Ką tik dėl Nac. koncertų salės visi verkė, kad yra ne pasaulinio lygio statinys, o dabar va verkiama dėl projektavimo kainos pasaulinio lygio statiniui. Eilinį kartą visi nepatenkinti.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilnius Connect - stoties rajono rekonstrukcija
Collapse
X
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąKą tik dėl Nac. koncertų salės visi verkė, kad yra ne pasaulinio lygio statinys, o dabar va verkiama dėl projektavimo kainos pasaulinio lygio statiniui. Eilinį kartą visi nepatenkinti.
Geležinkelio stotis yra daugiau funkcinis statinys, kurio geras funkcionavimas ir paskirties atitikimas yra svarbiau nei jo išvaizda. Juo labiau stotys nebūna kažkur ant kalno plačiau iš miesto matomose vietose.
Neseniai buvo tiek iečių sulaužyta dėl stadiono komplekso už 160 mln., kad tai per brangu, nereikalinga ir tt. O čia viskas sukasi apie dvigubai didesnes sumas ir nera jokių abejonių poreikiui - tik statom
- 4 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Koncertų salė turi būti monumentalus statinys, nes ji netik geroje ir išskirtinėje vietoje, bet dažnu atveju tokie statiniai pasaulyje tampa miestų vizitinemis kortelėmis.
Geležinkelio stotis yra daugiau funkcinis statinys, kurio geras funkcionavimas ir paskirties atitikimas yra svarbiau nei jo išvaizda. Juo labiau stotys nebūna kažkur ant kalno plačiau iš miesto matomose vietose.
Neseniai buvo tiek iečių sulaužyta dėl stadiono komplekso už 160 mln., kad tai per brangu, nereikalinga ir tt. O čia viskas sukasi apie dvigubai didesnes sumas ir nera jokių abejonių poreikiui - tik statom
"Stadiono kompleksas" yra pageidavimų koncertas. Nežinia kokia buvo jo pirminė istorija, bet "sporto darželis" ten atrodo ... netinkami.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąKą tik dėl Nac. koncertų salės visi verkė, kad yra ne pasaulinio lygio statinys, o dabar va verkiama dėl projektavimo kainos pasaulinio lygio statiniui. Eilinį kartą visi nepatenkinti.
Dėl palyginimo - manau ne visai tinkamas palyginimas, nes, kaip jau minėjo forumietis, ant Tauro kalno būtent reikia landmarko ir dėl to verta leisti daug architektūrai. O stotis būtų gerai kad kartu būtų ir landmarkas, bet pažiūrėkime kaip LIetuvoje sekasi su landmarkais (būtų gerai, kad iš viso jų sąrašo bent vieną iškeptume - prioritetas būtų Tauro kalnui, bet šaukštai kaip ir po pietų...) ir didesnės apimties projektais ir vien iš tos patirties darykime prielaidas. Nes man atrodo baigsis taip kad nieko nebus, o man tai labiausiai nepriimtinas variantas. Jau geriau turėsiu kad ir ekonominį variantą, bet gerai funkcionuojantį kai kalbama būtent apie stotį. Be to, iš funkcijos galima gauti ir visai įdomią architektūrą ir tikėtina ne už taip jau brangiai.
Galbūt eiti kažkokiu tokiu keliu?:Paskutinis taisė spekas; 2025.02.01, 20:46.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Rygai tai normalios stoties verkiant reikia, nes dabar ten stotis kaip koks turgus, kur norint nueiti į traukinį turi įveikti labirintus ir stačius laiptus. Stotyje aš noriu ateitį ir važiuoti, jei turiu laiko - nusipirkti spurgą ir kavos, o ne klaidžioti tarp kačių kraiko ir dulkių siurblių antgalių parduotuvių
Comment
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Kodėl gi nepatinka? Pvz Vokiečiai jau pradėjo saugoti kai kuriuos panelinius namus, nes dauguma jų renovuoti ir neturi tokios istorinės vertybės kaip nerenovuoti. Kokia prasta nebūtų ta architektūra, bet tai yra istorija. Jeigu norime kažko naujesnio, galima stotį apgaubti stiklu, sukuriant daugiau erdvės joje. Atrodys gan unikaliai, o ir senas pastatas išliks kaip istorija. Kai kitą kartą lankysitės stotyje, siūlau pažiūrėti į viršų.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąApie Vilnius Connect projektą kol kas galiu pasakyti tik tiek: sekite spaudą.
Comment
-
Parašė feex12 Rodyti pranešimą
Kad nebus to connecto.
- 11 patinka
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąjau nekalbant apie visos aplinkos iššvaistymą su tom perteklinėm viešom erdvėm...
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Būtų puiku, nes dabartinis projektas yra tragiškas. Normalaus "naturalaus" sujungimo su Naujininkais nėra, dviratininkai važiuokit liftu, dar tas neadekvatus amfiteatras šalyje kurioje jis 2/3 laiko neturės jokios prasmės, jau nekalbant apie visos aplinkos iššvaistymą su tom perteklinėm viešom erdvėm...
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąTūlam vilniečiui viskas, kas ne parkovkės, yra perteklinės viešosios erdvės.
- 1 patinka
Comment
-
Tokie projektai kaip Vilnius Connect ar Nacionalinis stadionas stringa dėl pernelyg didelių ambcijų, pernelyg didelių pinigų, nešančių į tuštybių laukus. Viską įmanoma sutvarkyti taupiau, paprasčiau, racionaliau, atsižvelgiant į miesto ir šalies galimybes. Man kaip vartotojui toje erdvėje užtektų sutvarkytos ir prižiūrimos (!) elementariosios stoties rajono infros (danga, šaligatviai, bortai, suoliukai), permąstyto apželdinimo, išplėsto ir sujaukinto požemio bei dengtų peronų.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimąnet ir dabar vietoj kioskeliu galima irenginet viesojo transporto huba, be visokiu amfiteatru? ko laukiama?
- 1 patinka
Comment
Comment