Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus plėtra
Collapse
X
-
Reikia pasakyt, kad žiūrėjau žiūrėjau, skaičiau skaičiau ir vistiek iki galo nesupratau kas bus daroma... Dalis ploto taps automobilių aikštele, jei gerai suprantu (pilka). Kitur - paslaugų ir prekybos sandėliai. Tai tipo kažkoks old-schoolinis Ogmios centras ale. Galėsi pasiremontuot automobilį, apsipirkt ir pan. Arba gal visai ne taip suprantu
Comment
-
Ir tikrai nebus besipiktinančių, nes kitaip nei nejaukūs stikliniai ofisai, šalia kurių renkasi narkomanai, kolchoziniai turgeliai yra labai dvasingas kultūros paveldas.Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąTuriu itarima, kad busimuju premium ofisu pasonej auga naujas kolchozinis turgelis.Post in English - fight censorship!
- 2 patinka
Comment
-
Panasu, kad isvalys sena mesla ir pristatys naujo meslo. Uzsakovas 1963 gimimo, kuris pristatys palapiniu ir jas saugiai nuomos. Algos brutto po 260eur. Tai irgi si bei ta parodo. O projektuoja dar vienas genijus. Perziurejau jo darbus .. neikvepia. Na tai teritorijos, kuri galejo buti "kazkuo" sumovimas.
https://www.delfi.lt/news/daily/lith....d?id=65346772
Comment
-
Intensyviausiai butai statomi Vilniaus vakaruose, didžiausia paklausa – centre
Plačiau: https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...#ixzz5pt20oDg8Remiantis VĮ „Registrų centro duomenimis“, per paskutinius septynerius metus, kada prasidėjo nekilnojamojo turto rinkos atsigavimas Vilniuje, butų fondas išaugo maždaug 18 600 butų.
Tačiau daugiabučių plėtra sostinėje vyko ir iki šiol vyksta labai netolygiai. Beveik 7 800 butų arba beveik 42 proc. visos naujų butų plėtros šiame pakilimo cikle buvo pastatyti vakarinėje Vilniaus dalyje, apribotoje Pilaitės, Pašilaičių, Tarandės, Lazdynų, Karoliniškių, Viršuliškių ir Justiniškių mikrorajonų. Antroje vietoje pagal plėtros intensyvumą – centrinė miesto dalis, kurioje per septynerius metus butų skaičius išaugo kiek daugiau nei 5 700, t.y. 31 proc. visos naujos butų plėtros mieste.
Kitos Vilniaus dalys susilaukė gerokai mažiau daugiabučių plėtotojų dėmesio. Ypač pietinė dalis, kurioje, remiantis VĮ „Registrų centro“ duomenimis, butų fondas išaugo beveik 440 butų, t.y. tik 2 proc. viso butų prieaugio mieste...Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Vilniaus rytinė dalis yra nesunkiai pasiekiama iš centro, žymiai arčiau, žymiai patogiau, bet visi grūdasi į vakarinę pusę ir paskui dejuoja, kad per kamščius stovi Pilaitės prospekte. Tai reikėjo pirkti Kalnėnuose ar Džiaugsmo g, nesigrūstų tokiuose kamščiuose.
Iš viso tą Vilniaus asimetrija yra nesusipratimas. Kas visus taip traukia į vakarinę ir šiaurinę pusę? Savaitgaliais greičiau pas tėvus nuvažiuoti šviežių bulvių pasikasti, kur nors Ukmergės rajone?Snowflakes will attack U <3
- 1 patinka
Comment
-
Ten(vakarinėje ir šiaurinėje dalyse) geresni keliai, yra didesnis parduotuvių ir paslaugų pasirinkimas, bei nesklinda tiek triukšmas nuo oro uosto ir traukinių(geležinkelio aplinkelį rekonstravus į dvikelį, naktimis triukšmas ko gero girdimas iki senamiesčio). Džiaugsmo g. ir S. Batoro g. (“Autostrada” nuo Olandų žiedo iki Naujosios Vilnios) - abi sovietmečio reliktai - lopas ant lopo. Pirmoji kiek didesnė Maxima xx atsirado tik prieš metus, Lidl nėra visai, kaip ir nieko kita...Parašė Tomizmas Rodyti pranešimąVilniaus rytinė dalis yra nesunkiai pasiekiama iš centro, žymiai arčiau, žymiai patogiau, bet visi grūdasi į vakarinę pusę ir paskui dejuoja, kad per kamščius stovi Pilaitės prospekte. Tai reikėjo pirkti Kalnėnuose ar Džiaugsmo g, nesigrūstų tokiuose kamščiuose.
Iš viso tą Vilniaus asimetrija yra nesusipratimas. Kas visus taip traukia į vakarinę ir šiaurinę pusę? Savaitgaliais greičiau pas tėvus nuvažiuoti šviežių bulvių pasikasti, kur nors Ukmergės rajone?
- 1 patinka
Comment
-
Visi šitie išvardinti dalykai labiau panašūs į pasekmę, nei į priežastį. Būtų taip braunamasi į pietryčius, kaip į šiaurės vakarus - tuoj atsirastų ir parduotuvės, ir pramogos (verslas greit pagauna tokius dalykus), ir į kelius būtų kitaip investuojama.Parašė Jegermeister Rodyti pranešimą
Ten(vakarinėje ir šiaurinėje dalyse) geresni keliai, yra didesnis parduotuvių ir paslaugų pasirinkimas, bei nesklinda tiek triukšmas nuo oro uosto ir traukinių(geležinkelio aplinkelį rekonstravus į dvikelį, naktimis triukšmas ko gero girdimas iki senamiesčio). Džiaugsmo g. ir S. Batoro g. (“Autostrada” nuo Olandų žiedo iki Naujosios Vilnios) - abi sovietmečio reliktai - lopas ant lopo. Pirmoji kiek didesnė Maxima xx atsirado tik prieš metus, Lidl nėra visai, kaip ir nieko kita...
Bet čia panašu į kažkokį grynai psichologinį dalyką. Jeigu kieno nors gimtinė yra už 150 km Lietuvos viduryje, tai atstumas iki jos mažai pasikeis, ar žmogus gyvens Pilaitėje, ar Kalnėnuose. Dar klausimas, ar iš Kalnėnų į Vilniaus - Kauno autostradą ne paprasčiau išvažiuoti penktadieniais, negu iš Pilaitės (ypač važiuojant Juoduoju Keliu, aplenkiant Liepkalnio sankryžą).Parašė PoDV Rodyti pranešimąArčiau Kauno ir Panevėžio, kurios abi pasiekiamos autostradomis. Arčiau Lietuvos geografinio centro, o dauguma naujakurių atėjo iš šiaurės vakarų
Paskutinis taisė Tomizmas; 2019.06.05, 01:36.Snowflakes will attack U <3
Comment
-
Kiek aš supratau, tai bus Gariūnų dubleris, nes jokių naujų pastatų nesimato. Tai tiesiog palapinės-paviljonai ant sugriuvusių šiltnamių pamatų. Klausimas kiek tokia "koncepcija" yra patraukli rinkoje ir kaip į tai žiūri Vilniaus miesto valdžia.Parašė Creatium Rodyti pranešimąReikia pasakyt, kad žiūrėjau žiūrėjau, skaičiau skaičiau ir vistiek iki galo nesupratau kas bus daroma... Dalis ploto taps automobilių aikštele, jei gerai suprantu (pilka). Kitur - paslaugų ir prekybos sandėliai. Tai tipo kažkoks old-schoolinis Ogmios centras ale. Galėsi pasiremontuot automobilį, apsipirkt ir pan. Arba gal visai ne taip suprantu
Comment
-
Čia panašiau, kad tamsta nelabai vartęs NT skelbimų ir nevažinėjęs po Kalnėnų-Naujos Vilnius apylinkes.Parašė Tomizmas Rodyti pranešimąBet čia panašu į kažkokį grynai psichologinį dalyką. Jeigu kieno nors gimtinė yra už 150 km Lietuvos viduryje, tai atstumas iki jos mažai pasikeis, ar žmogus gyvens Pilaitėje, ar Kalnėnuose. Dar klausimas, ar iš Kalnėnų į Vilniaus - Kauno autostradą ne paprasčiau išvažiuoti penktadieniais, negu iš Pilaitės (ypač važiuojant Juoduoju Keliu, aplenkiant Liepkalnio sankryžą).
Tavo argumentas tiktų nebent sovietinių laikų projektuotojams. O dabar tik statoma pagal anų laikų planus.
Comment
-
Kalnėnuose pagal BP negalima daugiaaukštė statyba, o kalbant apie individualius namus ir kotedžus, tai ten dabar turbūt labiausiai besiplečiantis kvartalas Vilniuje, lenkia net pilaitę pagal statybų tempus, kokioje tarandėje dabar jau apskritai mažai statoma.Parašė Tomizmas Rodyti pranešimąVilniaus rytinė dalis yra nesunkiai pasiekiama iš centro, žymiai arčiau, žymiai patogiau, bet visi grūdasi į vakarinę pusę ir paskui dejuoja, kad per kamščius stovi Pilaitės prospekte. Tai reikėjo pirkti Kalnėnuose ar Džiaugsmo g, nesigrūstų tokiuose kamščiuose.
Comment
-
Aš manau, kad tai ateina iš sovietinio planavimo, kai šiaurėje ir vakaruose buvo statomi miegamieji daugiabučių rajonai, o pietuose ir rytuose - gamyklos ir visokie darbininkų bendrabučiai. Natūraliai pietryčių Vilniaus rajonai tapo gerokai praastesniais ir po to nebuvo daug norinčių ten gyventi.Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
Visi šitie išvardinti dalykai labiau panašūs į pasekmę, nei į priežastį. Būtų taip braunamasi į pietryčius, kaip į šiaurės vakarus - tuoj atsirastų ir parduotuvės, ir pramogos (verslas greit pagauna tokius dalykus), ir į kelius būtų kitaip investuojama.
Bet čia panašu į kažkokį grynai psichologinį dalyką. Jeigu kieno nors gimtinė yra už 150 km Lietuvos viduryje, tai atstumas iki jos mažai pasikeis, ar žmogus gyvens Pilaitėje, ar Kalnėnuose. Dar klausimas, ar iš Kalnėnų į Vilniaus - Kauno autostradą ne paprasčiau išvažiuoti penktadieniais, negu iš Pilaitės (ypač važiuojant Juoduoju Keliu, aplenkiant Liepkalnio sankryžą).
O dabar prireiks nemažai laiko kol jie gentrifikuosis ir žmonės nebematys jų kaip "blogų" rajonų.Post in English - fight censorship!
Comment
-
O kas tie "blogieji" pietryčių rajonai? Rasos ir Kalnėnai? Nemanau, kad kas nors juos laiko blogais. Didelę dalį rytinės Vilniaus dalies užima Pavilnių regioninis parkas, kurio daugiabučiais neužstatysi. Dėl šios priežasties man kaip tik atrodo, kad rytinė pusė yra patrauklesnė ir brangesnė. Antakalnis, Rasos, Markučiai, Kalnėnai, Pavilnys, Dvarčionys, Valakampiai, Turniškės - visi labai vertinami. Tik Kairėnai gal kiek pigesni dėl didesnio atstumo. O va Naujojai Vilniai ir pietinei daliai jau turbūt tiktų kai kurie iš jūsų argumentų, bet tai tikrai ne "pietryčiai".Parašė index Rodyti pranešimą
Aš manau, kad tai ateina iš sovietinio planavimo, kai šiaurėje ir vakaruose buvo statomi miegamieji daugiabučių rajonai, o pietuose ir rytuose - gamyklos ir visokie darbininkų bendrabučiai. Natūraliai pietryčių Vilniaus rajonai tapo gerokai praastesniais ir po to nebuvo daug norinčių ten gyventi.
O dabar prireiks nemažai laiko kol jie gentrifikuosis ir žmonės nebematys jų kaip "blogų" rajonų.
Comment
-
Tiek upė tiek geležinkelis - inžineriškai keblūs daiktai- ne tai nu negi statysi tiltą ar viaduka. Čia jau ambicija, čia jau kostmosas, kokie pinigai, kur tokių rast.Parašė Sula Rodyti pranešimąBe kita ko kai kas yra nulemta tokių infrastruktūrinių objektų kaip oro uostas, kuris stabdo miesto pietinės dalies plėtrą, bei magistralinis geležinkelis, dalinantis miestą ne mažiau nei Neries upė.
- 1 patinka
Comment

Comment