Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Maskvos Auto paroda

    Tikrąja to žodžio prasme pakraupau... Favoritas būtų: Haima

    Įdomu, kiek realiai čia perpirktų teisių, o kiek paprasčiausios vagystės?
    www.scriptorium.ie

    Comment


      /\
      Čia dar nieko, kinai net kopijų nemoka padorių padaryti , šiaip jie kopijuoja visus iš eilės, yra ir ,,mersų'; ir x5 kopijų.
      http://creativeadvertisingworld.com/bmw-7-vs-byd-f6/
      http://www.businessweek.com/autos/au...ves/bmw_x5.jpg
      Paskutinis taisė Lettered; 2008.08.28, 13:35.
      Flickr

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
        /\
        Čia dar nieko, kinai net kopijų nemoka padorių padaryti , šiaip jie kopijuoja visus iš eilės, yra ir ,,mersų'; ir x5 kopijų.
        http://creativeadvertisingworld.com/bmw-7-vs-byd-f6/
        http://www.businessweek.com/autos/au...ves/bmw_x5.jpg

        Kad kopijuoja tai tiesa. Nors paziurejus i tu paciu japonisku ar korejietisku gamintoju nelabai tolima praeiti, lyg ir nieko keisto.

        Yra tokia kompanija BYD Auto, kuri, sprendziant is visko, gamina pakankamai kokybiskus automobilius tiek irangos, tiek saugumo (sprendziant is crash testu video) prasme. Tik vienas "bet": beveik visi ju modeliai akivaizdziai "pasiskolino" dizaina is MB, Toyota ir BMW arba, kai kuriais atvejais, is keliu viename modelyje. Kaip bebutu, jie jau ruosiasi gaminti hibridus ir zengti i uzsienio (pvz., Izraelio) rinkas.

        Siaip, pakankamai idomi evoliucija ir, esu tikras, ne veliau kaip po desimtmecio stabesime naujai isitvirtinancius automobiliu brand'us is Kinijos, kurie ims konkuruoti su dabar esanciais (t.y. Europos, JAV, Japonijos ir P.Korejos) zemesniu ir vidutiniu klasiu segmentais.
        Paskutinis taisė John; 2008.08.28, 18:58.

        Comment


          /\ Kol Kinijos socialistinė valdžia įsikniaupus niekam neatiduos ir nelineralizuos sunkiosios ir metalo apdirbamosios pramonės šis laikmetis gali užsitęsti. O BYD Auto atsirado po to, kai vienetinę vidutinę gamyklėlę privatizavo socialistinė valdžia.
          Kopenhaga/Roskildė / Stokholmas I II III IV
          Dordrechtas/Haarlemas
          Nesebaras/Plovdivas
          Kiolnas

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą
            Yra tokia kompanija BYD Auto, kuri, sprendziant is visko, gamina pakankamai kokybiskus automobilius tiek irangos, tiek saugumo (sprendziant is crash testu video) prasme.
            Rusai kaip tik patestavo:

            http://www.autoreview.ru/archive/200...a_soren_breez/

            Bent jau mano nuomone tai vaizdelis nekoks. Ipac turint omeny, kad tai ne paciu kinu kurinelis, o praktiskai tiksli toyota corolla kopija. Ir ne vien dizainu, visa konstrukcija.

            Siaip, pakankamai idomi evoliucija ir, esu tikras, ne veliau kaip po desimtmecio stabesime naujai isitvirtinancius automobiliu brand'us is Kinijos, kurie ims konkuruoti su dabar esanciais (t.y. Europos, JAV, Japonijos ir P.Korejos) zemesniu ir vidutiniu klasiu segmentais.
            Juokingiausia tai, kad pacios vakaru kompanijos sita konkurencija sau ir susikure. Eilini karta vijosi trumpalaikius pelnus paaukodami ilgalaike perspektyva.

            Comment




              Kazkodel nekrauna man to puslpio... nors sprendziant is situ testu (gal tai tas pats testas?):


              http://uk.youtube.com/watch?v=zzjFN6oD2yU

              http://uk.youtube.com/watch?v=yAskckqdCLk

              ir (testas+reportazas)
              http://uk.youtube.com/watch?v=7BMwe3RYpUY

              atrodo normaliai t.y. ko ir butu galima tiketis is tokios klases auto.



              Juokingiausia tai, kad pacios vakaru kompanijos sita konkurencija sau ir susikure. Eilini karta vijosi trumpalaikius pelnus paaukodami ilgalaike perspektyva.
              Kaip susikure? O kaip kitaip jos galejo daryti ir kaip globalizacijos laikais tai butu pavyke?
              Paskutinis taisė John; 2008.08.30, 22:20.

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą
                Yra tokia kompanija BYD Auto, kuri, sprendziant is visko, gamina pakankamai kokybiskus automobilius tiek irangos, tiek saugumo (sprendziant is crash testu video) prasme. Tik vienas "bet": beveik visi ju modeliai akivaizdziai "pasiskolino" dizaina is MB, Toyota ir BMW arba, kai kuriais atvejais, is keliu viename modelyje. Kaip bebutu, jie jau ruosiasi gaminti hibridus ir zengti i uzsienio (pvz., Izraelio) rinkas.
                Kaip galima aplenkti tą kurį kopijuoji? Taip visą laiką ir vilksis uodegoje kinų gamintojai.
                Flickr

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                  Kaip galima aplenkti tą kurį kopijuoji? Taip visą laiką ir vilksis uodegoje kinų gamintojai.
                  is pradziu kopijavo nekokybiskai, dabar kopijuoja kokybiskai. Veliau ne kopijuos, o kurs savo... kas zino, gal ir pralenks savo konkurentus.

                  Jau mineti pavyzdziai: Japonija, P.Koreja.

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą
                    is pradziu kopijavo nekokybiskai, dabar kopijuoja kokybiskai. Veliau ne kopijuos, o kurs savo... kas zino, gal ir pralenks savo konkurentus.

                    Jau mineti pavyzdziai: Japonija, P.Koreja.
                    O kurie japonų gamintojai tai darė? Nors abejoju ar tai darė taip įžuliai kaip kinai. O kas bus neverta spėlioti, bet aišku, kad per ateinančius 5-10 metų tikrai nepavys.
                    Flickr

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą
                      Kazkodel nekrauna man to puslpio... nors sprendziant is situ testu (gal tai tas pats testas?):
                      Labai keista, kazkodel netikiu kad jie uzbanino butent UK Pabandyk su kitu brauzeriu.

                      Automobilis tas, testai - kiti. Nors testavimo metodika identiska, bet rezultatai kazkodel skiriasi. Mat ana testa organizavo kinai, o sita - nepriklausomas zurnalas. Galima butu itarti, kad kinai pagal geriausias savo tradicijas sufalsifikavo ir savo produkcija

                      Automobilio kokybe deja kol kas dar niekam tikus. Vaizdelis nuotraukose tai dar ne viskas. Zurnalas raso kad prastos medziagos, prasta kebulo surinkimo kokybe. Jau jau naujos masinos kebule lenda rudys, kas zino kaip ji atrodys po 5 metu? Dar raso, kad mazdaug pusantro karto maziau suvirinimo tasku nei "originale". Kazkodel netikiu kad toyota kvailiai ir be reikalo svaisto elektra beigi suvirinimo robotu laika. Gerai, kol kebulas naujas tu esamu tasku gal ir pakanka. O kaip bus po 5 metu, kai bus jau kiek pavarges metalas ir prasidejus korozija? O jei tada trinktelt?

                      atrodo normaliai t.y. ko ir butu galima tiketis is tokios klases auto.
                      Taip, bendrai rezultatai tik siek tiek blogesni nei originalo, t.y. 2000 metu korolos. Beje butent del to sitos masinos niekada negales pardavineti europoje, nes tai nelegali kopija.
                      O padorios savo konstrukcijos kinai kol kas neturi. Ir ja sukurti yra nepalyginamai brangiau ir sudetingiau nei tiesiog pagal svetimus brezinius kepti masinas.

                      Kaip susikure? O kaip kitaip jos galejo daryti ir kaip globalizacijos laikais tai butu pavyke?
                      Praktiskai visos kinu automobilines kontoros pradejo nuo vakarietisku automobiliu gamybos. Tokiu budu is vakaru gamintoju gavo visa know-how, apmokyta personala, iranga, rysius su tiekejais ir t.t.
                      O dabar salimais pasistate dar viena konvejeri ir ant jo pradejo stampuot "savo" automobilius. Kai sitas biznelis isibeges, tai vakaru gamintojams parodys duris ir tiek ziniu.
                      Jei vakaru kompanija nori kinijoje pardavinet savo automobili, tai pries du metus turi pristatyt visa technine automobilio dokumentacija "sertifikavimui". Na kad kinijos gamintojai spetu nusikopijuot

                      Del "ka galejo daryt" tai jau atskiras klausimas. Galejo pvz nesutikt su kinu keliamom salygom. Bet kinai yra gerai ivalde vakatietisko biznio trukumus ir juos gudriai isnaudoja. Vakaru biznis deja vis labiau primena degradavusi narkomana kuris tesugeba mastyt apie sekancia doze. O kas bus po savaites - nesvarbu.

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                        O kurie japonų gamintojai tai darė? Nors abejoju ar tai darė taip įžuliai kaip kinai. O kas bus neverta spėlioti, bet aišku, kad per ateinančius 5-10 metų tikrai nepavys.
                        Visi dare, iki vieno. Tik jiem buvo sunkiau, kinai siuo atveju turi zymiai geresnes kopijavimo priemones

                        Del pavys/nepavys tai nezinau, sunku pasakyt. Pats automobilio surinkimas yra palyginti nebrangus procesas, todel cia kinai baisiai daug sutaupyt negali. Siuo momentu jie pagrinde taupo ant to, kad visiskai neinvestuoja i automobiliu kurima. Beigi naudoja prastesnes medziagas.

                        Jei sugalvos "pavyt", tai bus priversti investuot i r&d beigi pradet naudot normalias medziagas. O tada gali visai nebelikt jokio pranasumo...

                        Comment


                          Parašė a_p
                          abai keista, kazkodel netikiu kad jie uzbanino butent UK Pabandyk su kitu brauzeriu.
                          Pas Joną blokuojami visi puslapiai su *.ru domenu

                          Parašė a_p
                          Gana išsamus straipsnis atskleidžiantis visas silpnąsias automobilio puses. Rusai turi gerą terminą apibūdinantį nesaugius automobilius "Mirties kapsulė". Čia dar vienas straipsnis apie Chery Amulet crash testą, kuriame aprašomos ir kitos "pasižymėjusios" mirties kapsulės:

                          http://www.autoreview.ru/archive/200...ase_id=5667639

                          Beje, neperseniausiai tas pats žurnalas atliko Chery Tiggo testavimą. Rezultatai, švelniai tariant, žiaurūs - autombilis surinko vos 2,5 balo iš 16 galimų! Po testo visko matę žurnalistai porino:
                          Многое мы повидали на наших краш-тесах – и смятую ижевскую «Оду», и Оку, и вазовскую «классику»… Но столь ужасной деформации кузова не видели никогда!» Водительская дверь разлетелась на куски. Дверной проем сократился на добрых полметра. Весь кузов скрутило, как тряпку при отжиме. Одно из самых плохих обстоятельств то, что кузов смялся настолько, что места для ног водителя не осталось вовсе. Впервые за всю историю краш-тестов «Авторевю» эксперты не смогли «вручную» вытащить манекен из-за руля! Пришлось доставать бедолагу по частям: открутили ноги, перепилили «болгаркой» педали…
                          Taip pat pažymėjo, kad viena iš pagrindinių tokios didelės deformacijos priežastis yra pigių metalų naudojime ir ne tik gaminant kėbulą.
                          Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net

                          Comment


                            Parašė a_p Rodyti pranešimą
                            Labai keista, kazkodel netikiu kad jie uzbanino butent UK Pabandyk su kitu brauzeriu.

                            Automobilis tas, testai - kiti. Nors testavimo metodika identiska, bet rezultatai kazkodel skiriasi. Mat ana testa organizavo kinai, o sita - nepriklausomas zurnalas. Galima butu itarti, kad kinai pagal geriausias savo tradicijas sufalsifikavo ir savo produkcija

                            Automobilio kokybe deja kol kas dar niekam tikus. Vaizdelis nuotraukose tai dar ne viskas. Zurnalas raso kad prastos medziagos, prasta kebulo surinkimo kokybe. Jau jau naujos masinos kebule lenda rudys, kas zino kaip ji atrodys po 5 metu? Dar raso, kad mazdaug pusantro karto maziau suvirinimo tasku nei "originale". Kazkodel netikiu kad toyota kvailiai ir be reikalo svaisto elektra beigi suvirinimo robotu laika. Gerai, kol kebulas naujas tu esamu tasku gal ir pakanka. O kaip bus po 5 metu, kai bus jau kiek pavarges metalas ir prasidejus korozija? O jei tada trinktelt?



                            Taip, bendrai rezultatai tik siek tiek blogesni nei originalo, t.y. 2000 metu korolos. Beje butent del to sitos masinos niekada negales pardavineti europoje, nes tai nelegali kopija.
                            O padorios savo konstrukcijos kinai kol kas neturi. Ir ja sukurti yra nepalyginamai brangiau ir sudetingiau nei tiesiog pagal svetimus brezinius kepti masinas.



                            Praktiskai visos kinu automobilines kontoros pradejo nuo vakarietisku automobiliu gamybos. Tokiu budu is vakaru gamintoju gavo visa know-how, apmokyta personala, iranga, rysius su tiekejais ir t.t.
                            O dabar salimais pasistate dar viena konvejeri ir ant jo pradejo stampuot "savo" automobilius. Kai sitas biznelis isibeges, tai vakaru gamintojams parodys duris ir tiek ziniu.
                            Jei vakaru kompanija nori kinijoje pardavinet savo automobili, tai pries du metus turi pristatyt visa technine automobilio dokumentacija "sertifikavimui". Na kad kinijos gamintojai spetu nusikopijuot

                            Del "ka galejo daryt" tai jau atskiras klausimas. Galejo pvz nesutikt su kinu keliamom salygom. Bet kinai yra gerai ivalde vakatietisko biznio trukumus ir juos gudriai isnaudoja. Vakaru biznis deja vis labiau primena degradavusi narkomana kuris tesugeba mastyt apie sekancia doze. O kas bus po savaites - nesvarbu.
                            Kaip suprantu, is esmes sutinki su manimi, kad Kinijos auto gamintojai progresuoja ir ateityje tikriausiai pasiulys kur kas geresniu produktu.

                            Beje, siek tiek sukant i kita sriti. Ar pries 15-20 metu kas nors butu patikejes, kad Kinijos kompanija (Lenovo) perims IBM PC segmenta? Ir apskritai, kad Kinija taps 2-a (ko gero, greit ir pirma) pagal patentu skaiciu po JAV? Vietines automobiliu rinkos iskilimas Kinijoje - tik laiko klausimas. Tiesiog butu sunku patiketi, kad neribotus intelektualinius, mokslinius ir fizinius resursus turincioje salyje su 1+ mlrd. gyventoju galetu buti kitaip.

                            P.S. ta rusiska puslapi man jau rodo... ko gero serveris buvo nuluzes, nes adminas vodze pyle ir pachmelinosi
                            Paskutinis taisė John; 2008.08.31, 16:53.

                            Comment


                              /\ po 15-20metų kinams reikės kurti iš naujo automobilį, kai taip naftos mažėja pasaulyje, o jų alkis didėja. Tada vėl, reikės copy/paste daryti (turbūt nuo Japonijos, ši pasižymi "Advandced technology" taikymu automobilių pramonėje - ne kaip P. Korėja pvz.).

                              P.S.
                              Net Indijos TATA yra labiau žvelgiantis į ateitį (atrasta potenciali niša), nei šis kinų mašinų pramonės stebūklas "BYD Auto". Jei "BYD Auto" pagalvotų apie ateitį, tada spausčiau ranką.
                              Paskutinis taisė tivoli; 2008.08.31, 18:39.
                              Kopenhaga/Roskildė / Stokholmas I II III IV
                              Dordrechtas/Haarlemas
                              Nesebaras/Plovdivas
                              Kiolnas

                              Comment


                                Parašė tivoli Rodyti pranešimą
                                /\ po 15-20metų kinams reikės kurti iš naujo automobilį, kai taip naftos mažėja pasaulyje, o jų alkis didėja. Tada vėl, reikės copy/paste daryti (turbūt nuo Japonijos, ši pasižymi "Advandced technology" taikymu automobilių pramonėje - ne kaip P. Korėja pvz.).

                                P.S.
                                Net Indijos TATA yra labiau žvelgiantis į ateitį (atrasta potenciali niša), nei šis kinų mašinų pramonės stebūklas "BYD Auto". Jei "BYD Auto" pagalvotų apie ateitį, tada spausčiau ranką.
                                Na negalima sakyti, kad jie visiskai negalvoja apie ateiti:

                                BYD to introduce electric vehicles to Israel
                                http://www.chinaknowledge.com/News/n...ype=1&id=16747

                                Del hibridiniu varikliu, jie bus pateikti rinkai dar siemet. Tai irgi zingsnis i prieki.

                                turint omeny, kad tai (vienas didzausiu pasaulyje) elektros akumuliatoriu gamintoju, manau sia prasme ju tikrai nereiktu nurasyti.
                                Paskutinis taisė John; 2008.08.31, 18:44.

                                Comment


                                  /\ Na aš šviesiausią ateitį matau Japonijai šiuo atžvilgiu (netgi Indijai (?)). Na o už šitą galima ir paploti BYD Auto, bet infrastruktūra ties biokuro klausimu ES žengia nemažus žingsnius (iš JAV tik Los Andželą galima išskirti - tik galėtų europiečių automobilių gamintojai jau ir orientuotis į biokurą), o Japonijos elektrifikacija (o ne biokuro naudojimas) auto priemonių yra pati pažangiausia pasaulyje manau. Kinijai vystyti biodegalus bus velniškai sunku, lieka elektrifikacija tik.
                                  Kopenhaga/Roskildė / Stokholmas I II III IV
                                  Dordrechtas/Haarlemas
                                  Nesebaras/Plovdivas
                                  Kiolnas

                                  Comment


                                    Indija? Man atrodo ta salis is vis be jokiu prosvaisciu... Liudna dabarties realybe ir ateitis ne ka sviesesne matosi.

                                    Comment


                                      /\ Aš ten parašiau Indija su dideliu klasutuku, nes šiuo momentu, ką TATA daro yra nuostabu kaip trečio pasaulio valstybei. Išleista Indijoje keletas populiarių automobilių, kurei yra pigūs ir ekonomiški - ypač japoniško stiliaus kei cars(pvz.: TATA Ace). TATA turbūt supranta, jog motorizuoti Indijos nepavyks, kad ir su tokiomis automobilių kainomis kaip Kinijoje, tad orientuojasi į labai mažas pajamas turinčius asmenis, kurių ten dauguma. Beje, Indijos TATA ne ką mažesnė "copycat" nei Kinijos gamintojai, tik gal kažkiek pagarbos pelno iš manęs, jog jie kopijuoja pasirašius bendradarbiavimo sutartis su Renault, Daimler ir Daewoo, o ne neteisėtai.
                                      Kopenhaga/Roskildė / Stokholmas I II III IV
                                      Dordrechtas/Haarlemas
                                      Nesebaras/Plovdivas
                                      Kiolnas

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą
                                        Kaip suprantu, is esmes sutinki su manimi, kad Kinijos auto gamintojai progresuoja ir ateityje tikriausiai pasiulys kur kas geresniu produktu.
                                        Ziurint ka laikyti progesu. Dabartiniam laikotarpy kinu autopramone tiesiog klonuoja uzsienieciu fabrikus beigi produkcija. Taip, sita jie sugeba, niekas gi ir negincija. Bettai yra palyginti "yzi" dalis, ipac kinijos salygom.

                                        Tikras progresas bus tada, kai pagamins pirma savos konstrukcijos daug maz normalu automobili. Beigi isvystys servisu tinkla. Bus idomu paziuret kiek tas automobilis kainuos.

                                        Apskritai paemus, siais laikais sukurti eilini kibira nera problema, kiekvienam mazgui galima pasamdyt kokia nors "engineeringo" firma kuriu vakaruose yra debesis. Kiek kietesnis riesutelis yra premium segmentas kur automobilis turi buti zymiai labiau suderintas kaip visuma.

                                        Beje, siek tiek sukant i kita sriti. Ar pries 15-20 metu kas nors butu patikejes, kad Kinijos kompanija (Lenovo) perims IBM PC segmenta? Ir apskritai, kad Kinija taps 2-a (ko gero, greit ir pirma) pagal patentu skaiciu po JAV?
                                        Ateities prognozes yra labai nedekingas dalykas, nes niekada negali zinot kaip viskas pasisuks.

                                        Kita vertus, jei imti kompiuterini segmenta, tai deja turiu pripazint, kad atidavus i kinietiskas rankas gavom maza kaina, bet tuo paciu ir prasta kokybe. Be galimybes nusipirkt kazka geresnio uz brangiau.

                                        Jei taip nutiks ir su automobiliais, tai liks arba visiskas slamstas uz salyginai nebrangiai arba super premiumas uz beprotiskai brangiai. Kazko padoraus per viduri gali nebelikt.

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą
                                          Na negalima sakyti, kad jie visiskai negalvoja apie ateiti:

                                          BYD to introduce electric vehicles to Israel
                                          http://www.chinaknowledge.com/News/n...ype=1&id=16747
                                          Jei kas ir nusipelno aplodismentu, tai tik izraelis.

                                          Is technines puses prigamint tokiu automobiliu visiskai ne problema. Vakaru firmos jau N kartu gamino (Citroen Berlingo Electrique, Peugeot 106 Electrique, dar kruvele kitu), bet baisiai daug norinciu neatsirado, nes nera tam reikalingos infrastrukturos.

                                          Butent infrastrukturos problemos ir stabdo tokiu automobiliu paplitima, tos elektros tiesiog nera is kur paimt. Ir ta problema sprendzia butent Izraelis o ne BYD.

                                          Del hibridiniu varikliu, jie bus pateikti rinkai dar siemet. Tai irgi zingsnis i prieki.

                                          turint omeny, kad tai (vienas didzausiu pasaulyje) elektros akumuliatoriu gamintoju, manau sia prasme ju tikrai nereiktu nurasyti.
                                          Be abejo, ipac kai akumuliatorius sudaro didele dali elektromobilio savikainos.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X