Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tata
    When a man lies, he murders some part of the world

    Comment


      Fabia, Astra? Polo?

      Comment


        Nieko daugiau nei facelift'o folksvagenas šįsik neišstenėjo.
        www.scriptorium.ie

        Comment


          Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
          pvz
          Dacia Sandero!!!
          Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net

          Comment


            Manau John turėjo omeny japoniškas alternatyvas, tokias kaip Corolla/Auris, Mazda 3, Honda Civic ar Mitsubishi Lancer (taip, jis tos pačios klasės!). Visi jie, be išimčių, kainuoja pigiau arba turi daugiau įrangos už tą pačią kainą. Norint dar pataupyti, galima pasirinkti Hyundai i30 arba Kia Ceed, kurie irgi yra pakankamai kokybiški, irgi kainuoja gerokai pigiau bei turi gerokai ilgesnius garantinius laikotarpius.
            Paskutinis taisė blitz; 2008.08.04, 16:30.
            You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

            Comment


              Antroji mano paskaitėlė bus apie Toyota LandCruiser90


              LandCruiser vertinamas vienareikšmiškai-tai visureigis kuris visada patikimas( net kai rida perkopia 300 000km ). Tiesa vienas minusiukas-kaina. Nedaužtą,tvarkingą automobilį mažiau nei už 30,000lt neįpirksite .Šis visureigis buvo gaminamas nuo 1996 iki 2003. Dažniausiai pasitaikantis variklis-3,0 TDI 125AG. Jis puikiai tinka šiam dideliam visureigiui, dirba tyliai ir tolygiai.Ekspluatuojant visureigį reikia neapsiriboti vien kuro įpilimu, reikia reguliariai tikrinti variklio diržą, bei aušinimo skysčio lygį. Kalbant apie Toyotos pakabą-ganėtinai kieta, bet tai jau komforto, o nepatikimumo lygis .

              Keli patarimai nutarus įsigyti LandCruiser:atsukę radijatoriaus dangtelį ir pajutę išmetamūjų dujų kvapą,žinokite, kad sugedusi variklio tarpinė. Be to reikia patikrinti pakabą-jei važiuojant per duobes visureigis stipriai siūbuoja ir šokinėja, pakabą jau teks nuodugniai patikrinti servise
              Не мы такиe, жизнь такaя...

              Comment


                faceliftas


                Studija8...

                Comment


                  Parašė blitz Rodyti pranešimą
                  Manau John turėjo omeny japoniškas alternatyvas, tokias kaip Corolla/Auris, Mazda 3, Honda Civic ar Mitsubishi Lancer (taip, jis tos pačios klasės!). Visi jie, be išimčių, kainuoja pigiau arba turi daugiau įrangos už tą pačią kainą. Norint dar pataupyti, galima pasirinkti Hyundai i30 arba Kia Ceed, kurie irgi yra pakankamai kokybiški, irgi kainuoja gerokai pigiau bei turi gerokai ilgesnius garantinius laikotarpius.
                  Del Honda Civic ir Mazda 3 toks tikras nebūčiau Kainos tikra "pranašesnės" šių modelių.
                  Paskutinis taisė Dzipas; 2008.08.05, 10:24.

                  Comment


                    audi seimyninis auto
                    702hp 785 Nm


                    turetu netrukus pasirodyti ir sedanas
                    Studija8...

                    Comment


                      Kūnu tapusi iškrypusi vokiečių inžinierių fantazija

                      Comment


                        Parašė _TuaReG_ Rodyti pranešimą
                        Antroji mano paskaitėlė bus apie Toyota LandCruiser90
                        Super, daugiau tokių "paskaitėlių"

                        Beje, kai baigsis visas cirkas, papasakosiu savo nuotykius su "ERGO Lietuva" (arba kaip daug kas, tame tarpe ir aš juos vadina - "VARGO Lietuva" )

                        Comment


                          Trečioji mano jau kai kurių pamėgta paskaitėlė . Šį kartą papasakosiu apie Audi Allroad-


                          Pirmosios kartos Allroad dienos šviesą išydo 2000m. Kurdami automobilį vokiečiai pasinaudojo paprastu receptu: panaudojo visais ratais varomo A6 kėbulą, įtaisė paaukštintą važiuoklę, o kėbulą aplibdė apsauginėmis juostelėmis. Vienas iš įdomesnių sprendimų panaudotų kuriant Allrouda tai-kintamo aukščio( adaptyvinė) pakaba. Pakaba kilnojasi 15-21 cm. intervalu. Tiesa, aukščiausiai pakeltas (21cm) gali būti tik tada, kai automobilis važiuoja ne didesniu nei 35km/h greičiu.
                          Naudoto Allroad pirkėją turėtų vilioti visiškai cinkuotas kėbulas. Jis be rūdžių tarnaus ne vienam ir ne dviem savininkams .
                          Nutarusiems isigyti šį prestižinį automobilį vykstant į automobilių turgų ar aikštelę geriau pasikvieskite ir meistrą. Keletas šio modelio ligų:cinkuotas kėbulas bus neatsparus rūdims jei po avarijos buvo ''belekaip'' užlopytas. Arba važiuoklė-ją svarbu nuodugniai patikrinti servise. Ypač atidžiai reikia patikrinti vairo mechanizmą, spyruokles,granatas .
                          Dar įdėmiau reikia patikrinti itin popiuliarų 2,5l 180AG TDI variklį. Dauguma iš vakarų Europos pargabentų automobilių jau būna numynę 100 000km Tai apie variklį jis nemėsta prastos alyvos ir ypač kontrabandinio dyzelino.

