Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Na, ne visiems yra aktualu telefoną pasikabinti kur nors. Man pvz. visai to nereikia. Tad logiškiau atrodo, kad tas laikiklis būtų kaip koks optional variantas ar tiesiog dabartinis sprendimas: lengvai pritvirtinama ir nuimama lipučka.

    Comment


      Kai yra integruota navigacija automobilyje, tai - labai gerai, bet kai nėra, tai norisi naudoti savo priprastą navigaciją turimą telefone Google, OsmAnd ar dar kokią. Nesinori papildomai mokėti auto nuomos agentūrai už navigaciją. Tai dėl to manau, kad laikikliai telefonams turėtų būti toks pat dalykas, kaip ir koks avarinio įjungimo mygtukas, standartinėje įrangoje ir pritaikytas tam automobiliui. Juo labiau, kad mobilieji telefonai masiškai naudojami jau gerus penkiolika metų. O dabar kai yra išmanūs, tai dar labiau reikalingi žmogui, net ir vairuojant.

      Dėl saugumo tai manau, kad nesaugiau yra, kai nėra telefono kur padėti, arba turi nukreipti dėmesį akių kažkur ties bėgių perjungimo svirtimi. Nes kažkas skambina ir turi atmesti ar dar kas.

      Antras dalykas dėl keleivių, juk kelionėje tarkim kuri trunka dvi valandas ar daugiau, kiekvienas keleivis galėtų pasižiūrėti kokį filmą ar laidą youtube kelionės metu, bet telefoną turi laikyti rankose, tai gal irgi turėtų būti laikikliai sėdynių atlošuose gale sėdintiems keleiviams, taip pat kažkur ant panelės priekyje sėdinčiam keleiviui. Galėtų ir USB portas telefono pasikrovimui būti kiekvienose durelėse. Dabar dažnai būna tik vienas USB priekyje.

      Tai va čia tų variantų daug, bet trūksta automobiliams to neatsilikimo nuo technologijų arba jeigu atsiliktų, tai metus, bet ne penkis ar dešimt. Vat po kokių penkių metų matysim, kad bus jau integruota.
      AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

      Comment


        Parašė booraz Rodyti pranešimą
        Kai yra integruota navigacija automobilyje, tai - labai gerai, bet kai nėra, tai norisi naudoti savo priprastą navigaciją turimą telefone Google, OsmAnd ar dar kokią. Nesinori papildomai mokėti auto nuomos agentūrai už navigaciją. Tai dėl to manau, kad laikikliai telefonams turėtų būti toks pat dalykas, kaip ir koks avarinio įjungimo mygtukas, standartinėje įrangoje ir pritaikytas tam automobiliui. Juo labiau, kad mobilieji telefonai masiškai naudojami jau gerus penkiolika metų. O dabar kai yra išmanūs, tai dar labiau reikalingi žmogui, net ir vairuojant.

        Dėl saugumo tai manau, kad nesaugiau yra, kai nėra telefono kur padėti, arba turi nukreipti dėmesį akių kažkur ties bėgių perjungimo svirtimi. Nes kažkas skambina ir turi atmesti ar dar kas.

        Antras dalykas dėl keleivių, juk kelionėje tarkim kuri trunka dvi valandas ar daugiau, kiekvienas keleivis galėtų pasižiūrėti kokį filmą ar laidą youtube kelionės metu, bet telefoną turi laikyti rankose, tai gal irgi turėtų būti laikikliai sėdynių atlošuose gale sėdintiems keleiviams, taip pat kažkur ant panelės priekyje sėdinčiam keleiviui. Galėtų ir USB portas telefono pasikrovimui būti kiekvienose durelėse. Dabar dažnai būna tik vienas USB priekyje.

        Tai va čia tų variantų daug, bet trūksta automobiliams to neatsilikimo nuo technologijų arba jeigu atsiliktų, tai metus, bet ne penkis ar dešimt. Vat po kokių penkių metų matysim, kad bus jau integruota.
        Nieks nuo nieko neatsilieka. Pirk Audi A8 uzisaskyk pilna connectivity pack ir galesi netgi Wi-Fi savo masinoj turret o youtube leist is savo iPhone apps'o o rodys ekranuose masinos

        Comment


          Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
          Nieks nuo nieko neatsilieka. Pirk Audi A8 uzisaskyk pilna connectivity pack ir galesi netgi Wi-Fi savo masinoj turret o youtube leist is savo iPhone apps'o o rodys ekranuose masinos
          kad jis laikiklio neturi uz ka nusipirkti
          When a man lies, he murders some part of the world

          Comment


            Parašė liutass Rodyti pranešimą
            kad jis laikiklio neturi uz ka nusipirkti
            Nu is tikro taip - iesko slieku ant asfalto

            Comment


              Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
              Nieks nuo nieko neatsilieka. Pirk Audi A8 uzisaskyk pilna connectivity pack ir galesi netgi Wi-Fi savo masinoj turret o youtube leist is savo iPhone apps'o o rodys ekranuose masinos
              Atsilieka. Visuose turėtų būti defaultu ir bazinėje komplektacijoje, o ne tik kai kuriuose modeliuose.

