Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Čia dar tik konceptas, galutinis variantas bus ne tokios aptakios kosminės išvaizdos. Nors coupe ir pervadintas į 4 seriją, nemanau kad išvaizda iš esmės skirsis nuo trečiuko, kuris deja netraukia iki 7 ir 5 serijos pagal dizaino išbaigtumą ir skoningumą(duočiau 10 balų). O dėl pavadinimo tai Mercedes jau 2 kartas buvo atskyrę E klasės coupe į CLK klasę, bet W212 coupe jau vėl E klase vadinasi. Reiškia prastas sprendimas.

    Comment


      Parašė kaunaz Rodyti pranešimą
      Čia dar tik konceptas, galutinis variantas bus ne tokios aptakios kosminės išvaizdos. Nors coupe ir pervadintas į 4 seriją, nemanau kad išvaizda iš esmės skirsis nuo trečiuko, kuris deja netraukia iki 7 ir 5 serijos pagal dizaino išbaigtumą ir skoningumą(duočiau 10 balų). O dėl pavadinimo tai Mercedes jau 2 kartas buvo atskyrę E klasės coupe į CLK klasę, bet W212 coupe jau vėl E klase vadinasi. Reiškia prastas sprendimas.
      Nebūtinai, kai kada ir nuo konceptinių modelių, produkcinis varijantas neturi pokyčių, arba turi, bet minimalius kaip manau bus čionai, kas man tikrai netrugdys.

      O del pavadinimo, tai MB gal ir nepasiseke, bet Audi iš A4 į A5 arba nuo A6 į A7 kai pasikeikė, tai jiems kažkodel labai tai pasitvirtino

      Comment


        Parašė Raptor Rodyti pranešimą
        Nebūtinai, kai kada ir nuo konceptinių modelių, produkcinis varijantas neturi pokyčių, arba turi, bet minimalius kaip manau bus čionai, kas man tikrai netrugdys.

        O del pavadinimo, tai MB gal ir nepasiseke, bet Audi iš A4 į A5 arba nuo A6 į A7 kai pasikeikė, tai jiems kažkodel labai tai pasitvirtino
        A7 visiškai kitas atvejis. A5 tai naujas modelis, ne tik pavadinimas, nes A4 niekada ir nebuvo dvidurės(tik Audi 80).
        BMW 3er ir prasidėjo būtent nuo dvidurės coupe, pačios pirmos kartos nuo 1975m. E21. Griaunama ilgametė tradicija.

        Comment


          Cia gi rinkodara, imest nauja produkta, "klase", ilgametes tradicijos cia vaidmens nevaidina.. Bandymas islost, norintiems kazko daugiau nei "troikes"

          Comment


            Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
            Cia gi rinkodara, imest nauja produkta, "klase", ilgametes tradicijos cia vaidmens nevaidina.. Bandymas islost, norintiems kazko daugiau nei "troikes"
            Kažkas daugiau yra 6 serija. Šitas dalykas manau suveiks ant tų ne kas nori kažko daugiau, nes kas gerai žino markę ir ką perka, jiems nereikia jokių rinkodaros "blizgučių", o ant tų kas turi tik labai daug pinigų, bet daugiau nieko, nei skonio, nei supratimo, jiems tinka bet kas kas yra brangiausia, naujausia, madingiausia ir labiausiai "blizga". Panašiai kaip ir su pižoniškuoju X6.
            Visgi tradicijos ir tęstinumas yra tikrai svarbu, ypač tokiai senai ir solidžiai markei kaip BMW, kuri tas tradicijas, savitą įvaizdį ir prestižą turi susikūrus jau daug metų.

            Comment


              Bet gi senos tradicijos ir toliau tesiamos, 3er niekur juk nedingsta? Konkurentai nemiega, reikia moket prisitaikyt ir ilist visokiems pirkejams i ... Tam ir kuriami visokie X6, papildomos irangos paketai M'kos, Alpine'os ir pan..

              Comment


                LK sunkvežimis Kaune
                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                Comment


                  Comment


                    Puikus video Nikai o Tumbler'io neteko užmatyt?

                    Comment


                      Mustangas visai "ne į temą" tokioj kolonoj, švelniai tariant.

                      Comment


                        O Nissan Juke ten ok?

