Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus plėtra

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Beje, pastebėjot, jog kalba pakrypo kita linkme? Tie savarytno namai tokie neverti dėmesio, jog jiems skirtoje skiltyje jų niekas nei neprisimena

    Comment


      #82
      Parašė farbrom
      Beje, pastebėjot, jog kalba pakrypo kita linkme? Tie savarytno namai tokie neverti dėmesio, jog jiems skirtoje skiltyje jų niekas nei neprisimena
      Verslininkai i viska ziuri truputi kitaip. Jie gyv. nama statys ten ,kur bus galima nesunkiai parduoti butus. Dabar pats pagalvok kur zmogus geriau rinksis : ar prie Ukmerges plento ar priesingoje puseje ,kazkur Liepkalnio g. virsuje i Minsko puse , kur nera jokiu didesniu parduotuviu ,gero susisiekimo ir t.t. Gal ir ten po 10 metu bus maximos ir kas 2 minutes vazines autobusai, bet pastatyta nama verslininkui reikes parduoti jau rytoj,o ne po 10 metu. Todel ir miestas pleciasi ta kryptimi ,kur yra gera infrastruktura ,inzineriniai tinklai ir t.t.

      Comment


        #83
        Tai kad Pavilny statomas Kalnėnų gyvenamasis masyvas, o ta vieta nei išplėtota infrastruktūra, nei inžinieriniais tinklais, nei geru susisiekimu nepasižymi. Na nebent gamtos grožiu ir ne daugiau...

        Comment


          #84
          Parašė farbrom
          Tai kad Pavilny statomas Kalnėnų gyvenamasis masyvas, o ta vieta nei išplėtota infrastruktūra, nei inžinieriniais tinklais, nei geru susisiekimu nepasižymi. Na nebent gamtos grožiu ir ne daugiau...
          Verslininkas ,kuris "prieina" prie zuoko -greiciausiai statys Snipiskese, paciame miesto centre,. Tas ,kuris tokio priejimo neturi, ar negali sumoketi procentu ,kad gautu sklypa pelningoje vietoje - statys ten ,kur gali gauti sklypa, nes vis tiek tai apsimoka. Siuo metu pastatyti individualu gyv. nama su pilna vidutine apdaila kainuoja apie 1800 lt/m2. O butai parduodami be apdailos, be to daugiaauksciui reikalingas tik vienas stogas ,o parduoda jau uz 3000 ir daugiau. Tiesa cia sakau kainas be inzineriniu tinklu ,komunikaciju ir zemes kainos.

          Comment


            #85
            Parašė farbrom
            Tai kad Pavilny statomas Kalnėnų gyvenamasis masyvas, o ta vieta nei išplėtota infrastruktūra, nei inžinieriniais tinklais, nei geru susisiekimu nepasižymi. Na nebent gamtos grožiu ir ne daugiau...
            Nuo Kalnenu gyvenamojo rajono iki miesto centro - nusileisti nuo kalniuko tuscia gatve. Kelios min ir tu jau senamiestyje. Toje puseje mazai zmoniu gyvena, todel kamsciu man ten neteko matyti. O del komunikaciju - miesto vandentiekis, dujos, kanalizacija (t.y. viskas ko tik reikia). Todel nematau jokiu problemu. O siaip kaip supratau ten ir darzeli, parduotuve ketina statyti. Kokios dar ten infrastrukturos reikia?

            Comment


              #86
              Parašė Edd
              Nuo Kalnenu gyvenamojo rajono iki miesto centro - nusileisti nuo kalniuko tuscia gatve. Kelios min ir tu jau senamiestyje. Toje puseje mazai zmoniu gyvena, todel kamsciu man ten neteko matyti. O del komunikaciju - miesto vandentiekis, dujos, kanalizacija (t.y. viskas ko tik reikia). Todel nematau jokiu problemu. O siaip kaip supratau ten ir darzeli, parduotuve ketina statyti. Kokios dar ten infrastrukturos reikia?
              Nusileisti ir pakilti su nuosava masina ,o ne visuomeniniu transportu. Jei autobusu-tai uzims zymiai daugiau laiko. Parduotuves dar tik planuojamos statyti ir t.t. Aisku ateityje tai ko gero bus visai neblogas rajonas ,bet kalba eina apie sia diena.

              Comment


                #87
                Tai kad Kalnėnai prie pat Nemėžio (tik kitoj plento pusėj) tai susidarys geri 4-5 km nuo centro ir autobusu reik važiuoti 20-25 minutes, o ir ne taip dažnai jie ten važinėja. Infrastruktūra irgi išplėtota kol kas gana menkai. Didesnių parduotuvių nėr, darželių nėr, artimiausia mokykla Pavilny, o ir ta... Kaip čia pasakius... O vandentiekis man rods ten bus vietinis... Abejoju ar ten yra kanalizacija, nors... Netoli N. Vilnia, Nemėžis tai visko gali but...
                Taigi atstumas nuo miesto ar komunikacijos nevaidina tokio svarbaus vaidmens... Juolab, kad patys pirkėjai stveria bet kokį naujai pastatytą būstą...

                Comment


                  #88
                  Parašė farbrom
                  Tai kad Kalnėnai prie pat Nemėžio (tik kitoj plento pusėj) tai susidarys geri 4-5 km nuo centro ir autobusu reik važiuoti 20-25 minutes, o ir ne taip dažnai jie ten važinėja. Infrastruktūra irgi išplėtota kol kas gana menkai. Didesnių parduotuvių nėr, darželių nėr, artimiausia mokykla Pavilny, o ir ta... Kaip čia pasakius... O vandentiekis man rods ten bus vietinis... Abejoju ar ten yra kanalizacija, nors... Netoli N. Vilnia, Nemėžis tai visko gali but...
                  Taigi atstumas nuo miesto ar komunikacijos nevaidina tokio svarbaus vaidmens... Juolab, kad patys pirkėjai stveria bet kokį naujai pastatytą būstą...
                  Na ir kokios kainos ten ?

                  Comment


                    #89
                    Ne tai svarbiausia (nors manau, kad tikrai nemažos). Noriu pasakyti tik tai, kad dabar stato visur ir nesvarbu jokios komunikacijos, infrastruktūra. Jei tai Vilnius- butai akimirksniu išgraibsomi ir net nesvarbu ar šalia sąvartynas, ar langai žiūri vienas į kitą, ar toli nuo miesto ir pan. Nesutinku su tavo teiginiu, jog infrastruktūra vaidina svarbų vaidmenį....Tik ne šiais laikais.

                    Comment


                      #90
                      Juk butui įpirkti reikia šiokio tokio kapitalo, vadinasi jei užtenka pinigų jam įsigyti, užteks ir senam kledarui, tad nebėda atstumas iki miesto, darbovietės, mokymo įstaigos, parduotuvės...

                      Comment


                        #91
                        Parašė farbrom
                        Juk butui įpirkti reikia šiokio tokio kapitalo, vadinasi jei užtenka pinigų jam įsigyti, užteks ir senam kledarui, tad nebėda atstumas iki miesto, darbovietės, mokymo įstaigos, parduotuvės...
                        Bet juk masina turesi tik viena ,o gyvensit keliese. Bus zmona ,kuri dirbs skirtingu laiku nei tu ir negalesite kartu vaziuoti, bus dar vaikai, skirtingo amziaus,kai vieno mokykla bus vienur ,o kito darzelis kitoj pusej ir juos reikes palydeti ar nuvezti .Kaip tada ? Stai tada ir pagalvosi: stai jei butu gera infrastruktura...o tai dabar gyvenu mieste,bet tuo paciu kaip kokiame uzkampyje.

                        Comment


                          #92
                          Tokiu atveju reik turėt 2 automoblius ir visos problemos isspręstos. Vienas sutuoktinis nuveža vieną vaiką kad ir į mokyklą, kitas- į darželį. Kaip tik šia linkme viskas ir krypsta. Dabar 1000 gyv. tenka jau apie 400 automobilių, o po kelių metų šis skaičius šoktelės iki 550. Vienai šiemai turėti du automobilius jau ne prabanga, o butinybė.

                          Comment


                            #93
                            Parašė farbrom
                            Juk butui įpirkti reikia šiokio tokio kapitalo, vadinasi jei užtenka pinigų jam įsigyti, užteks ir senam kledarui, tad nebėda atstumas iki miesto, darbovietės, mokymo įstaigos, parduotuvės...
                            Kiek žinau, kažkoks gyvenamasis kompleksas bus statomas Pagiriuose, vietoje šiltnamių. Tai iš viso užkampis.

                            Comment


                              #94
                              Parašė farbrom
                              Tokiu atveju reik turėt 2 automoblius ir visos problemos isspręstos. Vienas sutuoktinis nuveža vieną vaiką kad ir į mokyklą, kitas- į darželį. Kaip tik šia linkme viskas ir krypsta. Dabar 1000 gyv. tenka jau apie 400 automobilių, o po kelių metų šis skaičius šoktelės iki 550. Vienai šiemai turėti du automobilius jau ne prabanga, o butinybė.
                              Tu cia vadovaujiesi statstika ? Tai pagal tai ir pas mane skaitosi 2 automobiliai iregistruoti, nors is tikruju ju jau senai nebera nei vieno. Siaip jau as nezinau daug vidutiniu seimu,kad turetu po 2 auto. Po 2 turi is mano pazistamu tik tos seimos ,kuriu pajamos virsija4500 litu menesiui, taip,kad daugumai infrastruktura bent jau siuo metu dar turi didele reiksme.

                              Comment


                                #95
                                Parašė praeivis
                                Po 2 turi is mano pazistamu tik tos seimos ,kuriu pajamos virsija4500 litu menesiui, taip,kad daugumai infrastruktura bent jau siuo metu dar turi didele reiksme.
                                Turiu nemažai pažįstamų, turinčių po 2 auto ir nėra jie jokie turčiai. Gauna kaip ir dauguma po 1500 tūkstančio į rankas ir norma. Na po vieną automobilį turi visi kas netingi, o po du dauguma turės artimiausioj perspektyvoj. Juk kiekvienas, vos sulaukęs 18 skuba gaut teises, o po kurio laiko ir pirktis ratus.

                                Apie Pagirius ir aš girdėjau. Apie 9 km. nuo centro, vietinė trikalbė mokykla perpildyta, darželis irgi, didesnių parduotuvių nėra. Taigi... Statoma bet kur, nes paklausa yra.

                                Comment


                                  #96
                                  Nereikia pamiršti, kad automobilio išlaikymo kaštai ateityje tik augs. Greit baigsis laikai, kai kiekvienas piemuo gali sau leisti dujom prasmirdusias audines 2,8l ir bmw 525-535. Augančios benzino, dujų, draudimo kainos + papildomi mokesčiai padarys savo ir 2-3 automobiliai šeimoje nebus savaime suprantamu dalyku.
                                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                  Comment


                                    #97
                                    Parašė farbrom
                                    Tai kad Kalnėnai prie pat Nemėžio (tik kitoj plento pusėj) tai susidarys geri 4-5 km nuo centro ir autobusu reik važiuoti 20-25 minutes, o ir ne taip dažnai jie ten važinėja. Infrastruktūra irgi išplėtota kol kas gana menkai. Didesnių parduotuvių nėr, darželių nėr, artimiausia mokykla Pavilny, o ir ta... Kaip čia pasakius... O vandentiekis man rods ten bus vietinis... Abejoju ar ten yra kanalizacija, nors... Netoli N. Vilnia, Nemėžis tai visko gali but...
                                    Taigi atstumas nuo miesto ar komunikacijos nevaidina tokio svarbaus vaidmens... Juolab, kad patys pirkėjai stveria bet kokį naujai pastatytą būstą...
                                    Vandentiekis kiek supratau yra is vietiniu greziniu, o del kanalizacijos, tai ji yra ir ne vietines duobikes, o normali miesto tinklu. Taip pat yra ir dujos. Atstumas iki centro apie 4 km. Del autobusu, tai iki stoteles nuo kalnenu reiktu nemazai dar paeiti, nors lyg ir planuoja, kad ateity vaziuos viesasis transportas ir arciau. Ten gyvenant be automobilio mano manymu butu nepatogu, nors galima ir su dviraciu.

                                    Comment


                                      #98
                                      Parašė farbrom
                                      Kiek žinau pirmajame pokario generaliniame plane buvo numatyta, jog miestas plėsis į Lydos pusę, todėl pirmaisiais pokario dešimtmečiais atsirado daug gyvenamųjų namų ir pramonės įmonių Naujamiestyje ir Naujininkuose, tačiau vėliau buvo suprasta, jog miesto plėtros kryptis buvo pasirinkta neteisingai ir miestas turi plėstis i Lietuvos gilumą, o ne į Baltarusijos pasienį. Kiti gen. planai numatė tik miesto plėtimąsi į šiaurę, vakarus ir šiaurės vakarus, tad turim tai, ką turim dabar. 1990 buvo kalbų, jog bus statomi naujieji gyv. rajonai Nemėžyje ir N. Vilnioje, tad miestas būtų plėtęsis ir rytų bei pietų kryptimi. Vėliau pasikeitus ekonominėms, politinėms ir kt. salygoms šie planai taip ir liko tik planais...
                                      Taip taip ir tai nebuvo blogas variantas, kadangi Visa Vilniaus pletra butu isejus i morenine plynaukste, kuri statyboms zymiai geresene(apie 8 balai) o buvo nueita i labiau rekraecines teritorijas(3-4balai), dabar ten apie Nemezi dykros, o ten nieks nebutu net zodzio galejes pasakyt apie pastatu aukstinguma. Beto dabartine pletra tolsta nuo gelezinkelio

                                      Comment


                                        #99
                                        Parašė Quack
                                        Taip taip ir tai nebuvo blogas variantas, kadangi Visa Vilniaus pletra butu isejus i morenine plynaukste, kuri statyboms zymiai geresene(apie 8 balai) o buvo nueita i labiau rekraecines teritorijas(3-4balai), dabar ten apie Nemezi dykros, o ten nieks nebutu net zodzio galejes pasakyt apie pastatu aukstinguma. Beto dabartine pletra tolsta nuo gelezinkelio
                                        Dar vienas pliusas pietuose - palankesnis reljefas susisiekimo sistemai, nušnaudotos galimybės, t.t. - geležinkelio.
                                        Pvz.: Dariaus ir Girėno gatvė-akligatvis (nors trūksta tik kelių šimtų metrų iki plento), Eišikių plentas - kaip šunkelis. Nors jau ryškėja Vilniaus pietinis apvažiavimas.

                                        Comment


                                          Deja tos žemės statybai nėra labai palankios, nes netoliese yra oro uostas. Ten kas kelias minutes kyla/leidžiasi lėktuvai, viršijamos triukšmo normos, be to, netoliese yra gamyklų kvartalai, taigi didelė oro tarša. Būsimo aplinkelio kaiminystė- taip pat daugeliui ne prie širdies. Tačiau susisiekimas su miestu- neblogas (nėra kamščių, arti centras), o ir oro uosto kilimo/tupimo takus ketina rekonstruot (pakeist jų kryptį), tad statyboms Nemėžio žemės ko gero tiktų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X