              Comment


                Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                Nieks nuo nieko neatsilieka. Pirk Audi A8 uzisaskyk pilna connectivity pack ir galesi netgi Wi-Fi savo masinoj turret o youtube leist is savo iPhone apps'o o rodys ekranuose masinos
                O jei pirktum Bentley ar RR, tai gal net ir USB gale būtų.

                Digital padarė labai gerą pastebėjimą. Auto industrija labai nenoriai integruoja šiuolaikinius household gadgetus. Ir tai ne technologijos ar kainos reikalas, bet marketingo. Velniams reikalingos visokios kiekvieno atskiro gamintojo 'hyper-connectivity' ar 'smart-connect' nesąmonės, jei papreasčiausia Androido ar kitos OS integracija į auto multimedijos sistemą techniškai yra paprasta, kaip 123 ir suteiktų nepalyginamai geresnį user experience? Nepaisant to, auto gamintojai visvien kiša savo clumsy ir naudojimui netinkamas nesąmones, kurios, geriausiu atveju, tikamos naudoti tik iš bėdos ir tik maksimalioje premium modelių komplektacijoje? Priežastis tikriausiai yra paprasta - papildomų pinigų charginimas už tokius dalykus, kaip navigacija ar kitos techniškai nesudėtingos funkcijos, kurių integravimas iš techninės pusės praktiškai nieko nekainuoja.
                Paskutinis taisė John; 2016.10.28, 12:11.

                Comment


                  Kažin, turbūt reikėtų USB packo

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą
                    O jei pirktum Bentley ar RR, tai gal net ir USB gale būtų.

                    kurios, geriausiu atveju, tikamos naudoti tik iš bėdos ir tik maksimalioje premium modelių komplektacijoje?
                    Ka tu norejai cia pasakyt. Siaip ta connectivity pack gali ir Audi A1 uzsakyt uz 850EUR ir galesi jungt savo mobiliaka ir per MMI traukt is jo viska

                    Comment


                      Tą, kad tai turėtų būti defaultu, o ne kažkokius packus užsisakant. Na ir visa kita, ką parašė, bet tamstai matyt per ilgas tekstas.

                      Comment


                        Parašė digital Rodyti pranešimą
                        Atsilieka. Visuose turėtų būti defaultu ir bazinėje komplektacijoje, o ne tik kai kuriuose modeliuose.
                        Esmė yra ta, kad norit galima viską susikomplektuoti, o ar to reikia sprendžia kiekvienas klientas, pvz. galbūt kai kam gerai ir mechaniškai valdomi langai gale, nes visąlaik važinėja vienas.
                        Flickr

                        Comment


                          Autopramonė istoriškai yra labai inertiška, nes tai yra brangus gaminys su brangia gamyba ir ilgesniais ciklais. Tiesiog bijoma staigių, kad ir nedidelių, pokyčių. Kad ir į tą pačią elektromobilių gamybą pažiūrėkime.

                          Comment


                            Parašė digital Rodyti pranešimą
                            Tą, kad tai turėtų būti defaultu, o ne kažkokius packus užsisakant. Na ir visa kita, ką parašė, bet tamstai matyt per ilgas tekstas.
                            Tai gal ir 3.0 variklis turi buti defaultinis nes as man 2.0 per maza?

                            Comment


                              Parašė Emigraves Rodyti pranešimą
                              Autopramonė istoriškai yra labai inertiška, nes tai yra brangus gaminys su brangia gamyba ir ilgesniais ciklais. Tiesiog bijoma staigių, kad ir nedidelių, pokyčių. Kad ir į tą pačią elektromobilių gamybą pažiūrėkime.
                              Žiūrint su kuo lyginsit, jei su picų kepimu ir tūkstančiais pan. verslų arba netgi ta pačia aviacija, tai pokyčiai labai greitai vyksta ir ciklai trumpi.
                              Flickr

                              Comment


                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                Žiūrint su kuo lyginsit, jei su picų kepimu ir tūkstančiais pan. verslų arba netgi ta pačia aviacija, tai pokyčiai labai greitai vyksta ir ciklai trumpi.
                                Produktais, o ne verslais. Išmanūs, PC, net buitiniai prietaisai gali stipriai pasikeisti po ketvirčio, pusmečio, vėliausiai po metų, o štai variklis su minimaliais pakeitimais montuojamas po 20 m. CD jau niekas nebesinešiojo, o kiek ilgai buvo (tebėra) montuojami grotuvai? Nes yra ekspertizės, skaičiavimai, licencijos, ilgalaikės sutartys.

                                Comment


                                  Parašė Emigraves Rodyti pranešimą
                                  Produktais, o ne verslais. Išmanūs, PC, net buitiniai prietaisai gali stipriai pasikeisti po ketvirčio, pusmečio, vėliausiai po metų, o štai variklis su minimaliais pakeitimais montuojamas po 20 m. CD jau niekas nebesinešiojo, o kiek ilgai buvo (tebėra) montuojami grotuvai? Nes yra ekspertizės, skaičiavimai, licencijos, ilgalaikės sutartys.
                                  Bet ir automobilis perkamas ne metams ar pusmečiui kaip mobiliakas, lėktuvas dar ilgesniam laikui, todėl pakyčiai dar lėtesni, apie kokį individualų namą apskritai net nekalbu, kaip statė prieš tūkstančius metų iš plytų taip ir dabar tebestato.
                                  Automobilių rinka labai konkurencinga, tad jei š gamintų, niekas nepirktų ir bankrutuotų toks brandas kaip ir Nokia bankrutavo.
                                  Paskutinis taisė Lettered; 2016.10.28, 13:16.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                                    Tai gal ir 3.0 variklis turi buti defaultinis nes as man 2.0 per maza?
                                    Gadgetų integracijos kaina automobiliuose šiais laikais yra daugiau mažiau lygi nuliui. Tiksliau, techniškai tokia galimybė kaip ir egzituoja by defaut, bet ji nėra įjungiama/sukonfiguruojama, kad galėtų būti realiai naudinga end useriui. Taip kad tavo palyginimas su didesniu varikliu (kurio tiek gamybos, tiek eksploatacijos kaštai pastebimai didesni), nėra tinkamas.

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą
                                      Gadgetų integracijos kaina automobiliuose šiais laikais yra daugiau mažiau lygi nuliui. Tiksliau, techniškai tokia galimybė kaip ir egzituoja by defaut, bet ji nėra įjungiama/sukonfiguruojama, kad galėtų būti realiai naudinga end useriui. Taip kad tavo palyginimas su didesniu varikliu (kurio tiek gamybos, tiek eksploatacijos kaštai pastebimai didesni), nėra tinkamas.
                                      Kodėl koks nors brandas nesugalvoja to daryti? Konkurencija žvėriška, skaičiuojamas kiekvienas euras, tad toks beveik nieko nekainuojantis ir reikalingas bonusas padidintų pardavimus nedidinant savikainos.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Kaip dirbes imoneje, kuri gamina elektronikos detales automobiliams (BMW, Chrysler, Renault ir pan.), tai galiu pasakyti, kad nuo technologiju suprojektavimo R&D iki isleidimo i serijine gamyba praeina ~3-5 metai, prikaluso nuo sudetingumo. Tad siandien R&D skyriuose kuriamos technologijos automobiliuose pasirodys ~2020 metais tik. Tai yra belenkaip ilgas procesas. Tarkim pries man iseinant is tos imones (pries 6 metus) kaip tik R&D skyriuje buvo kuriami/bandomi nauji laisvu ranku irangos valdymo and vairo mygtukai Renault sunkvezimiam. Tik pries metus ar du jie pasirode sunkvezimiuose. Ir tai tera parasciausi mygtukai su keliom mikroschemom. Tad nekalbu apie sudetingesnes technologijas.

                                        Comment


                                          Parašė taspac Rodyti pranešimą
                                          Tarkim pries man iseinant is tos imones (pries 6 metus) kaip tik R&D skyriuje buvo kuriami/bandomi nauji laisvu ranku irangos valdymo and vairo mygtukai Renault sunkvezimiam. Tik pries metus ar du jie pasirode sunkvezimiuose. Ir tai tera parasciausi mygtukai su keliom mikroschemom. Tad nekalbu apie sudetingesnes technologijas.
                                          Ką manai apie tokį ilgą laiką? Pateisinamas ar visgi didelių įmonių nelankstumas?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X