                          Keletas info: vid degalų sąnaudos 100km- 8,9l
                          max greitis-207km/h
                          įsibėgėjimas ligi 100km/h- 9,5s.
                          Tai va trečioji mano "paskaitėlė"
                          Paskutinis taisė _TuaReG_; 2008.08.06, 17:31.
                          Не мы такиe, жизнь такaя...

                          Comment


                            Parašė fredis Rodyti pranešimą
                            Bet gali važinėti su angliška, jeigu draudimus ir kitus popierius susitvarkęs.
                            Kad, kiek žinau, galima važinėti tik mėnesį, o Regitra su vairu dešinėj net neberegistruoja. Ar klystu?
                            You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

                            Comment


                              Parašė blitz Rodyti pranešimą
                              Kad, kiek žinau, galima važinėti tik mėnesį, o Regitra su vairu dešinėj net neberegistruoja. Ar klystu?
                              O kaip yra jeigu ji registruota UK? Tai gali važinėtis, kad ir metus, net nžn gal dar papildomų dokumentų reikia.
                              You've got one life! Live it!

                              Comment


                                Parašė fredis Rodyti pranešimą
                                O kaip yra jeigu ji registruota UK? Tai gali važinėtis, kad ir metus, net nžn gal dar papildomų dokumentų reikia.
                                Gali vazinetis, tik reikia apziuros ir draudimo.

                                Comment


                                  Kiek esu girdėjęs, su UK ar kitos šalies automobiliu, kurio vairas yra dešinėje pusėje, Lietuvoje galima važinėti tik mėnesį. Kita vertus, dabar, kai važiuojant per sieną nebereikia jokių antspaudų, Policija negalėtų įrodyti kiek laiko su ta mašina esi šalyje. Vienintelė problema būtų apsidraudimas - išvažiavus iš Anglijos teritorijos, draudimas tampa tik civilinis. Norint apsidrausti pilnu draudimu visoje Europoje, reikia smarkiai primokėti...
                                  You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

                                  Comment


                                    Is vis neturetu buti leidziama vazinet su desiniapusiu vairu ne tik kad menesi, bet is vis nei kiek. Kaip ir neturetu but galima su kairiapusiu vairu ivaziuot i Anglija.

                                    Comment


                                      Nesąmonė. Anglijoje registruoja mašinas su vairu kairėje pusėje lygiai taip pat, kaip mašinas su vairu dešinėje. Pats Lietuvoje virš mėnesio važinėjau su mašina, kurios vairas buvo dešinėje ir vienintelis nepatogumas, kurį patyriau, buvo sunkumai lenkiant dvipusiame eisme. Dėl to tiesiog teko lenkti mažiau ir prarasti daugiau laiko.
                                      You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

                                      Comment


                                        Nuo 1993-ųjų jau neberegistruojami Lietuvoje automobiliai su vairu dešinėje pusėje.

                                        Nepatingėjau ir paieškojau tikslesnės informacijos.

                                        KET > XXXI Skyrius. Reikalavimai transporto priemonėms:
                                        Parašė 276 punktas
                                        Draudžiama eksploatuoti automobilius, kurie pritaikyti eismui kairiąja kelio puse ir kurių vairas įtaisytas dešinėje pusėje (išskyrus įregistruotus Lietuvos Respublikoje iki 1993 m. gegužės 1 d. arba pagal konstrukciją bei įrangą skirtus specialioms darbo funkcijoms atlikti). Šis draudimas netaikomas laikinai (iki 90 dienų per metus) į Lietuvos Respubliką atvykusiems užsieniečiams, neturintiems leidimų laikinai apsigyventi arba nuolat gyventi Lietuvos Respublikoje, taip pat Lietuvos Respublikos piliečiams, kurių nuolatinė gyvenamoji vieta yra užsienio valstybėje.

                                        Comment


                                          Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
                                          Nuo 1993-ųjų jau neberegistruojami Lietuvoje automobiliai su vairu dešinėje pusėje.

                                          Nepatingėjau ir paieškojau tikslesnės informacijos.

                                          KET > XXXI Skyrius. Reikalavimai transporto priemonėms:

                                          Tai ta jau seniai zinau, kad negalima registruot tokiu auto Lietuvoj. O perdarius vaira, praejus ekspertize priregirtruot galima
                                          Не мы такиe, жизнь такaя...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X