Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė tivoli Rodyti pranešimą
    Kinijai vystyti biodegalus bus velniškai sunku, lieka elektrifikacija tik.
    Esminis klausimas - is kur paimt tiek elektros? Is anglies?

    Comment


      Parašė a_p Rodyti pranešimą
      Esminis klausimas - is kur paimt tiek elektros? Is anglies?
      Kad ir is tokios 22,500 MW hidrolelektrines

      Arba is keliasdesimties statomu ir planuojamu atominiu elektriniu.

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą
        Kad ir is tokios 22,500 MW hidrolelektrines

        Arba is keliasdesimties statomu ir planuojamu atominiu elektriniu.
        Tai jos gi statomos ne seip kad butu. Manau jau is anksto tiksliai zinoma kas su ta elektra numatoma veikti.

        Plius prisides labai brangios energijos paskyrstymo problemos.
        Mazdaug corolos ar golfo dydzio elektromobiliui su tipine ~12tkm metine rida per menesi reikia apie 350-400kWh energijos. Moderni seima (butas) per menesi vidutiniskai sudegina sakykim 150-200kWh. T.y. persedus ant elektromobiliu gyventoju energijos sanaudos padidetu 3-4 kartus turint omeny, kad viena seima turi viena automobili. Daznai ju yra du.
        Jokio miesto elektros tinklai tokio kruvio neatlaikys. Kitaip tariant, teks is naujo elektrifikuot visa sali.
        Uzsibrezk pageidaujam kinijos automobilizavimo lygi ir lengvai pasiskaiciuosi kiek tam reikes elektros.

        Dar pridekim tai, kad kol kas dar neisrastos tokios baterijos kuriu butu galima prigamint tokiais kiekiais kokiu reikia kinijos autorinkai.

        Comment


          Made in Šiauliai:





          Comment


            Parašė a_p Rodyti pranešimą
            Plius prisides labai brangios energijos paskyrstymo problemos.
            Mazdaug corolos ar golfo dydzio elektromobiliui su tipine ~12tkm metine rida per menesi reikia apie 350-400kWh energijos. Moderni seima (butas) per menesi vidutiniskai sudegina sakykim 150-200kWh. T.y. persedus ant elektromobiliu gyventoju energijos sanaudos padidetu 3-4 kartus turint omeny, kad viena seima turi viena automobili. Daznai ju yra du.
            <...>
            Mažiau nei 400 kWh nepamenu, kada buvo :-S

            Šiaip neturiu po ranka statistikos, bet pramonė suryja labai didelę elektros energijos dalį!

            O dėl Kinijos siūlau mažiau rūpintis. Juo geriau, kad Kinija ko nors neįpirks. Nes tai, ką Kinija įperka, tai to anksčiau ar vėliau pradės trūkti ir mums.

            Comment


              Pasidare idomu, kas yra SND?:

              Comment


                Parašė nasu
                Suskystintos naftos dujos.
                Dekui, o tai visur raso LPG, o cia SND... Aisku kad D - Dujos, S - Suskystintos arba Suspaustos (mazai tiketina), bet niekaip nesugalvojau kad N yra Naftos...

                Comment




                  Neišmeskite spalvų

                  Comment


                    Kas čia per nuotraukos, ką jos turėtų reikšt?
                    Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                    Comment


                      Comment


                        „Žmogus, nedarantis klaidų, paprastai nedaro nieko" - Bishop W. Magee, 1821-1891.

                        Comment


                          Jau turbūt ne Klaipėdoj:
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            /\
                            Jėga

                            O čia šis tas įdomesnio:

                            „Chevrolet Volt” - pakraunamas iš elektros lizdo



                            Parašė gazas.lt
                            „Chevrolet Volt” gali tapti išsigelbėjimu „General Motors” kompanijai – šis elektros variklį turintis automobilis bus pradėtas gaminti 2010 m. ir galbūt padės gamintojui grįžti į lyderių pozicijas.

                            Naujausios „Volt” nuotraukos ir susijusi informacija pasirodė šio mėnesio pradžioje, interneto svetainėje „The Car Connection”. Tuo tarpu pati pirmoji „Volt” koncepcijos premjera įvyko Detroito (JAV) automobilių parodoje, 2007 m. sausį. Atnaujinta versija buvo pristatyta Kinijoje, tų pačių metų balandį.

                            „General Motors” labai rimtai žiūri į šį projektą – šiuo metu yra įtraukta 200 inžinierių ir 50 dizainerių, dirbančių vien ties „Volt” kūrimu. Dar 400 specialistų kuria ir tobulina sudėtines sistemas bei elektros komponentus.

                            Gamintojai nuo pat pradžių vengė hibrinio automobilio sąvokos, nes anot jų, tai bus tik elektros variklį turintis automobilis. Kol kas nėra galutinės informacijos apie į serijinę gamybą pateksiančio automobilio techninius duomenis, tačiau koncepcija turi 160 AJ variklį, padedantį įveikti 64 km atstumą. Papildomai montuojamas ir 1,4 l darbinio tūrio 4 cilindrų variklis, skirtas generatoriaus veikimui - jo pagalba pakrautomis baterijomis galima nukeliauti iki 579 km.

                            Panašu, jog „Chevrolet Volt” yra svarbus žingsnis „General Motors” kompanijos istorijoje. Kol kas galima įvertinti pateiktas gamintojų nuotraukas ir pradėti laukti iš elektros lizo pakraunamo automobilio pasirodymo prekybos salonuose. Planuojama, jog JAV „Volt” pasirodys 2010, o Europoje – 2011 metais.
                            Laikau špygas suspaudęs visomis jėgomis dėl šito!

                            Comment


                              Ankščiau atsimenu labai diskutavome kas geriau ar nauja mašina ar senesnė bet aukštesnės klasės. Tai va, aš dabar mastau. Ar Audi A4 2001-02 metų ar nauja iš solonos Clio (ar panaši kito gamintojo)? Audi kaip ir už 30 000 lt. pirkčiau, o Clio už 40 000 lt., tik kad Clio už 13 000 lt. gali atgal pajamti po 5 metų, o Audi po 5 metų bus jau 12 metų senumo, tai net nežinau kiek už ją duos ar iš vis ką nors gausiu. Bandau skaičiuoti išlaikymą.... Clio už 1000 lt. ar biškį daugiau galima pajamti garantinį 80 000 km. ir 4 metams. Mane tas tenkina, nes mašinai grynai miestui būtų skirta. Pinigų kaip ir yra tik va dvejonės dar didesnės, nei turimas pinigų kiekis ką "egzpertai" rinktumėtės ?

                              Trečias variantas: pirkti žemę kaime, ūkio paskirties po metų virstančia teisingos paskirties
                              You've got one life! Live it!

                              Comment



                                Nesuvokiamus man dalykus lygini. Audi A4 ir Clio... Man rods čia yra esminė bėda, o ne ar naują ar naudotą mašiną pirkt.

                                Comment


                                  Neapsimoka naujo. Nu neapsimoka.

                                  Comment


                                    Aš rinkčiausi Audi A4, visu pirma klase kita, visu antra Audi ne BMW kaina nors ir 12 metu senumo turetu likti panasi apie 10000 - 12 000, beto sumokesi ne 40 o 30 tukst (dar islaidos remonto jeibus defektu), ir atgausi po 5 metu panasius pinigelius. O vaziuoja Audine tikrai linksmai, pats turiu tokia 2001 2,5TDI del Clio net nezinau ka pasakyti.

                                    Comment


                                      Keista, kad dar neparašė tie kas už naują manau dar sulauksim. Matot mašina ne man, tai man dzin kokia ji, svarbu kaštai-litai per 5 metus. Bijau, kad į Audi dar nereikėtų 5k lt. investuoti per pirmus metus.

                                      ramshut kiek laiko turi A4, ar daug kainuoja remontas? Beje visi sako man nepirk tik 2,5TDI bus užkaltas ir pan. o kaip pačiam?
                                      You've got one life! Live it!

                                      Comment


                                        Parašė fredis Rodyti pranešimą
                                        Keista, kad dar neparašė tie kas už naują manau dar sulauksim. Matot mašina ne man, tai man dzin kokia ji, svarbu kaštai-litai per 5 metus. Bijau, kad į Audi dar nereikėtų 5k lt. investuoti per pirmus metus.

                                        ramshut kiek laiko turi A4, ar daug kainuoja remontas? Beje visi sako man nepirk tik 2,5TDI bus užkaltas ir pan. o kaip pačiam?
                                        turiu 3 menesius, investicijos 1,5 tukst dirzu filtru tepalu keitimui kol kas, o del variklio irgi girdejau kad yra defektas modifikacijoje, bet rinkausi ne is vienos tikrinau servise ir panasiai , seip 1,9 TDI irgi neblogas 96 kW.

                                        Comment


                                          Aš imčiau Clio'va dėl šių priežasčių:
                                          - garantinis
                                          - jokiu parkiu del technikiniu
                                          - visiskai kitos kuro sąnaudos
                                          - eksploatacijos sąnaudos irgi kitos
                                          - kas dar, Clio yra elegantiškiau

                                          Comment

                                          Working...
                                          X