Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Abejoju, ar Andriuliui labai reikėjo dyzelio, pirko patikusią auto, būtų pirkęs ir benzą ar hibridą, jei tik būtų. Kodėl JAV ar daugumoje kitų pasaulio valstybių nėra paklausos dyzeliams, nors ten ir atstumai didesni ir visi mėgsta didelius auto? Spėju tik dėl to, kad ten gamintojai nestūmė dyzelių ir nereklamavo kaip Europoje.
    Ta paty laga jis rastu ir bezinineje versijoje - paskaitinek Audi USA forumus. JAV neispopuliarejes dyzelis nes kuras salyginai pigus.As pats prikes buciau TFSI jei kuras kainuotu pigiau nes benzinas + turbo tikrai geriau uz dyzely neskaitant ekonomijos.Dar isgasdino mane TFSI nepatikimumas ir didelis apetitas tepalui

    Comment


      Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

      Ta paty laga jis rastu ir bezinineje versijoje - paskaitinek Audi USA forumus. JAV neispopuliarejes dyzelis nes kuras salyginai pigus.As pats prikes buciau TFSI jei kuras kainuotu pigiau nes benzinas + turbo tikrai geriau uz dyzely neskaitant ekonomijos.Dar isgasdino mane TFSI nepatikimumas ir didelis apetitas tepalui
      Nauji VW benzai irgi turi lagą, pats pastebėjau, todėl ir patinka hibridai, bent Toyotos traukia tolygiai ir iš karto be jokio tampymosi ir lagų. Skeptiškai žiūrėjau į hibridus, kol pats nepradėjau važinėti.
      Čia ne šiaip Audi softo defektas, tas lagas specialiai padarytas, kad auto atitiktų emisinų reikalavimus, tai jiems reiks ir variklį modernizuoti.
      Paskutinis taisė Lettered; 2019.10.10, 12:36.
      Flickr

      Comment


        Pas cipuotojus nuvarai 150EUR ir isima laga - taciau prarandi garantija gamintojo.Variklio modifikuot nereikai, tas pats motoras ejo ir i Audi A6 C7 ir jokiu lagu nebuvo.
        Hybridas gerai bet tik mieste pats bandziausi NX300h - nei traukos nei ekonomijos + kaukianti CVT deze.Suprantu nebent koki Yaris/Prius po miesta, bet premium lygio masina labai retas kuris perka po miesta vazinetis

        Comment


          Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

          I miestus ten neleidzia tik seniems ivaziuot Euro4 ir panasiai.
          Paryžiuje darė gatvėse tyrimus ir net EURO6 realiomis sąlygomis viršijo NOx emisijas , kurias šiaip deklaruoja EURO4. Dabar svarstoma paankstinti 2024 metų EURO6 draudimą mieste.
          http://www.leparisien.fr/info-paris-...19-8149230.php
          Nenustebsiu, jeigu ES jau ir taip kurpia bendrą draudimą dyzeliniams varikliams lengvosiose auto nuo kokių 2030 metų.

          Comment


            Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
            Pas cipuotojus nuvarai 150EUR ir isima laga - taciau prarandi garantija gamintojo.Variklio modifikuot nereikai, tas pats motoras ejo ir i Audi A6 C7 ir jokiu lagu nebuvo.
            Nebuvo, nes C7 dar senas modelis ir jam nereikėjo praeiti naujų griežtesnių reikalavimų, bet Audi ne naują variklį sukūrė, o seną iškastravo, dėl to tas ir lagas atsirado. Dabar už tai teks brangiai sumokėti. Hibridai traukia gerai ir svarbiausia iš kart be jokių trūkčiojimų, ilgų užsivedinėjimų ir pan. Nelabai supratau, kur jums tos galios trūksta, ar čia vertinat tik teoriškai kw kiekį, o ne realiai važiavimo komfortą? Nesuprantu, kaip gali toks lagas netrukdyti, visų pirma tai net nesaugu.

            Parašė themanual Rodyti pranešimą

            Paryžiuje darė gatvėse tyrimus ir net EURO6 realiomis sąlygomis viršijo NOx emisijas , kurias šiaip deklaruoja EURO4. Dabar svarstoma paankstinti 2024 metų EURO6 draudimą mieste.
            http://www.leparisien.fr/info-paris-...19-8149230.php
            Nenustebsiu, jeigu ES jau ir taip kurpia bendrą draudimą dyzeliniams varikliams lengvosiose auto nuo kokių 2030 metų.
            Tam ir daro tuos lagus arba adblue bakus, kad testuose gerai atrodytų rodikliai, o realiomis sąlygomis tas pats dyzelis dega ir tiek patys teršalai kaip ir prieš kelis dešimtmečius, kažkiek efektyvumas padidėjo, bet technologija realiai ta pati, deginamas kuras irgi tas pats.
            Paskutinis taisė Lettered; 2019.10.10, 15:12.
            Flickr

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

              Nebuvo, nes C7 dar senas modelis ir jam nereikėjo praeiti naujų griežtesnių reikalavimų, bet Audi ne naują variklį sukūrė, o seną iškastravo, dėl to tas ir lagas atsirado. Dabar už tai teks brangiai sumokėti. Hibridai traukia gerai ir svarbiausia iš kart be jokių trūkčiojimų, ilgų užsivedinėjimų ir pan. Nelabai supratau, kur jums tos galios trūksta, ar čia vertinat tik teoriškai kw kiekį, o ne realiai važiavimo komfortą? Nesuprantu, kaip gali toks lagas netrukdyti, visų pirma tai net nesaugu.



              Tam ir daro tuos lagus arba adblue bakus, kad testuose gerai atrodytų rodikliai, o realiomis sąlygomis tas pats dyzelis dega ir tiek patys teršalai kaip ir prieš kelis dešimtmečius, kažkiek efektyvumas padidėjo, bet technologija realiai ta pati, deginamas kuras irgi tas pats.
              [...Hibridai traukia gerai ir svarbiausia iš kart be jokių trūkčiojimų, ilgų užsivedinėjimų ir pan....] - NX300h uzmynus dugna tik triuksmas nuo CVT ir jokios traukos palyginus su Q5 2.0TDI

              [Nebuvo, nes C7 dar senas modelis ir jam nereikėjo praeiti naujų griežtesnių reikalavimų,] - Q8 3.0TDI variklis yra visiskai identiskas A6 C7 po facelifto t.y EA897 (https://de.wikipedia.org/wiki/VW_EA897).As tau dar karta kartoju niekas ten nieko nekastravo o tik softa kita padare ECU - varyk pas cipuotojus atjungs jei nori bet neturesi gamyklines garantijos.Niekam ten uz nieka moket nereikes tuoj nurims WLTP paranoja isleistas bus softo update'as ir viskas

              Comment


                Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

                [...Hibridai traukia gerai ir svarbiausia iš kart be jokių trūkčiojimų, ilgų užsivedinėjimų ir pan....] - NX300h uzmynus dugna tik triuksmas nuo CVT ir jokios traukos palyginus su Q5 2.0TDI

                [Nebuvo, nes C7 dar senas modelis ir jam nereikėjo praeiti naujų griežtesnių reikalavimų,] - Q8 3.0TDI variklis yra visiskai identiskas A6 C7 po facelifto t.y EA897 (https://de.wikipedia.org/wiki/VW_EA897).As tau dar karta kartoju niekas ten nieko nekastravo o tik softa kita padare ECU - varyk pas cipuotojus atjungs jei nori bet neturesi gamyklines garantijos.Niekam ten uz nieka moket nereikes tuoj nurims WLTP paranoja isleistas bus softo update'as ir viskas
                Jūsų asmeninės įžvalgos neatitinka apklausų rezultatų, 4 toyota/lexus pirmam dešimtuke, audi q5 37-oje vietoje: Best cars to own in the UK

                https://www.carbuyer.co.uk/news/1482...r-2019-results

                Toyota Prius Mk4
                93.22

                Lexus IS Mk3
                93.19

                Alfa Romeo Giulia Mk1
                93.00

                Kia Sorento Mk3
                92.98

                Lexus RX Mk4
                92.87

                Skoda Kodiaq Mk1
                92.75

                Peugeot 3008 Mk2
                92.69

                Hyundai Ioniq Mk1
                92.67

                Lexus GS Mk4
                92.64

                Kia Niro Mk1
                92.63
                AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                Comment


                  Parašė booraz Rodyti pranešimą

                  Jūsų asmeninės įžvalgos neatitinka apklausų rezultatų, 4 toyota/lexus pirmam dešimtuke, audi q5 37-oje vietoje: Best cars to own in the UK

                  https://www.carbuyer.co.uk/news/1482...r-2019-results
                  Cia sitas sarasas nieko nesko absoliuciai.

                  Comment


                    Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

                    Cia sitas sarasas nieko nesko absoliuciai.
                    Jo, skirtumas 4% - labai keista skalė.
                    Po 12 metų kai kurie modeliai jau 70-90% būna savartyne.

                    Comment


                      Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                      Pas cipuotojus nuvarai 150EUR ir isima laga - taciau prarandi garantija gamintojo.Variklio modifikuot nereikai, tas pats motoras ejo ir i Audi A6 C7 ir jokiu lagu nebuvo.
                      Hybridas gerai bet tik mieste pats bandziausi NX300h - nei traukos nei ekonomijos + kaukianti CVT deze.
                      CVT dėžė tikrai nekaukia, kaukia variklis, kai nemoki važiuoti
                      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                      Comment


                        Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                        CVT dėžė tikrai nekaukia, kaukia variklis, kai nemoki važiuoti
                        Gal ir nemoku bet pvz Audi ar BMW tikrai nekaukia.

                        PS: Kaip paaiskytum agregatu triuksma prie 140km/h greicio ir kosmines kuro sanaudas - irgi nemokejimu vaziuot?


                        Comment


                          Tikriausiai taip

                          Dar Lexus hibridai neturi lago 2 sekundžių
                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                          Comment


                            Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                            Tikriausiai taip

                            Dar Lexus hibridai neturi lago 2 sekundžių
                            Ten visa masina yra lagas.

                            O rimtai kaip paaiskintum triuksma prie 140km/h autostradoje? - Irgi nemoku vaziuot nes reikia taupyt ir nevirsyt 100km/h?

                            Comment


                              Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                              Ten visa masina yra lagas.
                              Atmetus emocijas - lagas panašus kaip Q5 35 TDI.
                              Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                              O rimtai kaip paaiskintum triuksma prie 140km/h autostradoje? - Irgi nemoku vaziuot nes reikia taupyt ir nevirsyt 100km/h?
                              Paprastai padeda gazo atleidimas. O iš 3 dantračių sudaryto tojotos hibrido transmisijoje elementariai nėra kam kaukti
                              It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                              Comment


                                Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                Atmetus emocijas - lagas panašus kaip Q5 35 TDI.


                                Paprastai padeda gazo atleidimas. O iš 3 dantračių sudaryto tojotos hibrido transmisijoje elementariai nėra kam kaukti
                                Pas Q5 40TDI lago nera jokio absoliuciai.
                                35 TDI Baltijos salims nera siulomas.
                                Lagas yra tik pas Audi kur montuojamas 3.0TDI su 210kW,

                                Apie koky tu gazo atleidima kalbi vaziuojant autostradoje ant 140km/h su autopilotu.Nu sakyk ka nori bet hibridai pritaikyti TIK miesto salygomis vazinet,Nu kam pirkt NX300h ir maltis su juo mieste - tam yra Prius,Yaris.

                                PS : Bandziau nauja corrolla hybrida.Tikrai patiko ir tikrai jauciasi proverzis nuo pries tai buvusio Auriso.Trauka geresne uz Aurisa, kaukimas panaikintas kiek imanoma kuro sanaudos mieste 5.5.
                                Paskutinis taisė Darius555; 2019.10.11, 10:26.

                                Comment


                                  Neturiu ką pasakyti, važinėju hibridiniu kibiru tiek mieste, tiek plente, tiek autostradoje (tame tarpe ant 140). Jokio išskirtinio tik hibridams būdingo motoro ar transmisijos triukšmo negirdžiu, kuro kibirais irgi neryja.
                                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                  Comment


                                    Iš principo japoniškos ir vokiškos mašinos kurtos skirtingoms gyvenimo sąlygoms, japonai kuria dėl miestų, nes pas juos didelių atstumų nėra, vokiečiai kuria autobanams.
                                    AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                    Comment


                                      Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                      Neturiu ką pasakyti, važinėju hibridiniu kibiru tiek mieste, tiek plente, tiek autostradoje (tame tarpe ant 140). Jokio išskirtinio tik hibridams būdingo motoro ar transmisijos triukšmo negirdžiu, kuro kibirais irgi neryja.
                                      As tau norejau pasakyt kad vaziuojant ant 140 su Q5 salone yra visiska tyla, nepalyginamai su NX300. Taip imanoma vaziuot ir su Lexus'u tokiu greiciu taciau yra tobulesniu variantu

                                      Comment


                                        Parašė booraz Rodyti pranešimą
                                        Iš principo japoniškos ir vokiškos mašinos kurtos skirtingoms gyvenimo sąlygoms, japonai kuria dėl miestų, nes pas juos didelių atstumų nėra, vokiečiai kuria autobanams.
                                        Japonai kuria automobilius pagal USA salygas - ten ju pagrindine rinka. Lexus japonijos rinkoje nera populiarus - ten is premium segmento dominuoja MB

                                        Comment


                                          Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

                                          As tau norejau pasakyt kad vaziuojant ant 140 su Q5 salone yra visiska tyla, nepalyginamai su NX300. Taip imanoma vaziuot ir su Lexus'u tokiu greiciu taciau yra tobulesniu variantu
                                          Įvertinai vėjo pasipriešinimą? Padangos tokios pat buvo? Matavai decibelus? Labai daug faktorių gali pakeisti garso lygį automobilyje.
                                          AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                          Comment

                                          Working...
                                          X