Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešosios erdvės ir parkai Kaune
Collapse
X
-
Vieno naujakurio iniciatyva, kuriam užteko dviejų laiškų į KMS.Parašė skyrma Rodyti pranešimą
Ten fūros mėgo parkuotis. Tai didžiąja dalimi tai jų kaltė dėl dabartinės būklės. Prieš porą savaičių su Šančių gyventojų iniciatyva atsirado draudžiamasis ženklas. Tai situacija bent jau blogėti ryškiai neturėtų.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Kol kas gerų sklypų Šarūnas nerado šalia, tai kam čia tvarkyti infrastruktūrą?Parašė Missoni Rodyti pranešimą
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Ten fūros mėgo parkuotis. Tai didžiąja dalimi tai jų kaltė dėl dabartinės būklės. Prieš porą savaičių su Šančių gyventojų iniciatyva atsirado draudžiamasis ženklas. Tai situacija bent jau blogėti ryškiai neturėtų.Parašė Missoni Rodyti pranešimąVienintelė automobilių aikštelė prie Aukštųjų Šančių ąžuolyno. Pasivaikščioti čia smagu, bet statyti automobilį - iššūkis. Jei negalima aikštelės išasfaltuoti, tai skaldos keli savivarčiai kažkam žiaurius pinigus turbūt kainuoja. Ir taip jau ne pirmi metai...
Paskutinis taisė skyrma; 2025.03.15, 19:34.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Skatina naudoti alternatyvias transporto priemonesParašė Missoni Rodyti pranešimąVienintelė automobilių aikštelė prie Aukštųjų Šančių ąžuolyno. Pasivaikščioti čia smagu, bet statyti automobilį - iššūkis. Jei negalima aikštelės išasfaltuoti, tai skaldos keli savivarčiai kažkam žiaurius pinigus turbūt kainuoja. Ir taip jau ne pirmi metai...
- 5 patinka
Komentuoti:
-
-
-
Praktika rodo, kad užsakovams px.Parašė ernissss Rodyti pranešimąGal ir projektuotojai d..., bet kažkas iš užsakovo pusės irgi turėjo būt suinteresuotas tokiais sprendiniais ir suinteresuotas tikrai ne morališkai
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Gal ir projektuotojai d..., bet kažkas iš užsakovo pusės irgi turėjo būt suinteresuotas tokiais sprendiniais ir suinteresuotas tikrai ne morališkai
Komentuoti:
-
Aferos galimai nėra, tiesiog projektuotojai debilai (LT viešųjų pirkimų sistema yra vėžys).Parašė ernissss Rodyti pranešimąMan irgi tokia pirma mintis atėjo, bet lyg, takui su nuolydžiu viršyjant tam tikrą ilgį, turėtų būti įrengiami tarpiniai pandusai, kurių ilgis irgi yra ribojamas (lyg 9 m). Plius, dar didelis klausimas ar ten tikrai visose atkarpose, per visą ilgį nuolydis viršyja 5 proc. Kadangi tikrai niekur, nieko panašaus nėra tekę matyti, tai čia atrodo labai panašu į mažą "aferą"
, o gal ir nemažą... 
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Panašu, kad labai gera metro kaina buvo turėklų, tai rangovas maksimaliai pasistengė jų įrengtiParašė ernissss Rodyti pranešimąMan irgi tokia pirma mintis atėjo, bet lyg, takui su nuolydžiu viršyjant tam tikrą ilgį, turėtų būti įrengiami tarpiniai pandusai, kurių ilgis irgi yra ribojamas (lyg 9 m). Plius, dar didelis klausimas ar ten tikrai visose atkarpose, per visą ilgį nuolydis viršyja 5 proc. Kadangi tikrai niekur, nieko panašaus nėra tekę matyti, tai čia atrodo labai panašu į mažą "aferą"
, o gal ir nemažą... 
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Man irgi tokia pirma mintis atėjo, bet lyg, takui su nuolydžiu viršyjant tam tikrą ilgį, turėtų būti įrengiami tarpiniai pandusai, kurių ilgis irgi yra ribojamas (lyg 9 m). Plius, dar didelis klausimas ar ten tikrai visose atkarpose, per visą ilgį nuolydis viršyja 5 proc. Kadangi tikrai niekur, nieko panašaus nėra tekę matyti, tai čia atrodo labai panašu į mažą "aferą"
, o gal ir nemažą...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nuolydis galimai viršija maksimalų leistiną be turėklų. Atrodo kvailai, bet projektuojama ir ekspertuojama šiais laikais formaliai.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
-
Jo, nesuprantu kodel daromi 4 plytu plocio takai, kai patogus kelias (t.y galetu prasilenkti dvi poros zmoniu biski pasisukant) eina nuo 5 plytu. Argi taip sunku ir tiek brangiau padaryti tu 5 plytu plocio taka del zmoniu patogumo?
- 4 patinka
Komentuoti:
-
https://www.miestai.net/forumas/file...tch?id=2188339
Pesciuju takas skirtas eiti vienam zmogui, jei einama dviese is priespriesos ateinanciams reik lipt ant zoles....kodel taip daroma ?????? ir tai kaune yra masinis reiskinys.
- 3 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: