Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešosios erdvės ir parkai Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • liux
    replied
    https://kauno.diena.lt/naujienos/kau...lptura-1184768

    Click image for larger version

Name:	Screenshot - 2024-07-25T203304.873.png
Views:	2320
Size:	867,0 kB
ID:	2142738

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Raelis Rodyti pranešimą

    Tikiuosi čia sarkazmas. Nes skulptūra "kanklininkas" tinka tik dainų slėnyje, bet ne prie pilies, kur jis neturi jokio istorinio ryšio.
    Aišku, kad sarkazmas, tik sakau, kad va čia pavyzdys kaip iš meno išeinama iš krašto. Kaip galima suprasti, kad apskritai čia kanklininkas?

    Komentuoti:


  • Raelis
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Labai vietoje ir labai patraukli skulptūra "Kanklininkas", va ten tai šedevras. Šimtus kartų pro tą vietą praėjęs, bet tikriausiai nei vienos foto nepasidaręs. Bet ji tikriausiai atitinka visus standartus ir turi labai prasmingą ir gilią mintį, ilgiau įsižiūrėjus gal ir kankles pamatysime
    Tikiuosi čia sarkazmas. Nes skulptūra "kanklininkas" tinka tik dainų slėnyje, bet ne prie pilies, kur jis neturi jokio istorinio ryšio.

    Komentuoti:


  • Taiga
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Labai vietoje ir labai patraukli skulptūra "Kanklininkas", va ten tai šedevras. Šimtus kartų pro tą vietą praėjęs, bet tikriausiai nei vienos foto nepasidaręs. Bet ji tikriausiai atitinka visus standartus ir turi labai prasmingą ir gilią mintį, ilgiau įsižiūrėjus gal ir kankles pamatysime
    Esmė ne teisinga/neteisinga skulptūra, o bendras noras prikakoti tų monumentų ir paskui muštis į krūtinę kaip ten tu istoriją myli, patriotas ir t.t. Tie monumentai visų pirma statomi sau - tauras tai būtų, Jogailaitis ar šiaip koks inžinerinio mastymo žmogus (drink a shot if you get the reference).

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Taiga Rodyti pranešimą
    Tai telemundo presentas, ekstrasensų mūšį ir vietinius filmus su Rūdoku irgi žiūri minios, paskui netgi prie alaus aptarinėja. Matijošaitį paskui renka.

    Labai vietoje ir labai patraukli skulptūra "Kanklininkas", va ten tai šedevras. Šimtus kartų pro tą vietą praėjęs, bet tikriausiai nei vienos foto nepasidaręs. Bet ji tikriausiai atitinka visus standartus ir turi labai prasmingą ir gilią mintį, ilgiau įsižiūrėjus gal ir kankles pamatysime

    Komentuoti:


  • manometras
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Visas straipsnis tik ad hominem. Tikrai aukštas lygis.
    Ten tipiška Matijošaičio kalba.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Visas straipsnis tik ad hominem. Tikrai aukštas lygis.

    Komentuoti:


  • liux
    replied
    tašką šia tema deda Matijošaitis
    Minint jungtinės Lietuvos ir Lenkijos kariuomenės pergalę Žalgirio mūšyje Kauno Ramybės parke pirmadienį atidengta Lietuvos Didžiosios Kunigaikštystės (LDK) kunigaikščio Aleksandro Jogailaičio skulptūra. Tačiau dar prieš paminklo planus kilusios aistros nenutilo ir po skulptūros atidengimo. Sulaukiant vis daugiau kritikos, savo nuomonę viešai pateikė ir retai kalbas sakantis Kauno meras Visvaldas Matijošaitis.
    https://kaunas.kasvyksta.lt/2024/07/...i-musu-darbus/

    Komentuoti:


  • Taiga
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą
    Kičas laisvės karys? Geriau jau būtų nestatę? Tai gal išlysk ir pažiūrėk kiek žmonių eina ir fotografuojasi prie jo, kiek stengiasi įsiamžinti su pilies fonu ir t.t.
    Tai telemundo presentas, ekstrasensų mūšį ir vietinius filmus su Rūdoku irgi žiūri minios, paskui netgi prie alaus aptarinėja. Matijošaitį paskui renka.


