Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Automobiliai
Collapse
X
-
Automato tu negali valdyti. O jei kalbi apie mechaninę, tai kalba ėjo apie komfortą.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTrukčiojimas dingsta kai išmoksti Valdyti automobilį. "Šauti" nuo šviesoforo - o ar tai yra būtina?
Comment
-
Vienas dalykas, prie kurio nepriprasi vairuodamas Toyota Auris, tai komfortasParašė andyour Rodyti pranešimą
Vilniuje yra begalė šviesaforų. Kitas svarbus dalykas, kai pripranti prie komforto, atprasti labai sunku. Kažin ar Lexus vairuotojai yra didesni taxistai, nei golfo?
Comment
-
Su mechanine komforto pakanka (man asmeniškai automatas nepatiko - vien dėl mašinos nejautimo).Parašė andyour Rodyti pranešimąAutomato tu negali valdyti. O jei kalbi apie mechaninę, tai kalba ėjo apie komfortą.
Comment
-
Aš kalbėjau apskritai apie hibridų technologiją, Auris čia tik kaip pvz. ir eksterjero kokybes prasme gal net nevisai adekvatus.Parašė John Rodyti pranešimą
Vienas dalykas, prie kurio nepriprasi vairuodamas Toyota Auris, tai komfortas
Comment
-
Kad Golfas šauna nuo šviesoforo kaip reikiant. Važinėju su 1.4 90kw, DSG, start-stop ir dar universalas su visu papildomu svoriu... Visa ta mirtina kombinacija. Kartais net nejaukiai jaučiuosi kai drąskytis nesinori, o bemsai prie šviesoforo lieka už nugaros. Įsijungus DSG sportinį režimą išvis smagu.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTrukčiojimas dingsta kai išmoksti Valdyti automobilį. "Šauti" nuo šviesoforo - o ar tai yra būtina?
Comment
-
DSG visada gali persijungt į pseudo-rankinį režimą. Be to galima pasirinkt normalų ar sportinį režimą. Ir pripratus (tiek pačiam prie automato, tiek konkrečiam auto prie asmeninių pomėgių) galima priverst automatą elgtis vienaip ar kitaip.Parašė andyour Rodyti pranešimą
Automato tu negali valdyti. O jei kalbi apie mechaninę, tai kalba ėjo apie komfortą.
Comment
-
Geriau tiesiog spausti akceleratorių ir tolygiai bei gana sparčiai greitėti. Taip kaip važiuoja elektriniai automobiliai pvz. Nissan Leaf 40, ten aišku akceleracija išvis kostmosas. Ne veltui daugėja automatinių greičio dėžių ir hibridų, nes niekas nebenori papildomai dirbti.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
DSG visada gali persijungt į pseudo-rankinį režimą. Be to galima pasirinkt normalų ar sportinį režimą. Ir pripratus (tiek pačiam prie automato, tiek konkrečiam auto prie asmeninių pomėgių) galima priverst automatą elgtis vienaip ar kitaip.Paskutinis taisė andyour; 2018.10.23, 20:54.
Comment
-
Elektromobilio irgi negali "valdyti", kaip ir automato ar DSG automatiniu režimu.Parašė andyour Rodyti pranešimą
Geriau tiesiog spausti akceleratorių ir tolygiai bei gana sparčiai greitėti. Taip kaip važiuoja elektriniai automobiliai pvz. Nissan Leaf 40, ten aišku akceleracija išvis kostmosas. Ne veltui daugėja automatinių greičio dėžių ir hibridų, nes niekas nebenori papildomai dirbti.
Comment
-
O aš važinėju su 75 "arklių" TDI ir man to visiškai užtenka (o gal net ir daugoka).Parašė mantasm Rodyti pranešimąKad Golfas šauna nuo šviesoforo kaip reikiant. Važinėju su 1.4 90kw
Comment
-
Tema ne apie tai ar pakanka. O apie tai, kad ne tik hibridai greitai bėgėjasi.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąO aš važinėju su 75 "arklių" TDI ir man to visiškai užtenka (o gal net ir daugoka).
Comment
-
Beje John , man irgi labai patinka dabartinės kartos golfo dizainas (paskutinis kuris patiko - III golfas). Ypač interjeras, jis man iš karto primena aštuoniasdešimtųjų metų Vokietijos Federacinės Respublikos antrojo valstybinio televizijos kanalo ZDF kurtą serialą "Der Alte" ("Senis")
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 1 patinka
Comment
-
True, VW dizainas yra konservatyvus ir santūrus. Gal todėl, kad jį kuria ne vaikai. Ne vaikams.Parašė Tomas Rodyti pranešimąBeje John , man irgi labai patinka dabartinės kartos golfo dizainas (paskutinis kuris patiko - III golfas). Ypač interjeras, jis man iš karto primena aštuoniasdešimtųjų metų Vokietijos Federacinės Respublikos antrojo valstybinio televizijos kanalo ZDF kurtą serialą "Der Alte" ("Senis")
Comment
-
4, 5 ir 6 golfuose buvo smarkiai pripjauta grybo, bet 7-ame buvo žengtas didelis teigiamas žingsnis atgal.
Auris tuo tarpu yra japoniškas. Japonai pasaulį mato keistai ir dizainas jų keistas. Bet atmetus dizaino keistenybes, japoniška technika dirba iš esmės gerai.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Panašiai, kaip japoniška pornografija. Weird ir kartais creepy, bet iš esmės man patinka. O kartais būna ir labai geraiParašė Tomas Rodyti pranešimą4, 5 ir 6 golfuose buvo smarkiai pripjauta grybo, bet 7-ame buvo žengtas didelis teigiamas žingsnis atgal.
Auris tuo tarpu yra japoniškas. Japonai pasaulį mato keistai ir dizainas jų keistas. Bet atmetus dizaino keistenybes, japoniška technika dirba iš esmės gerai.
- 1 patinka
Comment
-
Toyotoje hibridas, konkrečiai elektra, skirta kompensuoti patikimos senos technologijos didelį kuro suvartojimą. Apie kurią tu ir kalbiParašė Garbanius Rodyti pranešimąŠiandien atlikau eilinę TA iš pirmo karto senukui BMW 330 150kw. Dūmingumas 0.16 iš galimų 3. BBD ant jūsų hybridų ar ten visokių 1.4
Tačiau, natūraliai sumažėja ir bendras išmetamas CO2 kiekis, kuris aktualus tik idealoginiam ekologui.
Comment
-
Tačiau svarbu, kad tolygiai. Kitu atveju, su trukčiojimais, nebelieka, mano požiūrių, esminio hibrido privalumo - komforto. Jei perki Lexus, tai mažiausiai galvosi apie ekologiją ir taupumą. Seni benzinai gal ir patikimi, bet tie, kas perka naujas mašinas, dažniausiai su jom važinėja neilgiau 10 metų ir ryšium su tuo nulemia antrinėje rinkoje pasiūlą.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Tema ne apie tai ar pakanka. O apie tai, kad ne tik hibridai greitai bėgėjasi.Paskutinis taisė andyour; 2018.10.24, 10:16.
Comment
-
Lexus dizainas nėra keistas. Auris keistas, bet kito hibrido palyginimui daugiau nėra.Parašė Tomas Rodyti pranešimąAuris tuo tarpu yra japoniškas. Japonai pasaulį mato keistai ir dizainas jų keistas. Bet atmetus dizaino keistenybes, japoniška technika dirba iš esmės gerai.
Comment
Comment