Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dviratis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    ten plentines, tik šonuose karbukai, kurie teoriškai smelyje kabint turėtų. Vidurys 1/3 pločio visai lygus. Pravažinėjau su tokiom 16 metų, kol trūkinėt nuo senumo pradėjo.
    Yra ten ir per vidurį kažkoks protektorius, bet jis gana lygus ir skirtas asfaltui su ta mintimi, kad gali tekti važiuoti ir per sniegą. Bet kokiu atveju, su MTB neturi nieko bendro.

    Comment


      Parašė Gator Rodyti pranešimą

      Aš nesiginčiju, bet labai keista ir netikėta, kad Lt kardinaliai išsiskiria pasaulyje. Ten dauguma trail, o pas mus dauguma XC.
      Įprastai tokių lardinalių skirtumų globalozaxijos pasaulyje nebūna. Kas lėmė tokį LT unikalumą?
      Reljefas. Nėra kur MTB trail dviratį išnaudot. Net ir likusio pasaulio didelėje dalyje prisipirko Trail dviračių ir nemažai žmonių suprato, kad į rimtus kalnus nuvažiuoja porą kartų per metus, o namuose per daug lygu...

      Comment


        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

        Reljefas. Nėra kur MTB trail dviratį išnaudot. Net ir likusio pasaulio didelėje dalyje prisipirko Trail dviračių ir nemažai žmonių suprato, kad į rimtus kalnus nuvažiuoja porą kartų per metus, o namuose per daug lygu...
        Na didžioji dalis žmonių turi tik vieną dviratį "viskam" tai jeigu į kalnus nuvažiuoja kelis kartus per metus (čia sakyčiau daug) tai jie nieko kito ir nepirks.

        Comment


          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

          Na didžioji dalis žmonių turi tik vieną dviratį "viskam" tai jeigu į kalnus nuvažiuoja kelis kartus per metus (čia sakyčiau daug) tai jie nieko kito ir nepirks.
          Didžioji dalis žmonių nevažiuoja į kalnus važinėti MTB. Kažkiek nuvažiuoja pavažinėt magistraliniais takais, kas yra kaip pas mus žvirkeliais pasivažinėt, kas irgi nėra MTB. O pikčiau važiuoja kiek... 0.001%?

          Kas važiuoja - dažniausiai šiaip ar taip turi kelis dviračius, tikėtina net kelis skirtingų MTB rūšių. Arba važiuoja su XC, nes 95% pravažiuojama, tiesiog lėčiau ir atsargiau (asmeninė patirtis). Arba nuomojasi vietoje piktesnį dviratį. Tuo pačiu išvengiama problemų transportuojant dviratį tūkstantį-du kilometrų.

          Comment


            O jei turi hibridinį, tai antrą LT pirkti geriau XC ar trail?
            Daug kur vis tiek su hibridu, o kai norėsi po miškų keliukus palakstyt specialiai, gal trail daug smagiau?

            Jei 1 dviratis tai faktas, kad XC.

            Comment


              Parašė Gator Rodyti pranešimą
              O jei turi hibridinį, tai antrą LT pirkti geriau XC ar trail?
              Daug kur vis tiek su hibridu, o kai norėsi po miškų keliukus palakstyt specialiai, gal trail daug smagiau?

              Jei 1 dviratis tai faktas, kad XC.
              LT miškų keliukais Trail neprireikia. Sudetingesnėse vietose (Salotė, Žalieji) sakyčiau su XC tiesiog įdomiau. Kur su Trail pravažiuosi tiesia linija be pastangų - su XC reiks pagalvot. Jei norėsi važiuoti rezultatui - su XC sumoj bus greičiau. Kiek Trail laimėtų techninėse vietose, tiek prarasi pravažiavimuose miško keliukais.

              DH trasose kur XC nebepravažiuosi jau reiktų tam skirto DH. Nebent labai labai piktas Trail, kuriuo jau bus nebemalonu važinėt paprastais miško keliukais ką jau kalbėt apie nuvažiavimą miestu iki miško.