    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė galas_piktžolėms Rodyti pranešimą
    Na argumerntas, kad reikia bet kokių skulptūrų, nesvarbu kur, nesvarbu kokių, svarbiausia, kad pritrauktų turistus, neatlaiko bet kokios racionalios logikos. Manau, nesutiktum, kad tavo mama eitų šokti striptizo, nes neva tai daro labai gerai ir pritraukia minias turistų.

    Taigi turistų argumentas kaip toks labai silpnas. Daug svarbiau savivertė, savigarbą ir įvaizdis, kurį norime kurti. Reikia žvelgti plačiau ir racionaliau.
    Tuo tarpu čia eilinė kičinė skulptūra, kaip ir Laisvės karys prie Kauno pilies ar sukilimo dalyviai prie pranciškonų bažnyčios Vilniuje. Ši skulptūra primena kažkokio kompiuterinio žaidimo herojų. Negi, kas nors norėtų, kad Kaunas garsėtų kaip prastų ir keistų skulptūrų miestas? Tikimės, kad su šia skulptūra dedamas riebus taškas tokio meno profanacijai. Ir daugiau niekada. Never again.

    Apie Laisvės karį geras komentaras nuo 10:54 - Pokalbis su skulptore Virginija Venckūniene – apie paminklus ir dovanas, kurių niekam nereikia - 2024.02.18 - LRT,
    na čia apie striptizą šovei į šoną, čia ne mano sutikimo reikia ar moteris nori šokti striptizą ar ne, čia jos pasirinkimas. Žema savivertė? tai gal tavo žema savigarbą ir įvaizdis, jog tu eini žiūrėti šokančias striptizą?

    Kičas laisvės karys? Geriau jau būtų nestatę? Tai gal išlysk ir pažiūrėk kiek žmonių eina ir fotografuojasi prie jo, kiek stengiasi įsiamžinti su pilies fonu ir t.t.
    Kiek turistų lankėsi Ramybės parke ir kiek jų padidės dėl "kičinės" skulptūros nuleistomis akimis (tiksliau kiek turistų atkreips dėmesį, kad jis pagal statusą atseit negali stovėti ir negali žiūrėti į knyga ir jokių būdų apsiaustas negali būti judesį?)

    Komentuoti:


  • Julijus
    replied
    Parašė Raelis Rodyti pranešimą

    Su tokiais profaniškais argumentais, toli žmogau neisit ir apskritaip patariu jų nepublikuot, nes truputį sau gėdą darot. Aš jums turiu pateikinėt pavyzdžius, kai jūs pats kalbat iš lempos, tai gal užaigiam šią diskusiją, kuri netgi ne diskusija, o vieno asmens bandymas, įrodyt, kad skulptūrą reikia nutriaut ir jos vietoje turbūt pastatyt 6 metų Rūpintojėlį.

    Rupintojelį? Oi ne, statyčiau švyturį , kad diskusijų dalyviai nepasiklystų ir kalbėtų argumentu ir faktų kalba. Kad net didžiausi narcizai suprastų, kad jų nuomonė savaime netampa faktu, o pasibaigus argumentams nebandytų nukreipti fokuso į visai nereikšmingus dalykus. Kad nestatytų žodžių į lūpas kietiems diskusijų dalyviams, kuriu jie nesakė, o galiausiai - minimali pagarba skambėtų kaip geras tonas, tarp mandagių ir (ar) protingų forumo narių

    Komentuoti:


  • Raelis
    replied
    Parašė Julijus Rodyti pranešimą

    Apgailestauju, kad tenka trečią kartą priminti argumentą apie simbolinę ir meninę vertę. Taip pat nesuprantu, iš kur atsiranda tas fetišas rišimuisi prie vietos. Tiesa, niekur nerašiau apie A.M. buvimą Varšuvoje, tačiau pripažinkime, kad keista būtų, jei vienas žymiausių poetų neturėtų įamžinimo valstybės sostinėje, kurios kalba parašyti jo kūriniai. Su Sobieskiu paprasta – tereikia pažiūrėti, kada įsikūrė Suvalkai ir kas tuo metu buvo valstybės valdovas. Mindaugas – karalius valstybės, kurios dabartinė sostinė yra Vilnius. Visa tai simbolika, kaip ir Jūsų paminėti paminklai Vilniuje, skelbiantys apie miesto polinkį į bohemiškumą ir pomėgį giliai muzikaliai poezijai.

