Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Ir ne cirkininkai kaip tie tavo paminėti kosminiai.
    Lexus cirkiniai? Auris nėra labai išdarkytas, bet faktas, kad nėra labai solidus. Gal dėl to, kad tai skirta ne tik tikriems vyrams, bet ir moterims. CR-H jau kosminis ir kaip sakė Johnas, primena vaikų žaisliuką. Bet kai važinėji su nuomota mašina, jau tampa mažiau svarbu, ką kiti apie tave pagalvos. Pačiam akių labai nebado ir tiesa sakant, per daug nekreipi dėmesį į išorę. Svarbiau yra variklis ir tvarkingo dizaino salonas. Šiaip, pats variklis diktuoja dizainą, nulemia jo suvokimą. Tas pats dizainas ant labai skirtingų variklių atrodys kitaip. Hibridui, gal ir labiau tinka "kosminis" dizainas.

    Comment


      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

      Kas keisčiausia jų vietinėje rinkoje dominuoja dėžės ant ratų ir klasikiniai sedanai. O hipsteriškų formų neatpažinti objektai ant ratų skirti eksportui. Tiems, kam Japonija asocijuojasi su anime ir futuristika.
      Bet tos dėžės nepraeitų Vakaruose Ypač kubai su mažais ratukais.

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą

        Butent komfortas yra Golfo selling point (kartu su interjero kokybe). Auris yra barškalas, lyginant su Golfu komforto ir garso izoliacijos prasme. Vienintelė sritis, kur Auris kuo nors pirmauja prieš Golfą yra patikimumas (tikras jis ar tariamas, kita tema). Ir aišku kaina. Jei keli šimtai gali padėti apsispręsti.

        Ar pas tave taip pat Golfas reaguoja į kiekvieną mažą duobelę bildesiu visame salone? Važiavau ne su vienu nauju, tik ką iš salono, Golfu, visi iki vieno nauji Golfai taip bilda ir reaguoja kietai į duobeles, tarsi amortizatoriai parėję. Variklis užsivesdamas susikrato su barškesiu, primenančiu gedimą.
        Paskaičiavau automato akceleracijos reakciją - važiavimo metu 2 sekundės. Lenkiant tai yra labai daug, ypač mieste. Kai akceleratoriaus pedalas reaguoja paveluotai, tuomet tu jį perspaudį ir seka staigi nenumatyta trauka. Susidaro įspūdis, kad tu nevaldai mašinos, prarandi pasitikėjimą automobiliu.
        Golfas automatas su silpnu varikliu yra tiesiog nesąmonė, net nėra ką lyginti su Auris.

        Comment


          Parašė andyour Rodyti pranešimą


          Ar pas tave taip pat Golfas reaguoja į kiekvieną mažą duobelę bildesiu visame salone? Važiavau ne su vienu nauju, tik ką iš salono, Golfu, visi iki vieno nauji Golfai taip bilda ir reaguoja kietai į duobeles, tarsi amortizatoriai parėję. Variklis užsivesdamas susikrato su barškesiu, primenančiu gedimą.
          Paskaičiavau automato akceleracijos reakciją - važiavimo metu 2 sekundės. Lenkiant tai yra labai daug, ypač mieste. Kai akceleratoriaus pedalas reaguoja paveluotai, tuomet tu jį perspaudį ir seka staigi nenumatyta trauka. Susidaro įspūdis, kad tu nevaldai mašinos, prarandi pasitikėjimą automobiliu.
          Golfas automatas su silpnu varikliu yra tiesiog nesąmonė, net nėra ką lyginti su Auris.
          Tikrai ne. Golfai pasižymi važiavimo minkštumu ir gera garso izoliacija. Dėl ko jie šiek tiek brangesni už kitas panašias mašinas. Gal važiavai su kokiu sugedusiu Golfu? Arba gal ten išvi buvo ne Golfas?

          Comment


            Tiguano garso izoliacija per test drive, man buvo pirmas momentas, kuris uzkliuvo. Nuolat ieskojau kuris langas atidarytas. Tik galiausiai supratau kame kampas... Bet gal golpas sandaresnis, nezinau, nesu su nuliovu vaziaves

            Comment


              Tai kame kampas?
              It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą

                Tikrai ne. Golfai pasižymi važiavimo minkštumu ir gera garso izoliacija. Dėl ko jie šiek tiek brangesni už kitas panašias mašinas. Gal važiavai su kokiu sugedusiu Golfu? Arba gal ten išvi buvo ne Golfas?
                Nepasižymi, panašu. Visi nauji Golfai iš salono negali būti sugedę. Aš kalbu ne šiaip apie garso izoliaciją, o apie konkretų pakabos bildėjimą absoliučiai visuose naujuose Golfuose.
                Pradžioje Golfo dizainas ir interjeras labai nuteikia, bet pradėjus važiuoti - iškart apima nusivylimas. Įlipęs į Auris tu gauni tai ko tikėjaisi ir net geriau. Hibridai tolygiai startuoja, akceleracija veikia akimirksniu. Variklis yra su gamykline stopstart sistema, kuri junginėjasi labai sklandžiai, be purtymosi ir barškesių.

                Comment


                  Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                  Tai kame kampas?
                  Langai visgi buvo uzdaryti. Kampas dviejose raidese v ir w. Bet ir kaina atitinkamai nedidele.

                  Comment


                    Parašė andyour Rodyti pranešimą

                    Nepasižymi, panašu. Visi nauji Golfai iš salono negali būti sugedę. Aš kalbu ne šiaip apie garso izoliaciją, o apie konkretų pakabos bildėjimą absoliučiai visuose naujuose Golfuose.
                    Pradžioje Golfo dizainas ir interjeras labai nuteikia, bet pradėjus važiuoti - iškart apima nusivylimas. Įlipęs į Auris tu gauni tai ko tikėjaisi ir net geriau. Hibridai tolygiai startuoja, akceleracija veikia akimirksniu. Variklis yra su gamykline stopstart sistema, kuri junginėjasi labai sklandžiai, be purtymosi ir barškesių.
                    Kadangi pačiam teko test drive Auris (nors ir ne hybrid), tai skirtumą žinau labai gerai. Auris yra barškalas, lyginant su Golfu. Apie konforto lyginimą išvis negali būti net kalbos. Net Polo pasižymi geresnėmis konforto savybėmis už Auris.
                    Jeigu nori Toyotos, kurią galėtum lyginti su Golfu pagal vairuotojo ir keleivių konfortą, turėtum imti Avensis.

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą

                      Kadangi pačiam teko test drive Auris (nors ir ne hybrid), tai skirtumą žinau labai gerai. Auris yra barškalas, lyginant su Golfu. Apie konforto lyginimą išvis negali būti net kalbos. Net Polo pasižymi geresnėmis konforto savybėmis už Auris.
                      Jeigu nori Toyotos, kurią galėtum lyginti su Golfu pagal vairuotojo ir keleivių konfortą, turėtum imti Avensis.
                      Avensis reiktų lyginti su Passat, manyčiau. Šiaip, būtų įdomų palyginti, pažiūrėti ar visa tokia VW produkcija. Auris nėra barškalas, nes pakaba nebilda ir variklis nesipurto su barškesiais kaip visuose naujuose Golfuose. Hibridai akceleruoja tolygiai ir sparčiai, be jokių traukulių ir vėlavimų. Golfas yra gražaus dizaino nesąmonė. Ko gero daugiau nebevažinėsiu su Golfais.
                      Paskutinis taisė andyour; 2018.11.03, 15:52.

                      Comment


                        Parašė andyour Rodyti pranešimą

                        Avensis reiktų lyginti su Passat, manyčiau. Šiaip, būtų įdomų palyginti, pažiūrėti ar visa tokia VW produkcija. Auris nėra barškalas, nes pakaba nebilda ir variklis nesipurto su barškesiais kaip visuose naujuose Golfuose. Hibridai akceleruoja tolygiai ir sparčiai, be jokių traukulių ir vėlavimų. Golfas yra gražaus dizaino nesąmonė. Ko gero daugiau nebevažinėsiu su Golfais.
                        Tai čia ir visa esmė, kad Golf pagal komforto savybės yra lygintinas su Toyotomis, kurios yra bent klase aukščiau. Auris lygintinas su Polo ar Up t.y. klase ar dviem žemiau.

                        Comment


                          Reziumuojant. Golpas = avensis, o Passsatas = A6.

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą

                            Tai čia ir visa esmė, kad Golf pagal komforto savybės yra lygintinas su Toyotomis, kurios yra bent klase aukščiau. Auris lygintinas su Polo ar Up t.y. klase ar dviem žemiau.
                            Tai čia vokiečiai ir jų pirkėjai užsisvajoję. Toyota jau aplenkė VW group. Žinoma, aš labiau akcentuoju variklius ir manau, kad Toyota žino geriau nei vokiečiai, kas yra kokybiškas variklis ir kaip jis turi veikti. Vokiečiai gamina traktorius su gražiais kėbulais. Čia net lyginant su ekonomine klase Auris. Arba Lexus ant kiek tyliai ir švariai dirba.

                            Comment


                              Parašė andyour Rodyti pranešimą

                              Tai čia vokiečiai ir jų pirkėjai užsisvajoję. Toyota jau aplenkė VW group. Žinoma, aš labiau akcentuoju variklius ir manau, kad Toyota žino geriau nei vokiečiai, kas yra kokybiškas variklis ir kaip jis turi veikti. Vokiečiai gamina traktorius su gražiais kėbulais. Čia net lyginant su ekonomine klase Auris. Arba Lexus ant kiek tyliai ir švariai dirba.
                              Žinoma, kiekvienam savo. Man pirkti ir vairuoti Toyota Auris būtų tolygu bausmei ar savęs žalojimui. Bet yra kam patinka. Kai kam patinka ir Yugo bei Trabantai. Negalima žmonių smerkti už tai, kad jie turi mazochistinių polinkių.

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą

                                Žinoma, kiekvienam savo. Man pirkti ir vairuoti Toyota Auris būtų tolygu bausmei ar savęs žalojimui. Bet yra kam patinka.
                                Su prastesniu dizainu, bet su geru varikliu, tu gali važiuoti gana komfortiškai. Su Golfo geru dizainu, bet ir su variklio traukuliais ir pakabos bildesiu, važiuoti komfortiškai neišeina.

                                Comment


                                  Parašė andyour Rodyti pranešimą

                                  Su prastesniu dizainu, bet su geru varikliu, tu gali važiuoti gana komfortiškai. Su Golfo geru dizainu, bet ir su variklio traukuliais ir pakabos bildesiu, važiuoti komfortiškai neišeina.
                                  Kai kurie sako, kad Trabantas važiuoja dar komfortiškiau. Spėju, liktum sužavėtas, turint omeny tavo požiūrį į auto konfortą

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą

                                    Kai kurie sako, kad Trabantas važiuoja dar komfortiškiau. Spėju, liktum sužavėtas, turint omeny tavo požiūrį į auto konfortą
                                    Trabantą gamino kartais ne tie patys vokiečiai?

                                    Comment


                                      Parašė andyour Rodyti pranešimą

                                      Trabantą gamino kartais ne tie patys vokiečiai?
                                      Gamino žmonės, kuriems komfortas buvo paskutinėje vietoje, kaip ir Auris

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą

                                        Gamino žmonės, kuriems komfortas buvo paskutinėje vietoje, kaip ir Auris
                                        Auris yra ekonominės klasės ir ten komforto yra tiek, kiek jo ir turi būti. Patys hibridai savaime yra komfortiški varikliai, komfortiška technologija, lyginant su VDV. Tuo tarpu Golfe komfortas yra tik imituojamas, dėl ko pradėjus važiuoti apima nusivylimas. Jei nori tikro komforto, tam yra premium segmentas.

                                        Comment


                                          Parašė andyour Rodyti pranešimą

                                          Auris yra ekonominės klasės ir ten komforto yra tiek, kiek jo ir turi būti. Patys hibridai savaime yra komfortiški varikliai, komfortiška technologija, lyginant su VDV. Tuo tarpu Golfe komfortas yra tik imituojamas, dėl ko pradėjus važiuoti apima nusivylimas. Jei nori tikro komforto, tam yra premium segmentas.
                                          Kiek kartų teko važinėt Citybee golfais tai nei karto neteko jais nusivilti. Gal ne ant tų golfų pataikydavau?
                                          You might surprise yourself.

                                          Miestai.net FB

                                          Comment

                                          Working...
                                          X