              Comment


                Tai mègėjų įvairiose mtb varžybuose pagrinde Xc dalyvauja ir visada laimi?
                Nekalbant apie specifines DH varžybas ir pan.

                Comment


                  Parašė Gator Rodyti pranešimą
                  Tai mègėjų įvairiose mtb varžybuose pagrinde Xc dalyvauja ir visada laimi?
                  Nekalbant apie specifines DH varžybas ir pan.
                  Lietuvoje kažkokių labai trailinių varžybų nelabai būna. Žaliųjų, Barsukų kančių ir t.t. nelabai apsiverčia liežuvis vadint trailu. Maratonuose XC vienareikšmiškai. Net ir su ciklokrosais/graveliais (tie tipo plentiniai, bet su Jono padangom) neblogai pravažiuoja. XC varžybose irgi laimi XC.

                  Comment


                    O kaip dėl 27.5 vs 29 ratų? Skaitau apie privalumus, abu turi savų. Man priimtina, kad 27.5 greičiau startuoja ir manevringesni.
                    O pvz kliūties atakos kampas 29 geresnis mažiau aktualus, nes kaip minėjai, Lt trasos nelabai turi didelių kliūčių.
                    Paskutinis taisė Gator; 2021.08.12, 12:14.

                    Comment


                      Parašė Gator Rodyti pranešimą
                      O kaip dėl 27.5 vs 29 ratų? Skaitau apie privalumus, abu turi savų. Man priimtina, kad 27.5 greičiau startuoja ir manevringesni.
                      O pvz kliūties atakos kampas 29 geresnis mažiau aktualus, nes kaip minėjai, Lt trasos nelabai turi didelių kliūčių.
                      Kaip tik LT 29 labai aktualu per šaknis, tarką, smėlį, sniegą. O labai techniškų ruožų kuriems svarbu manevringumas turim minimaliai. Serpantininių nusileidimų irgi turim labai nedaug. Dažniausiai aktualiau didelis ratas praeit tiesiai.

                      27.5 labai gerai žemesnio ūgio dviratininkams, kurie su kojų pirštais daužytų per priekinį ratą posūkyje.

                      Comment


                        Radau realesnę priežastį dėl xc vs trail populiarumo.
                        Xc gali nusipirkti už 400eur+ (top pasaulio brandai turi eksponatų 600 eur zonoje).
                        O trail prasideda nuo kokių 1200 eur net.

                        Kaip paaiškinti trigubą skirtumą?

                        Comment


                          Parašė Gator Rodyti pranešimą
                          Radau realesnę priežastį dėl xc vs trail populiarumo.
                          Xc gali nusipirkti už 400eur+ (top pasaulio brandai turi eksponatų 600 eur zonoje).
                          O trail prasideda nuo kokių 1200 eur net.

                          Kaip paaiškinti trigubą skirtumą?
                          Niekas negamina pigių trail. Nors ir XC už tokią kainą labiau yra dviračio formos objektas. Bet tokio pačio lygio XC irgi kainuos biški pigiau. Didelės eigos amortizatoriai ir kiti pribambasai kainuoja.

                          Comment


                            Kas blogiausia pigiam XC?
                            Kad pigesni komponentai (tourney ir pan.) eiliniam nesportininkui nėra problemos.
                            Kas daugiau, svoris paties dviračio nebent - sunkiau važiuot.
                            Kita vertus norint pasportuot ir vienodai pavargt nėra didelio skirtumo ar pralėkt su geru 30km., ar su sunkesnius 25km, vis tiek ne atstumui važiuoji.
                            Kokios dar problemos pigesniam?

                            Važiuojant laikui, jau kita kalba.

                            Comment


                              Problemiškiausia dalis pigiam XC bus šakė. Pigi amortizuos prastai, o daug linguos. Normali šakė kainuoja kone antra tiek keik visas toks pigus a-la XC.

                              Norint mėgėjiškai palakstyt miške pasijaus ir prasta rėmo geometrija, ir minkšti ratai. Stabdžiai turbūt bus prastoki. Gal ne tiek silpni kiek truks moduliacijos. Biški geresni komponentai (bent Deore, gal ir SLX) irgi leis smagiau palakstyt. Ant visokių smulkių dalių irgi bus pataupyta - sėdynė, rankenėlės, padangos. Aišku tai besidėvinčios dalys, kurios ilgainiui keičiamos pagal asmeninius norus.

                              Comment


                                Kiek skaitau ir video žiūriu, tai orinė padori šakė eina apie 150 eur.
                                O 500 eur tai jau topinės.
                                Beje ar butinai reikia orinę šakę imti?

                                O kodėl pigūs xc negali nukopijuoti teisingos rėmo geometrijos? Ar specialiai daro prastą, kad nekanibalizuot savo brangesnių xc?
                                Vis tiek turėtų būti brandų, kurie į tai spjautű ir dėtų teisingą rėmo formą

                                Comment


                                  Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                  Radau realesnę priežastį dėl xc vs trail populiarumo.
                                  Xc gali nusipirkti už 400eur+ (top pasaulio brandai turi eksponatų 600 eur zonoje).
                                  O trail prasideda nuo kokių 1200 eur net.

                                  Kaip paaiškinti trigubą skirtumą?
                                  Dabar apskritai madoj bobiški dviračiai, už porą šimtų gali labai neblogą paimti.
                                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                  Comment


                                    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                                    Dabar apskritai madoj bobiški dviračiai, už porą šimtų gali labai neblogą paimti.
                                    Kas madoje, dažniausiai būna x2 kaina

                                    Comment


                                      Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                                      Dabar apskritai madoj bobiški dviračiai, už porą šimtų gali labai neblogą paimti.
                                      Mieste man patinka su hibridu. Su miesto irgi smagu taip atsilošus sėdėti, bet aš į darbą nevažinėju, tad labiau prie širdies sportiškesnis važiavimas po darbo ir savaitgaliais.

                                      Comment


                                        Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                        Kiek skaitau ir video žiūriu, tai orinė padori šakė eina apie 150 eur.
                                        O 500 eur tai jau topinės.
                                        Beje ar butinai reikia orinę šakę imti?

                                        O kodėl pigūs xc negali nukopijuoti teisingos rėmo geometrijos? Ar specialiai daro prastą, kad nekanibalizuot savo brangesnių xc?
                                        Vis tiek turėtų būti brandų, kurie į tai spjautű ir dėtų teisingą rėmo formą
                                        Topinės šakės būna po 1k ir daugiau. Padori, sakykim RS Reba, ~ €500. RS Recon prie pigiausių kur jau galima šake pavadint bus ~ €300. XC visos normalios šakės būna orinės. Arba išvis be amortizatoriaus. Geros XC neorinės šakės neteko matyti. Na apart išvis neamortizuojančias.

                                        Kodėl pigūs XC nebūna teisingos geometrijos - geras klausimas. Bet kaip taisyklė normali geometrija prasideda nuo biški brangesnių, kurie iškart eina su normaliom šakėm ir kitais komponentais. Neretai tas pats rėmas eina ir su vidutiniais komponentais už €1k, ir su topiniais už €5k. O už €500 jau kažkodėl bus kitoks...

                                        Vienas iš dalykų gali būti, kad gera XC geometrija yra su ganėtinai gulsčia sėdėsena. Kas nori pigiai - dažniausiai nori sėdėt kaip ant bobiško dviračio ir galvoja, kad kitaip nepatogu. Kas pasirašo sportiškesnei sėdėsenai - nori ir normalesnių komponentų.

                                        Comment


                                          Vienas apžvalgininkas įminė mįslę dėl neagresyvaus pigių XC rėmo. Čia kalbėjo pagrinde apie vairo kampą. Pasak jo tiesiog pigių dviračių komponentai neatlaiko rimtesnio važiavimo, todėl gamintojai nededa agresyvių rėmų, kad žmonės nevažinėtų agresyviomis trasomis su tais silpnais komponentais.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X