Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus plėtra

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Ukmerges gatve turi viena dideli pranasuma pries Pilaite - ji yra viena pagrindiniu miesto arteriju. Ja pravaziuoja l. daug zmoniu i Anyksciu puse, Panevezi, Shiaulius, Ryga, Talina... ka jau kalbeti apie aplink ja besidriekiancius didziausius miesto rajonus ir sparciais statomas naujas gyvenvietes. Tuo tarpu pro Pilaite pralekia tik tie kurie joje gyvena, na dar i sodus ar Kernave. Todel daug tikimesne pletra i Maisiagalos puse, nei Pilaites.

    Comment


      #62
      Parašė arturiux
      Taip,ta puse dabar gana baisoka,nors siandien pro ten pravaziavau-yra ir neblogu vietikiu.Manau,tom sukezusiom lusnom vistiek ateis galas.O Pilaitei izvelgiu sviesia ateiti-susisiekimas su centru geras,ne taip ir toli.Ukmerges g.jau baigia uzsistatyt,taip kad...

      Jei is Pilaites lengvai butu pasiekiamas ne tik centras ( be persedimu ) ,tuomet tas rajonas atrodytu patrauklesnis.

      Comment


        #63
        Parašė 4,8mt
        Ukmerges gatve turi viena dideli pranasuma pries Pilaite - ji yra viena pagrindiniu miesto arteriju. Ja pravaziuoja l. daug zmoniu i Anyksciu puse, Panevezi, Shiaulius, Ryga, Talina... ka jau kalbeti apie aplink ja besidriekiancius didziausius miesto rajonus ir sparciais statomas naujas gyvenvietes. Tuo tarpu pro Pilaite pralekia tik tie kurie joje gyvena, na dar i sodus ar Kernave. Todel daug tikimesne pletra i Maisiagalos puse, nei Pilaites.
        Pats tranzitinis srautas nėra pranašumas gyvenamajam rajonui.
        Pilaitė planuose buvo sujungta su Vilnius-Kaunas magistrale per naują tiltą už Grigiškių, kur eitų ir naujasis (tikrasis) miesto aplinkelis.
        Neskaitant Vakarinės, Šiaurinės gatvių, kurios iš esmės pagerintų susisiekimą su Pilaite.
        Gal tai Ukmergės g. verslo lobizmas?

        Comment


          #64
          Parašė praeivis
          Lydos pusen ,i Baltarusija? Ten tas rajonas uz gelzkelio stoties ? Liepkalnio g. ten tai is vis tragiska butu , . Ten kelesi firmos ir pramoniniai objektai kiek zinau.
          Ta kryptimi kol kas neaišku dėl Vilniaus oro uosto likimo. Gal teks griauti ir patį Lydos plentą
          Bet plotai stebėtinai didižiuliai ir neužstatyti. Kuprijoniškės yra vos už 3,5km nuo Gedimino pilies.

          Comment


            #65
            Parašė Sula
            Pats tranzitinis srautas nėra pranašumas gyvenamajam rajonui.
            Pilaitė planuose buvo sujungta su Vilnius-Kaunas magistrale per naują tiltą už Grigiškių, kur eitų ir naujasis (tikrasis) miesto aplinkelis.
            Neskaitant Vakarinės, Šiaurinės gatvių, kurios iš esmės pagerintų susisiekimą su Pilaite.
            Gal tai Ukmergės g. verslo lobizmas?

            Na siaip jau gyvenamieji namai 9 Fabijoniskes) nera prie pat plento. Siaip jau tai aplamai tada mieste gyventi kenksminga . Paziurekit kaip gyvena zmones sakykim Kalvariju gatveje...

            Comment


              #66
              Kiek žinau pirmajame pokario generaliniame plane buvo numatyta, jog miestas plėsis į Lydos pusę, todėl pirmaisiais pokario dešimtmečiais atsirado daug gyvenamųjų namų ir pramonės įmonių Naujamiestyje ir Naujininkuose, tačiau vėliau buvo suprasta, jog miesto plėtros kryptis buvo pasirinkta neteisingai ir miestas turi plėstis i Lietuvos gilumą, o ne į Baltarusijos pasienį. Kiti gen. planai numatė tik miesto plėtimąsi į šiaurę, vakarus ir šiaurės vakarus, tad turim tai, ką turim dabar. 1990 buvo kalbų, jog bus statomi naujieji gyv. rajonai Nemėžyje ir N. Vilnioje, tad miestas būtų plėtęsis ir rytų bei pietų kryptimi. Vėliau pasikeitus ekonominėms, politinėms ir kt. salygoms šie planai taip ir liko tik planais...

              Comment


                #67
                Beje, pastebėjot, jog kalba pakrypo kita linkme? Tie savarytno namai tokie neverti dėmesio, jog jiems skirtoje skiltyje jų niekas nei neprisimena

                Comment


                  #68
                  Parašė farbrom
                  Beje, pastebėjot, jog kalba pakrypo kita linkme? Tie savarytno namai tokie neverti dėmesio, jog jiems skirtoje skiltyje jų niekas nei neprisimena
                  Verslininkai i viska ziuri truputi kitaip. Jie gyv. nama statys ten ,kur bus galima nesunkiai parduoti butus. Dabar pats pagalvok kur zmogus geriau rinksis : ar prie Ukmerges plento ar priesingoje puseje ,kazkur Liepkalnio g. virsuje i Minsko puse , kur nera jokiu didesniu parduotuviu ,gero susisiekimo ir t.t. Gal ir ten po 10 metu bus maximos ir kas 2 minutes vazines autobusai, bet pastatyta nama verslininkui reikes parduoti jau rytoj,o ne po 10 metu. Todel ir miestas pleciasi ta kryptimi ,kur yra gera infrastruktura ,inzineriniai tinklai ir t.t.

                  Comment


                    #69
                    Tai kad Pavilny statomas Kalnėnų gyvenamasis masyvas, o ta vieta nei išplėtota infrastruktūra, nei inžinieriniais tinklais, nei geru susisiekimu nepasižymi. Na nebent gamtos grožiu ir ne daugiau...

                    Comment


                      #70
                      Parašė farbrom
                      Tai kad Pavilny statomas Kalnėnų gyvenamasis masyvas, o ta vieta nei išplėtota infrastruktūra, nei inžinieriniais tinklais, nei geru susisiekimu nepasižymi. Na nebent gamtos grožiu ir ne daugiau...
                      Verslininkas ,kuris "prieina" prie zuoko -greiciausiai statys Snipiskese, paciame miesto centre,. Tas ,kuris tokio priejimo neturi, ar negali sumoketi procentu ,kad gautu sklypa pelningoje vietoje - statys ten ,kur gali gauti sklypa, nes vis tiek tai apsimoka. Siuo metu pastatyti individualu gyv. nama su pilna vidutine apdaila kainuoja apie 1800 lt/m2. O butai parduodami be apdailos, be to daugiaauksciui reikalingas tik vienas stogas ,o parduoda jau uz 3000 ir daugiau. Tiesa cia sakau kainas be inzineriniu tinklu ,komunikaciju ir zemes kainos.

                      Comment


                        #71
                        Parašė farbrom
                        Tai kad Pavilny statomas Kalnėnų gyvenamasis masyvas, o ta vieta nei išplėtota infrastruktūra, nei inžinieriniais tinklais, nei geru susisiekimu nepasižymi. Na nebent gamtos grožiu ir ne daugiau...
                        Nuo Kalnenu gyvenamojo rajono iki miesto centro - nusileisti nuo kalniuko tuscia gatve. Kelios min ir tu jau senamiestyje. Toje puseje mazai zmoniu gyvena, todel kamsciu man ten neteko matyti. O del komunikaciju - miesto vandentiekis, dujos, kanalizacija (t.y. viskas ko tik reikia). Todel nematau jokiu problemu. O siaip kaip supratau ten ir darzeli, parduotuve ketina statyti. Kokios dar ten infrastrukturos reikia?

                        Comment


                          #72
                          Parašė Edd
                          Nuo Kalnenu gyvenamojo rajono iki miesto centro - nusileisti nuo kalniuko tuscia gatve. Kelios min ir tu jau senamiestyje. Toje puseje mazai zmoniu gyvena, todel kamsciu man ten neteko matyti. O del komunikaciju - miesto vandentiekis, dujos, kanalizacija (t.y. viskas ko tik reikia). Todel nematau jokiu problemu. O siaip kaip supratau ten ir darzeli, parduotuve ketina statyti. Kokios dar ten infrastrukturos reikia?
                          Nusileisti ir pakilti su nuosava masina ,o ne visuomeniniu transportu. Jei autobusu-tai uzims zymiai daugiau laiko. Parduotuves dar tik planuojamos statyti ir t.t. Aisku ateityje tai ko gero bus visai neblogas rajonas ,bet kalba eina apie sia diena.

                          Comment


                            #73
                            Tai kad Kalnėnai prie pat Nemėžio (tik kitoj plento pusėj) tai susidarys geri 4-5 km nuo centro ir autobusu reik važiuoti 20-25 minutes, o ir ne taip dažnai jie ten važinėja. Infrastruktūra irgi išplėtota kol kas gana menkai. Didesnių parduotuvių nėr, darželių nėr, artimiausia mokykla Pavilny, o ir ta... Kaip čia pasakius... O vandentiekis man rods ten bus vietinis... Abejoju ar ten yra kanalizacija, nors... Netoli N. Vilnia, Nemėžis tai visko gali but...
                            Taigi atstumas nuo miesto ar komunikacijos nevaidina tokio svarbaus vaidmens... Juolab, kad patys pirkėjai stveria bet kokį naujai pastatytą būstą...

                            Comment


                              #74
                              Parašė farbrom
                              Tai kad Kalnėnai prie pat Nemėžio (tik kitoj plento pusėj) tai susidarys geri 4-5 km nuo centro ir autobusu reik važiuoti 20-25 minutes, o ir ne taip dažnai jie ten važinėja. Infrastruktūra irgi išplėtota kol kas gana menkai. Didesnių parduotuvių nėr, darželių nėr, artimiausia mokykla Pavilny, o ir ta... Kaip čia pasakius... O vandentiekis man rods ten bus vietinis... Abejoju ar ten yra kanalizacija, nors... Netoli N. Vilnia, Nemėžis tai visko gali but...
                              Taigi atstumas nuo miesto ar komunikacijos nevaidina tokio svarbaus vaidmens... Juolab, kad patys pirkėjai stveria bet kokį naujai pastatytą būstą...
                              Na ir kokios kainos ten ?

                              Comment


                                #75
                                Ne tai svarbiausia (nors manau, kad tikrai nemažos). Noriu pasakyti tik tai, kad dabar stato visur ir nesvarbu jokios komunikacijos, infrastruktūra. Jei tai Vilnius- butai akimirksniu išgraibsomi ir net nesvarbu ar šalia sąvartynas, ar langai žiūri vienas į kitą, ar toli nuo miesto ir pan. Nesutinku su tavo teiginiu, jog infrastruktūra vaidina svarbų vaidmenį....Tik ne šiais laikais.

                                Comment


                                  #76
                                  Juk butui įpirkti reikia šiokio tokio kapitalo, vadinasi jei užtenka pinigų jam įsigyti, užteks ir senam kledarui, tad nebėda atstumas iki miesto, darbovietės, mokymo įstaigos, parduotuvės...

                                  Comment


                                    #77
                                    Parašė farbrom
                                    Juk butui įpirkti reikia šiokio tokio kapitalo, vadinasi jei užtenka pinigų jam įsigyti, užteks ir senam kledarui, tad nebėda atstumas iki miesto, darbovietės, mokymo įstaigos, parduotuvės...
                                    Bet juk masina turesi tik viena ,o gyvensit keliese. Bus zmona ,kuri dirbs skirtingu laiku nei tu ir negalesite kartu vaziuoti, bus dar vaikai, skirtingo amziaus,kai vieno mokykla bus vienur ,o kito darzelis kitoj pusej ir juos reikes palydeti ar nuvezti .Kaip tada ? Stai tada ir pagalvosi: stai jei butu gera infrastruktura...o tai dabar gyvenu mieste,bet tuo paciu kaip kokiame uzkampyje.

                                    Comment


                                      #78
                                      Tokiu atveju reik turėt 2 automoblius ir visos problemos isspręstos. Vienas sutuoktinis nuveža vieną vaiką kad ir į mokyklą, kitas- į darželį. Kaip tik šia linkme viskas ir krypsta. Dabar 1000 gyv. tenka jau apie 400 automobilių, o po kelių metų šis skaičius šoktelės iki 550. Vienai šiemai turėti du automobilius jau ne prabanga, o butinybė.

                                      Comment


                                        #79
                                        Parašė farbrom
                                        Juk butui įpirkti reikia šiokio tokio kapitalo, vadinasi jei užtenka pinigų jam įsigyti, užteks ir senam kledarui, tad nebėda atstumas iki miesto, darbovietės, mokymo įstaigos, parduotuvės...
                                        Kiek žinau, kažkoks gyvenamasis kompleksas bus statomas Pagiriuose, vietoje šiltnamių. Tai iš viso užkampis.

                                        Comment


                                          #80
                                          Parašė farbrom
                                          Tokiu atveju reik turėt 2 automoblius ir visos problemos isspręstos. Vienas sutuoktinis nuveža vieną vaiką kad ir į mokyklą, kitas- į darželį. Kaip tik šia linkme viskas ir krypsta. Dabar 1000 gyv. tenka jau apie 400 automobilių, o po kelių metų šis skaičius šoktelės iki 550. Vienai šiemai turėti du automobilius jau ne prabanga, o butinybė.
                                          Tu cia vadovaujiesi statstika ? Tai pagal tai ir pas mane skaitosi 2 automobiliai iregistruoti, nors is tikruju ju jau senai nebera nei vieno. Siaip jau as nezinau daug vidutiniu seimu,kad turetu po 2 auto. Po 2 turi is mano pazistamu tik tos seimos ,kuriu pajamos virsija4500 litu menesiui, taip,kad daugumai infrastruktura bent jau siuo metu dar turi didele reiksme.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X