                        Comment


                          Iš vakarykščio "ralio":
                          Fisker Karma


                          TG1 (modifikuotas Nissan GT-R)


                          Jaguar F-Type


                          Pasirodo, šis Jaguaras pasižymėjo bloguoju:
                          http://auto.delfi.lt/baudos-kvitas/6....d?id=61456342

                          Comment



                            Koenigsegg CCX par mattmagnino, sur Flickr

                            Ekskursija po eksliuzyvių Koenigsegg automobilių gamyklą Švedijos Ängelholmen miestelyje:

                            Comment


                              Naujasis BMW 4 serijos coupe:



                              visa nuotraukų galerija:
                              http://www.netcarshow.com/bmw/2014-4-series_coupe/

                              Kaip ir sakiau, kad nuo kosminės konceptinės versijos labai smarkiai skirsis. Taip ir yra. Gavosi beveik toks pats kaip naujas keturduris 3 serijos sedanas. Ironiška, kad praeitos kartos 3-čiukai, kai dar coupe vadinosi 3 serija, išorė nuo sedano skyrėsi labiau nei dabar, kai coupe ir cabrio atskirti nuo sedano ir universalo pervadinti į 4 seriją.


                              Gal dar kas nematė svarbiausių gegužės naujienų:

                              Naujas Mercedes S klasės:
                              http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2014-s-class/

                              Naujas BMW X5:
                              http://www.netcarshow.com/bmw/2014-x5/
                              Paskutinis taisė kaunaz; 2013.10.06, 12:58.

                              Comment


                                Parašė kaunaz Rodyti pranešimą
                                O dėl pavadinimo tai Mercedes jau 2 kartas buvo atskyrę E klasės coupe į CLK klasę, bet W212 coupe jau vėl E klase vadinasi. Reiškia prastas sprendimas.
                                CLK klasė buvo C klasės kupė, o ne E klasės kupė. Ji buvo daroma ant C klasės W202/W203 platformų. E klasės kupė nėra CLK tęsinys, CLK tęsinys yra C klasės kupė.
                                You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

                                Comment


                                  Parašė blitz Rodyti pranešimą
                                  CLK klasė buvo C klasės kupė, o ne E klasės kupė. Ji buvo daroma ant C klasės W202/W203 platformų. E klasės kupė nėra CLK tęsinys, CLK tęsinys yra C klasės kupė.
                                  Tada reiškia nei tas, nei tas. Tarpinis variantas. Nes vizualiai, pagal dizainą, kėbulas pirmos kartos CLK viens prie vieno atrodo kaip E klasės sedanas W210, o platforma C klasės. Matyt norėjo sutaupyt. Tuo labiau, kad C klasės anksčiau nebuvo, o kai buvo CLK nebuvo E klasės coupe.

                                  Comment


                                    Nemanau, kad kėbulo dizainas yra labai svarbu, nors jis ir buvo vos ne identiškas E klasei abiejuose CLK modeliuose. Iš techninės pusės CLK buvo C klasės kupė. Kita vertus, žiūrint iš rinkodaros pusės, tu esi teisus - spėju, kad CLK taikė į per plačią auditoriją, kurią MB padalino į dvi dalis. Dabar tie, kuriems CLK buvo 'ne lygis' gali pirkti pilnos komplektacijos E klasės kupę, o tie, kuriems CLK buvo kiek per aukštas lygis gali pirkti bazinės komplektacijos C klasės kupę, kuri (atskaičiavus infliaciją) yra nesmarkiai pigesnė nei bazinis CLK.
                                    Paskutinis taisė blitz; 2013.06.21, 12:43.
                                    You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

                                    Comment


                                      Ferrari??? Visagine.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Ferrari??? Visagine.

                                        Atvaizdas
                                        ZAP Xebra Truck (jo, pavadinimas geras )
                                        https://en.wikipedia.org/wiki/ZAP_Xebra

                                        Comment


                                          SAAB mirė.. Tegyvuoja SAAB!

                                          SAAB atnaujino gamyklos veiklą Švedijoje

                                          Garsios švedų markės gerbėjai gali pradėti švęsti – kaip praneša šios markės fanų internetinė svetainė saabsunited.com, šią savaitę Trollhättane esančioje SAAB gamykloje pasirodė pirmieji darbininkai. (...)
                                          Šią savaitę į gamyklą sugrįžo pirmieji darbuotojai, kurie derina įrangą naujo automobilio gamybai. Neoficialiai užsimenama, tai turėtų būti sedanas SAAB 9-3, skirtingose versijose varomas tiek įprastu vidaus degimo, tiek ir elektriniu varikliu.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X