Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešosios erdvės ir parkai Kaune
Collapse
X
-
Įdomu, kodėl niekam neužkliūva ši Kauno vieta? Centras, Vytauto prospektas. VDU bendrabutis ( kadaise buvo viešbutis "Baltija" ). Aplinka kelianti šleikštulį. Šunų vedžiojimo vieta. Net veja į veją nepanaši. Šimtą metų bandomas išnuomoti bendrabučio pirmas aukštas su tiek pat metų neplautais langais.
- 4 patinka
-
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Kažkoks beprasmybės ir nejaukumo jausmas apima vaikščioti mikrorajonų gatvių šaligatviais, ne veltui visi važiuoja net jei kelionės ilgis koks 1 km ar 1,5 km.
Plius jaučiasi, kad dalis vaikšto nes tiesiog neturi išeities, kartais net šlubuodami ar šiaip išgėrę. Kalbu apie atvejus, kai eini kažkokia dykra, tarsi turėtų būt daugiau privatumo, bet jo nėra. automobiliai važiuoja, atsitiktiniai praeiviai praeina, bet visumoj labai nuobodi aplinka, dideli atstumai tarp vadinamų point of interest.
Kažkiek geriau kai iš vis žmonių nėra, bent jau privatumo jausmas gelbėja, pvz. vėlai vakare arba naktį.
To negero jausmo nėra Laisvės alėjoje ar Vilniaus gatvėje, kur žmonių daug, veiklos irgi, tiesiog nėra nuobodu, bent jau vakarais ir savaitgaliais. Privatumo nėra, bet jo ir nereikia.
O aš kalbėjau apie Senamiestį ir Centrą ir kaip galėtų tiems dainaviniams ir šilaininiams būti jauku ten pasivaikščioti ir pasėdėti, bet kai kurie vis tiek skundžiasi, kad neįmanoma privažiuot prie kiekvienos kavinės ir parduotuvės. Nu, kaip be kojų.
Man tai nuo vaikystės norėjosi kuo greičiau išlipt iš automobilio, būti ten kuo mažiau, kuo trumpiau arba visai nebūti ten, jei nereikia toli važiuot.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė liux Rodyti pranešimą
nesupratau tikrai Jūsų problemos dėl tuščių šaligatvių.
Plius jaučiasi, kad dalis vaikšto nes tiesiog neturi išeities, kartais net šlubuodami ar šiaip išgėrę. Kalbu apie atvejus, kai eini kažkokia dykra, tarsi turėtų būt daugiau privatumo, bet jo nėra. automobiliai važiuoja, atsitiktiniai praeiviai praeina, bet visumoj labai nuobodi aplinka, dideli atstumai tarp vadinamų point of interest.
Kažkiek geriau kai iš vis žmonių nėra, bent jau privatumo jausmas gelbėja, pvz. vėlai vakare arba naktį.
To negero jausmo nėra Laisvės alėjoje ar Vilniaus gatvėje, kur žmonių daug, veiklos irgi, tiesiog nėra nuobodu, bent jau vakarais ir savaitgaliais. Privatumo nėra, bet jo ir nereikia.Paskutinis taisė PoDV; 2024.09.09, 18:03.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Prisipažinsiu, kartais tenka praeiti jau pataisytais šaligatviais palei pagr. gatves, ir net jais nėra jauku vaikščioti, kažkokia dykra, kiti neaišku kur slampinėjantys žmonės. Vilniuje kažkaip daugiau gyvybės ant šaligatvių. Kai daug žmonių ir veiklos, kažkaip ramiau jaučiuos. Palangoj kokioj Basanavičiaus gatvėje, net su visom nesąmonėm taip nevargina žmonės ir aplinka, kaip ta pavienių žmonių vaikščiojama pagr. Kauno gatvių šaligatvių dykra.
Kažkada Lithuania Explained Lietuvos kanadietis savo įspūdžius pasakojo savo YouTube kanale apie Kauną, kad jis sprawled (išsidraikęs, be automobilių šaligatviuose gana tuščia ir negyva), kas Vilniuje ne taip jaučiasi. Išskyrė visą miestą su visais Šilainiais ir Eiguliais, o ne tik centrinę dalį, kur situacija geresnė abejose miestuose.nesupratau tikrai Jūsų problemos dėl tuščių šaligatvių.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė manometras Rodyti pranešimąLietuviai, kauniečiai labiau nei vilniečiai, tik turi įprotį vos ne gyvent savo automobilyje, kaip sraigės ar vėžlio apsauginiame kiaute ir išlįst į miestą, atsidurt tarp kitų, nepažįstamų žmonių, tik tada, kai būtina, kuo mažiau.
Kažkada Lithuania Explained Lietuvos kanadietis savo įspūdžius pasakojo savo YouTube kanale apie Kauną, kad jis sprawled (išsidraikęs, be automobilių šaligatviuose gana tuščia ir negyva), kas Vilniuje ne taip jaučiasi. Išskyrė visą miestą su visais Šilainiais ir Eiguliais, o ne tik centrinę dalį, kur situacija geresnė abejose miestuose.Paskutinis taisė PoDV; 2024.09.09, 16:25.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Atvažiuot (pakanka privažiuot ir paeit) pailsėt į Senamiestį nėra sunku. Aišku, VT yra kur tobulint. Geriausia, kai Senamiestis yra pėsčiųjų zona ir vien patekus į jį pėsčiomis, išlipus iš visokio transporto, iškart galima pradėt ilsėtis, nes tai jauki patogi aplinka. Kaune dar tik maža dalis to mažo Senamiesčio yra sutvarkyta ir visaip jauki. Tai yra problema.
Kauno senamiestis yra toks mažas, kad nėra ten kur važinėt. Lietuviai, kauniečiai labiau nei vilniečiai, tik turi įprotį vos ne gyvent savo automobilyje, kaip sraigės ar vėžlio apsauginiame kiaute ir išlįst į miestą, atsidurt tarp kitų, nepažįstamų žmonių, tik tada, kai būtina, kuo mažiau.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą
Nepakeis, bent kol kas, ir ačiū Dievui.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Padidint reikia gyventojų skaičių Senamiestyje, daugiau ateis pavalgyt kas netoli gyvena, nereikės iš kažkur važiuot kad prisiparkuot, plius automobiliui Senamiestis nėra patogus, ir Europoje bendrai tai pėsčiųjų zona būna, tik kad daug vietinių ir turistų, kurių mažesnė dalis su nuosava auto dėl Senamiesčio važiuoja. Tai ta konvercija tuo gerai būtų.
Kuo Naujamiestis gerai, kad jis patogus pėsčiajam, ir kažkaip visi sutelpa ir auto, ir pėsčiomis, ir net VT nesunku atvažiuot. Jei VT greitį pavyktų pritempt arčiau automobilio (aktualu kas gyvena toliau nuo Centro), tai dar daugiau žmonių galbūt atvažiuotų.
Kauno centras (Naujamiestis+Senamiestis) kaip 300k miestui šiaip mažiukas, lyginant bendrą miesto plotą, reikia tiesiog daugiau žmonių, kurie norėtų gyvent mieste, didėtų gyventojų skaičius centrinėje miesto dalyje. Neturi taip greitai plėstis priemiesčiai kaip dabar, kur užstatomi laukai be infrastruktūros.
Manau tas auto triukšmas dėl tranzitu pravarančių motociklų marozų ir birbintojų labai smarkiai mažina Centro patrauklumą, greičiausiai dar net labiau nei baliavojantys studentai. Valdžia panašu neribos šių laisvės išraiškų, bet bent jau tokio auto tranzito Centre tikrai nereikia.Paskutinis taisė PoDV; 2024.09.08, 20:22.
- 12 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Optimistas Rodyti pranešimą
Pakeis tą, jog vienoje iš gražiausių ir labiausiai turistų lankomų vietų nebereikėtų klausytis automarozų bmw'ų vėžinio riaumojimo ir apgailėtino mašinos garbinimo prie pat miesto pilies. Teko keletą vakarų praeiti tą parkovkę ir pamatyti vietinę publiką. Vaizdas tikrai apgailėtinas ir nesuvokiama kaip vis dar tas parkingas ten egzistuoja.
Jei tu senamiesčio teritorijų atidavimą pėstiesiems vertini kaip sąmoningą senamiesčio naikinimą, siūlyčiau praeiti (nepravažiuoti, o pabandyti vaikščioti su kojom) po tokią Laisvės alėją. Neatrodo, jog po 1982 m. rekonstrukcijos pėstiesiems, alėja tapo tiesiog sunaikinta ar apleista dėl eismo ar parkavimo vietų trūkumo (nors, Dieve kaip baisu...).
Tikiuosi tą vietą kuo greičiau gelbės nuo dabartinio košmaro ir vietoj dabartinės parkovkės galėtų įrengti normalų požeminį parkingą IKI vietoje. Tiesa, tam reikia sulaukti kažkokios konversijos.
Marozai atskira tema ir čia jau policijos reikalas, kaip ji tvarkosi su tvarkos nesilaikančiais piliečiais.
Komentuoti:
-
O kodėl nėra svarstomas VT hubas šioje vietoje ( mini Pilies žiedas ), būtu arčiau senamiesčio, nauja pesčiūjių tilta galima būtu padaryti tik VT ir pestiesiams? Reikėtu tik autobusų stoteles ( jau ir taip žiedo formos ) ir praplatinti galvojama tilta.Paskutinis taisė ne robotas; 2024.09.07, 21:28.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Vaidosius Rodyti pranešimąMan tas Pilies parkingo užstatymas tai įdomiai skamba. Ką tai pakeis? Dar labiau sumažės parkavimo vietų, o tai mažina senamiesčio patrauklumą. Ir taip dabar senamiestis dūsta nuo parkavimo mokesčių, kai net savaitgaliais reikia mokėti. Aš tai vertinu kaip sąmoningą Senamiesčio naikinimą.
Jei tu senamiesčio teritorijų atidavimą pėstiesiems vertini kaip sąmoningą senamiesčio naikinimą, siūlyčiau praeiti (nepravažiuoti, o pabandyti vaikščioti su kojom) po tokią Laisvės alėją. Neatrodo, jog po 1982 m. rekonstrukcijos pėstiesiems, alėja tapo tiesiog sunaikinta ar apleista dėl eismo ar parkavimo vietų trūkumo (nors, Dieve kaip baisu...).
Tikiuosi tą vietą kuo greičiau gelbės nuo dabartinio košmaro ir vietoj dabartinės parkovkės galėtų įrengti normalų požeminį parkingą IKI vietoje. Tiesa, tam reikia sulaukti kažkokios konversijos.
- 15 patinka
Komentuoti:
-
Man tas Pilies parkingo užstatymas tai įdomiai skamba. Ką tai pakeis? Dar labiau sumažės parkavimo vietų, o tai mažina senamiesčio patrauklumą. Ir taip dabar senamiestis dūsta nuo parkavimo mokesčių, kai net savaitgaliais reikia mokėti. Aš tai vertinu kaip sąmoningą Senamiesčio naikinimą.
Komentuoti:
-
Taip, senamiestis totaliai apleistas ir tuščias, lyginant su naujamiesčiu. Patariu apsilankyti darbo dienomis ir ne vasarą, kuomet dar bent jau daugiau turistų, jei kas netikit. Manau to priežastis - senamiestyje ir aplinkuj nėra daug gyventojų ar paslaugų kurios trauktų žmones. Aplamai senamiestis yra užkampis. VT pro jį nevažiuoja, anapus Nemuno - nieko, anapus Neries - Viliampolės kampas pro vieną tiltą pašonėj, iš rytų Žaliakalnio kamputis ir centras, kas turbūt vienintelis dalykas nuo kurio nuteka kiek žmonių, nes aplamai senamiestis tikai jaučiasi kaip užkampis, toli nuo kur žmonės gyvena ar kažką veikia, ką negalima pasakyti apie Naujamiestį, kuris ir yra tikras miesto centras, apgyvendintas iš visų pusių, pasiekiamas VT, ir kur pilna visokios ekonominės veiklos.
Kaip gaivint Senamiestį? Sunkoka, tiesiog manau per paskutinius 10 metų Naujamiestis labai stipriai atsigavo kas labai gerai ir dėl to nelabai lieka senamiesčiui, bet galima padaryti tai:
Kaip minėta, užstatyti pilies parkovkę, bei Lituanicos konversija
Pėsčiųjų tiltas į Vilijampolę, kuris paartintų šį rajoną, bei gyvenamieji Brastos g.
Birštono g. magistralės demontavimas, kas išardytų barjerą į senamiestį norintiems patekti
humanizavimas ir rekonstrukcijos senamiesčio gatvių
Visą tai turėtų kažkiek padėti, tačiau iš esmės nekeičia kad senamiestis yra nelabai patogus atvykti ir yra tolokai žmonių
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Buvo straipsnis įdomus apie maitinimo įstaigų veiklą, bankrotus ir niuansus Kaune
https://www.15min.lt/verslas/naujien...ju-663-2276100
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kalbant iš senamiesčio barų perspektyvos tai senamiestyje tikrai liūdnas vaizdas, daug barų svarsto užsidaryti po vasaros sezono (jau yra ir užsidariusių). Gal iš pirmo žvilgsnio ir atrodo, kad senamiestyje yra žmonių. Pvz santakoje daug būna, bet jie ten ateina pasivaikščioti, pasportuoti. Deja, bet pinigų ir vakarų senamiestyje jie neleidžia. Tų kelių sėdinčių prie lauko staliukų tikrai nepakanka. Klientų žiauriai trūksta. Buvo viltys dedamos į vasaros sezoną, bet tai nepasiteisino. Dabar visas judesys ir žmonės persikėlė į Laisvės al., ypač aplink soborą. To priežastis - per ilgai vykusi Vilniaus g. rekonstrukcija, per du du metus kai Vilniaus g. buvo išrausta, žmonių įpročiai pasikeitė, atsidarė gerų vietų Laisvės al. ir srautai nusikreipė ten.
Konkretus pavyzdys - Genys Taproom. Laisves al. jis mažas, nelabai patogus, su mažiau maisto pasirinkimo, bet beveik visad pilnas ar apypilnis. Genys Taproom Vilniaus g. erdvus, turi geresnį maistą, bet tuščias ir nuostolingas.
Deja, bet Kaunas per mažas miestas turėti pakankamai judesio visai Laisvės al ir Senamiesčiui. O šiuo metu laimi Laisves al., kaip kad seniau laimėdavo senamiestis.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Effka Rodyti pranešimą
Santakos parkas visada pilnas žmonių, rotušėje rasi kavinėje sėdinčių žmonių, o Vilniaus g. irgi alsuoja ritmu, tad tikrai vaizdas geras. Yra kitų klausimų, geriau reikia pamąstyti kaip į mažesnes gatveles įpūsti gyvybės. Daug potencialo turi Valančiaus g., asmeniškai labai jauki ir norėtusi jos sutvarkymo pvz. perdarant ją į visiskai pėsčiųjų gatvę, kur viduryje atsirastų augmenijos elementai, suoliukai ir t. t. Dar būtų gerai humanizuoti Valančiaus g. esantį skverą (šalia naujos statybos daugiabučio).
Darant Lituanicos konverciją manau pavyktų prikelti Valančiaus g. ir aplinkines gatves.
Susitvarkius su tokiu kiekiu automobilių tranzitu K. M. pr.
Reiktų įpūsti gyvybę Mutinės g., ir Kurpių g. Tikrai nemanau, kad šios gatvelės turėtų būti pasmerktos būti automobilių parkovkėmis. Šalia Nemunas, būtų viena iš vietų kur rimtai miestą artinti prie upės gautųsi.
Rezultate gautume daugmaž atsigavusį Senamiestį.
Dar yra Nemuno g. kvartalas (Puodžių, Poškos gatvės), kuris skaitosi Senamiestis architektūriškai, bet ir pats neturiu nuomonės ar tai galėtų būti ramesnis labiau gyvenamas kvartalas, ar koks nors gyvesnis Senamiesčio ir Naujamiesčio susijungimas, nors ir turime Vilniaus gatvę.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sigitukaz Rodyti pranešimąnezinau kurioj senamiescio vietoj cia daugumai gyvybes truksta, toks jausmas komentuojat nebuve ilga laika jau senamiestyje
- 10 patinka
Komentuoti:
-
nezinau kurioj senamiescio vietoj cia daugumai gyvybes truksta, toks jausmas komentuojat nebuve ilga laika jau senamiestyje
- 8 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: