Parašė Valiukas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šiaurės miestelis ir Ogmios miestas - projektai ir statybų eiga
Collapse
X
-
Gaki būti, kad remiasi į kaštus ar dar ką nors. Bet aš apie tai, kad Ogmios miestas yra baisus urbanistinis sprendimas.
- 1 patinka
-
Didelį antžeminį parkingą dar galima bet kada pakišti po žeme, o jo vietoje kažką statyti, bet kaip ir visur, viskas remiasi į kaštus. Gal kažkada ir suveiks matematika tokiam veiksmui.Parašė John Rodyti pranešimą
Požeminis arba daugiaaukštis parkingas viename taške galėjo šitą problemą išspręsti. Vietoj to buvo pasirinkta didelė antžeminė parkofkė t. y. pats blogiausias įmanomas variantas.
Komentuoti:
-
Požeminis arba daugiaaukštis parkingas viename taške galėjo šitą problemą išspręsti. Vietoj to buvo pasirinkta didelė antžeminė parkofkė t. y. pats blogiausias įmanomas variantas.Parašė Evier Rodyti pranešimą
Čia jau urbanistika niekuo nesusijusi. Verslui reikia klientų, o normalaus privažiavimo VT ten nėra. Ypač Šiaurės miesteliui reikia pasiturinčių klientų, kurie kolkas Lietuvoje nėra įpratę naudotis VT, net jei ir būtų patogus susisiekimas. Dėl to ir turim daug parkofkių - verslo išgyvenamumo klausimas.
Komentuoti:
-
Čia jau urbanistika niekuo nesusijusi. Verslui reikia klientų, o normalaus privažiavimo VT ten nėra. Ypač Šiaurės miesteliui reikia pasiturinčių klientų, kurie kolkas Lietuvoje nėra įpratę naudotis VT, net jei ir būtų patogus susisiekimas. Dėl to ir turim daug parkofkių - verslo išgyvenamumo klausimas.Parašė John Rodyti pranešimą
Šiaip jau Ogmios miesto konversija nėra Liuks nei pro kur. Ta pati dyyydelė parkofkė, kuri žinoma yra šioks toks pagerinimas nuo Akropolio parkofkės, bet iš esmės ta pati idėja. Liuks būtų kažkas panašaus į Talino Rotermanni ar Noblessner. Arba tai, kas planuojama Spartos kvartale. Ir ta kryptimi ten buvo galima eiti. Dabar Ogmios miestelis yra labai nekokia vieta miesto planavimo požiūriu, kur praleista puiki proga padaryti viską gerai.
Komentuoti:
-
Šiaip jau Ogmios miesto konversija nėra Liuks nei pro kur. Ta pati dyyydelė parkofkė, kuri žinoma yra šioks toks pagerinimas nuo Akropolio parkofkės, bet iš esmės ta pati idėja. Liuks būtų kažkas panašaus į Talino Rotermanni ar Noblessner. Arba tai, kas planuojama Spartos kvartale. Ir ta kryptimi ten buvo galima eiti. Dabar Ogmios miestelis yra labai nekokia vieta miesto planavimo požiūriu, kur praleista puiki proga padaryti viską gerai.Parašė Edd Rodyti pranešimąOgmios miesto konversija yra liuks, bet...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ogmios miestelis su Europietišku traukos centru neturi nieko bendro ir šiaip jua yra visiškas fail'as urbanistinio planavimo požiūriu, kurio nereiktų rodyti miesto svečiams.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Šiaurės miestelis turi europietišką traukos centrą Ogmios miestelį, į kurį atvažiuoja apsipirkti, pavalgyti
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Šnipiškės turi gerokai daugiau perspektyvų nei Šiaurės miestelis. O ir atmetus perspektyvas, priminsiu kad Šnipiškės tai ne tik Kalvarijų gatvė, tai ir beveik sutvarkytos Neries krantinės, ir planuojamas Japoniškas sodas, ir sakurų parkelis prie Swedbank, ir beveik sutvarkytas Neries senvagės slėnis, ir planuojami Šifergarden skveras, bei Drakono pieva, ir nauji dviračių takai bei gatvės, ir galų gale jei sutvarkys kokią trobelių gatvelę bus irgi neblogai. Tokių parkingų plotų irgi vargu ar bus kaip Šiaurės miestelyje (Hyper rimi anksčiau ar vėliau susitvarkys). Galima dar vardinti, tokie objektai kaip Rapolo bažnyčia ar Raduškevičių rūmai - irgi Šnipiškės. K18B erdvė su Šnipiškių gatve irgi turi neblogų perspektyvų. Ogmios miesto konversija yra liuks, bet...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Jau geriau American suburbian style, nei Rusijos provincijos miesto inkliuzas Vilniaus centre
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Šnipiškėse tiesiog istoriškai yra šimtai brangių sklypukų, kur parkingai nesuformuojami.Parašė index Rodyti pranešimą
Tai šaunu. Tik tiek, kad Šnipiškės klaidos su parkingais nedaro nuo pat pradžių.
Šiaurės miestelio teritorija miestui atiteko nuo sovietų garnizono tiesiog, priedo pramoninės konvertuojamos teritorijos šiaurinėje dalyje. Vystė pagal vėlyvųjų 90-ųjų supratimą.
Komentuoti:
-
Tai šaunu. Tik tiek, kad Šnipiškės klaidos su parkingais nedaro nuo pat pradžių.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Šiaurės miestelyje taip pat gali atsirasti vietoje asfalto. Tiksliau jau ir atsiranda po truputį, tik ne tik pastatų kaip šnipiškėse, bet ir viešųjų erdvių.
O su viešosiomis erdvėmis Šnipiškėse gali būti erdvių, nes centrinė dalis nusimato labai tanki ir vienintelė planuojama viešoji erdvė yra "Šifergarden skveras". Bet jei kažkada pavyks kokybiškai sutvarkyti Giedraičių gatvės trobelių alėją, ji dalinai atliks šitą vaidmenį.
Komentuoti:
-
Šiaurės miestelyje taip pat gali atsirasti vietoje asfalto. Tiksliau jau ir atsiranda po truputį, tik ne tik pastatų kaip šnipiškėse, bet ir viešųjų erdvių.Parašė index Rodyti pranešimąNa, Šnipiškėse nors ir vėluodamos, bet atsiras gatvės su šaligatviais ir dvirtakiais, bet asfalto laukams tiesiog vietos neliks, nes vietoje purvynų atsiras pastatai. Visur.
Komentuoti:
-
Problemų su parkavimu šnipiškėse ne ką mažiau, tik skirtingai nei nei šiaurės miestelyje jos ne ant asfalto, o purvo ir iki jų nėra jokių šaligatvių. Šiaurės miestelyje bent kai kurios parkofkės paverčiamos civiliuotomis, su šaligatviais ir viešosiomis erdvėmis ir ateityje tą patį bus galima padaryti su visu šiaurės miesteliu, kas buvo padaryta su Ogmios miestu, tuo tarpu šnipiškėse daug kur net nėra asfalto, jau nekalbant apie kažkokias viešasias erdves. Ta pati Žukausko g. gali tapti civilizuota ir draugiška pėstiesiems, vietos tam yra.Parašė John Rodyti pranešimą
Prasta aplinka žmonėms.
Palydovo foto kalba pati už save: viena didelė parkofkė

