eksploatacijos kaštai pastebimai didesni), nėra tinkamas.
Comment
-
Kaip dirbes imoneje, kuri gamina elektronikos detales automobiliams (BMW, Chrysler, Renault ir pan.), tai galiu pasakyti, kad nuo technologiju suprojektavimo R&D iki isleidimo i serijine gamyba praeina ~3-5 metai, prikaluso nuo sudetingumo. Tad siandien R&D skyriuose kuriamos technologijos automobiliuose pasirodys ~2020 metais tik. Tai yra belenkaip ilgas procesas. Tarkim pries man iseinant is tos imones (pries 6 metus) kaip tik R&D skyriuje buvo kuriami/bandomi nauji laisvu ranku irangos valdymo and vairo mygtukai Renault sunkvezimiam. Tik pries metus ar du jie pasirode sunkvezimiuose. Ir tai tera parasciausi mygtukai su keliom mikroschemom. Tad nekalbu apie sudetingesnes technologijas.
Comment
-
Parašė taspac Rodyti pranešimąTarkim pries man iseinant is tos imones (pries 6 metus) kaip tik R&D skyriuje buvo kuriami/bandomi nauji laisvu ranku irangos valdymo and vairo mygtukai Renault sunkvezimiam. Tik pries metus ar du jie pasirode sunkvezimiuose. Ir tai tera parasciausi mygtukai su keliom mikroschemom. Tad nekalbu apie sudetingesnes technologijas.
Comment
Comment