Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilnius Connect - stoties rajono rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Robyla Rodyti pranešimą
    Niekas čia nekaltina nei valdžios, nei kiti kalti. Remiamasi turima informacija ir išreiškiama nuomonė arba noras, kad būtų dar geriau. Pasakymas, kad bus gerokai geriau, turėtų būti vertinamas per atskiras perspektyvas. Aš, kaip 30 metų gyvenantis Rasose vertinu iš savo lempos, kaip šis projektas man palengvins gyvenimą arba kitaip pradžiugins. Pirminis vertinimo kriterijus - estetika, naujumas, valio...patinka. Kitas vertinimas susijęs su žodžiu "Connect" ir kaip yra pateikiamas šitos jungties išaiškinimas, kad Naujininkai bus sujungti su senamiesčiu.... Čia, kaip, dažnam tranzito per Naujininkus, Liepkalnį atstovą prasideda klausimai, kaip gi juos sujungs iš motorinės transportinės priemonės perspektyvos, nei, kad yra šiuo metu? Tai aš dar kartą pasikartosiu ką sakiau anksčiau, kad niekaip kitaip nesujungs. Kas keičiasi man kaip vairuotojui - niekas. Aš taip pat nepakliūnu į Savivaldybės 30% vairuotojų skaičių, persėsiantį į VT. Kas keičiasi kaip pėsčiajam - atsiranda kelios papildomos geležinkelio perėjimo alternatyvos. Geriau? Gal ir geriau. Kiek tai procentaliai pagerins mano gyvenimo kokybę - minimaliai. Naujau? Faktas! Labai patinka. Teritorija sutvarkyta - faktas. Ne viską mes vertiname per naujumo prizmę. Įvardinama, kad rajonas pasikeis "kardinaliai". Tai mano skeptišku požiūriu, šis žodis turėtų būti suprantamas kaip atnaujinimas, bet ne kardinalus pertvarkymas. Tarkim, iš Pelesos gatvės išguis tuos 30% automobilių, bet 70% liks. Uždraus parkavimą, tai kur tos mašinytės atsiras? Pergrūstuose sovietinės infrastruktūros kiemuose.
    Yra labai geras posakis: kas, kad špaklis naujas, o vamzdynas senas. Tai duok Dieve, kad ir čia taip neatsitiktų, kad pvz.: Pelesos gatvė nauja, o kas už jos, tai tik seno vamzdyno likimas. Kiemų infrastruktūra nebus naujinama, o tik keičiama asfalto danga, prisidengiant darniu judumu. Toks oficialus Savivaldybės atstovų atsakymas.
    2007 m. vizualizacijose sutinku, atrodė kardinalus pasikeitimas. Ten aš mačiau kelias papildomas jungtis automobiliams. Kodėl nenorėti tokios pridėtinės vertės, nors ir su viena papildoma jungtimi? Senos vizualizacijos atrodė gerokai patraukliau, gal ne visi elementai tinkamai įvertinti, bet... Gal būt ir tos jungtys kažkuria dalimi perteklinės, bet...
    Megahektarinė parkofkė ant stogo senoj vizulkėj , brr kažkaip nupurto net, tai gal ačiū, nereik. O bet va tačiau jei ten būtų vietoj to VT terminalas tai visai OK! Ir jungtys su Naujininkais (nu nors bent dėl to kad Connect netyčia po realizacijos neoficialiai nepersivadintų Naujininkams į kokį nors LeftDisconected ar pan.) galėtų būt ne tik pėstiesiems bet ir VT o gal net ir lengviem automobiliam, pvz vienos juostos vienpusio eismo. Nes vistik viską daryt vien dviračiam ir pėstiesiems, suprantama daug pigiau, bet jau kažkaip chunveibiniška perdaug.
    Paskutinis taisė digital; 2021.02.24, 12:10. Priežastis: citavimas

    Comment


      Ar čia nebus kaip toj rusiškoj patarlėj:"užsimojo už rublį, o trenkė už kapeiką"?

      Comment


        Nereik turet iliuziju, kad net ir visiskai uzdengus begius ties miesto centrine dalimi Naujininkai, Rasos ir Liepkalnis ims ir magiskai susijungs likuse miesto dalimi. Visados kazkokia atskirtins buvo ir ji isliks, nes tai nera Naujamiestis, Senamiestis ar Zverynas. Problema, kad atskirtis yra zveriskai didele, tiek socialiniu tiek judejimo aspektais. Vilnius Connect, is tiesu keicia tik vidutinio ir galbut didziojo miestieciu tranzito padeti sioje Vilniaus dalyje (troleibusai ir autobusai niekad neatstos metro, todel tai vis dar isliks problematiska atvyksti i stoti is tarkim Santariskiu ar Justiniskiu laiko prasme, o tai pagrindinis viesojo transporto kozyris mieste pries nuosavus automobilius). Didzioji problema tai smulkusis susisiekimas su Naujanais, Liepkalniu ir Rasomis. Sia problema gali spresti tik mazuju autobusu marsrutu, dviraciu ir pesciuju taku kurimas. Tai manua padetu mazinti ir automobilizmo lygi siose vietose. Kitis sprendimo budai, kaip kiti forumo dalyviai minejo tai vienpusio eismo gatviu atsiradimas, gatviu humanizacija, eismo draudimas ne gyventojams ir aptarnuajanciam transportui, kiemu tvarkymas, daugiaauksciu aiksteliu statymas ir pan. Tai yra kompleksine problema, kuria svariai, taciau ne pilnai sprendzia Vilnius Connect projektas. Mano galva, pries tai isvardintu rojono gyventoju mobilumo problema sprestu ir gelezinkelio pritaikymas viesajam transportui (Overground Londone butu pavyzdys). Tai puikiai issprestu nemazos dalies Vilniaus gyventoju mobilumo problema su minimalio sanaudom (begiai driekiasi nuo N. Vilnios iki Lentvarkio, o kur dar atsaka iki Salininku ir pan.). Ir tai yra vieta kur savivaldybe siuo metu nedaro nieko.

        Comment


          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

          Man nereikia čia nieko pasakoti. 7 troleibusas yra vienas iš dažniausiai mano naudojamų maršrutų ir tikrai žinau, kas ir kaip jame vyksta. Visos pagrindinės atstovos ir pietūs yra Skalvių žiede, keletas (bet ne visi) pikinių troleibusų atstovai varomi į Viršuliškių parką. Stotyje stovima nebent jeigu atvyko per anksti, bet tai dažniausiai neviršija 3 minučių. Ilgesniam laikui sustojęs troleibusai toje vietoje paprasčiausiai trukdytų kitiems.

          Va įdomiau, kaip būtų su pusiau žiediniais 61 ir 82, kuriems stotis išvis yra vienintelis poilsio punktas.
          Pagrinde atstovos skalvių žiede, bet matyt labai dažnai per anksto avyksta į stotį nes ten stovi pakankamai dažnai.

          Parašė evvt Rodyti pranešimą

          Megahektarinė parkofkė ant stogo senoj vizulkėj , brr kažkaip nupurto net, tai gal ačiū, nereik.
          Nei parkavimo aikštelės nei bet kokio kito uždengimo tokiu plotu nebus ir negali būti kol visi stojantys traukiniai netaps elektriniais. Taigi šito išvengsim. Bet taip, atrodo labai žiauriai.

          Comment


            Parašė evvt Rodyti pranešimą
            Megahektarinė parkofkė ant stogo senoj vizulkėj , brr kažkaip nupurto net, tai gal ačiū, nereik. O bet va tačiau jei ten būtų vietoj to VT terminalas tai visai OK! Ir jungtys su Naujininkais (nu nors bent dėl to kad Connect netyčia po realizacijos neoficialiai nepersivadintų Naujininkams į kokį nors LeftDisconected ar pan.) galėtų būt ne tik pėstiesiems bet ir VT o gal net ir lengviem automobiliam, pvz vienos juostos vienpusio eismo. Nes vistik viską daryt vien dviračiam ir pėstiesiems, suprantama daug pigiau, bet jau kažkaip chunveibiniška perdaug.
            Tai akcentas ir yra ne į pilną uždengimą, o į "Connect" dalies pateisinimą, t.y. realų sujungimą su Naujininkais. Vizualizacijų būta daugiau ir be perdangų, bet šita atitiko sujungimo mintį. Buvo įvairių minčių ir pasiūlymų ką ant tos perdangos pastatyti. Taip, ištisinės parkavimo vietos atrodo prastai. Dabartinės vizualizacijos nesujungia daugiau nei dabar sujungta. Šiuo metu yra 3 jungtys. Papildomas pėsčiųjų tiltas neduos jokio efekto, nes bus apie 30 m. nuo tilto, kuris turi pėsčiųjų alėją.
            Paskutinis taisė digital; 2021.02.24, 12:14. Priežastis: citavimas

            Comment


              Man nesuprantam šį vieta ties Liepkalnio gatvę po geležinkeliu. Labai jau sudėtingai. Negalima čia paprastos šviesoforinės sankryžos padaryti arba standartinio žieduko? Tą pievą tiesiog atiduoti Saulės skverui? Click image for larger version

Name:	Screenshot 2021-03-04 110359.png
Views:	2106
Size:	551,3 kB
ID:	1866290

              Comment


                Ta proga:


                Vilnius kviečia pasaulio architektus: skelbiamas konkursas stoties teritorijai pertvarkyti

                https://vilnius.lt/lt/2021/03/04/vil...i-pertvarkyti/

                Comment


                  Teritoriją tarp geležinkelio ir autobusų stočių įsivaizduočiau kiek kitaip nei pateikiama detaliajame plane. Siūlyčiau perkirtus Geležinkelio gatvę suformuoti stoties aikštę (žalias stačiakampis). Po stoties aikšte įrengti požeminį parkingą (įvažiavimai - mėlynos rodyklės). Geležinkelio gatvės galuose - taxi/K&R aikštelės (pagal dabartinį detalųjį K&R numatyta ties pagrindiniu stoties įėjimu). Žalios rodyklės - laisvi pėsčiųjų koridoriai. Oranžine spalva - viešojo miesto transporto mazgas. Autobusų stotis lieka esamoje vietoje.

                  Comment


                    O kur dabar miesto VT stotelės numatytos?

                    Comment


                      Gal kas spėjote sudalyvauti vakar vykusiame Stoties rajono detaliojo plano pristatyme? Nerandu įrašo.

                      Comment


                        Taip, kas domina? Įrašą gal paskelbs vėliau.

                        Comment


                          Aktuali Sniego gatvės kalėjimo tema, ar buvo apie tai užsiminta, ar ne.

                          Comment


                            Iki pat galo visų atsakymų neklausiau, bet lyg ir ne. Bent tarp chate užduotų klausimų neteko matyt.

                            Comment


                              Parašė Robyla Rodyti pranešimą
                              Aktuali Sniego gatvės kalėjimo tema, ar buvo apie tai užsiminta, ar ne.
                              Kalėjimas lyg ir neieina į šį projektą. Manau gal atsikrai kažkaip labiau bus tvarkoma.

                              Comment


                                Parašė Resutas Rodyti pranešimą

                                Kalėjimas lyg ir neieina į šį projektą. Manau gal atsikrai kažkaip labiau bus tvarkoma.
                                Teritorijos vystymas turėtų įeiti, nes kiek žinau, šiais metais turėtų arba turėjo baigtis Norvegų kalinių integracijos programos parama ir Pakelės namai uždaryti, o teritorija su pastatais parduota.
                                Gandai sklandė, kad atsirado sklypo savininkas, kad vienas iš viduje esančių medinių pastatų yra įtrauktas į kultūros paveldą, tai to komplekso likimas nėra aiškus.

                                Comment


                                  Įrašas: https://www.dropbox.com/sh/ogdyo50bm...RtikCqAJa?dl=0

                                  Ir kelios aptartų klausimų skaidrės:

                                  Click image for larger version

Name:	Screenshot 2021-03-24 173606.jpg
Views:	878
Size:	598,8 kB
ID:	1872299

                                  Click image for larger version

Name:	Screenshot 2021-03-24 173645.jpg
Views:	880
Size:	356,7 kB
ID:	1872298
                                  Paskutinis taisė Creatium; 2021.03.24, 16:37.

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                    Pagal pirmą paveiksliuką reikia suprasti, kad Panerių gatve važiuos troleibusai. Turbūt klaida

                                    Click image for larger version

Name:	Screen Shot 2021-03-24 at 20.23.04.png
Views:	799
Size:	794,6 kB
ID:	1872328

                                    Comment


                                      Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                                      Pagal pirmą paveiksliuką reikia suprasti, kad Panerių gatve važiuos troleibusai. Turbūt klaida

                                      Click image for larger version

Name:	Screen Shot 2021-03-24 at 20.23.04.png
Views:	799
Size:	794,6 kB
ID:	1872328
                                      Visai gali būti, kad čia planuojami troleibusai su autonomine eiga.
                                      Lietuva visiems.

                                      Comment


                                        Dirižabliai skraidys
                                        Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                        Comment


                                          Neįžiūriu Liepkalnio - Pelesos g. žieduko.
                                          Kažką jie čia įdomaus prognozuoja, ypač Sniego gatvėje, kur numato beveik 4-is kartus didesnį eismą, kai ties pėsčiųjų tiltu numato 4 kartus mažesnį srautą. Iš kur tada toks srauto padidejimas Sniego g.? Nuotraukoje pažymėtoje vietoje telpa tik vienas auto, o pati gatvė įsiremia į T formos sankryžą Tyzenhauzų gatvėje, kuri praktiškai neturi dvipusio eismo ir yra sausakimšai užkišta automobiliais. Nei Gūdų, nei Tyzenchauzų g. nėra tinkamos tranzitiniam eismui. Kažkoks kosmosas. Jie ten ką, namus ruošiasi griauti?

                                          Click image for larger version

Name:	Sodu g..JPG
Views:	515
Size:	82,0 kB
ID:	1872469

                                          Comment

                                          Working...
                                          X