Tiesa, Šnipiškėse problemos šiek tiek kitokios. Parkofkių problemos ten nėra, bet yra neadekvati infrastruktūra, kurią savivaldybė veluoja vystyti arba išvis nevysto kuriantis gyventojams.
https://www.miestai.net/forumas/foru...19#post1787619
Šiaurės miestelyje nemačiau nei vieno daugiabučio, kurio dalis parkingo būtų purvynas, o išėjimas iš laiptinės tiesiai į gatvę be jokių šaligatvių.
Paskutinis taisė Lettered; 2020.12.02, 00:28.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Prasta aplinka žmonėms.Parašė Pseudo Rodyti pranešimą
Tai kas ten tokio tagiško Šiaurės miestelyje?
Palydovo foto kalba pati už save: viena didelė parkofkė

Tiesa, Šnipiškėse problemos šiek tiek kitokios. Parkofkių problemos ten nėra, bet yra neadekvati infrastruktūra, kurią savivaldybė veluoja vystyti arba išvis nevysto kuriantis gyventojams.Paskutinis taisė John; 2020.12.01, 20:40.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Visi tagina, todėl ir tagiškasParašė Pseudo Rodyti pranešimą
Tai kas ten tokio tagiško Šiaurės miestelyje?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tai kas ten tokio tagiško Šiaurės miestelyje?Parašė Muzungus Rodyti pranešimąVisas sitas rajonas yra didziausia Vilniaus ir Lietuvos architektu sajungos geda. Vieta, kuri galejo buti perprojektuota ir tapti Vilniaus traukos centru pamazu virsta antru Siaures miesteliu.
Komentuoti:
-
Visiškai nelogiškas sprendimas. Bet suprantu tas normalus parengtas projekta visai naujas, tai čia keistai galai nesueina.
Komentuoti:
-
Labai įdomus Eduardo Kriščiūno post'as (ypač rekomenduoju tiems, kurie gyvena su rožiniais akiniais ir galvoja, kad Vilnius yra labai toli pažengęs nuo jau klasika tapusio Čeliabinsko) apie Šiaurės miestelio Ogmią (tikriausiai jau buvusią), prie kurios vietoje planuotos viešosios erdvės su šaligatviais ir želdynais:

atsirado (what a surprise) STR pažeidžiantis nelegalus parkingas + pravažiavimas nenorintiems stovėt prie šviesoforo:

- 1 patinka
Komentuoti:
-
Geriausia būtų tą visą kvartalą tarp Kareivių, Žirmūnų, Lakūnų ir Verkių gatvių maksimaliai nugriauti paliekant porą pastatų.Parašė Eikantas X Rodyti pranešimąŠiaurės miestelio postindustrinės teritorijos vizija
Plačiau: https://sa.lt/siaures-miestelio-post...orijos-vizija/
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Šiaurės miestelio postindustrinės teritorijos vizija
Plačiau: https://sa.lt/siaures-miestelio-post...orijos-vizija/
- 3 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: