Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą

    Tiesos yra. Ypač jei esi taksistas arba kas rytą pusantros valandos per kampščius važiuoji į darbą vidutiniu 3km/h greičiu.
    Vilniuje yra begalė šviesaforų. Kitas svarbus dalykas, kai pripranti prie komforto, atprasti labai sunku. Kažin ar Lexus vairuotojai yra didesni taxistai, nei golfo?

    Comment


      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
      Trukčiojimas dingsta kai išmoksti Valdyti automobilį. "Šauti" nuo šviesoforo - o ar tai yra būtina?
      Automato tu negali valdyti. O jei kalbi apie mechaninę, tai kalba ėjo apie komfortą.

      Comment


        Parašė andyour Rodyti pranešimą

        Vilniuje yra begalė šviesaforų. Kitas svarbus dalykas, kai pripranti prie komforto, atprasti labai sunku. Kažin ar Lexus vairuotojai yra didesni taxistai, nei golfo?
        Vienas dalykas, prie kurio nepriprasi vairuodamas Toyota Auris, tai komfortas

        Comment


          Parašė andyour Rodyti pranešimą
          Automato tu negali valdyti. O jei kalbi apie mechaninę, tai kalba ėjo apie komfortą.
          Su mechanine komforto pakanka (man asmeniškai automatas nepatiko - vien dėl mašinos nejautimo).

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą

            Vienas dalykas, prie kurio nepriprasi vairuodamas Toyota Auris, tai komfortas
            Aš kalbėjau apskritai apie hibridų technologiją, Auris čia tik kaip pvz. ir eksterjero kokybes prasme gal net nevisai adekvatus.

            Comment


              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
              Trukčiojimas dingsta kai išmoksti Valdyti automobilį. "Šauti" nuo šviesoforo - o ar tai yra būtina?
              Kad Golfas šauna nuo šviesoforo kaip reikiant. Važinėju su 1.4 90kw, DSG, start-stop ir dar universalas su visu papildomu svoriu... Visa ta mirtina kombinacija. Kartais net nejaukiai jaučiuosi kai drąskytis nesinori, o bemsai prie šviesoforo lieka už nugaros. Įsijungus DSG sportinį režimą išvis smagu.

              Comment


                Parašė andyour Rodyti pranešimą

                Automato tu negali valdyti. O jei kalbi apie mechaninę, tai kalba ėjo apie komfortą.
                DSG visada gali persijungt į pseudo-rankinį režimą. Be to galima pasirinkt normalų ar sportinį režimą. Ir pripratus (tiek pačiam prie automato, tiek konkrečiam auto prie asmeninių pomėgių) galima priverst automatą elgtis vienaip ar kitaip.

                Comment


                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                  DSG visada gali persijungt į pseudo-rankinį režimą. Be to galima pasirinkt normalų ar sportinį režimą. Ir pripratus (tiek pačiam prie automato, tiek konkrečiam auto prie asmeninių pomėgių) galima priverst automatą elgtis vienaip ar kitaip.
                  Geriau tiesiog spausti akceleratorių ir tolygiai bei gana sparčiai greitėti. Taip kaip važiuoja elektriniai automobiliai pvz. Nissan Leaf 40, ten aišku akceleracija išvis kostmosas. Ne veltui daugėja automatinių greičio dėžių ir hibridų, nes niekas nebenori papildomai dirbti.
                  Paskutinis taisė andyour; 2018.10.23, 20:54.

                  Comment


                    Parašė andyour Rodyti pranešimą

                    Geriau tiesiog spausti akceleratorių ir tolygiai bei gana sparčiai greitėti. Taip kaip važiuoja elektriniai automobiliai pvz. Nissan Leaf 40, ten aišku akceleracija išvis kostmosas. Ne veltui daugėja automatinių greičio dėžių ir hibridų, nes niekas nebenori papildomai dirbti.
                    Elektromobilio irgi negali "valdyti", kaip ir automato ar DSG automatiniu režimu.

                    Comment


                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                      Kad Golfas šauna nuo šviesoforo kaip reikiant. Važinėju su 1.4 90kw
                      O aš važinėju su 75 "arklių" TDI ir man to visiškai užtenka (o gal net ir daugoka).

                      Comment


                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                        O aš važinėju su 75 "arklių" TDI ir man to visiškai užtenka (o gal net ir daugoka).
                        Tema ne apie tai ar pakanka. O apie tai, kad ne tik hibridai greitai bėgėjasi.

                        Comment


                          Šiandien atlikau eilinę TA iš pirmo karto senukui BMW 330 150kw. Dūmingumas 0.16 iš galimų 3. BBD ant jūsų hybridų ar ten visokių 1.4

                          Comment


                            Beje John , man irgi labai patinka dabartinės kartos golfo dizainas (paskutinis kuris patiko - III golfas). Ypač interjeras, jis man iš karto primena aštuoniasdešimtųjų metų Vokietijos Federacinės Respublikos antrojo valstybinio televizijos kanalo ZDF kurtą serialą "Der Alte" ("Senis")
                            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                            Comment


                              Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                              Beje John , man irgi labai patinka dabartinės kartos golfo dizainas (paskutinis kuris patiko - III golfas). Ypač interjeras, jis man iš karto primena aštuoniasdešimtųjų metų Vokietijos Federacinės Respublikos antrojo valstybinio televizijos kanalo ZDF kurtą serialą "Der Alte" ("Senis")
                              True, VW dizainas yra konservatyvus ir santūrus. Gal todėl, kad jį kuria ne vaikai. Ne vaikams.

                              Comment


                                4, 5 ir 6 golfuose buvo smarkiai pripjauta grybo, bet 7-ame buvo žengtas didelis teigiamas žingsnis atgal.

                                Auris tuo tarpu yra japoniškas. Japonai pasaulį mato keistai ir dizainas jų keistas. Bet atmetus dizaino keistenybes, japoniška technika dirba iš esmės gerai.
                                It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                Comment


                                  Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                  4, 5 ir 6 golfuose buvo smarkiai pripjauta grybo, bet 7-ame buvo žengtas didelis teigiamas žingsnis atgal.

                                  Auris tuo tarpu yra japoniškas. Japonai pasaulį mato keistai ir dizainas jų keistas. Bet atmetus dizaino keistenybes, japoniška technika dirba iš esmės gerai.
                                  Panašiai, kaip japoniška pornografija. Weird ir kartais creepy, bet iš esmės man patinka. O kartais būna ir labai gerai

                                  Comment


                                    Tai va, kai nuvargins vokiška pornografija, gal padės pasitenkinti Auris hybrid iš citybee?
                                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                    Comment


                                      Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                      Šiandien atlikau eilinę TA iš pirmo karto senukui BMW 330 150kw. Dūmingumas 0.16 iš galimų 3. BBD ant jūsų hybridų ar ten visokių 1.4
                                      Toyotoje hibridas, konkrečiai elektra, skirta kompensuoti patikimos senos technologijos didelį kuro suvartojimą. Apie kurią tu ir kalbi Tačiau, natūraliai sumažėja ir bendras išmetamas CO2 kiekis, kuris aktualus tik idealoginiam ekologui.

                                      Comment


                                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                        Tema ne apie tai ar pakanka. O apie tai, kad ne tik hibridai greitai bėgėjasi.
                                        Tačiau svarbu, kad tolygiai. Kitu atveju, su trukčiojimais, nebelieka, mano požiūrių, esminio hibrido privalumo - komforto. Jei perki Lexus, tai mažiausiai galvosi apie ekologiją ir taupumą. Seni benzinai gal ir patikimi, bet tie, kas perka naujas mašinas, dažniausiai su jom važinėja neilgiau 10 metų ir ryšium su tuo nulemia antrinėje rinkoje pasiūlą.
                                        Paskutinis taisė andyour; 2018.10.24, 10:16.

                                        Comment


                                          Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                          Auris tuo tarpu yra japoniškas. Japonai pasaulį mato keistai ir dizainas jų keistas. Bet atmetus dizaino keistenybes, japoniška technika dirba iš esmės gerai.
                                          Lexus dizainas nėra keistas. Auris keistas, bet kito hibrido palyginimui daugiau nėra.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X