    Kadangi nenoriu veltis į bereikalingas kalbas, pakartosiu savo požiūrį: XXI amžiaus trečiajame dešimtmetyje kardu ginkluotas Aleksandras Kauno Ramybės parke neturi jokios prasmės ir simbolikos, kokią galbūt dar būtų turėjęs prieš 35 metus. Būkite nuoširdus ir pats sau atsakykite, jeigu Jūsų, kaip istoriko, paklaustų, ką pastatyti vietoje keturių komunarų, kelintoje vietoje šautų mintis apie tokią Aleksandro skulptūrą ? (beje, Jūs taip ir nepateikėte pavyzdžių iš Vakarų ir Šiaurės Europos).

    Kadangi ši diskusija jau tampa asmeniška ir emocijos ima viršų prieš faktus ir argumentus, taip pat tolsta nuo forumo temos, galbūt tiesiog sutarkime, kad nesutariame

    Su tokiais profaniškais argumentais, toli žmogau neisit ir apskritaip patariu jų nepublikuot, nes truputį sau gėdą darot. Aš jums turiu pateikinėt pavyzdžius, kai jūs pats kalbat iš lempos, tai gal užaigiam šią diskusiją, kuri netgi ne diskusija, o vieno asmens bandymas, įrodyt, kad skulptūrą reikia nutriaut ir jos vietoje turbūt pastatyt 6 metų Rūpintojėlį.

    Komentuoti:


  • Julijus
    replied
    Parašė Raelis Rodyti pranešimą

    Kaip sakiau ir pakartosiu, jeigu neturiu ką atsakyti, geriau iš viso nutylėk, o ne rašinėk nesąmonęs. Beje, parodyk man rašytinį šaltinį, kuriame Adomas Mickevičius būtų buvęs Varšuvoje ir jai ką nors gero nuveikęs (nors ten stovi paminklas) bei parodyk tą patį šaltinį su Jonu Sobieskiu. O dar geriau parodyk ar bent pacituok, kada karalius Mindaugas buvo Vilniuje? Arba kada Vilniuje buvo Zapa, Cohenas arba Lenonas.

    Lauksiu.
    Apgailestauju, kad tenka trečią kartą priminti argumentą apie simbolinę ir meninę vertę. Taip pat nesuprantu, iš kur atsiranda tas fetišas rišimuisi prie vietos. Tiesa, niekur nerašiau apie A.M. buvimą Varšuvoje, tačiau pripažinkime, kad keista būtų, jei vienas žymiausių poetų neturėtų įamžinimo valstybės sostinėje, kurios kalba parašyti jo kūriniai. Su Sobieskiu paprasta – tereikia pažiūrėti, kada įsikūrė Suvalkai ir kas tuo metu buvo valstybės valdovas. Mindaugas – karalius valstybės, kurios dabartinė sostinė yra Vilnius. Visa tai simbolika, kaip ir Jūsų paminėti paminklai Vilniuje, skelbiantys apie miesto polinkį į bohemiškumą ir pomėgį giliai muzikaliai poezijai.

    Kadangi nenoriu veltis į bereikalingas kalbas, pakartosiu savo požiūrį: XXI amžiaus trečiajame dešimtmetyje kardu ginkluotas Aleksandras Kauno Ramybės parke neturi jokios prasmės ir simbolikos, kokią galbūt dar būtų turėjęs prieš 35 metus. Būkite nuoširdus ir pats sau atsakykite, jeigu Jūsų, kaip istoriko, paklaustų, ką pastatyti vietoje keturių komunarų, kelintoje vietoje šautų mintis apie tokią Aleksandro skulptūrą ? (beje, Jūs taip ir nepateikėte pavyzdžių iš Vakarų ir Šiaurės Europos).

    Kadangi ši diskusija jau tampa asmeniška ir emocijos ima viršų prieš faktus ir argumentus, taip pat tolsta nuo forumo temos, galbūt tiesiog sutarkime, kad nesutariame


    Komentuoti:


  • galas_piktžolėms
    replied
    Na argumerntas, kad reikia bet kokių skulptūrų, nesvarbu kur, nesvarbu kokių, svarbiausia, kad pritrauktų turistus, neatlaiko bet kokios racionalios logikos. Manau, nesutiktum, kad tavo mama eitų šokti striptizo, nes neva tai daro labai gerai ir pritraukia minias turistų.

    Taigi turistų argumentas kaip toks labai silpnas. Daug svarbiau savivertė, savigarbą ir įvaizdis, kurį norime kurti. Reikia žvelgti plačiau ir racionaliau.
    Tuo tarpu čia eilinė kičinė skulptūra, kaip ir Laisvės karys prie Kauno pilies ar sukilimo dalyviai prie pranciškonų bažnyčios Vilniuje. Ši skulptūra primena kažkokio kompiuterinio žaidimo herojų. Negi, kas nors norėtų, kad Kaunas garsėtų kaip prastų ir keistų skulptūrų miestas? Tikimės, kad su šia skulptūra dedamas riebus taškas tokio meno profanacijai. Ir daugiau niekada. Never again.

    Apie Laisvės karį geras komentaras nuo 10:54 - Pokalbis su skulptore Virginija Venckūniene – apie paminklus ir dovanas, kurių niekam nereikia - 2024.02.18 - LRT,

    Komentuoti:


  • Auwris
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    tai kiek forume dalyvių yra? Davai visi po postą, man patinka, o man nepatinka. Kiek šiukšlių turėsime?
    Taip, man patinka, nes bet kokia skulptūra ar ji gera ar bloga pritraukia turistų srautą (kad ir garsusis vamzdis)
    Jei jau rašai, kad nepatinka, tai nurodyk priežastį, argumentuok.
    Argumentas pilna baltarusija tokių skulptūrų? Tai gal jis tik ten ir buvęs? Nes aš matau tokių skulptūrų pilną Europą.
    Davai visi po postą "nustokit verkšlenti" visiškai tas pats ką parašei būtų. Esmė "skulptūros" kodėl nepatinka, yra būtent menine prasme - aš pilnai suprantu, kad pilna bobučių lygio kurioms/kuriems ir nėrinukai ir visokios mėgėjiškos skulptūrėlės patinka ant kiekvieno kampo - bet tai nereiškia, kad tai, kokį kičą čia pastatė yra vertinga trimačio meno dalis - todėl tiek aš, tiek Jūs turime teisę išsakyti, kad patinka ar ne - tam forumas ir yra.

    O argumentus detaliau dėl tos pačios vertės puikiai apibendrino R.D. aukščiau. Nesikartosiu.

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Parašė Raelis Rodyti pranešimą

    "Istorikas pabrėžė, kad „nudžiaudama“ istorines idėjas iš Vilniaus, „Kauno valdžia tartum primityviai teigia, kad Vilnius – belarusių miestas“

    Šiaip, tai pats Bumblauskas visur teigia, kad Vilnius yra lenkiškai belarusiškas ir ten beveik niekada nebuvo lietuvių, tai dabar jau pakeitė savo teoremą. Be to, būdamas Vitebske priešais Algirdo skulptūrą jis pritarė savo studentės Barboros (dabar Romerio instituto docentė) minčiai, kad lietuviams negalima savintis savo kunigaikščių, o juos reikia dovanoti baltarusiams. TAI KAME BĖDA?
    Bėda yra šitos skulptūros meninėje vertėje (niekas iš vaizduojamosios dailės profesionalų tokį kūrinį rimčiau negu pradedančiojo įdirbį nevertintų), kuri lygi beveik nuliui, jei ne minusui bei kontekstui, kuris, kaip teisingai pastebti A. Bumblauskas, yra kiek keistokas. Ir dažnai gi viešųjų erdvių "įprasminimo" profanizacija nutinka ne tiek dėl apskirtai skulptūros nereikalingumo toje vietoje, bet dėl tragiškos meninės vertės. Žinoma, objektyvus nebūsiu (kaip ir bet kas komentuojantis) ir teigsiu, kad šių dienų skulptūros neišlaiko klasikinio kanono egzamino (o apskirtai koks yra šiuolaikinės lietuviškosios skulptūros kanonas, kodėl ne jis?), regėti prastą praeities klasikinio skulptūros kanono reminiscenciją yra blogiau negu šiuolaikinę abstrakčią interpretaciją.
    Paskutinis taisė R.D.; 2024.07.18, 19:15.

    Komentuoti:


  • Raelis
    replied
    Parašė liux Rodyti pranešimą
    Bumblauskas ir gražiai ir užgauliai išvedžioja taip :

    Tuo tarpu Aleksandro Jogailaičio skulptūra Kaune neturi jokios istorinės logikos, o miesto valdžia čia pademonstravo visišką beraštystę.
    <.....>
    Anot A.Bumblausko, Aleksandras Jogailaitis yra vienintelis Lietuvos didysis kunigaikštis ir vienintelis Gediminaičių dinastijos atstovas, kuris palaidotas Vilniaus katedroje, todėl jei jau statyti jo skulptūrą ir įamžinti atminimą, tai pirmiausia tai reikėtų daryti Vilniuje ( ). Istorikas pabrėžė, kad „nudžiaudama“ istorines idėjas iš Vilniaus, „Kauno valdžia tartum primityviai teigia, kad Vilnius – belarusių miestas“. ( )

    Anot jo, kai kurie kritikai, kalbėdami apie šių skulptūrų „slavišką stilių", demonstruoja tik savo pačių neišprusimą. Valdovų vaizdavime nėra tokių stilių kaip „slaviškas" ar „lietuviškas". Egzistuoja tik kanoninis arba nekanoninis stiliai. Pagal kanoną valdovai vaizduojami arba stovintys, sėdintys ant žirgo arba soste. Tuo tarpu visos improvizacijos, kaip Vilniaus Gedimino atveju, yra šiek tiek įtartinos ir balansuoja ant kanono peržengimo ribos. Šiuo atveju naujoji Aleksandro Jogailaičio skulptūra bent iš dalies turi kanonui būdingų požymių", – kalbėjo istorikas.<........>Istorikas teigė nesuprantantis, kodėl turėdamas puikią idėją būti modernios Lietuvos sostine, Kaunas nepuoselėja šios istorinės savo vizijos ir autentiškumo.<...> Pvz. kodėl ne sviestas ir pienas, tarpukariu imti gausiai eksportuoti į užsienį ir tapę modernios Lietuvos simboliais?" – retoriškai klausė A.Bumblauskas.( ) https://www.15min.lt/kultura/naujien...te-929-2274610

    Mačiau šian gyvai : ne šedevras, bet vietoje tai tikrai.
    "Istorikas pabrėžė, kad „nudžiaudama“ istorines idėjas iš Vilniaus, „Kauno valdžia tartum primityviai teigia, kad Vilnius – belarusių miestas“

    Šiaip, tai pats Bumblauskas visur teigia, kad Vilnius yra lenkiškai belarusiškas ir ten beveik niekada nebuvo lietuvių, tai dabar jau pakeitė savo teoremą. Be to, būdamas Vitebske priešais Algirdo skulptūrą jis pritarė savo studentės Barboros (dabar Romerio instituto docentė) minčiai, kad lietuviams negalima savintis savo kunigaikščių, o juos reikia dovanoti baltarusiams. TAI KAME BĖDA?

    Komentuoti:


  • Raelis
    replied
    Parašė Julijus Rodyti pranešimą
    ...pastaba apie simbolinę ir meninę vertę Gal galite apšviesti, kiek XXI a. Vakarų ir Šiaurės Europoje pastatyta paminklų su šarvais ir kardais, būčiau dėkingas.


    ...tai , kad nelyginau (bet nematau, kodėl nebūtų galima) , Visų valdovų tikrai neišvardinčiau, taip kaip cheminių elementų lentelės ar ląstelės organelių ir nuoširdžiai nesuprantu, kaip tai padėtų pamėgti abejotinos meninės vertės, Kaunui praktiškai nieko nenusipelniusį kunigaikštį, Ramybės parke XXI amžiaus trečiame dešimtmetyje. Na, kadangi esate istorikas, tai tada suprantamas prisirišimas.



    Ačiū už patarimus , o dėl nuomonės - tai kaip ir visų, kaip ir visų...

    p.s. Dėl Sobiekio ir Suwalkų, kviečiu pasitikrinti savo istorines žinias

    p.s.p.s būtų nuostabu jeigu administratoriai suteiktų galimybę, forume atlikti apklausas.
    Kaip sakiau ir pakartosiu, jeigu neturiu ką atsakyti, geriau iš viso nutylėk, o ne rašinėk nesąmonęs. Beje, parodyk man rašytinį šaltinį, kuriame Adomas Mickevičius būtų buvęs Varšuvoje ir jai ką nors gero nuveikęs (nors ten stovi paminklas) bei parodyk tą patį šaltinį su Jonu Sobieskiu. O dar geriau parodyk ar bent pacituok, kada karalius Mindaugas buvo Vilniuje? Arba kada Vilniuje buvo Zapa, Cohenas arba Lenonas.

    Lauksiu.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Auwris Rodyti pranešimą

    Vietoje to, kad tiesiog parašytumėte, jog jums patinka, puolate tuos kuriems nepatinka Tipiška.
    tai kiek forume dalyvių yra? Davai visi po postą, man patinka, o man nepatinka. Kiek šiukšlių turėsime?
    Taip, man patinka, nes bet kokia skulptūra ar ji gera ar bloga pritraukia turistų srautą (kad ir garsusis vamzdis)
    Jei jau rašai, kad nepatinka, tai nurodyk priežastį, argumentuok.
    Argumentas pilna baltarusija tokių skulptūrų? Tai gal jis tik ten ir buvęs? Nes aš matau tokių skulptūrų pilną Europą.

    Komentuoti:


  • Stadionas
    replied
    Parašė liux Rodyti pranešimą
    Bumblauskas ir gražiai ir užgauliai išvedžioja taip :

    Tuo tarpu Aleksandro Jogailaičio skulptūra Kaune neturi jokios istorinės logikos, o miesto valdžia čia pademonstravo visišką beraštystę.
    <.....>
    Anot A.Bumblausko, Aleksandras Jogailaitis yra vienintelis Lietuvos didysis kunigaikštis ir vienintelis Gediminaičių dinastijos atstovas, kuris palaidotas Vilniaus katedroje, todėl jei jau statyti jo skulptūrą ir įamžinti atminimą, tai pirmiausia tai reikėtų daryti Vilniuje ( ). Istorikas pabrėžė, kad „nudžiaudama“ istorines idėjas iš Vilniaus, „Kauno valdžia tartum primityviai teigia, kad Vilnius – belarusių miestas“. ( )

    Anot jo, kai kurie kritikai, kalbėdami apie šių skulptūrų „slavišką stilių", demonstruoja tik savo pačių neišprusimą. Valdovų vaizdavime nėra tokių stilių kaip „slaviškas" ar „lietuviškas". Egzistuoja tik kanoninis arba nekanoninis stiliai. Pagal kanoną valdovai vaizduojami arba stovintys, sėdintys ant žirgo arba soste. Tuo tarpu visos improvizacijos, kaip Vilniaus Gedimino atveju, yra šiek tiek įtartinos ir balansuoja ant kanono peržengimo ribos. Šiuo atveju naujoji Aleksandro Jogailaičio skulptūra bent iš dalies turi kanonui būdingų požymių", – kalbėjo istorikas.<........>Istorikas teigė nesuprantantis, kodėl turėdamas puikią idėją būti modernios Lietuvos sostine, Kaunas nepuoselėja šios istorinės savo vizijos ir autentiškumo.<...> Pvz. kodėl ne sviestas ir pienas, tarpukariu imti gausiai eksportuoti į užsienį ir tapę modernios Lietuvos simboliais?" – retoriškai klausė A.Bumblauskas.( ) https://www.15min.lt/kultura/naujien...te-929-2274610

    Mačiau šian gyvai : ne šedevras, bet vietoje tai tikrai.
    Vilniuje reik Stepono Batoro skulptūros ant žirgo.

    Komentuoti:

Working...
X