Parašė Tomizmas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
„Akropolis Vingis“ (buv. gamykla „Velga“)
Collapse
X
-
O kas blogo tie 2 bokštai sename projekte, ir kas čia gero kad nebus daugiaaukščių?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Pirmas įspūdis - gerai.
Man patinka, kad nebus daugiaukščių,
bus pėsčiųjų viadukas vietoje šviesoforinės sankryžos,
norėtųsi matyti stogų išnaudojimą: saulės elementai, apželdinimas ar terasa, gal vertėtų pagalvoti apie stogo dangos pašviesinimą (daryti baltą ar bent lengvai pilką).
Komentuoti:
-
Architektūra truputį senstelėjusi (10-15 metų), bet principe ok atrodo. Gal, duok dieve, bus įmanoma patekti pėsčiomis ir nebus aerodromo visur aplinkui.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Šiuo atveju pasikeitė į gerą. Tie du bokštai buvo tragedija toje vietoje
- 2 patinka
Komentuoti:
-
O man labai patinka. Nors yra vietų, kurias taisyčiau (ir reikės tą siūlyt projektuotojams):- ant stogų, kur nebus saulės elektrinių, juos apželdint arba įrengti terasas žmonėms, arba numatyti stoglangius
- į fasadus įnešti daugiau kolorito: galbūt medžio, metalo ar pan. - ypač į verslo centrų
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Kaip reiks nuvažiuoti iki to Akropolio apart nuosavo transporto? Nauja viešojo transporto infrastuktūra nenumatyta visai?
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Viadukas spėju bus tik patekimui į Akropolio parkingą, o tranzitinio eismo per jį neleis kaip ir neleidžia dauguma prekybos centrų aikštelių.
Komentuoti:
-
Parašė ArtisLT Rodyti pranešimą
Per viaduką ir Eigulių g.
Komentuoti:
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąBent jau žiūrint į vizualizacijas, panašu, kad iš Gerosios Vilties į Geležinį Vilką, Lazdynų link nebepasuksi.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąBent jau žiūrint į vizualizacijas, panašu, kad iš Gerosios Vilties į Geležinį Vilką, Lazdynų link nebepasuksi.
Komentuoti:
-
Bent jau žiūrint į vizualizacijas, panašu, kad iš Gerosios Vilties į Geležinį Vilką, Lazdynų link nebepasuksi.
Komentuoti:
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
Požeminis parkingas žinoma būtų buvęs daug geresnis sprendimas, bet antra vertus lyginant su eilinėmis stovėjimo aikštelėmis, kaip prie Rygos ar Vilniaus akropolių, tai yra nepalyginamai geresnis sprendimas.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Požeminis parkingas žinoma būtų buvęs daug geresnis sprendimas, bet antra vertus lyginant su eilinėmis stovėjimo aikštelėmis, kaip prie Rygos ar Vilniaus akropolių, tai yra nepalyginamai geresnis sprendimas.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Na ne dėžė Man kaip ir nieko, bet blemba galėjo išvengti ir nestatyti antžeminio parkingo. Aišku neblogiausias variantas, nes parkingus ateityje galima užstatyti.
Komentuoti:
-
Didelis pliusas, kad tai nėra vieno aukšto beveidis milžiniškas blynas kaip Rygos ar Vilniaus akropoliai, su dar didesnėmis mašinų stovėjimo aikštelėmis šalia. Pavyko netgi viešąsias žaliąsias erdves suprojektuoti ir dar dvejuose aukštuose. Pati architektūra nėra kažkokia labai įspūdinga, bet kaip ir minėjau tai, kad tai nėra milžiniškas dėžė - labai padeda, nes kuriamas miesto tipo užstatymas, o mieste vyksta gyvenimas, žmonės vaikšto šaligatviais, kas neįmanoma aplink Vilniaus Akropolį ar net tą patį Ozą.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Ta koncertu sale labai geras dalykas, jei tiks ir konferencijoms. Konferenciju metu turetu talpint pagalvojus koki 1000 zmoniu
Komentuoti:
-
Bendrovės „Akropolis Group“ planuojamas multifunkcinis kultūros, laisvalaikio, verslo ir prekybos centras „Akropolis Vingis“ bei apie 2.500 vietų koncertų salė duris turėtų atverti 2023 m. antroje pusėje. Teritorijoje įmonė „M.M.M. projektai“ taip pat vystys gyvenamųjų namų ir biurų kompleksą. Bendros investicijos sieks 350 mln. Eur.Vystant apleistos teritorijos konversijos projektą, į viešąją infrastruktūrą planuojama investuoti beveik 16 mln. Eur.
Nors dar vyksta projektavimo ir derinimo su atsakingomis institucijomis darbai, pagal preliminarų projektą investuotojų lėšomis numatoma rekonstruoti sankryžą tarp Geležinio Vilko, Gerosios Vilties ir M. K. Čiurlionio gatvių, pastatyti automobilių kelių viaduką ir antžeminę pėsčiųjų ir dviratininkų perėją virš Geležinio Vilko gatvės, rekonstruoti Eigulių gatvės dalį, sutvarkyti dalį M. K. Čiurlionio gatvės prieigų, įrengti 3 km naujų dviračių bei pėsčiųjų takų, sutvarkyti su teritorija besiribojančią Neries pakrantę, dalyje Geležinio Vilko gatvės įrengti akustines sieneles.Kompleksą sudarys apie 120.000 kv. metrų ploto pastato dalis su 90.000 kv. metrų nuomojamu prekybos ir paslaugų plotu, kultūros erdvėmis. Bus pastatyta daugiaaukštė apie 5000 vietų automobilių stovėjimo aikštelė, apie 32 tūkst. kv. metrų biurų kompleksas.
Paskutinis taisė mr_miegas; 2020.01.06, 09:16.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
O, kaip įdomiai. Man kaip tik atvirkščiai
Aišku, čia tik nuomonė, ne ekspertinė išvada.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: